Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus 2008 TDSI 1.6 (diesel) λιγότερα hp μετά από servi
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ford Focus 2008 TDSI 1.6 (diesel) λιγότερα hp μετά από servi
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    771
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilis_mp last edited by

      Γεια σας φίλοι, αντιμετωπίζω το εξής παράξενο πρόβλημα.

      Ύστερα από το sevice στο Ford Focus 2008 TDSI 1.6 (diesel) η ισχύς έχει πέσει και από 180 χλμ/ώρα τώρα πάει με 120.

      Οι εργασίες που έγιναν ήταν αλλαγή φίλτρου λαδιού, αέρα, πετρελαίου και αλλάχτηκαν χάλκινες έδρες (φλάντζες) στα μπεκ του κινήτηρα. Αμέσως η απόδοση έπεσε πάρα πολύ.
      Ξανααλάξαμε το φίλτρο πετρελαίου βάζοντας το παλιό και πάλι η απόδοση είναι μειωμένη.

      Σε δύο διαγνωστικά (Bosh και κάποιο) άλλο δεν δείχνει καμία βλάβη.

      Οποιοδήπατε συμβουλή θα μας βοηθούσε, ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilis_mp last edited by

        Γεια σας φίλοι, αντιμετωπίζω το εξής παράξενο πρόβλημα.

        Ύστερα από το sevice στο Ford Focus 2008 TDSI 1.6 (diesel) η ισχύς έχει πέσει και από 180 χλμ/ώρα τώρα πάει με 120.

        Οι εργασίες που έγιναν ήταν αλλαγή φίλτρου λαδιού, αέρα, πετρελαίου και αλλάχτηκαν χάλκινες έδρες (φλάντζες) στα μπεκ του κινήτηρα. Αμέσως η απόδοση έπεσε πάρα πολύ.
        Ξανααλάξαμε το φίλτρο πετρελαίου βάζοντας το παλιό και πάλι η απόδοση είναι μειωμένη.

        Σε δύο διαγνωστικά (Bosh και κάποιο) άλλο δεν δείχνει καμία βλάβη.

        Οποιοδήπατε συμβουλή θα μας βοηθούσε, ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilis_mp last edited by

          Γεια σας φίλοι, αντιμετωπίζω το εξής παράξενο πρόβλημα.

          Ύστερα από το sevice στο Ford Focus 2008 TDSI 1.6 (diesel) η ισχύς έχει πέσει και από 180 χλμ/ώρα τώρα πάει με 120.

          Οι εργασίες που έγιναν ήταν αλλαγή φίλτρου λαδιού, αέρα, πετρελαίου και αλλάχτηκαν χάλκινες έδρες (φλάντζες) στα μπεκ του κινήτηρα. Αμέσως η απόδοση έπεσε πάρα πολύ.
          Ξανααλάξαμε το φίλτρο πετρελαίου βάζοντας το παλιό και πάλι η απόδοση είναι μειωμένη.

          Σε δύο διαγνωστικά (Bosh και κάποιο) άλλο δεν δείχνει καμία βλάβη.

          Οποιοδήπατε συμβουλή θα μας βοηθούσε, ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            super-t last edited by

            Τις ροδέλες στα μπεκ γιατί τις αλλάξατε, τι θέμα είχε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dasimo last edited by

              99% σου έχουν προγραμματίσει λάθος τα μπεκ ψεκασμού . Με αλλά λόγια έχει αλλάξει ο χρονισμός των κυλίνδρων , για κάποιο λόγο συμβαίνει μετά από σέρβις σε παλαιότερα ντίζελ

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                adensa last edited by

                Το φιλτρο αέρα έχει μπει σωστά;Το κοιτάξατε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasilis_mp last edited by

                  Καλημέρα.

                  Οι φλάντζες στα μπεκ αλλάχτηκαν γιατί υπήρχε μια διαρροή σε 2 από τους κυλίνδρους πάνω στην κεφαλή.

                  Τα κολλάρα πάλι ελέγχθηκαν πολλές φορές και τα φίλτρα καυσίμου και αέρα,

                  Τώρα σχετικά με τον χρονισμό όντως ακούγεται διαφορετικά ο κινητήρας. Το θέμα είναι ότι είναι δύσκολο να έγινε λάθος στην τοποθέτηση των καλωδιώσεων των μπεκ γιατί είναι προκαθορισμένες οι θέσεις σε μοντούλα.

                  Πως γίνεται ο προγραμματισμός των μπεκ ψεκασμού;

                  Ένας τεχνικός πρότεινε κατάργηση του φίλτρου DPF θα έχει κάποιο αποτέλεσμα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran17 last edited by

                    Ο χρήστης vasilis_mp έγραψε:

                    Ένας τεχνικός πρότεινε κατάργηση του φίλτρου DPF θα έχει κάποιο αποτέλεσμα;

                    Θεωρω οτι αυτο ειναι εγκλημα.. Μην το κανεις.. σκεψου τι επιπτωσεις θα εχει να βγαινουν στην ατμοσφαιρα ολα αυτα που κρατουνταν απο το DPF.
                    Επισης δεν βρισκω καποιο οφελος απο αποψη δυναμης το να το καταργησεις..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t last edited by

                      Ο χρήστης vasilis_mp έγραψε:
                      Καλημέρα.

                      Οι φλάντζες στα μπεκ αλλάχτηκαν γιατί υπήρχε μια διαρροή σε 2 από τους κυλίνδρους πάνω στην κεφαλή.

                      Τα κολλάρα πάλι ελέγχθηκαν πολλές φορές και τα φίλτρα καυσίμου και αέρα,

                      Τώρα σχετικά με τον χρονισμό όντως ακούγεται διαφορετικά ο κινητήρας. Το θέμα είναι ότι είναι δύσκολο να έγινε λάθος στην τοποθέτηση των καλωδιώσεων των μπεκ γιατί είναι προκαθορισμένες οι θέσεις σε μοντούλα.

                      Πως γίνεται ο προγραμματισμός των μπεκ ψεκασμού;

                      Ένας τεχνικός πρότεινε κατάργηση του φίλτρου DPF θα έχει κάποιο αποτέλεσμα;

                      1.Το αμάξι δούλευε μια χαρά.
                      2.Πήγε στο συνεργείο και τώρα έχει κάποιο θέμα.
                      3.Τεχνικός που ούτε κουλούρια δεν θα έπρεπε να πουλάει, κατάργηση του DPF μήπως και βοηθήσει, ενώ δούλευε μια χαρά πιο παλιά με DPF.
                      4.?
                      5.ΕΛΛΑΔΑΡΑ. Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος και πάλι τα ίδια θα κάνουμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        Αν βγαλεις τα μπεκ μετα θα πρεπει να τα ξαναορισεις με τη χρηση διαγνωστικης συσκευης, αν δεν εκαναν αυτη τη διαδικασια υπερχει περιπτωση το προβλημα σου να ειναι απο εκει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          r200 last edited by

                          στο φιλτροκουτι μηπως εχει καποιο αισθητηρα μαφ και χρειαζεται κουμπωμα-ξεκουμπωμα
                          καποια αλλη φυσα που δεν κουμπωσε καλα η καποιο κομμενο καλωδιο
                          δοκιμασε με τις υπολοιπες ταχυτητες 2α, 3η, 4η μπορει να επιταχυνει μεχρι τις 4.000στροφες;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilis_mp last edited by

                            Σε επικοινωνία που είχα με άλλο τεχνικό μου είπε ότι πρέπει να είναι βλάβη στα μπεκ και θέλουν καθαρισμό ή στη χειρότερη περίπτωση αντικατάσταση.

                            Το θέμα είναι ότι όταν είχα πάει στο συνεργείο το αυτοκίνητο είχε όλη την ιπποδύναμη. Και ο τεχνικός εκεί διαπίστωσε αμέσως ότι χάθηκε η δύναμη αλλάξαμε όλα τα φίλτρα μπήκαν τα παλιά, 2 διαγνωστικά δεν έδειξαν καμία βλάβη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              puntofato last edited by

                              Κάποια βλακεία έχουν κάνει σίγουρα....

                              Βλέπεις πρώτα τις βλάβες στον κινητήρα. Αν υπάρχει βλάβη σχετική με πίεση καυσίμου ή τούρμπο δεν πρόκειται να 'ανοίξει' γκάζια το μοτέρ για λόγους ασφαλείας.
                              Δες μια και εξακρίβωσε τι είναι αυτό που ακούγεται διαφορετικά.

                              Ξεκίνα μια με έλεγχο μήπως δεν είναι στεγανά τα μπεκ σου. Ρίχνεις κάποιο σπρεϋ καθώς δουλεύει το μοτέρ στα μπεκ και βλέπεις αν βγάζει φυσαλλίδες από εκεί που κουμπώνουν. Κατα προτίμηση σπρεϋ γράσσο. Επίσης ελέγχεις τις επιστροφές. Αν κάποιο ξερνάει πολύ στην επιστροφή έχει πρόβλημα. Αυτό με τις επιστροφές βέβαια δεν μπορεί να έγινε με το βγάλσιμο-βάλσιμο αλλά να προ-υπήρχε.
                              Μετά πάμε σε έλεγχο των κολλάρων μήπως κάποιο ξεφυσάει στο τούρμπισμα. Υπάρχει εργαλείο για αυτή τη δουλειά αλλά μπορεί κάποιος τεχνικός να αυτοσχεδιάσει. Πρέπει να φουσκώσεις τα κολλάρα και να δεις αν κρατάει την πίεση ή όχι.

                              Μην πάς σε λύση του στυλ φταίνε όλα τα μπεκ πρέπει να το φτιάξουμε όλα. Είναι απίθανο να έχει γίνει κάτι τέτοιο και ΤΖΑΜΠΑ λεφτά θα δώσεις εκτός του ότι υπάρχει κίνδυνος ο τεχνικός να τα κάνει μαντάρα με την ρέγουλά τους και να πάρεις το μοτέρ στο χέρι. Επίσης καλό είναι να αποφεύγονται αντιπροσωπείες όταν μιλάμε για πετρελαιοκίνητα μιας και οι γνώσεις τους είναι πολύ περιορισμένες όπως και η εμπειρία τους. Αν είναι κάποιος έμπειρος τεχνίτης ανοίγει δικό του μαγαζί και δεν μένει στην αντιπροσωπεία...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                puntofato last edited by

                                Επίσης δες μια μήπως βγάλαν κανα σωληνάκι από το DPF και δεν διαβάζει την πίεση και ξεφυσάει από εκεί.
                                Βγάλε κανα βίντεο και μαρσάρισέ το λίγο με κάποιον να κρατάει την κάμερα στο μοτέρ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasilis_mp last edited by

                                  Ανέβασα ένα video πως συμπεριφέρεται ο κινητήρας. Σημειώνω ότι η ιπποδύναμη έχει πέσει στο μισό. Παρατήρησα ότι η απόδοση μέχρι τις 2000 στροφές δεν έχει αλλάξει πολύ.

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dasimo last edited by

                                    Ο κινητήρας βαράει άλλου για άλλου, θέλεις επαναπρογραμματισμό των μπεκ, μην πηγαίνεις άλλο σε άσχετους και πήγαινε άμεσα αντιπροσωπεία για επαναπρογραμματισμό.

                                    Sent from my iPad using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vasilis_mp last edited by

                                      Tο πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή των ακροφυσίων των μπεκ σε εξειδικευμένο συνεργείο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kospapad last edited by

                                        ΚΑΙ επαναπρογραμματισμο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr