-
Για την ηλικία του 206, το πιο πιθανό είναι να τα έφτιαξε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, οπότε κομπλέ είσαι.
Πάντως στην ηλικία και τα χρήματα του αυτοκινήτου που ψάχνει ο φίλος, δύσκολα δεν θα βγουν προβλήματα, αλλά ακριβά, αλλά φτηνά.Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Για το 206 ότι είπε ο νονός. Για το σασμάν,το μόνο 'πρόβλημα' που θα συναντήσεις είναι η περίεργη (εμένα μου αρέσει) αίσθηση του επιλογέα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Παιδιά τα 206 τι λένε γενικά ?
Να γίνει έλεγχος στον κατασκευαστή του εγκεφάλου. Αν είναι της Γαλλικής SAGEM να είστε προετοιμασμένοι για ηλεκτρονικά προβλήματα. Αν είναι της Bosch είναι Ok.
Δεν αναφέρω τίποτα άλλο γιατί τα (πολλά) προβλήματα που έβγαλε το δικό μου 1600/16V μπορεί να ήταν μόνο στο δικό μου. Δεν ασχολήθηκα αν τα είχαν άλλοι και δεν με ενδιέφερε.
Για πες...
-
Τα έχω πει πολλές φορές εδώ. Δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι.
Το 206 το κράτησα μόλις 6 μήνες.
Το παρήγγειλα Ιανουάριο του 2003, παρέλαβα τέλη Απριλίου ... το πούλησα Οκτώβριο με 7500χλμ.
Δυστυχώς δεν ήμουν καθόλου τυχερός με το 206.Σε αντίθεση με το 207 που βγήκε μια χαρά αυτοκίνητο. Σαν να ήταν άλλη μάρκα.
-
Σορρυ, απλα εγω ουτε καν γνωριζα οτι ειχες 206 σε καποια φαση.
Παντως 2 συμφοιτητες μου τα ειχαν και εχουν , ο ενας 1.4 16v με περιπου 80.000km δε εχει ζητησει τιποτα περα απ τα καθορισμενα και ο αλλος με 1.6 16v ,αμαξι το οποιο του το βρηκα εγω πριν μια 8ετια, στις 149.000km τωρα που εβγαλε απο καινουργιο μιζα και ψυγειο καλοριφερ. Φυσικα δε λεει τιποτα σα δειγμα απλα μιας που πιασαμε τις αναφορες. -
Νόμιζα ότι είχες διαβάσεις τις αναφορές μου.
Ήμουν από τους πρώτους που παρήγγειλαν 1600/16V με τα 110ps. Πριν ήταν 8βαλβιδος ο κινητήρας. Έκανα και ειδική παραγγελία για να μπει η μεγάλη ηλιοροφή, ελατήρια χαμηλώματος, εργοστασιακές ζάντες αλουμινίου 16άρες και clima.
Όλα εργοστασιακά με κωδικούς από το φυλλάδιο αξεσουάρ της Peugeot.Τα πρώτα 1600/16V βγήκαν με SAGEM εγκέφαλο. Από την 1η βδομάδα ξεκίνησαν τα προβλήματα. Επίπλεον στην Peugeot με κορόιδεψαν αφού μου έβαλαν τα ελατήρια και τις ζάντες στην Ελλάδα. Μου έδωσαν το αυτοκίνητο χωρίς ζυγοστάθμιση, χωρίς ευθυγράμμιση και τα ελατήρια τα έβαλαν στο πόδι. Την ημέρα παραλαβής έτρεχα για ζυγοσταθμίσεις και ευθυγραμμίσεις και τα πλήρωσα και από τη τσέπη μου.
Λάθος τοποθέτηση ελατηρίων ... στους δύο μήνες έσπασαν δύο αμορτισέρ ...
Ο SAGEM από το 1ο μήνα τα έπαιξε ... κόλλαγαν τα όργανα, τα φώτα στο ταμπλό, οι ενδείξεις στα όργανα, ο εργοστασιακός συναγερμός της Meta, το ραδιοCD/MP3.
Τον 3ο μήνα τα έπαιξε το Clima. Έβγαζε ένα δυνατό θόρυβο σαν κροτάλισμα. Κάποιες στιγμές δεν έβγαζε ούτε κρύο αέρα, ούτε ζεστό.
Ταυτόχρονα τα έπαιξε και η ηλιοροφή. Ξεκίνησε να κολλάει κατά το κλείσιμο. Ταυτόχρονα φαινόταν σαν να είχαν ξεβιδωθεί κάποιες βίδες στο εσωτερικό του ουρανού που εμπόδιζαν την ηλιοροφή να κλείσει.
Για όλα αυτά έτρεχα στα συνεργεία επί 6 μήνες. Σε δύο συνεργεία. Στον Ντάσιο και στα κεντρικά στην Lion στο Περιστέρι γιατί υποτίθεται ότι είχα εγγύηση.
Το κερασάκι στην τούρτα ήταν η επίσημη απάντηση της Lion Peugeot για όλα αυτά.
'Το αυτοκίνητο πρέπει να φύγει για Γαλλία για 3 ή 4 μήνες για αντικατάσταση ηλιοροφής και εκεί θα επιλυθούν και τα υπόλοιπα.'Γιατί όμως να φύγει Γαλλία; Γιατί η Lion δεν είχε ούτε την τεχνογνωσία, ούτε τα ανταλλακτικά, ούτε εξειδικευμένους ανθρώπους για να κάτσουν να ασχοληθούν με αυτά.
Έστειλα επιστολή στην Γαλλία, με γείωσαν. Μου είπαν να απευθυνθώ στην Lion.
Χωρίς πολύ σκέψη και επειδή ήθελα αυτοκίνητο για να πηγαινοέρχομαι στην εργασία μου, πουλήθηκε ή μάλλον έγινε ανταλλαγή κατευθείαν.
Για την ιστορία και μόνο να πω ότι εξαιτίας του 206 παραλίγο να χάσω την θέση εργασίας μου, αφού επί 6 μήνες ασχολιόμουν με συνεργεία, με τα προβλήματα και κάθε τρεις και λίγο ήμουν εκτός γραφείου.
Σόρυ για το σεντόνι...
-
Ρε συ Storm, αυτό ήταν ο ορισμός του λεμονιού, τι τράβηξες....
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πολλά μαζεύονται...Εν αντιθέσει με ότι ίσως διαφαίνεται από αυτά που γράφουμε, το 206, ειδικά προς το τέλος της ζωής του, ήταν εξαιρετικά απροβλημάτιστο αυτοκίνητο. Οι 1-2 βλάβες, που πιθανότατα οφείλονται και σε φυσιολογική φθορά, δεν είναι λόγος ανησυχίας....
-
παλιοκατασταση....
εγω παντως λογω καταστροφης σε ατυχημα του αυτοκινητου της γυναικας μου(ευτυχως μονο αυτο) εκανα μια αγορα ενος peugeot 206 1.4 90hp του 2004 πριν απο 3 χρονια...
το αυτοκινητο ηταν σε μετρια προς κακη κατασταση(εξ'ου και η τιμη αποκτησης ηταν μολις 1.500Ε).
Ωστοσο μετα απο τα μαζεματα και μια βλαβη που δεν αξιζει να φτιαχτει(αιρ κοντισιον εχει καπου διαρροη φρεον οποτε χρειαζεται καθε ανοιξη να το γεμιζω ωστε να βγαζει καλοκαιρι αλλιως πρεπει να λυθει ολο το ταμπλο) το αμαξακι εχει αποδειχτει σκυλι σε οτι εχει χρειαστει να κανει...καθημερινη σκληρη χρηση απο τη συζυγο,μικροταξιδακια, ταξιδι με μπαγκαζιερα, χωροι παρα πολυ καλοι για τις διαστασεις, μεγαλο ρεζερβουαρ...ειναι και ομορφουλι στο μπορντω χρωματακι...
αν ειναι τοσο ευκολα στη καθημερινοτητα τα peugeot(και δε μου επεσε διαμαντακι) σιγουρα θα τη σκεφτω την εταιρια οταν θα χρειαστει πλεον να γινει αντικατασταση...
-
Ούτε εμένα με επηρέασε ιδιαίτερα το θέμα του 206 για την γενική άποψή μου για τα Γαλλικά.
Κακή συγκυρία, άτυχη στιγμή, γκαντεμιά.
Άλλωστε δεν είχα κανένα πρόβλημα να πάρω αργότερα το 207 και το πήρα.
Και στο μέλλον άνετα μπορεί να ξαναπάρω Peugeot ή και Citroen (και φυσικά Renault/Dacia ...κλπ...). Κανένα πρόβλημα με τα Γαλλικά.Αυτό που με έμαθε η περίπτωση του 206 ήταν να μην βιάζομαι να αγοράσω μοντέλο που πρωτοκυκλοφορεί και να μην κάνω ειδικές παραγγελίες με εξτρά ακριβό εξοπλισμό που μπορεί στην Ελλάδα να μην μπορούν να υποστηρίξουν σε περίπτωση προβλήματος. Και αυτό αφορά όλους τους κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αυτό που με έμαθε η περίπτωση του 206 ήταν να μην βιάζομαι να αγοράσω μοντέλο που πρωτοκυκλοφορεί και να μην κάνω ειδικές παραγγελίες με εξτρά ακριβό εξοπλισμό που μπορεί στην Ελλάδα να μην μπορούν να υποστηρίξουν σε περίπτωση προβλήματος. Και αυτό αφορά όλους τους κατασκευαστές.
+1000
-
Ο χρήστης blackie13 έγραψε:
παλιοκατασταση....εγω παντως λογω καταστροφης σε ατυχημα του αυτοκινητου της γυναικας μου(ευτυχως μονο αυτο) εκανα μια αγορα ενος peugeot 206 1.4 90hp του 2004 πριν απο 3 χρονια...
το αυτοκινητο ηταν σε μετρια προς κακη κατασταση(εξ'ου και η τιμη αποκτησης ηταν μολις 1.500Ε).
Ωστοσο μετα απο τα μαζεματα και μια βλαβη που δεν αξιζει να φτιαχτει(αιρ κοντισιον εχει καπου διαρροη φρεον οποτε χρειαζεται καθε ανοιξη να το γεμιζω ωστε να βγαζει καλοκαιρι αλλιως πρεπει να λυθει ολο το ταμπλο) το αμαξακι εχει αποδειχτει σκυλι σε οτι εχει χρειαστει να κανει...καθημερινη σκληρη χρηση απο τη συζυγο,μικροταξιδακια, ταξιδι με μπαγκαζιερα, χωροι παρα πολυ καλοι για τις διαστασεις, μεγαλο ρεζερβουαρ...ειναι και ομορφουλι στο μπορντω χρωματακι...
αν ειναι τοσο ευκολα στη καθημερινοτητα τα peugeot(και δε μου επεσε διαμαντακι) σιγουρα θα τη σκεφτω την εταιρια οταν θα χρειαστει πλεον να γινει αντικατασταση...
Νομίζω και ότι αυτή η έκδοση παρουσιάστηκε αρκετά αργότερα με το face-lift οπότε λογικά μπορεί να είχαν λυθεί τα οποία προβλήματα.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Γενικά αγορά μεταχειρισμένου είναι προτιμότερο να είναι facelift για το λόγο ότι έχουν λυθεί τα όποια προβλήματα.
-
Ερώτηση: Η χρήση κάποιου ενισχυτικου για λιπαντικά, π.χ motorkote, θα έχει κάποια θετική επίδραση στο 106 μου; Επειδή μια στο τόσο μου πετάει κάτι ντουμάνια στο ξεκίνημα, και επειδή είναι και κοντά 20 χρόνων, λέω να του ρίξω λίγο.
Υ.Γ Νονε, τα φώτα σου!
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk -
Μην ασχολεισαι
-
Με τα ενισχυτικα δε θα ασχοληθώ, εκεί κατέληξα με συζήτηση με φίλο Λαδά. Αλλά με το (μια στο τόσο) ντουμάνι κατά το άναμμα; Λέω να αλλαξω τσιμουχακια βαλβίδων προληπτικά. Έτσι κ αλλιώς μικρή κατανάλωση λαδιού έχω, η φλάντζα είναι κομπλέ, οπότε λέω να προλάβω μελλοντικό πρόβλημα.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ντουμάνι κατά την εκκίνηση σημαίνει μικρή διαρροή εντός θαλάμου (τσιμουχάκια), ή -ελάχιστα- 'αναίσθητα' ελατήρια πιστονιών, που μέχρι να ξεκολλήσουν αφήνουν το λάδι να περάσει μέσα. Και για τα δύο προβλήματα, κανένα πρόσθετο τύπου Motorkote δεν θα βοηθήσει, άρα θα είναι χαμένος κόπος, χρόνος και χρήμα.
-
Θενξ άσσε, ακριβώς εκεί κατέληξα.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
-
Απίστευτη μοτερουμπα
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ειδα προ ημερων ενα νεο 5008! Μιλαμε για τον ορισμο του ''φουσκωμενου'' 3008, τιποτα το πρωτοτυπο. Εκεινο που μου εκανε αισθητικα πολυ κακη εντυπωση ηταν πως το πλαινο διακοσμητικο φιλετο των πισω πορτων χαμηλα ηταν μαυρο και το εμπρος νικελ υποθετω για να ταιριαζει (στο μυαλο τους...) με τα φιμε παραθυρα πισω. Δε το βρισκω εντωμεταξυ σε καμια φωτογραφια να σας το δειξω, σε ολες φαινεται με νικελ μπρος-πισω.
PEUGEOT FORUM