-
Παιδια μετα απο υπερθερμανση χρειαζεται αλλαγη λαδιων η οχι;
-
Για πόση υπερθέρμανση μιλάς, Θερμοκρασία / διάρκεια ?
-
Honda jazz 2003 υπερθερνενεται μονο σε ταχυτητες πανω των 100 χλμ. Υπερθερμανθηκε 3 φορες την τελευταια ειχαμε ενωμενο διαγνωστικο και εδειξε θερμοκρασια 135 βαθμους
-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Honda jazz 2003 υπερθερνενεται μονο σε ταχυτητες πανω των 100 χλμ. Υπερθερμανθηκε 3 φορες την τελευταια ειχαμε ενωμενο διαγνωστικο και εδειξε θερμοκρασια 135 βαθμουςMετά τους 130c αρχίζει σταδιακά η καταστροφή των πρόσθετων του λαδιού και καλό είναι να μην υπερβαίνει το λάδι του 110c, αλλά γιατί ζεσταίνεται τόσο πολύ ?
Τι λάδι βάζεις ?
Είχες κανένα πρόβλημα σε στρόφαλο / μπιέλες / εκκεντροφόρους ?
Το μοτέρ έχει εναλλάκτη νερού / λαδιού ?Τα νερά σου τι θερμοκρασία έχουν ?
-
Για μοντέρνα λάδια δεν είναι πρόβλημα οι 135C αν και γενικά καλό είναι οι θερμοκρασίες να μην ξεπερνάνε τους 130C αλλιώς μειώνεται η διάρκεια ζωής του λιπαντικού. Αλλά αν μιλάμε για μεμονωμένες διαδρομές αν τα κατάλαβα καλά δεν υπάρχει θέμα με τους 135C για λίγες ώρες.
To HTHS του λαδιού μετριέται στους 150C και λογικό είναι νομίζω να πιστεύει κανείς ότι για μικρά διαστήματα το λάδι μπορεί να αντέξει αυτήν την θερμοκρασία. -
Οι οποίοι 135 °C είναι 'λογικοί' αν πηγαίνει με τελική, όχι όμως με 100 km/h.
-
Το προβλημα ξεκινησε το Σαββατο σε μια συντομη διαδρομη 20 χλμ. Αρχικα ηταν ολα καλα μεχρι τη στιγμη που πατησα τερμα γκαζι για να προσπερασω και αναψε το λαμπακι θερμοκρασιας. Εκανα ακομα 3 φορες την ιδια διαδρομη και υπερθερμανθηκρ και τις 3 φορες χωρις να το πιεσω. Η πρωτη υποψια ηταν να μην εγινε εξαωρωση του συστηματος στο σερβις που εγινε πριν μια βδομαδα. Εκανα την εξαερωση μονος μου κι οντως ειχε λιγο αερα στο ψυγειο. Ωστοσο το προβλημα παραμενει οποτε θα κοιταξουμε πρωτα θερμοστατη και επειτα ανλια νερου. 135 βαθμους ηταν η θερμοκρασια του νερου οχι του λαδιου. Τα λαδια αλλαχτηκαν στο σερβις με Petronas syntium 10w40. Το αυτοκινητο μεχρι σημερα δεν ειχε κανενα αλλο προβλημα με τη μηχανη
-
lol.
135 °C του νερού; Και υπάρχει ακόμα κινητήρας; -
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
lol.
135 °C του νερού; Και υπάρχει ακόμα κινητήρας;honda!!!
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για τους φίλους που ρωτούσαν για το MoS2 (διθειούχο μολυβδαίνιο) και το Molygen New Generation είναι και τα δύο πολύ καλά... To Molygen NG έχει όντως φωσφοριζέ πράσινο χρώμα και βασίζεται στο βολφράμιο. Εγώ προσωπικά λόγω diesel και DPF και λόγω ότι δεν θέλω να αυξήσω τα κατάλοιπα θειικής τέφρας του λαδιού με το MoS2, χρησιμοποίησα στην τελευταία αλλαγή λαδιών 2/3 Ceratec της Liqui Moly. Το αυτοκίνητο έχει σαφώς λιγότερο κροτάλισμα στο πρωινό ξεκίνημα σαν να είναι ζεστό ενώ ακόμη αρπάζει καλύτερα από πριν και ειδικά όταν είναι κρύο είναι αισθητή η διαφορά... Είμαι πολύ ευχαριστημένος και μάλλον θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ μια μικρή δόση 1/3 με 2/3 από το συγκεκριμένο πρόσθετο από εδώ και πέρα σε κάθε αλλαγή.
Κάτι άλλο επίσης που μου κάνει εντύπωση είναι ότι παρότι τα λάδια αυτά έχουν ~12.500-13.000χλμ το αυτοκίνητο δουλεύει εξίσου γλυκά και ήσυχα όπως όταν ήταν φρέσκα μετά την αλλαγή. Χωρίς το Ceratec εκεί γύρω στα 8.000-9.000χλμ άρχιζε να κροταλίζει χαρακτηριστικά πιο έντονα σαν να μου λέει 'βγάλ' τα μου από μέσα'. Πολύ ευχάριστη έκπληξη για εμένα το Ceratec και σίγουρα επιβεβαιώνω κι εγώ όλες τις θετικές κριτικές που διάβασα πριν το χρησιμοποιήσω. Πολύ θετική για εμένα η καλύτερη αντοχή στα χιλιόμετρα αλλά κυρίως η διαφορά που παρατηρώ στο πρωινό ξεκίνημα. Στα 14.000χλμ θα αλλαχτούν τα λάδια. Κανονικά κάθε 10.000 τα αλλάζω αλλά είπα μια φορά να το τραβήξω να δω πόσο θα αντέξουν.
Υπάρχει μια περίπτωση να δοκιμάσω το αντίστοιχο κεραμικό πρόσθετο της Wagner το οποίο σε συγκριτικό με το Ceratec που έχω βρει στο youtube είναι τουλάχιστον 2-3 φορές καλύτερο σύμφωνα με το πείραμα στο μηχάνημα του πάγκου με τα ρουλεμάν... Θα δω όμως γιατί είμαι ήδη πολύ ευχαριστημένος με το Ceratec και το Wagner θα πρέπει να το φέρω από το εξωτερικό.
-
Ceratec vs Wagner Micro Ceramic
Youtube Video -
Άνοιγμα αγωνιστικού κινητήρα που χρησιμοποιούσε MoS2 πρόσθετο με τα λάδια του μετά από 20 αγωνιστικά meeting (ή 60 αγώνες)
Youtube Video
-
-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Το προβλημα ξεκινησε το Σαββατο σε μια συντομη διαδρομη 20 χλμ. Αρχικα ηταν ολα καλα μεχρι τη στιγμη που πατησα τερμα γκαζι για να προσπερασω και αναψε το λαμπακι θερμοκρασιας. Εκανα ακομα 3 φορες την ιδια διαδρομη και υπερθερμανθηκρ και τις 3 φορες χωρις να το πιεσω. Η πρωτη υποψια ηταν να μην εγινε εξαωρωση του συστηματος στο σερβις που εγινε πριν μια βδομαδα. Εκανα την εξαερωση μονος μου κι οντως ειχε λιγο αερα στο ψυγειο. Ωστοσο το προβλημα παραμενει οποτε θα κοιταξουμε πρωτα θερμοστατη και επειτα ανλια νερου. 135 βαθμους ηταν η θερμοκρασια του νερου οχι του λαδιου. Τα λαδια αλλαχτηκαν στο σερβις με Petronas syntium 10w40. Το αυτοκινητο μεχρι σημερα δεν ειχε κανενα αλλο προβλημα με τη μηχανηΤην φλάντζα κεφαλής δεν φοβάσαι μην την κάψεις με τις δοκιμές που κάνεις; Προσωπικά θα το άφηνα στην άκρη και με την οδική καρφί στο συνεργείο για θερμοστάτη και λοιπούς ελέγχους.
-
ποια φλατζα, για κινητηρα θα ψαχνει καπου θα ραγισε η κυλινδροκεφαλη
ειναι αδιανοητες τετοιες θερμοκρασιες για αυτο τον κινητηρα, που δειχνει σοβαρη κ ακριβη βλαβη -
Μαλλον του λαδιου εβλεπε που μπορεί να φτάσει και φυσιολογικα τέτοιες θερμοκρασίες
Αν ήταν του νερού θα είχε φτάσει στα κόκκινα και από την πίεση θα είχαν ανοίξει οι τάπεςΕκτός αν έχει ηλεκτρολογικό πρόβλημα
-
Οντως οι θερμοκρασιες ειναι ψηλες αλλα αυτα εγραφε στο διαγνωστικο. Ισως να εχει προβλημα ο αισθητηρας θερμκρασιας γιατι ο κινητηρας δεν δειχνει κανενα σημαδι υπερθερμανσης και λειτουργει κανονικα. Το χρησιμοποιω ολη τη βδομαδα στην πολη και δεν εχει υπερθερμανθει καθολου
-
Αμα ειχε φτασει τοσι ψηλα, θα εβγαζε ατμους στο καπο.
Μαλλον εχει αερα μεσα και ο ατμος επηρεαζει τον αισθητηρα. -
Το αυτοκινητο πηγε σημερα στο μηχανικο για αλλαγη θερμοστατη. Να αλλαξουμε και το λαδι η οχι; Εχει μονο 500 χλμ
-
Οχι.
-
Ερώτηση προς ολους εσάς που διυληζετε τον κωνωπα και δεν καταπίνετε την καμηλον όσο αφορα στα λάδια, έχετε πετύχει στο εμποριο νοθευμένο επωνυμο λάδι ποτε? Έχει πεσει κάτι τέτοιο στην αντίληψη σας ποτε?
Η ερώτηση μου γεννήθηκε απο τις μεγάλες διάφορες τιμών που βλέπω στα ίδια λάδια μεταξύ καταστημάτων. -
Δες εδώ 'ντου' ρωσικών αρχών πριν 2,5 χρόνια σε παράνομο εργαστήριο παρασκευής μαϊμού λαδιών και φίλτρων λαδιού... Βγάζουν τα πάντα. Μέχρι και μαϊμού 'γνήσια λάδια αντιπροσωπειών'... Ότι θες.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ερώτηση προς ολους εσάς που διυληζετε τον κωνωπα και δεν καταπίνετε την καμηλον όσο αφορα στα λάδια, έχετε πετύχει στο εμποριο νοθευμένο επωνυμο λάδι ποτε? Έχει πεσει κάτι τέτοιο στην αντίληψη σας ποτε?
Η ερώτηση μου γεννήθηκε απο τις μεγάλες διάφορες τιμών που βλέπω στα ίδια λάδια μεταξύ καταστημάτων.Έχεις τρόπο να το διαπιστώσεις ?
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]