Ίσως κάποια γραμμή παραγωγής να είχε το πρόβλημα και όχι όλες. Φαντάζομαι θα υπάρχουν πολλές γραμμές παραγωγής ταυτόχρονα. Και λογικά οι παρτίδες των ανταλλακτικών θα πηγαίνουν σε καθορισμένες γραμμές και όχι όπου να είναι. Έτσι θα μπορούν να ξέρουν σε κάθε αυτοκίνητο τι εξαρτήματα έχουν φορεθεί.
dusterman
@dusterman
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by dusterman
-
RE: Dacia Duster
-
RE: Dacia Duster
Andreas-Qashqai » 03 Νοέμ 2017 19:28
Dusterman έγραψε:
Από σχεδόν 1500 έως 3500 τραβάει καλά. Σε ταξίδι από 70-80 χαω και πάνω μόνο έκτη κι ας έχει και 10% ανηφόρα.
Σε ανοιχτό δρόμο ξεκινώ με δευτέρα μετά βάζω τετάρτη και μετά έκτη. Οι ενδιάμεσες χρειάζονται μόνο αν βιάζεσαι να πιάσεις χιλιόμετρα.
Μέσα σε πόλη κινείσαι με 1500-2500 το πολύ σαλ. Μόνο σε κόντρες στα φανάρια θα χρειαστείς περισσότερες σαλ.Δεν το κάνω αυτό με την παράλειψη των ταχυτήτων, μόνο και μόνο γιατί έχω διαβάσει ότι δημιουργεί προβλήματα στο συγχρονιζέ. Γενικά, όχι σε συγκεκριμένα μοντέλα.
Ένας σχετικά έμπειρος οδηγός δεν θα έχει πρόβλημα καθώς θα ξέρει να συγχρονίζει μόνος του τις στροφές. Μιλάω για χαλαρούς ρυθμούς επιτάχυνσης. Αποφεύγω να φρενάρω με τον κινητήρα κατεβάζοντας ταχύτητες. Αν καμιά φορά χρειαστεί να κατεβάσω δύο σχέσεις κάτω θα είναι γιατί έχω αφήσει το μοτέρ να χάσει πολλές στροφές κι αυτό εσκεμένα για να γίνει η αλλαγή πιο εύκολα. Καμιά φορά οδηγάω γρήγορα αλλά ποτέ 'αγωνιστικά'. Μπορεί να είναι πιο ευχάριστο να πλακώνεσαι στα κατεβάσματα και στα φρένα πριν την στροφή αλλά το λυπάμαι το ρημάδι κι αυτό μου χαλάει την ευχαρίστηση. Είχα όμως την ευκαιρία να το κάνω για χρόνια με εταιρικά αυτοκίνητα και το χόρτασα.
Το Duster νομίζω είναι πιο ελαφρύ από το QQ. Αυτό του δίνει κάποιο μικρό πλεονέκτημα. Το δε 4Χ4 έχει και πιο κοντό σασμάν. Έτσι οι 1500 σαλ που λέω δεν είναι υπερβολή. Εδώ στο Νησί που οι ρυθμοί είναι πιο χαλαροί συχνά οδηγώ με 1100-1200 σαλ και κάνω αλλαγές μέχρι τις 2000 σαλ. Οπωσδήποτε όμως το Dusteraki έχει 'τεράστια' ροπή πάνω από τις 1700 σαλ. Και που να το δείτε τσιπαρισμένο με το racechip και την ροπή να ανεβαίνει στα 320 'ονομαστικά' Nm.
Δεν είναι τα 0-100 που συναρπάζουν αλλά η ρεπριζ όταν κάνεις προσπέραση με 6η χαλαρά...
Καμιά φορά στα διόδια, από τις ελάχιστες φορές που περνάω από εκεί, έχει πολύ πλάκα όταν ξεκινώντας έρχεται κάποιος 'γρήγορος' από διπλανή μπάρα και επιμένει ενώ είναι πίσω μου, να με προσπεράσει και να μπει μπροστά μου. '1,5 πετρέλαιο' σου λέει. 'Τρακτέρ...' Αν έχω κέφια το σανιδώνω και εξαφανίζομαι! Μέχρι να κατεβάσει ο ξαφνιασμένος βενζίνας ταχύτητα και να με κυνηγήσει εγώ πάω ήδη με 140. Μετά τους αφήνω να με προσπεράσουν, έτσι, για να θαυμάσουν την αριστοκρατική κορμοστασιά του Duster όταν ταξιδεύει.... -
RE: Dacia Duster
Από σχεδόν 1500 έως 3500 τραβάει καλά. Σε ταξίδι από 70-80 χαω και πάνω μόνο έκτη κι ας έχει και 10% ανηφόρα.
Σε ανοιχτό δρόμο ξεκινώ με δευτέρα μετά βάζω τετάρτη και μετά έκτη. Οι ενδιάμεσες χρειάζονται μόνο αν βιάζεσαι να πιάσεις χιλιόμετρα.
Μέσα σε πόλη κινείσαι με 1500-2500 το πολύ σαλ. Μόνο σε κόντρες στα φανάρια θα χρειαστείς περισσότερες σαλ. -
RE: Dacia Duster
petros3110 » 02 Νοέμ 2017 18:28
έλα ρε...θες και λεπτομέρειες...είναι άσπρο αφού!!!Ο άσπρος σίφουνας Duster!
-
RE: Dacia Duster
petros3110 » 02/11/17 14:34
....κ γ@μ@ει λέμε!!!Δηλαδή τι; πάει πιο σβέλτα;
-
RE: Dacia Duster
Και αυτά είναι τα μπεκ μας:
https://www.google.gr/search?q=82009030 ... LiYchBN4KM: -
RE: Dacia Duster
Συνάδελφοι, σας ευχαριστώ για την συμπαράσταση και συγνώμη αν σας άγχωσα!
Τέλος καλό λοιπόν και όλα καλά!
Το καλωδιάκι κόπηκε πράγματι ανεξήγητα
Το πήγα τελικά στον μηχανικό να το βάλει στο τεστερ του το οποίο δεν έδειξε κάτι παραπάνω απ ότι ήδη ήξερα. Αρχίσαμε να το λύνουμε παρέα. Βγάλαμε τον παπά και αφαιρέσαμε το καπάκι που καλύπτει το πάνω μέρος του μοτέρ. Οπτικά δεν υπήρχε κάτι ύποπτο. 'Δεν έχω δει ποτέ τέτοιο μοτέρ να έχει χαλασμένο μπεκ' μου είπε ο μηχανικός. 'Ας ψεκάσουμε την φίσα και βλέπουμε...'Βγάλαμε την φίσα του δεύτερου μπεκ από δεξιά και την ψεκάσαμε. Οπτικά δεν υπήρχε κάτι παράξενο. Βάλαμε πρόχειρα τον παπά, το φτύσαμε, το σταυρώσαμε και βάλαμε μπρος. Ουπς! το μοτέρ πήρε άμεσα μπρος αλλά δούλευε πλέον με τρεις κυλίνδρους..
Βγάλαμε ξανά τον παπά και ο μηχανικός έβγαλε πάλι την φίσα. Αυτή την φορά του έμεινε το ένα από τα δύο καλώδια στο χέρι. Με το γνωστό εργαλείο (σαν πολύ ψιλό κατσαβιδάκι) αφαιρέσαμε το πιν ( θηλυκό ακροδεκτάκι) από την φίσα. Οι κλώνοι του χαλκού ήταν πρεσαρισμένοι στο ακροδεκτάκι αλλά είχαν κοπεί ακριβώς εκεί που τελειώνει το πρεσάρισμα. Αυτό, σε ένα κανονικά πρεσαρισμένο ακροδέκτη κόβεται δύσκολα με το χέρι. Πρέπει δηλαδή να το παιδέψεις αρκετά για να κοπεί. Κι ακόμα πιο δύσκολο είναι να το κόψεις με την μία τραβώντας το. Πως διάολο κόπηκε;Τελευταία φορά που ανοίχτηκε το συγκεκριμένο καπάκι ήταν πρίν δύο χρόνια και 30000 χλμ που είχα αλλάξει δύο προθερμαντήρες στον 2 και 3 κύλινδρο. Αλλά δεν είχα ακουμπήσει καν τις φίσες των μπεκ. Από τότε τα μπεκ δεν τα άγγιξε κανένας! Το πιθανότερο είναι το καλώδιο να ζορίστηκε και να τσάκισε στην φάση της συναρμολόγησης της φίσας στο εργοστάσιο. Και με τους κραδασμούς και τα χρόνια τελικά κόπηκε. Το κρατούσε στην θέση του το λαστιχάκι στεγανοποίησης που έχει αυτή η φίσα και έτσι έκανε μία στοιχειώδη επαφή. Η οποία όμως ανάλογα τους κραδασμούς του κινητήρα κάποτε χανόταν και το μοτέρ ρετάριζε. Όταν την έβγαλε ο μηχανικός η επαφή διακόπηκε εντελώς.
Ανοίξαμε τελικά το ακροδεκτάκι, γυμνώσαμε λίγο καλώδιο και το ξαναπρεσάραμε. Το βάλαμε στη φίσα, δέσαμε καπάκι και φιλτροκούτι, το ξαναφτύσαμε, το ξανασταυρώσαμε και πήρε μπρος με την μία. Το πήγα μία βόλτα και δούλεψε κανονικά!
Το μαμημένο, λες τέλος καλό όλα καλά αλλά είναι απαράδεκτο πρόβλημα! Όσο ασήμαντο είναι, τόσο σοβαρές συνέπειες μπορεί να έχει. Από κόπο και ταλαιπωρία μέχρι μεγάλο κόστος, αν δεν ξέρεις και σε πιάσουν κορόιδο. Ή ακόμα μπορεί να βρεθείς και με κανένα τρύπιο πιστόνι. Βλακώδες πρόβλημα όπως και τα καμμένα λαμπάκια στα χειριστήρια του καλοριφέρ ή στους διακόπτες...
Λοιπόν η φίσα που κουμπώνει στα μπεκ μας είναι αυτή:
https://www.ebay.co.uk/p/4-X-Genuine-Di ... 1465651830
Σκέφτομαι μήπως πρέπει να αγοράσω μία τετράδα και να ανακαλωδιώσω σχολαστικά τα μπεκ... -
RE: Dacia Duster
Σύντομη απάντηση:
Βλάβη εντοπίστηκε και επισκευάστηκε!
Αιτία:
Κομμένο καλώδιο σύριζα στο ακροδεκτάκι της φίσας του μπεκ του δεύτερου κυλίνδρου. -
RE: Dacia Duster
Έχοντας 150000χλμ ίσως πρέπει να ελέγξω ή να καθαρίσω τα μπεκ.
Επίσης μπορεί να είναι πρόβλημα σε κάποια φίσα ή ακόμα και στον ελεγκτή του ψεκασμού.Έχω βάλει πολλές φορές πετρέλαιο από τυχαία βενζινάδικα. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Εδώ το αμάξι έκανε σαν να του είχα βάλει βενζίνη
-
RE: Dacia Duster
Ελιν Crystal. Από το ίδιο βενζινάδικο βάζω πάντα στην Τούμπα. Από αυτό γέμισα και τρεις μέρες πριν και πετάχτηκα Μέτσοβο. Επίσης, πριν μου κάνει νερά έκανα τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα απροβλημάτιστα με το ίδιο καύσιμο.