-
Γεια σας φίλοι, αντιμετωπίζω το εξής παράξενο πρόβλημα.
Ύστερα από το sevice στο Ford Focus 2008 TDSI 1.6 (diesel) η ισχύς έχει πέσει και από 180 χλμ/ώρα τώρα πάει με 120.
Οι εργασίες που έγιναν ήταν αλλαγή φίλτρου λαδιού, αέρα, πετρελαίου και αλλάχτηκαν χάλκινες έδρες (φλάντζες) στα μπεκ του κινήτηρα. Αμέσως η απόδοση έπεσε πάρα πολύ.
Ξανααλάξαμε το φίλτρο πετρελαίου βάζοντας το παλιό και πάλι η απόδοση είναι μειωμένη.Σε δύο διαγνωστικά (Bosh και κάποιο) άλλο δεν δείχνει καμία βλάβη.
Οποιοδήπατε συμβουλή θα μας βοηθούσε, ευχαριστώ.
-
Γεια σας φίλοι, αντιμετωπίζω το εξής παράξενο πρόβλημα.
Ύστερα από το sevice στο Ford Focus 2008 TDSI 1.6 (diesel) η ισχύς έχει πέσει και από 180 χλμ/ώρα τώρα πάει με 120.
Οι εργασίες που έγιναν ήταν αλλαγή φίλτρου λαδιού, αέρα, πετρελαίου και αλλάχτηκαν χάλκινες έδρες (φλάντζες) στα μπεκ του κινήτηρα. Αμέσως η απόδοση έπεσε πάρα πολύ.
Ξανααλάξαμε το φίλτρο πετρελαίου βάζοντας το παλιό και πάλι η απόδοση είναι μειωμένη.Σε δύο διαγνωστικά (Bosh και κάποιο) άλλο δεν δείχνει καμία βλάβη.
Οποιοδήπατε συμβουλή θα μας βοηθούσε, ευχαριστώ.
-
Γεια σας φίλοι, αντιμετωπίζω το εξής παράξενο πρόβλημα.
Ύστερα από το sevice στο Ford Focus 2008 TDSI 1.6 (diesel) η ισχύς έχει πέσει και από 180 χλμ/ώρα τώρα πάει με 120.
Οι εργασίες που έγιναν ήταν αλλαγή φίλτρου λαδιού, αέρα, πετρελαίου και αλλάχτηκαν χάλκινες έδρες (φλάντζες) στα μπεκ του κινήτηρα. Αμέσως η απόδοση έπεσε πάρα πολύ.
Ξανααλάξαμε το φίλτρο πετρελαίου βάζοντας το παλιό και πάλι η απόδοση είναι μειωμένη.Σε δύο διαγνωστικά (Bosh και κάποιο) άλλο δεν δείχνει καμία βλάβη.
Οποιοδήπατε συμβουλή θα μας βοηθούσε, ευχαριστώ.
-
Τις ροδέλες στα μπεκ γιατί τις αλλάξατε, τι θέμα είχε;
-
99% σου έχουν προγραμματίσει λάθος τα μπεκ ψεκασμού . Με αλλά λόγια έχει αλλάξει ο χρονισμός των κυλίνδρων , για κάποιο λόγο συμβαίνει μετά από σέρβις σε παλαιότερα ντίζελ
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Το φιλτρο αέρα έχει μπει σωστά;Το κοιτάξατε;
-
Καλημέρα.
Οι φλάντζες στα μπεκ αλλάχτηκαν γιατί υπήρχε μια διαρροή σε 2 από τους κυλίνδρους πάνω στην κεφαλή.
Τα κολλάρα πάλι ελέγχθηκαν πολλές φορές και τα φίλτρα καυσίμου και αέρα,
Τώρα σχετικά με τον χρονισμό όντως ακούγεται διαφορετικά ο κινητήρας. Το θέμα είναι ότι είναι δύσκολο να έγινε λάθος στην τοποθέτηση των καλωδιώσεων των μπεκ γιατί είναι προκαθορισμένες οι θέσεις σε μοντούλα.
Πως γίνεται ο προγραμματισμός των μπεκ ψεκασμού;
Ένας τεχνικός πρότεινε κατάργηση του φίλτρου DPF θα έχει κάποιο αποτέλεσμα;
-
Ο χρήστης vasilis_mp έγραψε:
Ένας τεχνικός πρότεινε κατάργηση του φίλτρου DPF θα έχει κάποιο αποτέλεσμα;
Θεωρω οτι αυτο ειναι εγκλημα.. Μην το κανεις.. σκεψου τι επιπτωσεις θα εχει να βγαινουν στην ατμοσφαιρα ολα αυτα που κρατουνταν απο το DPF.
Επισης δεν βρισκω καποιο οφελος απο αποψη δυναμης το να το καταργησεις.. -
Ο χρήστης vasilis_mp έγραψε:
Καλημέρα.Οι φλάντζες στα μπεκ αλλάχτηκαν γιατί υπήρχε μια διαρροή σε 2 από τους κυλίνδρους πάνω στην κεφαλή.
Τα κολλάρα πάλι ελέγχθηκαν πολλές φορές και τα φίλτρα καυσίμου και αέρα,
Τώρα σχετικά με τον χρονισμό όντως ακούγεται διαφορετικά ο κινητήρας. Το θέμα είναι ότι είναι δύσκολο να έγινε λάθος στην τοποθέτηση των καλωδιώσεων των μπεκ γιατί είναι προκαθορισμένες οι θέσεις σε μοντούλα.
Πως γίνεται ο προγραμματισμός των μπεκ ψεκασμού;
Ένας τεχνικός πρότεινε κατάργηση του φίλτρου DPF θα έχει κάποιο αποτέλεσμα;
1.Το αμάξι δούλευε μια χαρά.
2.Πήγε στο συνεργείο και τώρα έχει κάποιο θέμα.
3.Τεχνικός που ούτε κουλούρια δεν θα έπρεπε να πουλάει, κατάργηση του DPF μήπως και βοηθήσει, ενώ δούλευε μια χαρά πιο παλιά με DPF.
4.?
5.ΕΛΛΑΔΑΡΑ. Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος και πάλι τα ίδια θα κάνουμε. -
Αν βγαλεις τα μπεκ μετα θα πρεπει να τα ξαναορισεις με τη χρηση διαγνωστικης συσκευης, αν δεν εκαναν αυτη τη διαδικασια υπερχει περιπτωση το προβλημα σου να ειναι απο εκει.
-
στο φιλτροκουτι μηπως εχει καποιο αισθητηρα μαφ και χρειαζεται κουμπωμα-ξεκουμπωμα
καποια αλλη φυσα που δεν κουμπωσε καλα η καποιο κομμενο καλωδιο
δοκιμασε με τις υπολοιπες ταχυτητες 2α, 3η, 4η μπορει να επιταχυνει μεχρι τις 4.000στροφες; -
Σε επικοινωνία που είχα με άλλο τεχνικό μου είπε ότι πρέπει να είναι βλάβη στα μπεκ και θέλουν καθαρισμό ή στη χειρότερη περίπτωση αντικατάσταση.
Το θέμα είναι ότι όταν είχα πάει στο συνεργείο το αυτοκίνητο είχε όλη την ιπποδύναμη. Και ο τεχνικός εκεί διαπίστωσε αμέσως ότι χάθηκε η δύναμη αλλάξαμε όλα τα φίλτρα μπήκαν τα παλιά, 2 διαγνωστικά δεν έδειξαν καμία βλάβη.
-
Κάποια βλακεία έχουν κάνει σίγουρα....
Βλέπεις πρώτα τις βλάβες στον κινητήρα. Αν υπάρχει βλάβη σχετική με πίεση καυσίμου ή τούρμπο δεν πρόκειται να 'ανοίξει' γκάζια το μοτέρ για λόγους ασφαλείας.
Δες μια και εξακρίβωσε τι είναι αυτό που ακούγεται διαφορετικά.Ξεκίνα μια με έλεγχο μήπως δεν είναι στεγανά τα μπεκ σου. Ρίχνεις κάποιο σπρεϋ καθώς δουλεύει το μοτέρ στα μπεκ και βλέπεις αν βγάζει φυσαλλίδες από εκεί που κουμπώνουν. Κατα προτίμηση σπρεϋ γράσσο. Επίσης ελέγχεις τις επιστροφές. Αν κάποιο ξερνάει πολύ στην επιστροφή έχει πρόβλημα. Αυτό με τις επιστροφές βέβαια δεν μπορεί να έγινε με το βγάλσιμο-βάλσιμο αλλά να προ-υπήρχε.
Μετά πάμε σε έλεγχο των κολλάρων μήπως κάποιο ξεφυσάει στο τούρμπισμα. Υπάρχει εργαλείο για αυτή τη δουλειά αλλά μπορεί κάποιος τεχνικός να αυτοσχεδιάσει. Πρέπει να φουσκώσεις τα κολλάρα και να δεις αν κρατάει την πίεση ή όχι.Μην πάς σε λύση του στυλ φταίνε όλα τα μπεκ πρέπει να το φτιάξουμε όλα. Είναι απίθανο να έχει γίνει κάτι τέτοιο και ΤΖΑΜΠΑ λεφτά θα δώσεις εκτός του ότι υπάρχει κίνδυνος ο τεχνικός να τα κάνει μαντάρα με την ρέγουλά τους και να πάρεις το μοτέρ στο χέρι. Επίσης καλό είναι να αποφεύγονται αντιπροσωπείες όταν μιλάμε για πετρελαιοκίνητα μιας και οι γνώσεις τους είναι πολύ περιορισμένες όπως και η εμπειρία τους. Αν είναι κάποιος έμπειρος τεχνίτης ανοίγει δικό του μαγαζί και δεν μένει στην αντιπροσωπεία...
-
Επίσης δες μια μήπως βγάλαν κανα σωληνάκι από το DPF και δεν διαβάζει την πίεση και ξεφυσάει από εκεί.
Βγάλε κανα βίντεο και μαρσάρισέ το λίγο με κάποιον να κρατάει την κάμερα στο μοτέρ. -
Ανέβασα ένα video πως συμπεριφέρεται ο κινητήρας. Σημειώνω ότι η ιπποδύναμη έχει πέσει στο μισό. Παρατήρησα ότι η απόδοση μέχρι τις 2000 στροφές δεν έχει αλλάξει πολύ.
-
Ο κινητήρας βαράει άλλου για άλλου, θέλεις επαναπρογραμματισμό των μπεκ, μην πηγαίνεις άλλο σε άσχετους και πήγαινε άμεσα αντιπροσωπεία για επαναπρογραμματισμό.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Tο πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή των ακροφυσίων των μπεκ σε εξειδικευμένο συνεργείο.
-
ΚΑΙ επαναπρογραμματισμο
Ford Focus 2008 TDSI 1.6 (diesel) λιγότερα hp μετά από servi