-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Απο μια παλαιοτερη παραγγελια μου εχουν μεινει 1-2 5λιτρα Elf 15w-30 C3.Οταν τελειωσουν θα ψαχτω παλι.5-30 θέλω να πιστευω πως εννοεις ε Κώστα?
-
Ναι,απο λαθος εγραψα 15w-30...
-
Μου άρεσε που ανησυχούσα για την ύπαρξη διακόπτη απενεργοποίησης του start-stop...Μέχρι τώρα δεν έχει λειτουργήσει ποτέ (σε φανάρι) εμφανίζοντας πάντα την ένδειξη περί μη διαθεσιμότητας, παρά μόνο όταν μου έσβησε ο κινητήρας από λάθος δικό μου (σε επιλογή ταχύτητας).
-
petros3110 » 26 Αύγ 2017 03:07
Καλημέρα, καλημέρα! Έχω ήδη παραλάβει από Πέμπτη πρωί και ενώ το κοντέρ έγραφε 4χλμ, τώρα γράφει 458χλμ !!! όλη την ώρα στο δρόμο, ή θα οδηγώ ή θα ξεκουράζομαι από την οδήγηση...'Ολα είναι όπως ακριβώς τα είχα διαβάσει εδώ και εξηγούσατε εσείς! Παρέλαβα επίσης βιβλιαράκι οδηγιών χρήσης στα ελληνικά το οποίο αναφέρει τα πάντα σαφέστατα κ μέχρι τώρα δεν έχω εντοπίσει ελλείψεις παρά μόνο σε θέματα συντήρησης...Σέρβις, χρονικά διαστήματα σέρβις κλπ αναφέρονται σε ξεχωριστό έντυπο της τεορεν όμως με κάποιες ελλείψεις . Έχοντας διαβάσει αρκετά εδώ μέσα επισημαίνω το ότι έχει αναφερθεί (στην κοινότητα) η επιβολή της συνιστώμενης προδιαγραφής ελαίου RN 0720 σε 5-30 ιξώδες, ενώ το έντυπο της τεορεν συνιστά απλώς ACEA C3 σε 5-30 ή 5-40 ιξώδες όπου εκεί έχουμε πάμπολες επιλογές...αξίζει όμως να αναφερθεί ότι πουθενά δεν αναφέρεται ο τύπος-προδιαγραφή της βαλβολίνης. Θα ενδιέφερε πολύ η άποψή σας και η γνώση σας (όσοι τη διαθέτουν σαφώς) περί των ανωτέρω συνιστώμενων αναλωσίμων.Καλοτάξιδο και καλές χαμηλές πτήσεις!
(κάπου είχα διαβάσει ότι το Duster ταξιδεύει απαλά σαν Airbus)
Για τα λάδια σίγουρα το βιβλιαράκι είναι παλιό. Δεν μπήκαν στον κόπο να το ανανεώσουν.**Engine K9K **
• Capacity: 4,5 litre
Filter capacity: 0,1 litre
Product recommendation:
05000C4 - Motor Oil 5W-30 Premium Synthetic C4 Renault
• ACEA C4
• MB-Approval 226.51
• MB-Approval 229.51
• Renault RN 0720
“Elf Evolution Full-Tech FE 5W-30”Transaxle, manual TL8 6/1
• Capacity: 2 litre
Product recommendation:
18000MTF - Gearbox Oil 75W-80 GL-5 Premium Synthetic MTF
Product alternative:
13000 - Gearbox Oil 75W-80 GL-5 Semi Synthetic RPC
'ELF Tranself NFP 75W-80'**Transferbox **
• Capacity: 0,3 litre
Product recommendation:
12000 - **Gearbox Oil 75W-90 GL-4/5 Semi Synthetic **
Product alternative:
10000 - Gear Oil 80W-90 GL-5 Mineral Hypoïd Oil
'ELF Tranself NFP 75W-80'**Differential, rear **
• Capacity: 0,8 litre
Product recommendation:
12000 - Gearbox Oil 75W-90 GL-4/5 Semi Synthetic
Product alternative:
10000 - Gear Oil 80W-90 GL-5 Mineral Hypoïd Oil
'MOTUL Motyl Gear 75W-90 GL5'**Hydraulic brake/clutch system **
• Product recommendation:
21000 - Brake Fluid DOT 5.1
Product alternative:
20000LV - Brake Fluid Low Viscosity DOT 4+ LV**Power steering **
• Product recommendation:
16000 - ATF Automatic Transmission Fluid Dexron III F/G
Product alternative:
15000 - ATF Automatic Transmission Fluid Dexron II-DCooling system
• Capacity:
4,5 litre, 5,45 litre (+ airconditioning)
Product recommendation:
86000CRN - Coolant Premium Longlife -40°C Renault / Nissan Ready to UseΤα στοιχεία είναι από τεχνικά φυλάδια της Ρενω. Δεν θυμάμαι ακριβώς που τα βρήκα όμως τα έψαξα πολύ πριν τα υιοθετήσω
Τα λάδια και οι βαλβολίνες είναι δικές μου επιλογές βάσει των προδιαγραφών.Μπορείς να μας γράψεις στα πόσα χιλιόμετρα δίνει το βιβλίο τις αλλαγές;
-
Μπράβο φίλε! σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές αλλά κ τις πληροφορίες!!! Στο έντυπο αναφέρουν αλλαγές λαδιών ανά 20000χλμ αλλά προφορικά συστήνουν ανά 15000
-
Κατατοπιστικοτατο! Ευχαριστουμε. Αλλαγες δινει μονο για λαδια,(20 κ ή 1 χρονο),φιλτρο αερα (60κ ή 4 χρονια), φιλτρο καυσιμου, το ιδιο, καθαρισμος ταμπουρων στα 80κ, αντικατασταση υγρων φρενων (120κ ή 4χρονια),υγρο ψυξης (120κ ή 5 χρονια),ιμαντες χρονισμου και παρελκομενων, καθε 120κ ή 6 χρονια.
-
ΔΙΑΒΑΖΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΡΓΙΕΡΑ ΤΟΥ DUSTER ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ. ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(DACIA DUSTER STEARING WHEEL PROBLEMS) ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΕΙΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ DUSTER ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ? ΤΟ ΝΕΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΩΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΡΓΙΕΡΑ.
-
Ο χρήστης Αγγελος Παναγοπουλος έγραψε:
ΔΙΑΒΑΖΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΡΓΙΕΡΑ ΤΟΥ DUSTER ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ. ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(DACIA DUSTER STEARING WHEEL PROBLEMS) ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΕΙΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ DUSTER ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ? ΤΟ ΝΕΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΩΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΡΓΙΕΡΑ.εγώ πάντως δεν έχω εντοπίσει το παραμικρό θέμα με την κρεμαργιέρα...από όσα διάβαζα δεν σας κρύβω ότι είχα μέγα άγχος με το θέμα αλλά τελικά δεν το μόνο που με προβληματίζει κάπως, είναι ότι η ένδειξη για την αλλαγή ταχύτητας συνήθως ανάβει κοντά στις 1800 στροφές κ όταν είσαι με 5η κ βάλεις 6η, σαν να ψιλοκρεμάει...που σημαίνει ότι όσο είμαι στο στρώσιμο την ένδειξη στη συγκεκριμένη αλλαγή δεν θα την λαμβάνω υπόψιν μου μια κ το σύστημα όπως φαίνεται έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά κ μόνο με γνώμονα την οικονομία...επίσης με προβληματίζει η μη ένδειξη θερμοκρασίας προοδευτικά, αφού διαθέτει λαμπάκι και βομβητή (η ύπαρξη βομβητή σαφώς βελτιώνει την εικόνα αλλά τη συνύπαρξή του με το όργανο θα την προτιμούσα)
-
Ο χρήστης Αγγελος Παναγοπουλος έγραψε:
ΔΙΑΒΑΖΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΡΓΙΕΡΑ ΤΟΥ DUSTER ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ. ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(DACIA DUSTER STEARING WHEEL PROBLEMS) ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΕΙΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ DUSTER ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ? ΤΟ ΝΕΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΩΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΡΓΙΕΡΑ.Στο παλιο δεν υπηρχε το τρεμουλο αυτο.Εμενα μου το κανει οταν η επιφανεια ειναι πολυ λεια και αρχιζω να γυριζω το τιμονι για μανουβρα.
-
Θα συμφωνήσω με τον Κώστα, όταν είσαι ακινητοποιημένος, λεία επιφάνεια, σε μανούβρα παρκαρίσματος ένα μικροτρέμουλο το κάνει. Σε πορεία κ κινούμενος με όποια χλμ δεν εντοπίζω κάτι. Δεν το θεωρώ πάντως θέμα,ίσως γιατί στο παρελθόν είχα πολύ χειρότερα τιμόνια κ το καθένα με τη συμπεριφορά του...πχ λαντα, τζιμνι, πατζερο, κια...
-
Πέτρο καλοτάξιδο και να το απολαύσεις.
Έχω κι εγώ το ίδιο θέμα με το start and stop.
Σε ένα δυο φανάρια που ίσως σταματήσω (αν με πιάσει το κόκκινο) πριν βγω στην Εθνική δεν έχει ενεργοποιηθεί και ενώ είμαι σταματημένος ανάβει το λαμπάκι στο ταμπλό που δείχνει το Α μέσα σε κυκλάκι και σημαίνει ότι είναι απενεργοποιημένο.
Θα προσπαθήσω να περάσω από την αντιπροσωπεία μέσα στην εβδομάδα να δω τι θα προετίνουν. Αν κάποιος είχε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο ας δώσει τα φώτα του.
Ερώτηση προς τον Dusterman. Οταν πήγες για σέρβις ανέφερες στην αντιπροσωπεία όλα αυτά που γραφεις αναλυτικά πιο πάνω (λάδια κ.λ.π); Ρωτάω για αν δω αν το ενέκριναν, αν είχαν ιδέα για το τι μιλάς, αν ψάχτηκαν και οι ίδιοι. ΑΠό ότι έχω καταλάβει εδώ και πολύ καιρό σε αυτό το νήμα είναι ότι πολλοί αντιπρόσωποι δεν είναι καλά ενημερωμένοι. Πάλι καλά που οι περισσότεροι εδώ μέσα ενδιαφέρονται πολύ για τα αυτοκίνητά τους και ψάχνουν καλά πριν υιοθετήσουν το οτιδήποτε.
Θα τις κρατήσω κι εγώ τις σημειώσεις σου. Να είσαι καλά.ΥΓ Το 'στρώσιμο' μέχρι πόσα χιλιόμετρα το κρατήσατε;
ΥΓ2 Πέτρο κι εγώ σε φάση στρωσίματος είμαι και είχα από την αρχή το ίδιο θέμα με την προτεινόμενη αλλαγή ταχυτήτων.. Αν ακολουθείς το δείκτη αλλαγής ταχυτήτων θα σε κρεμάσει σε ορισμένες περιπτώσεις. Κι εγώ που το πηγαίνω μέχρι 2500 στροφές δεν ακολουθώ τις προτεινόμενες αλλαγές συνεχώς γιατί πολλές φορές έχει μικρά ανηφορικά κομάτια ο δρόμος με αποτέλεσμα αν βάλω 5η ή 6η που προτείνει το σύστημα να βρεθώ 'κρεμασμένος' από πλευράς ροπής. -
Ειναι συγκεκριμένες οι συνθήκες στις οποίες ενεργοποιείται το start stop. Δεν παίζει πάντα. Δείτε το manual πρώτα μην τρέχει σβάρνα στα συνεργεία.
-
Καταρχήν καλορίζικα τα αμάξια σας. Πολλά καλά και ασφαλή χλμ σε όλους. Όσον αφορά την προτεινόμενη ταχύτητα αυτή είναι μια λειτουργία που λαμβάνει υπόψη την τρέχουσα κατάσταση σε στροφές του κινητήρα, την σχέση αλλά και την στιγμιαία ταχύτητα του οχήματος. Είναι πολύ πιθανό να προτείνει λοιπόν στην αρχή μιας ανηφόρας που μπαίνετε με υψηλή ταχύτητα και χαμηλή σχέση να ανεβάσετε σε μεγαλύτερη σχέση (πχ από 5η σε 6η). Εάν όμως εσείς διαβάζετε το δρόμο απλά το αγνοείτε. Η λειτουργικότητα του συστήματος έγκειται στο ότι προτείνει να ανεβάσετε ή να κατεβάσετε σχέση στην περίπτωση που δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι δραματικά ώστε να ανακόψει το ρυθμό του οχήματος. Αυτό δεν είναι ελάττωμα αλλά απλά ένα ηλεκτρονικό βοήθημα με στόχο την οικονομία και την μικρότερη καταπόνηση του κινητήρα. Το επόμενο βήμα να προβλέπει και να βλέπει ανηφόρες, κατηφόρες και στροφές αφορά άλλο κεφάλαιο που ονομάζεται 'Αυτόνομη οδήγηση'.
Όσον αφορά τα λάδια εξαρχής βάζω τα elf 5-30 που προτείνει ο κατασκευαστής και έχει μάλιστα και σχετικό αυτοκόλλητο για την φίρμα στο πίσω παρμπριζ. Στην περίπτωση του duster κρίνω πως δεν υπάρχει λόγος να τα αλλάξω με 5-30 ίδιων επιπλέον προδιαγραφών ή 5-40 ή ότι άλλο μιας και μετά 90000 χλμ όπως έχω πολλάκις πει ο κινητήρας δουλεύει ρολόι. Να θυμίσω πως με τον ίδιο κινητήρα dci σε άλλα αυτοκίνητα του ομίλου προτείνουν περισσότερα από 20000 χλμ για αντικατάσταση των elf (στο clio νομίζω είναι κάθε 30000).
Περίοδος στρωσίματος για εμένα είναι τουλάχιστον τα πρώτα 5000 χλμ αλλά για τον κατασκευαστή είναι το τπτ καθώς οι κινητήρες τοποθετούνται στρωμένοι... Από εκεί και μετά όμως και επειδή μιλάμε για τον 1.5 dci που σου δίνει το 80% της ροπής στις 1800 στροφές, η οδήγηση με άνω των 3000 προδίδει διάθεση να καίμε ασκοπα καύσιμο και να καταπονούμε τον κινητήρα ως το αυτοκίνητο να μην είναι δικό μας αλλά νοικιάρικο ή ότι άλλο.
Και πάλι καλά χλμ σε όλους.ΥΓ. Με μέση κατανάλωση 5,4 όλες αυτές τις μέρες σε εκδρομές στην Εύβοια και μετακινήσεις στην ΕΟ Αθηνών - Λαμίας με ταχύτητες έως και 130χλμ/ώρα δεν θυμάμαι να ξεπέρασα ποτέ τις 3000 στροφές. Όποιος το πετύχει ιδιαίτερα σε φάση στρωσίματος ή από τα παλιά μέλη ας μοιραστεί μαζί μας την εμπειρία του και να μας πει τι κέρδισε...
Για το τιμόνι τα έχουμε πει. Προσωπικά ποτέ δεν το τερματίζω και πάντα φροντίσω το όχημα να κινείται έστω και ελάχιστα μπρος ή πίσω στους ελιγμούς και θα κρατήσει και αυτό μια χαρά για πολλά πολλά χλμ. Το duster έχω ξαναπεί πως μπορεί να μην έχει σπορτιφ διάθεση στην ασφαλτο αλλά εκεί μπορεί να σε ταξιδεύει τόσο άνετα και ήσυχα ως να είσαι σε airbus. Για τους γνώστες το προτιμώ ειδικά στην προσγείωση από το 737. -
Ο χρήστης Dusterix έγραψε:
Πέτρο καλοτάξιδο και να το απολαύσεις.
Έχω κι εγώ το ίδιο θέμα με το start and stop.
Σε ένα δυο φανάρια που ίσως σταματήσω (αν με πιάσει το κόκκινο) πριν βγω στην Εθνική δεν έχει ενεργοποιηθεί και ενώ είμαι σταματημένος ανάβει το λαμπάκι στο ταμπλό που δείχνει το Α μέσα σε κυκλάκι και σημαίνει ότι είναι απενεργοποιημένο.
Θα προσπαθήσω να περάσω από την αντιπροσωπεία μέσα στην εβδομάδα να δω τι θα προετίνουν. Αν κάποιος είχε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο ας δώσει τα φώτα του.
Ερώτηση προς τον Dusterman. Οταν πήγες για σέρβις ανέφερες στην αντιπροσωπεία όλα αυτά που γραφεις αναλυτικά πιο πάνω (λάδια κ.λ.π); Ρωτάω για αν δω αν το ενέκριναν, αν είχαν ιδέα για το τι μιλάς, αν ψάχτηκαν και οι ίδιοι. ΑΠό ότι έχω καταλάβει εδώ και πολύ καιρό σε αυτό το νήμα είναι ότι πολλοί αντιπρόσωποι δεν είναι καλά ενημερωμένοι. Πάλι καλά που οι περισσότεροι εδώ μέσα ενδιαφέρονται πολύ για τα αυτοκίνητά τους και ψάχνουν καλά πριν υιοθετήσουν το οτιδήποτε.
Θα τις κρατήσω κι εγώ τις σημειώσεις σου. Να είσαι καλά.ΥΓ Το 'στρώσιμο' μέχρι πόσα χιλιόμετρα το κρατήσατε;
ΥΓ2 Πέτρο κι εγώ σε φάση στρωσίματος είμαι και είχα από την αρχή το ίδιο θέμα με την προτεινόμενη αλλαγή ταχυτήτων.. Αν ακολουθείς το δείκτη αλλαγής ταχυτήτων θα σε κρεμάσει σε ορισμένες περιπτώσεις. Κι εγώ που το πηγαίνω μέχρι 2500 στροφές δεν ακολουθώ τις προτεινόμενες αλλαγές συνεχώς γιατί πολλές φορές έχει μικρά ανηφορικά κομάτια ο δρόμος με αποτέλεσμα αν βάλω 5η ή 6η που προτείνει το σύστημα να βρεθώ 'κρεμασμένος' από πλευράς ροπής.Certain conditions prevent the system from using the engine standby function, including when: –
reverse gear is engaged; –
the bonnet is not locked; –
the outdoor temperature is too low or too high (less than around 0 °C or higher than around 30 °C); –
the battery is not sufficiently charged; –
if available, the vehicle is in “4WD Lock” mode (please see the section “Transmission: 4-wheel drive (4WD)” in Section 2); –
the engine temperature is too low; –
the anti-pollution system is required; or – ... The warning light lights up on the instrument panel to alert you that engine standby is not available. -
Και μια προχειρη μεταφραση.
Ορισμένες συνθήκες εμποδίζουν το σύστημα να χρησιμοποιεί τη λειτουργία αναμονής κινητήρα, ακόμη και όταν:
Ενεργοποιείται η οπισθοπορεία. -
Το καπό δεν είναι κλειδωμένο. -
Η εξωτερική θερμοκρασία είναι πολύ χαμηλή ή πολύ υψηλή (μικρότερη από περίπου 0 ° C ή μεγαλύτερη από περίπου 30 ° C). -
Η μπαταρία δεν είναι επαρκώς φορτισμένη. -
Εάν είναι διαθέσιμο, το όχημα βρίσκεται σε κατάσταση 'κλειδώματος 4WD' (ανατρέξτε στην ενότητα 'Μετάδοση: τετρακίνηση (4WD)' στην Ενότητα 2). -
Η θερμοκρασία του κινητήρα είναι πολύ χαμηλή. -
Απαιτείται το σύστημα καταπολέμησης της ρύπανσης · Ή - ... Η λυχνία ελέγχου ανάβει στον πίνακα οργάνων για να σας ειδοποιήσει ότι δεν είναι διαθέσιμη η κατάσταση αναμονής του κινητήρα. -
πάντως σήμερα παρατήρησα ότι όταν σταματήσω σε φανάρι κ πατώ μόνο φρένο ανάβει το λαμπάκι της μη διάθεσης του σταρτ-στοπ(αυτό συμβαίνει πάντα μεχρι τώρα-ποτέ δεν ήταν διαθέσιμο) κ πατησω κ αφήσω συμπλέκτη το λαμπάκι σβήνει...αλλά παρόλο που σβήνει σταρτ-στοπ δεν
-
Θα προσπαθήσω να περάσω από την αντιπροσωπεία μέσα στην εβδομάδα να δω τι θα προετίνουν. Αν κάποιος είχε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο ας δώσει τα φώτα του
λοιπόν πέρασα σήμερα κ μ ειπαν
εν τω μεταξύ από Πέμπτη ως σήμερα έχω διανύσει 850 χλμ!...
επειδή όμως σε αστοχία μου (στο παρελθόν) που μ έσβησε (από λάθος μου) πήρε μόνο του με το που πάτησα συμπλέκτη, σκέφτομαι ότι σαν σταρτ δουλευει, σαν στοπ δεν δουλευει... -
Ο χρήστης petros3110 έγραψε:
Θα προσπαθήσω να περάσω από την αντιπροσωπεία μέσα στην εβδομάδα να δω τι θα προετίνουν. Αν κάποιος είχε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο ας δώσει τα φώτα του
λοιπόν πέρασα σήμερα κ μ ειπαν
εν τω μεταξύ από Πέμπτη ως σήμερα έχω διανύσει 850 χλμ!...
επειδή όμως σε αστοχία μου (στο παρελθόν) που μ έσβησε (από λάθος μου) πήρε μόνο του με το που πάτησα συμπλέκτη, σκέφτομαι ότι σαν σταρτ δουλευει, σαν στοπ δεν δουλευει...Αφού στο είπαν.. Η μπαταρία δεν είναι επαρκώς φορτισμένη.. Κάνε ένα ταξίδι σχετικά μεγάλο και μετά βλέπεις...
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Θα προσπαθήσω να περάσω από την αντιπροσωπεία μέσα στην εβδομάδα να δω τι θα προετίνουν. Αν κάποιος είχε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο ας δώσει τα φώτα του
λοιπόν πέρασα σήμερα κ μ ειπαν
εν τω μεταξύ από Πέμπτη ως σήμερα έχω διανύσει 850 χλμ!...
επειδή όμως σε αστοχία μου (στο παρελθόν) που μ έσβησε (από λάθος μου) πήρε μόνο του με το που πάτησα συμπλέκτη, σκέφτομαι ότι σαν σταρτ δουλευει, σαν στοπ δεν δουλευει...Αφού στο είπαν.. Η μπαταρία δεν είναι επαρκώς φορτισμένη.. Κάνε ένα ταξίδι σχετικά μεγάλο και μετά βλέπεις...
-
Προφανώς κάτι δεν πάει καλά. Ας αφήσουν τις παπαριές και να ασχοληθούν με το θέμα σου ακόμη και αν προκύπτει από κάποια χρηστική συμπεριφορά από μέρους σου. Πάντως νορμάλ δεν είναι.
Dacia Duster