-
δεν παιρνει-σκαει αμεσως απο πλουσιο μειγμα τη στιγμη εκεινη, οποτε υπαρχουν δυο τινα: 1.καποιο/α μπεκ υγραεριου να εχει διαρροη, 2.στο υγραεριο εχεις πλουσιο μειγμα ρελαντι ειτε στο χαρτη ειτε στην πιεση του πνευμονα, αν εχεις αλλαξει προσφατα φιλτρο υγραεριου μπορει να αφηνει να περασει μεγαλυτερη ποσοτητα καυσιμου σε συγκριση με το παλιοτερο απο τοτε που ρυθμιστηκε τελευταια φορα
-
Τσεκαρε long fuel trims μετα απο χρηση υγραερίου. Αν το αμαξι σβήνει με long fuel μακρια απο το 0 ειτε - ειτε + είναι λογικό να δυσκολεύεται στην εκκίνηση μετα.
-
Αυτά με τα long fuel trims θα τα πω στον μάστορα να τα δει. Δεν φτάνουν ως εκεί οι γνώσεις μου.
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Αυτά με τα long fuel trims θα τα πω στον μάστορα να τα δει. Δεν φτάνουν ως εκεί οι γνώσεις μου.Αν είχες έναν obd reader των 3 ευρώ από ebay θα ήταν υπόθεση ενός λεπτού.. Σκέψου την αγορά του...
-
Πως τα βλέπεις με το torgue;
-
Ο χρήστης kristos έγραψε:
Πως τα βλέπεις με το torgue;Από τα αντίστοιχα PIDs για Fuel Trim Long Term, που είναι τμήμα του standard OBD και μπορείς να τα δεις σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
-
Κι όμως δεν μπορείς να τα διαβάσεις σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα... Στο δικό μου πετρέλαιο δεν τα δείχνει το κινέζικο μπλε ELM327... Σε πιο παλιά αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει τα δείχνει.
-
Με το smartphone δεν μπορώ να τα δω; χρειάζεται το μαραφέτι;
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Με το smartphone δεν μπορώ να τα δω; χρειάζεται το μαραφέτι;Θες OBDII reader + android smartphone + Torque
-
Σε εμένα που έχω το plug n drive που συνδέεται με την OBD θύρα που θα βάλω το OBD reader? Πρέπει να αποσυνδέσω τον εγκέφαλο του υγραερίου από την obd θυρα του αυτοκινήτου;
Ευχαριστώ για την βοήθειά σας
-
Ή αυτό ή ένα splitter
-
Αν σου έχει κάνει σοβαρή εγκατάσταση ο μάστοράς σου, τότε δεν έχει κουμπώσει κάποιο φις στην υποδοχή OBD του αυτοκινήτου, αλλά θα έχει κάνει tap τα καλώδια κατευθείαν στην πλεξούδα του εγκεφάλου όπως και στο δικό μας αφήνοντας την υποδοχή ως έχει για κανονική χρήση. Στο δικό μας Plug n Drive, όσες φορές έχω δοκιμάσει να πάρω μετρήσεις με διαγνωστικό κλασικό Bluetooth (ELM327) μέσω Torque, δεν δουλεύει... Γιατί παίρνει την κυριότητα του CANBUS ο εγκέφαλος του υγραερίου με αποτέλεσμα να μην αφήνει το διαγνωστικό να λειτουργήσει.
Έτσι μετά από λίγο εκεί που στην βενζίνη δούλευε σωστά, μόλις αλλάξουμε σε υγραέριο οι ενδείξεις αρχίζουν και παγώνουν στο Torque μέχρι που κάποια στιγμή αργότερα βγάζει μήνυμα σφάλματος επικοινωνίας με τον εγκέφαλο το Torque γιατί δεν μπορεί να επικοινωνήσει σωστά το ELM... Αν θες να δεις παραμέτρους όπως Trims και λ μόνο με το διαγνωστικό για το BRC μέσω του προγράμματος της BRC σε Laptop... Κι εμείς το ίδιο ΚΙΤ έχουμε απλά είναι πιο καινούριο από το δικό σου (2015). Οπότε ξεχνάς τη λύση του Torque+ELM327 αν θες να δεις live παραμέτρους την ώρα που το αυτοκίνητο δουλεύει με υγραέριο... Όταν δουλεύει με βενζίνη ναι.
-
Καλησπερα.
Σε Honda Accord ειχα τοποθετησει τον Ιανουαριο 2016 υγραεριο της Lovato.
Μετα απο προβληματα , αλλαξα εγκαταστατη και τελικα ολα ηταν θεμα ρυθμισεων.Αλλαχτηκε και η μπεκιερα με μπεκ της Hana.
Το προβλημα μου ειναι μετα τη εγκατασταση υγραεριου δεν αναβε το λαμπακι μηχανης.
Υποπτευθηκα οτι ειχε τοποθετησει αποστατη στο λαμδα ή ρελε.Μετα απο ελεγχο δεν εχει γινει τιποτα απο τα 2.
Με τα διαγνωστικα elm327 ποτε δεν μπορεσε να συνδεθει.
Εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι πιθανον εχει καει ή εχει αποσυνδεθει απο το προηγουμενο εγκαταστατη.
Υπαρχει καποιο διαγνωστικο που να δουλευει σιγουρα;
Με το υγραεριο εχω κανει ακριβως 65000χλμ και γινεται ελεγχος βαλβιδων ανα 25000.
Το αμαξι δουλευει κανονικα, αλλα απο περιεργια ηθελα να δω εαν εχει εμφανισει κωδικο βλαβης ολα τα χιλιομετρα πριν διορθωθει ο χαρτης του. -
Ποια εκδοση του κινεζο-elm 327 έχεις??
Eιχα διαβασει οτι οσοι ειχαν βαλει τις τελευταιες εκδοσεις του ειχαν προβλημα με την συνδεση. Δοκιμασε μπας και βρεις απο κανενα γνωστο καμμια εκδοση παλιά πχ 1.4. Στην ουσια ολα τα μηχανακια βασιζονται στην ιδια εκδοση του οριτζιναλ που ηταν ξεκλειδωτο, μετα την αντιγραφη του αρχισαν καποιες τροποποιησεις στο λογισμικο του που ομως ειχε σαν αποτελεσμα τις ασυμβατότητες . Φυσικα στο οριτζιναλ δεν υπαρχει θεμα. Φτανει μεχρι την εκδοση 1.4 . Οι εκδοσεις 1.4b , 1.5, 1.6 ειναι επινοησεις των κινεζων για μαρκετινγ και πειραγμενου λογισμικου κατα αλλα ολα χρησιμοποιουν το ιδιο τσιπακι. ( Ετσι εχω διαβασει)Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης meletis_m έγραψε:
Καλησπερα.
Σε Honda Accord ειχα τοποθετησει τον Ιανουαριο 2016 υγραεριο της Lovato.
Μετα απο προβληματα , αλλαξα εγκαταστατη και τελικα ολα ηταν θεμα ρυθμισεων.Αλλαχτηκε και η μπεκιερα με μπεκ της Hana.
Το προβλημα μου ειναι μετα τη εγκατασταση υγραεριου δεν αναβε το λαμπακι μηχανης.
Υποπτευθηκα οτι ειχε τοποθετησει αποστατη στο λαμδα ή ρελε.Μετα απο ελεγχο δεν εχει γινει τιποτα απο τα 2.
Με τα διαγνωστικα elm327 ποτε δεν μπορεσε να συνδεθει.
Εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι πιθανον εχει καει ή εχει αποσυνδεθει απο το προηγουμενο εγκαταστατη.
Υπαρχει καποιο διαγνωστικο που να δουλευει σιγουρα;
Με το υγραεριο εχω κανει ακριβως 65000χλμ και γινεται ελεγχος βαλβιδων ανα 25000.
Το αμαξι δουλευει κανονικα, αλλα απο περιεργια ηθελα να δω εαν εχει εμφανισει κωδικο βλαβης ολα τα χιλιομετρα πριν διορθωθει ο χαρτης του.Δοκίμασε να βγαλεις off το υγραέριο απο το διακόπτη και ξανά δοκίμασε να συνδέθεις. Δηλαδή γυρνά το μονο βενζίνη.
Ο εγκεφαλος του υγραερίου πολλές φορες δεν μπορεί να λειτουργήσει παράλληλα με scaner εξωτερικο, διότι τραβάει τα δεδομένα για να τα δείχνει απευθείας στο λογισμικό του υγραερίου.
Πάντως γενικά με το elm προσωπικά δεν κατάφερα να συνδεθω ποτε. Με φορητό scaner απο το εμπόριο που πήρα 70 ευρώ μια χαρά συνδέθηκε . εκανα και δοκιμή πριν το πληρωσω αφού δέχτηκε το φυσικο κατάστημα να το κάνω.
Επίσης βάζοντας υγραέριο ή ρυθμιζοντας το κιτ στην alfagas δεν πρόκειται ποτε να σου ανάψει λαμπάκι ή να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα, αυτό είναι γεγονος. -
Καλημερα,
Έχει κανει καποιος τοποθετηση υγραεριοκινησης στον AGN-Autogas στην Καλλιθεα? Θα ήθελα να ακουσω καποιες αποψεις / γνωμες για τον συγκεκριμενο εγκατασταση μιας και ειμαι ετοιμος να προχωρησω σε εγκατασταση . ευχαριστω
-
Έχω ένα Kia Sportage του 2006 στο οποίο έβαλα υγραέριο πριν 1,5 χρόνο. Το σύστημα είναι brc sequent 32. Στην αρχή όλα καλά αλλά πριν λίγο καιρό άρχισε να μυρίζει ο καταλύτης με 4η η 5η ταχύτητα αλλά μόνο σε ανηφόρες και πάνω από τις 3300-3500 στροφές. Σε ταξίδι το καλοκαίρι μετά από κάποια ώρα το αυτοκίνητο δεν τραβούσε και ήταν σαν μπουκωμένο. Τα μίγματα όλα οκ στο αέριο. Η μυρωδιά ήταν επίσης και στην βενζίνη αλλά ανεπαίσθητη και το μπούκωμα επίσης μη εμφανές. Ο εγκατάστασης είπε ότι καλύτερα θα ήταν να μπει μεταλλικός καταλύτης ώστε να αντέχει καλύτερα. Μετά από ψάξιμο μπήκε μεταλλικός euro5 με 250€. Αλλά η μυρωδιά συνεχίζει να υπάρχει στα ίδια φορτία και στην βενζίνη και στο αέριο. Στο αέριο περισσότερο. Το μπούκωμα δεν το δοκίμασα ακόμη καθώς δεν έχω βγει εθνική για αρκετή ώρα για να το ελέγξω
Σε ευθεία ή κατηφόρα κανένα θέμα. Τι μπορεί να φταίει; Σκέφτομαι μήπως τα μπουζί που δεν είναι για υγραέριο ή να γίνεται κάτι με λ ή maf. Έχει κανείς κάτι παρόμοιο ή κάποια γνώμη;Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μηπως το αυτοκινητο πατιναρει?
-
Δεν νομίζω. Σε χαμηλές ταχύτητες τραβάει μια χαρά. Με 3ή δεν μυρίζει μέχρι 4000 στροφές. Δεν το πάτησα παραπάνω με 3ή. Και εγώ σκέφτηκα μήπως ο συμπλέκτης αλλά να μυρίζει αυγουλιλα; Πως θα το καταλάβω; Πάντως ο κεραμικος που είχα πάνω δεν βγήκε σε άσχημη κατάσταση και είχε 87000 χλμ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αν εχεις μεικτο ψεκασμο υγραεριου-βενζινης κοιταξτε την αντλια βενζινης, πριν σου αλλαξουν καταλυτη επρεπε να μετρησουν την πιεση-υποπιεση στην εξατμηση.
Υγραεριοκίνηση!