-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δεν αφηνεις το kodiaq λεω γω...να παρεις τους παραπανω χωρους και το σωστο μοτερ αυτη τη φορα, με κατι ''ψιλα'' διαφορα? Ειναι και γειτονας σου...
https://www.car.gr/10246936-alfa-romeo-alfa-159-tbiΑΥΤΟ το sedan θα το έπαιρνα και εγώ ακόμη!
Μετά αν θα έκλαιγα στα συνεργεία δεν ξέρω... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Δεν αφηνεις το kodiaq λεω γω...να παρεις τους παραπανω χωρους και το σωστο μοτερ αυτη τη φορα, με κατι ''ψιλα'' διαφορα? Ειναι και γειτονας σου...
https://www.car.gr/10246936-alfa-romeo-alfa-159-tbiΑΥΤΟ το sedan θα το έπαιρνα και εγώ ακόμη!
Μετά αν θα έκλαιγα στα συνεργεία δεν ξέρω...Αυτό που έχω να πώ εγώ και για να μας ξαναβάλω εντός θέματος, είναι ότι:
- δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο εκεί έξω με τους χώρους της αρκούδας και κάτω από 2.000cc.
- Η αίσθηση που σου δίνει με την απόκριση που έχουν οι κινήσεις σου σε γκάζι και χειροκίνητο κιβώτιο, είναι πως έχει
παραπάνω δύναμη από 20 κιλά ροπής και 125 άλογα. - Η μικρότερη έκδοση του είναι also και η πιο χαμηλή σε τέλη κυκλοφορίας, ρύπων, κατανάλωσης.
- 7 μήνες αναμονής wtf
-
Έχεις δίκιο, πρακτικά είναι μονόδρομος το Kodiaq, ακόμα και σε πιο πάνω εκδόσεις. Η μικρότερη όμως έχει και ΟΛΑ τα φορολογικά πλεονεκτήματα, και έτσι πρακτικά δεν έχει κανένα 'μείον'. Για το θέμα απόκρισης, πιθανότατα αν επιμείνεις στο γκάζι τελικά θα δεις ότι είναι μόνο η αρχική απόκριση και δεν έχει βάθος/εύρος να σπρώξει πειστικά μέχρι κόφτη και σε ψηλές ταχύτητες. Για την αναμονή το είχα γράψει αρκετό καιρό πριν, καθώς μου το είχε επισημάνει φίλος μου που δουλεύει στη Interauto, ήταν ήδη 5 μήνες πριν το καλοκαίρι.
Στο μεταξύ, ρε σεις, σε αντιδιαστολή με το Kodiaq και τους χώρους του, προτείνετε στον άνθρωπο την 159 ? Το μικρότερο -και με διαφορά- sedan ?
-
Φιλος μου με το πασατ το προηγουμενο και ιδιο μοτερ ειχε πολυ καλες επιταχυνσεις και ρεπριζ. Απ οτι θυμαμαι ποτε δεν εβγαζε οσα ανακοινωνονταν
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Έχεις δίκιο, πρακτικά είναι μονόδρομος το Kodiaq, ακόμα και σε πιο πάνω εκδόσεις. Η μικρότερη όμως έχει και ΟΛΑ τα φορολογικά πλεονεκτήματα, και έτσι πρακτικά δεν έχει κανένα 'μείον'. Για το θέμα απόκρισης, πιθανότατα αν επιμείνεις στο γκάζι τελικά θα δεις ότι είναι μόνο η αρχική απόκριση και δεν έχει βάθος/εύρος να σπρώξει πειστικά μέχρι κόφτη και σε ψηλές ταχύτητες. Για την αναμονή το είχα γράψει αρκετό καιρό πριν, καθώς μου το είχε επισημάνει φίλος μου που δουλεύει στη Interauto, ήταν ήδη 5 μήνες πριν το καλοκαίρι.Στο μεταξύ, ρε σεις, σε αντιδιαστολή με το Kodiaq και τους χώρους του, προτείνετε στον άνθρωπο την 159 ? Το μικρότερο -και με διαφορά- sedan ?
Έχουν το λόγο τους, αλλά ντροπή τους, πραγματικά
Για το θέμα απόκρισης, ο 1.4 TSI μπορεί πανεύκολα να πάει από 125hp και 20 κιλά ροπής σε 150 και 24-25 κιλά, χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να χαθεί η εγγύηση. Αυτό θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο.
-
Είναι πελώριο πάντως. Κυκλοφορία εντός πόλης θα είναι ταλαιπωρία. Ηταν ένα στο ξενοδοχείο στα Γιάννενα και το χάζεψα αρκετά. Πολλοί χώροι
-
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
Για το θέμα απόκρισης, ο 1.4 TSI μπορεί πανεύκολα να πάει από 125hp και 20 κιλά ροπής σε 150 και 24-25 κιλά, χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να χαθεί η εγγύηση. Αυτό θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο.To ξέρω, πάντα ελέγχω πόση δύναμη μπορεί να 'βρεθεί' επιπλέον σε κάθε αυτοκίνητο που αγοράζω, ως εκ τούτου παρομοίως έχω πράξει και για τα Kuga, Kodiaq, X1, S-Cross, Ateca που κοιτάω
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Για το θέμα απόκρισης, ο 1.4 TSI μπορεί πανεύκολα να πάει από 125hp και 20 κιλά ροπής σε 150 και 24-25 κιλά, χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να χαθεί η εγγύηση. Αυτό θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο.
To ξέρω, πάντα ελέγχω πόση δύναμη μπορεί να 'βρεθεί' επιπλέον σε κάθε αυτοκίνητο που αγοράζω, ως εκ τούτου παρομοίως έχω πράξει και για τα Kuga, Kodiaq, X1, S-Cross, Ateca που κοιτάω
Δεν μας λες και στη μικρη Χ1 πόσο βρήκες ότι μπορεί να πάει; πού και πόσο;
-
Και για το kuga πες μας ace !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Για τη Χ1 τίποτα, ούτε από γνωστούς ούτε από αγνώστους tuner. Στο Kuga να φάνε και οι κότες, από 'επίσημα' μέχρι ανεπίσημα remaps, στα 180-200 άτια, μιλώντας πάντα για τον 1500αρη βενζίνης.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Φιλος μου με το πασατ το προηγουμενο και ιδιο μοτερ ειχε πολυ καλες επιταχυνσεις και ρεπριζ. Απ οτι θυμαμαι ποτε δεν εβγαζε οσα ανακοινωνοντανΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εχωντας πιεσει και στριψει ιδιαιτερα το A3 TSI 125 MY 2009 στη Πεντελη επανειλλημενα εχω να πω πως ουτε ενα αλογο παραπανω δε μου φανηκε να εχει...
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεν μας λες και στη μικρη Χ1 πόσο βρήκες ότι μπορεί να πάει; πού και πόσο;Λογικά θα πρέπει να βγάλει ο Schnitzer σύντομα (εάν δεν έχει ήδη) στις γνωστές τιμές, δλδ. > €2.000 και με την γνωστή ποιότητα και αξιοπιστία. Ο,τιδήποτε άλλο σε BMW (εκτός επίσης του Hartge και της evolve για κάποια μοντέλα) είναι παρακινδυνευμένο και με αμφίβολα αποτελέσματα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φιλος μου με το πασατ το προηγουμενο και ιδιο μοτερ ειχε πολυ καλες επιταχυνσεις και ρεπριζ. Απ οτι θυμαμαι ποτε δεν εβγαζε οσα ανακοινωνονταν
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εχωντας πιεσει και στριψει ιδιαιτερα το A3 TSI 125 MY 2009 στη Πεντελη επανειλλημενα εχω να πω πως ουτε ενα αλογο παραπανω δε μου φανηκε να εχει...
Ε άλλο TSI θα φοράει το skodiaq, εκεί θα φαίνεται η διαφορά (άσε με λίγο να χαρώ)
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φιλος μου με το πασατ το προηγουμενο και ιδιο μοτερ ειχε πολυ καλες επιταχυνσεις και ρεπριζ. Απ οτι θυμαμαι ποτε δεν εβγαζε οσα ανακοινωνονταν
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εχωντας πιεσει και στριψει ιδιαιτερα το A3 TSI 125 MY 2009 στη Πεντελη επανειλλημενα εχω να πω πως ουτε ενα αλογο παραπανω δε μου φανηκε να εχει...
Επειδη δε σου φανηκε δε σημαινει πως δεν εχει
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτα να γραφεις σε καναν αλλον.
Το αμαξι εχει οδηγηθει πολλαπλες φορες σε διαφορες φασεις της ζωης του. Θεμα δυναμης λογω συντηρησης - βλαβης ποτε δεν ειχε. Αν και τωρα χτυπαει η καδενα στη πρωινη εκκινηση. Μετρα συγκρισης επισης εχω και δεν ειναι το δευτερο αμαξι που οδηγαω στη ζωη μου. Αυτο το παπατζιλικι με τ αλογα γκανιαν του Βαγκ ειναι μεγαλη μπουρδα.
Η opel επισης εχω διαπιστωσει απο την αλλη οτι ειναι λιγο αισιοδοξη σ αλογα που δηλωνε στα υπερτροφοδοτουμενα της. Π.χ. insignia 180. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτα να γραφεις σε καναν αλλον.
Το αμαξι εχει οδηγηθει πολλαπλες φορες σε διαφορες φασεις της ζωης του. Θεμα δυναμης λογω συντηρησης - βλαβης ποτε δεν ειχε. Αν και τωρα χτυπαει η καδενα στη πρωινη εκκινηση. Μετρα συγκρισης επισης εχω και δεν ειναι το δευτερο αμαξι που οδηγαω στη ζωη μου. Αυτο το παπατζιλικι με τ αλογα γκανιαν του Βαγκ ειναι μεγαλη μπουρδα.
Η opel επισης εχω διαπιστωσει απο την αλλη οτι ειναι λιγο αισιοδοξη σ αλογα που δηλωνε στα υπερτροφοδοτουμενα της. Π.χ. insignia 180.Μην αρπαζεσαι ρε Χρηστο ελεος δηλαδη. Δεν ειπα πως αντι για 125 βγαζει 225 και δε τα βλεπεις. Αν εχεις τοσο ευαισθητο ποδι και καταλαβαινεις ακομα και αν βγαζει 5 αλογα παραπανω παω πασο γιατι καπου τοσα παραπανω βγαζουν. Μπουρδες δεν ειναι γιατι παντα εβγαζαν παραπανω οπως π.χ. ο 20v 1.8 που δεν ειχε 150. Οσον αφορα το οπελ συμφωνω πως ειναι αισιοδοξη στο ισινγκια
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Μπουρδες δεν ειναι γιατι παντα εβγαζαν παραπανω οπως π.χ. ο 20v 1.8 που δεν ειχε 150.Ναι ειχε 250..Σορρυ δε συνεχιζω ,βαριεμαι...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μπουρδες δεν ειναι γιατι παντα εβγαζαν παραπανω οπως π.χ. ο 20v 1.8 που δεν ειχε 150.
Ναι ειχε 250..Σορρυ δε συνεχιζω ,βαριεμαι...
Χρηστο δεν ειχε 250 και το ξερεις. Ξεφτυλιζοντας ετσι τη κουβεντα βαριεμαι και γω. Στο σκοντα κλαμπ εκαναν μια φορα δυναμομετρησεις και πηγε ενας 50αρης με μαμα οκταβια βγαζοντας 168 χωρις ουτε αλλαγμενο φιλτρο αερα με αφτερ. Εγω μπουρδες δε λεω και σου δινω και παραδειγματα
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δυναμομετρησεις... Αλλη χαρα της απατεωνιας απο κει. Οτι δυναμομετρηση θες σου φτιαχνω.. Να σου φερω το παλικαρι που το χει να σου πει οτι πηγαινε κοπιες με bravo 120 απο σταση επανηλλειμενα? Εκτος αν το βγαζει 130 το bravo
Skoda Kodiaq