-
Ως κάτοχος ενός compact suv 4x2 οχήματος ή αλλιώς crossover δηλώνω ευχαριστημένος γιατί βρήκα ένα αυτοκίνητο να καλύπτει ένα πολύ μεγάλο μέρος των προτεραιοτήτων μου. Προτεραιότητες που δεν ήταν όμως πάντα οι ίδιες ή στην καλύτερη είχαν διαφορετική σειρά. Λόγω της εξοφρενικής αύξησης της βενζίνης κινήθηκα αρχικά στην αγορά ενός οικογενειακού αυτοκινήτου με χαμηλό κόστος κίνησης. Είχα να διαλέξω ανάμεσα σε lpg μεταχειρισμένα ή πετρελαιοκίνητα. Παρατήρησα προς μεγάλη μου ευχαρίστηση πως οι καταναλώσεις των σύγχρονων πετρελαιοκίνητων suv δεν έχουν μεγάλες αποκλίσσεις από των υπόλοιπων κατηγοριών. Το δικό μου έχει μέσες καταναλώσεις που κυμαίνονται ανάλογα τα χλμ την εποχή κλπ από 4,8 έως 5,4 lt/100km. Σε σχέση με την a146 που κυμαίνονταν από 7,6 - 8,3 μια χαρά λοιπόν. Από τα πρώτα όμως μέτρα κατάλαβα ότι ένα suv δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι Α και η απάντηση κρύβεται πίσω από απλούν νόμους της φυσικής. Πρώτος συμβιβασμός αυτός. Ένα suv όσο καλό και αν είναι δεν μπορεί να κοιτάξει επί ίσοις όροις αντίστοιχης τιμής... hatch. Από το πρώτο service κατάλαβα όταν το είδα από κάτω πως με την πανοπλία που φορά ο μόνος τρόπος να χτυπήσω το κάρτερ είναι περνώντας πάνω από αντιαρματικές σιδηροτροχιές. Πολύ ευχάριστο αυτό καθώς η χρήση που του κάνω περιέχει καθημερινά διαδρομές από κατσικόδρομο με έντονα εξογκώματα και κοφτερές πέτρες. Όταν πρωτοήρθα στην γειτονιά ένας από τους παλιούς κατοίκους μου είπε 'Καλώς ηρθες στην περιοχή Κάρτερ'. Πολύ σύντομα η πανέμορφη ασημιά 146 sportkit μου δήλωσε πως η πάνω από 10ετίας σχέση μας έπρεπε να τελειώσει και πως πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο με τη γυναίκα και το παιδί μου.
Γυναίκα παιδί σημαίνει οικογένεια και οικογένεια σημαίνει απαιτήσεις. Απαιτήσεις σε χώρους του στυλ 'Είδα αυτή την βιβλιοθήκη στο ΙΚΕΑ και πάμε να την πάρουμε' σε βάρη 'Τόσα χρόνια πολλά εργαλεία κατσαβίδια, κλειδιά βίδες και πριόνια μαζεύτηκαν εξού και η αγορά και μεταφορά μιας μεταλλικής συρταριέρας 90χ20χ30 αρκετών κιλών' ή σε μήκη 'δίμετρες δοκοί για στήριξη μικρών δέντρων κλπ'. Για πολλούς άλλους παρόμοιους λόγους βρήκα στο τρέχον όχημά μου την ηρεμία και αισθάνομαι τυχερός που το επέλεξα. Εχασα όμως κάτι. Το ιδανικό κράτημα ενός sport hatch, αυτό το βίδωμα στον δρόμο που με έκανε ανάμεσα στον μεγάλο ευθή δρόμο και τα στροφιλίκια να επιλέγω τα δεύτερα. Αθήνα Χαλκίδα μέσω Ριτσώνας την έκανα για πλάκα. Μετά έγεινε ο νέος δρόμος που περνά έξω από το Βαθύ. Τα επιχειρήματα τελείωσαν. Η μέρες τη Α ήταν μετρημένες... -
Ως κάτοχος ενός compact suv 4x2 οχήματος ή αλλιώς crossover δηλώνω ευχαριστημένος γιατί βρήκα ένα αυτοκίνητο να καλύπτει ένα πολύ μεγάλο μέρος των προτεραιοτήτων μου. Προτεραιότητες που δεν ήταν όμως πάντα οι ίδιες ή στην καλύτερη είχαν διαφορετική σειρά. Λόγω της εξοφρενικής αύξησης της βενζίνης κινήθηκα αρχικά στην αγορά ενός οικογενειακού αυτοκινήτου με χαμηλό κόστος κίνησης. Είχα να διαλέξω ανάμεσα σε lpg μεταχειρισμένα ή πετρελαιοκίνητα. Παρατήρησα προς μεγάλη μου ευχαρίστηση πως οι καταναλώσεις των σύγχρονων πετρελαιοκίνητων suv δεν έχουν μεγάλες αποκλίσσεις από των υπόλοιπων κατηγοριών. Το δικό μου έχει μέσες καταναλώσεις που κυμαίνονται ανάλογα τα χλμ την εποχή κλπ από 4,8 έως 5,4 lt/100km. Σε σχέση με την a146 που κυμαίνονταν από 7,6 - 8,3 μια χαρά λοιπόν. Από τα πρώτα όμως μέτρα κατάλαβα ότι ένα suv δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι Α και η απάντηση κρύβεται πίσω από απλούν νόμους της φυσικής. Πρώτος συμβιβασμός αυτός. Ένα suv όσο καλό και αν είναι δεν μπορεί να κοιτάξει επί ίσοις όροις αντίστοιχης τιμής... hatch. Από το πρώτο service κατάλαβα όταν το είδα από κάτω πως με την πανοπλία που φορά ο μόνος τρόπος να χτυπήσω το κάρτερ είναι περνώντας πάνω από αντιαρματικές σιδηροτροχιές. Πολύ ευχάριστο αυτό καθώς η χρήση που του κάνω περιέχει καθημερινά διαδρομές από κατσικόδρομο με έντονα εξογκώματα και κοφτερές πέτρες. Όταν πρωτοήρθα στην γειτονιά ένας από τους παλιούς κατοίκους μου είπε 'Καλώς ηρθες στην περιοχή Κάρτερ'. Πολύ σύντομα η πανέμορφη ασημιά 146 sportkit μου δήλωσε πως η πάνω από 10ετίας σχέση μας έπρεπε να τελειώσει και πως πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο με τη γυναίκα και το παιδί μου.
Γυναίκα παιδί σημαίνει οικογένεια και οικογένεια σημαίνει απαιτήσεις. Απαιτήσεις σε χώρους του στυλ 'Είδα αυτή την βιβλιοθήκη στο ΙΚΕΑ και πάμε να την πάρουμε' σε βάρη 'Τόσα χρόνια πολλά εργαλεία κατσαβίδια, κλειδιά βίδες και πριόνια μαζεύτηκαν εξού και η αγορά και μεταφορά μιας μεταλλικής συρταριέρας 90χ20χ30 αρκετών κιλών' ή σε μήκη 'δίμετρες δοκοί για στήριξη μικρών δέντρων κλπ'. Για πολλούς άλλους παρόμοιους λόγους βρήκα στο τρέχον όχημά μου την ηρεμία και αισθάνομαι τυχερός που το επέλεξα. Εχασα όμως κάτι. Το ιδανικό κράτημα ενός sport hatch, αυτό το βίδωμα στον δρόμο που με έκανε ανάμεσα στον μεγάλο ευθή δρόμο και τα στροφιλίκια να επιλέγω τα δεύτερα. Αθήνα Χαλκίδα μέσω Ριτσώνας την έκανα για πλάκα. Μετά έγεινε ο νέος δρόμος που περνά έξω από το Βαθύ. Τα επιχειρήματα τελείωσαν. Η μέρες τη Α ήταν μετρημένες... -
Ως κάτοχος ενός compact suv 4x2 οχήματος ή αλλιώς crossover δηλώνω ευχαριστημένος γιατί βρήκα ένα αυτοκίνητο να καλύπτει ένα πολύ μεγάλο μέρος των προτεραιοτήτων μου. Προτεραιότητες που δεν ήταν όμως πάντα οι ίδιες ή στην καλύτερη είχαν διαφορετική σειρά. Λόγω της εξοφρενικής αύξησης της βενζίνης κινήθηκα αρχικά στην αγορά ενός οικογενειακού αυτοκινήτου με χαμηλό κόστος κίνησης. Είχα να διαλέξω ανάμεσα σε lpg μεταχειρισμένα ή πετρελαιοκίνητα. Παρατήρησα προς μεγάλη μου ευχαρίστηση πως οι καταναλώσεις των σύγχρονων πετρελαιοκίνητων suv δεν έχουν μεγάλες αποκλίσσεις από των υπόλοιπων κατηγοριών. Το δικό μου έχει μέσες καταναλώσεις που κυμαίνονται ανάλογα τα χλμ την εποχή κλπ από 4,8 έως 5,4 lt/100km. Σε σχέση με την a146 που κυμαίνονταν από 7,6 - 8,3 μια χαρά λοιπόν. Από τα πρώτα όμως μέτρα κατάλαβα ότι ένα suv δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι Α και η απάντηση κρύβεται πίσω από απλούν νόμους της φυσικής. Πρώτος συμβιβασμός αυτός. Ένα suv όσο καλό και αν είναι δεν μπορεί να κοιτάξει επί ίσοις όροις αντίστοιχης τιμής... hatch. Από το πρώτο service κατάλαβα όταν το είδα από κάτω πως με την πανοπλία που φορά ο μόνος τρόπος να χτυπήσω το κάρτερ είναι περνώντας πάνω από αντιαρματικές σιδηροτροχιές. Πολύ ευχάριστο αυτό καθώς η χρήση που του κάνω περιέχει καθημερινά διαδρομές από κατσικόδρομο με έντονα εξογκώματα και κοφτερές πέτρες. Όταν πρωτοήρθα στην γειτονιά ένας από τους παλιούς κατοίκους μου είπε 'Καλώς ηρθες στην περιοχή Κάρτερ'. Πολύ σύντομα η πανέμορφη ασημιά 146 sportkit μου δήλωσε πως η πάνω από 10ετίας σχέση μας έπρεπε να τελειώσει και πως πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο με τη γυναίκα και το παιδί μου.
Γυναίκα παιδί σημαίνει οικογένεια και οικογένεια σημαίνει απαιτήσεις. Απαιτήσεις σε χώρους του στυλ 'Είδα αυτή την βιβλιοθήκη στο ΙΚΕΑ και πάμε να την πάρουμε' σε βάρη 'Τόσα χρόνια πολλά εργαλεία κατσαβίδια, κλειδιά βίδες και πριόνια μαζεύτηκαν εξού και η αγορά και μεταφορά μιας μεταλλικής συρταριέρας 90χ20χ30 αρκετών κιλών' ή σε μήκη 'δίμετρες δοκοί για στήριξη μικρών δέντρων κλπ'. Για πολλούς άλλους παρόμοιους λόγους βρήκα στο τρέχον όχημά μου την ηρεμία και αισθάνομαι τυχερός που το επέλεξα. Εχασα όμως κάτι. Το ιδανικό κράτημα ενός sport hatch, αυτό το βίδωμα στον δρόμο που με έκανε ανάμεσα στον μεγάλο ευθή δρόμο και τα στροφιλίκια να επιλέγω τα δεύτερα. Αθήνα Χαλκίδα μέσω Ριτσώνας την έκανα για πλάκα. Μετά έγεινε ο νέος δρόμος που περνά έξω από το Βαθύ. Τα επιχειρήματα τελείωσαν. Η μέρες τη Α ήταν μετρημένες... -
Οπως είπα και στο άλλο θέμα , οι εποχές , οι ανάγκες και οι ηλικίες αλλάζουν . Κάποιες στροφές έγιναν φαρδείς ευθείες , κάποιοι στριφτεροί μεγάλωσαν και βαρέθηκαν , κάποιοι δεν έχουν χρόνο και διάθεση να στρίψουν , αλλά να χαλαρώσουν σε άνετες διαδρομές που θα τους φέρουν σε πόλεις , βουνά και θάλασσες .
Αυτά για εμάς εδώ . Για τους ξένους το να ψηλώσουν τα στέισον που αγόραζαν , ήταν απλά θέμα χρόνου .
Από την άλλη δεν μου αρέσουν τα κουπέ σουβ . Γιατί χάνεται ένα από τα βασικά στοιχεία . Ο μεγάλος και ψηλός χώρος αποσκευών .
-
Εγω παλι πηγα στη συγκεκριμενη κατηγορια γιατι ηθελα ενα αμαξι καταλληλο για την πολη που να κανει και αξιοπρεπη ταξιδια. Θεωρω πως για την ηλικια μου ειναι η χρυση τομη, ενω μελλοντικα και μ ενα παιδι δεν ειναι απαγορευτικοι οι χωροι για προσωρινη καλυψη.
Αν μπορουσα να παρω εξτρά ενα αμαξι, θα ηταν καποιο σπορ διθεσιο.
Αν παλι επρεπε να χω ενα all around οικογενειακο θα επαιρνα suv κατηγοριας χ1, tiguan
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα Χ1 τιγκ και το νεότευκτο 3008 νομίζω ανοίγουν νέους δρόμους σε σχέση με τα σεντάν καθώς σε οδική συμπεριφορά δείχνουν πολύ ανταγωνιστικά. Ειδικά το Γαλλικό κατάφερε να συνδυάσει ομορφιά πρακτικότητα μέγεθος και οδική συμπεριφορά κατά ιδανικό τρόπο. Το τιγκουάν είναι το ομορφότερο του γκρουπ ενώ καταφέρνει να δείχνει πολύ σοβαρό και είναι κατά την γνώμη μου μια πολύ ολοκληρωμένη λύση για ανήσυχους οικογενειάρχες. Η χ1 έχω την αίσθηση ότι από όλα εχει τον λιγότερο εκτός δρόμου χαρακτήρα αλλά είναι αλλού που αποζημιώνει τους ιδιοκτήτες της. Ενα πιο ισσοροπημένο από όλες τις απόψεις είναι η Χ3 αλλά σε πολύ περισσότερα χρήματα ενώ και η προηγούμενη είναι από τα αγαπημένα μου suv. Χαίρεσαι βρε παιδί μου να τα βλέπεις στο δρόμο αλλά να πετάξω και μια μπιχτή με χαλάει να βλέπω τέτοια θηρία στο αστικό περιβάλλον των μεγάλων πόλεων. Εκεί προτιμώ να βλέπω περισσότερο τα γατάκια σουπερ μινι και μικρά αντε μικρομεσαία.
-
Χμμμμ! Να μετρήσω! [emoji2]
Με σειρά απόκτησης τους:
Μίνι, 2θεσιο roadster, μικρομεσαίο sedan, μικρομεσαίο coupe, μεσαίο sedan, supermini, μεσαίο sedan ξανά, supermini, πολυτελές suv, μικρομεσαίο crossover, supermini cabrio.
Το έχω αναφέρει και παλιότερα οι αγορές των περισσότερων... αψυχολογητες! Ακόμα και η σειρά τους κάποιες φορές δεν έβγαζαν νόημα...
Λίγα κάλυψαν πραγματικές ανάγκες και ακόμα λιγότερα συνεπεσαν χρονικά με συγκεκριμένες ανάγκες.
Αγαπημένα μου όμως το coupe και το crossover.
Και το τωρινό μου γιατί δεν έχω άλλη επιλογή! Για επόμενο δεν ξέρω... [emoji2] -
Δε θα πήγαινα ποτέ σε MPV, δεν προσφέρουν τίποτα πέρα από χώρους, χώρους όμως δίνει και ένα station οπότε σίγουρα για μένα θα ήταν καλύτερη επιλογή. Επίσης δε νομίζω ότι θα πήγαινα ποτέ σε crossover. Κατευθείαν σε SUV και όσο γίνεται πιο ογκώδες, Range rover, ML-Class, G-Class, GL-Class, Trailblazer σίγουρα θα με κάλυπταν. Τέλος στάνταρ επιλογή είναι ένα roadster την οποία και διάλεξα καθώς αυτή τη στιγμή δε χρειάζομαι χώρους, ήθελα οπωσδήποτε cabrio, με σπορ συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ως κάτοχος ενός compact suv 4x2 οχήματος ή αλλιώς crossover δηλώνω ευχαριστημένος γιατί βρήκα ένα αυτοκίνητο να καλύπτει ένα πολύ μεγάλο μέρος των προτεραιοτήτων μου. Προτεραιότητες που δεν ήταν όμως πάντα οι ίδιες ή στην καλύτερη είχαν διαφορετική σειρά. Λόγω της εξοφρενικής αύξησης της βενζίνης κινήθηκα αρχικά στην αγορά ενός οικογενειακού αυτοκινήτου με χαμηλό κόστος κίνησης. Είχα να διαλέξω ανάμεσα σε lpg μεταχειρισμένα ή πετρελαιοκίνητα. Παρατήρησα προς μεγάλη μου ευχαρίστηση πως οι καταναλώσεις των σύγχρονων πετρελαιοκίνητων suv δεν έχουν μεγάλες αποκλίσσεις από των υπόλοιπων κατηγοριών. Το δικό μου έχει μέσες καταναλώσεις που κυμαίνονται ανάλογα τα χλμ την εποχή κλπ από 4,8 έως 5,4 lt/100km. Σε σχέση με την a146 που κυμαίνονταν από 7,6 - 8,3 μια χαρά λοιπόν. Από τα πρώτα όμως μέτρα κατάλαβα ότι ένα suv δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι Α και η απάντηση κρύβεται πίσω από απλούν νόμους της φυσικής. Πρώτος συμβιβασμός αυτός. Ένα suv όσο καλό και αν είναι δεν μπορεί να κοιτάξει επί ίσοις όροις αντίστοιχης τιμής... hatch. Από το πρώτο service κατάλαβα όταν το είδα από κάτω πως με την πανοπλία που φορά ο μόνος τρόπος να χτυπήσω το κάρτερ είναι περνώντας πάνω από αντιαρματικές σιδηροτροχιές. Πολύ ευχάριστο αυτό καθώς η χρήση που του κάνω περιέχει καθημερινά διαδρομές από κατσικόδρομο με έντονα εξογκώματα και κοφτερές πέτρες. Όταν πρωτοήρθα στην γειτονιά ένας από τους παλιούς κατοίκους μου είπε 'Καλώς ηρθες στην περιοχή Κάρτερ'. Πολύ σύντομα η πανέμορφη ασημιά 146 sportkit μου δήλωσε πως η πάνω από 10ετίας σχέση μας έπρεπε να τελειώσει και πως πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο με τη γυναίκα και το παιδί μου.
Γυναίκα παιδί σημαίνει οικογένεια και οικογένεια σημαίνει απαιτήσεις. Απαιτήσεις σε χώρους του στυλ 'Είδα αυτή την βιβλιοθήκη στο ΙΚΕΑ και πάμε να την πάρουμε' σε βάρη 'Τόσα χρόνια πολλά εργαλεία κατσαβίδια, κλειδιά βίδες και πριόνια μαζεύτηκαν εξού και η αγορά και μεταφορά μιας μεταλλικής συρταριέρας 90χ20χ30 αρκετών κιλών' ή σε μήκη 'δίμετρες δοκοί για στήριξη μικρών δέντρων κλπ'. Για πολλούς άλλους παρόμοιους λόγους βρήκα στο τρέχον όχημά μου την ηρεμία και αισθάνομαι τυχερός που το επέλεξα. Εχασα όμως κάτι. Το ιδανικό κράτημα ενός sport hatch, αυτό το βίδωμα στον δρόμο που με έκανε ανάμεσα στον μεγάλο ευθή δρόμο και τα στροφιλίκια να επιλέγω τα δεύτερα. Αθήνα Χαλκίδα μέσω Ριτσώνας την έκανα για πλάκα. Μετά έγεινε ο νέος δρόμος που περνά έξω από το Βαθύ. Τα επιχειρήματα τελείωσαν. Η μέρες τη Α ήταν μετρημένες...Πολύ όμορφη προσωπική περιγραφή και αντικειμενική παράθεση + και - της κάθε κατηγορίας. Για την περίπτωση σου αυτο που πήρες ήταν μάλλον αυτό που χρειαζόσουν.
Το δικό μου αφήγημα σε σχέση με το δικό σου έχει ένα κοινό παρονομαστή (Α), με διαφορετική όμως κατάληξη από τη δική σου.
Όταν λοιπόν προ 3ετίας βρέθηκα στο δίλημμα της επιλογής, είδα και SUV/Crossover και χατσμπακ. Με την ψυχρή, χωρίς οδηγικά κριτήρια λογική, τα πρώτα φάνταζαν καλύτερη επιλογή. Κατά κανόνα πιο άνετοι χώροι και ειδικά πορτπαγκάζ, ευκολότερη πρόσβαση παιδιών στο πίσω κάθισμα, καλύτερη ορατότητα για αυτά από το παράθυρο, καλύτερα σε αστικές μετακινήσεις (ορατότητα, λιγότερο άγχος στους ποταμούς της πόλης μας Μεσογείων και Κηφισίας με την παραμικρή καταιγίδα). Είχαμε μεγαλώσει πλέον, οι οικογενειακές υποχρεώσεις αυξημένες, μια φωνή μέσα μου έλεγε 'τι τα θες τα στροφιλίκια τώρα, πάρε κάτι πρακτικό να κάνεις τη δουλειά σου'.
Όμως πέρα από τη λογική υπάρχει -ευτυχώς θα πω για μένα- και η αίσθηση/συναίσθημα σε αυτή τη ζωή. Και για εμένα, όπως ίσως και για πολλούς άλλους, η οδήγηση δεν είναι μια μετακίνηση από το ένα σημείο στο άλλο. Ξεκίνησα τα TD λοιπόν: QQ, Scross, 116d, Golf, V40 κλπ κλπ. Δυστυχώς σε ντίζελ για ευνόητους λόγους. Μέχρι που οδήγησα την G. Η πρώτη στροφή που πήρα σε συνδυασμό με μια παλιά συμπάθεια-απωθημένο στην αισθητική και οδηγισιμότητα των αυτοκινήτων της συγκεκριμένης εταιρείας έλυσε τον γρίφο. Επιτέλους μετά από χρόνια τα crash tests των Ιταλών ήταν πολύ καλά (βασικός λόγος απόρριψης παλαιότερα των 145, 147) και η κατανάλωση του ντίζελ σε λογικά πλαίσια σε σχέση με τις απαράδεκτες τιμές των παλαιότερων TS. Υπήρχαν λοιπόν και τα λογικά επιχειρήματα στήριξης της επιλογής πλέον, σε αντίθεση σε ότι συνέβαινε στο παρελθόν (βλέπε 145,147).
Στα κομμάτια λοιπόν οι καλύτεροι χώροι και ορατότητα. Κάθε πρωί που ξυπνάω και πλησιάζω προς το μέρος της, κάθε φορά που ο δρόμος αρχίζει να στρίβει μου θυμίζει για πιο λόγο την προτίμησα. Σε αντίθεση με εσένα λοιπόν, επέλεξα να μη θυσιάσω τη οδική συμπεριφορά-γάντζωμα στο δρόμο, ούτε και το τιμόνι 'ξυράφι'.
Φυσικά όμως κάθε επιλογή έχει και το τίμημά της. Έτσι θυσίασα άλλα πράγματα που τα έχεις εσύ. Κάθε φορά που βάζω και βγάζω το παιδικό καρότσι στο πορτμπαγκάζ μου, η μέση μου θυμίζει το ψηλό κατώφλι φόρτωσης, το ίδιο και όταν σκύβω πολύ για να μπει το παιδί στο παιδικό κάθισμα, αλλιώς το 'γκούπ' στο κεφάλι του είναι δεδομένο (ας όψεται η κουπέ γραμμή της πίσω πόρτας), η μπαγκαζιέρα στα μακρινά ταξίδια είναι δεδομένη, ενώ φυσικά απαγορεύεται δια ροπάλου να πατήσει έστω και έναν βατό χωματόδρομο.Αν για κατι μετάνιωσα -συναιςθηματικα- ειναι που δεν πήρα την 170αρα, αλλα απο την άλλη σκέφτομαι τα ευρώ που εχω εξοικονομήσει, σε συνδυασμό με τα 5.8 lt/100km που γράφει το trip και επανέρχομαι στην πραγματικότητα.
Κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις λοιπόν όπως σε όλα τα πράγματα σε αυτή τη ζωή.
-
Ξεκινησα με segment C και αργοτερα η συζηγος προσθεσε και ενα segment B(*με ψηλή θεση οδηγησης)....ομως ειχαν προηγηθεί 10 χρονια και πανω απο 100κ χλμ.με minibus(βλεπε *) .....ετσι (επιτελους αρκετα εκανα υπομονη)κατεληξα σε crossover,λογο θεσης οδηγησης,λογο διαστασεων,λογο χώρου-παιδιων,λογο επισκεψιμότητας,λογο επαρχιας κα...
ελπιζω οτι οσο μεγαλωνουμε να κατεβαινουμε segment και να μην καταφευγουμε σε μαουνες(οπως κανουν πολλοι) γιατι οι ελιες καραδοκουν!!! -
Να πω στον φίλο τον Koralli πως μια πιο σημαντική επιλογή προηγήθηκε της επιλογής του αυτοκινήτου και ήταν η απόφαση ζωής να εγκαταλείψω το περιβάλλον της πόλης και να ζήσω σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες. Στο νέο περιβάλλον εκτός από το δικό μου hatch πολλά έχασαν το ενδιαφέρον τους για τη ζωή... Κανένα σεντάν δεν άντεξε πολύ τα νεροφαγώματα τις κοφτερές πέτρες και ότι άλλο είναι σε θέση να βγάλει μπιελάρ ένα χαμηλό όχημα. Από κάμπριο μόνο ένα boxter που τελικά έδωσε την θέση του σε ένα Καγέν. Οι υποσχέσεις της νομαρχίας να φτιάξει δρόμους σε γειτονιές με κανονικό σχέδιο δόμησης και σπίτια φτιαγμένα με οικοδομικές άδειες έμειναν τελικά υποσχέσεις. Σε άλλες περιοχές πέριξ της Ραφήνας με τα αυθαίρετα να αποτελούν τον κανόνα και όχι την εξαίρεση και δρόμους έχουν και χίλια άλλα δυο καλά της πολης. Προσωπικά πλέον 'κανένα πρόβλημα. Πήρα ένα compact suv και ησύχασα'. Θα μπορούσα να κοιτάξω 4χ4 ή σε suv ή ακόμη και διπλοκάμπινο αλλά καινούργιο σεντάν θα ήμουν το λιγότερο....
Από την εμπειρία μου πλέον με την κατηγορία έχω να πω πως αν μη τι άλλο σε βοηθούν συχνά να ξεπεράσεις κάποιες απρόβλεπτες καταστάσεις.
Περυσι νομίζω ήταν μια μέρα που έκανε μια απίστευτη θεομηνία στον Ασπρόπυργο. Ήμουν στο ρεύμα για Αθήνα και πίσω μου έρχονταν μια συνάδελφος με ένα αυτοκίνητο πύραυλο των 300 και ίππων όμως hatch... Όσον αφορά εμένα έφτασα στο σπίτι μου την συνηθiσμένη ώρα σαν κάθε μέρα. Η άλλη κόλλησε μαζί με 100άδες άλλους στην γέφυρα του Ασπρόπυργου. Με 78εκατοστά απόσταση του φίλτρου αέρα από το έδαφος θυμάμαι πως εγώ ένας τύπος με landrover και ένας με hyundai santafe νομίζω... διασχίσαμε τον χείμαρο και φύγαμε ατσαλάκωτοι. Τέτοιες εμπειρίες ακολούθησαν όχι πολλές βέβαια και το suv με έβγαλε ασπροπρόσωπο όχι μόνο στη γειτονιά αλλά και σε άλλα μέρη. Όλα αυτά διχως να θεωρώ εαυτόν offroader. -
Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
ελπιζω οτι οσο μεγαλωνουμε να κατεβαινουμε segment και να μην καταφευγουμε σε μαουνες(οπως κανουν πολλοι) γιατι οι ελιες καραδοκουν!!!
+1000
-
I am a simple man... Το πιο γρήγορο και στριφτερό που υπάρχει εντός του budget, αρκεί να καλύπτει τις εκάστοτε μεταφορικές ανάγκες. Παράδειγμα: Το 2003 που πήρα το Focus θα μπορούσα να πάρω πιο σβέλτο supermini στα ίδια λεφτά, όμως επειδή κάθε ΣΚ έκανα μεγάλα ταξίδια (1000+ χλμ), ένα μικρομεσαίο ήταν προτιμότερο από άποψη ασφάλειας και άνεσης ταξιδίου (όχι χώρων) και το Focus ήταν ό,τι καλύτερο από οδική συμπεριφορά σε αυτά τα λεφτά. Με αυτή την λογική και οι άλλες επιλογές, με εξαίρεση το 4x4, όπου η πρώτη προτεραιότητα δεν ήταν το γκάζι/στρίψιμο, αλλά οι εκτός δρόμου δυνατότητες.
-
Μέσα στις μεγάλες μου συμπάθειες ήταν πάντα και τα μεγάλα κουπέ τύπου merc clk, audi A5 coupe, peugeot 406 coupe ή 318i με σαφείς οικογενειακούς προσανατολισμούς.
Ισως όχι τόσο στριφτερα αλλά αρκετά πληθωρικά σε χώρους και λοιπές ανέσεις. -
Για πρώτο αμάξι, και καθώς έπρεπε να κάνω κάθε μέρα δρομολόγια Γαλάτσι-Κυψελη-Καματερο, τσίμπησα το 106. Ανάγκες στάθμευσης πολλές,οπότε το μεγάλο όχημα θα ήταν απαγορευτικό. Το πλάνο τώρα είναι για αγορά 308 η ds4, καθώς δεν κινούμαι σε χώμα σχεδόν καθόλου, και όταν υπάρχει ανάγκη καβατζωνω το sx4 της φαμίλια.
-
Αγαπητέ Σπύρο ειναι προφανές οτι με τις συνθήκες που περιγράφεις , δεν νοείτο να παρεις κατι αλλο απο SUV. Και έπραξες αριςτα.Η μονη ένσταση μου ειναι οτι θα προτιμούσα ενα τέτοιο όχημα να εχει κ τετρακίνηση και για να αισθάνομαι μεγαλύτερη ασφαλεια (πχ διασχίζοντας ενα λασπωμένο χωματόδρομο ή κινούμενος σε χιόνι) και για να εχω ενα ολοκληρωμένο SUV. Ενα (πολυ ακριβότερο) forester για παράδειγμα , το οποίο ειναι και διακαής μου πόθος σε αυτη την κατηγορία κ μάλιστα ειναι οτι πιο κοντα σε συμπεριφορα χαμηλού οχήματος .
Ομως θα έλεγα οτι αποτελεις μαλλον μειοψηφία. Προσωπικά παίζει να ειναι κ ο μόνος που κάτοχος που ξερω ο οποίος πραγματικά αξιοποιεί αυτες τις δυνατότητες. Οι περισσότεροι κάτοχοι crossover που ξερω δεν έχουν πατήσει καν χώμα. Οποτε ναι θεωρώ κ εγω συμφωνώντας με τον νονο στο αρθρο του link που ποσταρα οτι μαλλον περιςςοτερο μόδα ειναι παρα ανάγκη της εποχής μας. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
I am a simpla man... Το πιο γρήγορο και στριφτερό που υπάρχει εντός του budget, αρκεί να καλύπτει τις εκάστοτε μεταφορικές ανάγκες. Παράδειγμα: Το 2003 που πήρα το Focus θα μπορούσα να πάρω πιο σβέλτο supermini στα ίδια λεφτά, όμως επειδή κάθε ΣΚ έκανα μεγάλα ταξίδια (1000+ χλμ), ένα μικρομεσαίο ήταν προτιμότερο από άποψη ασφάλειας και άνεσης ταξιδίου (όχι χώρων) και το Focus ήταν ό,τι καλύτερο από οδική συμπεριφορά σε αυτά τα λεφτά. Με αυτή την λογική και οι άλλες επιλογές, με εξαίρεση το 4x4, όπου η πρώτη προτεραιότητα δεν ήταν το γκάζι/στρίψιμο, αλλά οι εκτός δρόμου δυνατότητες.Δια νομιζω οτι εν ετει 2003 αυτο που περιγράφεις ήταν μαλλον η 147. Τουλάχιστον ως προς το γρηγορο του πράγματος , αν οχι και ως προς το στριφτερο.
Υστερούσε σε αλλα βεβαια με πρώτο και καλύτερο την παθητική ασφαλεια, οποτε μαλλον καλα έκανες που σεν την πήρες. -
Είχαμε για εννια χρονια sedan και επειδή είχα βαρεθεί να κυκλοφορώ με μπαγκαζιέρα, είχαμε συμφωνήσει με την γυναίκα μου να πάμε σε λύση με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών -είχαμε 520 λίτρα όμως σε sedan.
Oι λογικές επιλογές ήταν Stationwagon ή SUV. Για λόγους αισθητικούς, πρακτικούς και χρήσης επιλέχθηκε SUV μετα από αρκετό ψάξιμο , έχοντας καταλήξει σε τρια μοντέλα.
Επιλέχθηκε τελικά το Honda CRV και μετά 12500 χλμ σε οκτώ μήνες , πιστεύω οτι και σήμερα να αποφάσιζα πάλι εκει θα κατέληγα (θα έβλεπα λίγο παραπάνω το 3008 το όποιω με εντυπωσίασε στα χιλιομετρα που το οδήγησα στη Ηπειρο).
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
I am a simpla man... Το πιο γρήγορο και στριφτερό που υπάρχει εντός του budget, αρκεί να καλύπτει τις εκάστοτε μεταφορικές ανάγκες. Παράδειγμα: Το 2003 που πήρα το Focus θα μπορούσα να πάρω πιο σβέλτο supermini στα ίδια λεφτά, όμως επειδή κάθε ΣΚ έκανα μεγάλα ταξίδια (1000+ χλμ), ένα μικρομεσαίο ήταν προτιμότερο από άποψη ασφάλειας και άνεσης ταξιδίου (όχι χώρων) και το Focus ήταν ό,τι καλύτερο από οδική συμπεριφορά σε αυτά τα λεφτά. Με αυτή την λογική και οι άλλες επιλογές, με εξαίρεση το 4x4, όπου η πρώτη προτεραιότητα δεν ήταν το γκάζι/στρίψιμο, αλλά οι εκτός δρόμου δυνατότητες.
Δια νομιζω οτι εν ετει 2003 αυτο που περιγράφεις ήταν μαλλον η 147. Τουλάχιστον ως προς το γρηγορο του πράγματος , αν οχι και ως προς το στριφτερο.
Υστερούσε σε αλλα βεβαια με πρώτο και καλύτερο την παθητική ασφαλεια, οποτε μαλλον καλα έκανες που σεν την πήρες.Εννοείται ότι η 147 με τα 120 ατίθασα ιταλικά ήταν και (πολύ) πιο γρήγορη και πιο στριφτερή (την είχα ένα ΣΚ ως test drive, έκανα 500 γρήγορα χλμ και ήταν όντως αλλού το αυτοκίνητο!!!). Δεν πρόσεξες όμως μάλλον αυτό που έγραψα περί budget φίλτατε. Το Focus μου κόστισε €15.500 στην έκδοση με την σπορ ανάρτηση και φουλ εξοπλισμό. Η 147 ήθελε το λιγότερο €5000 παραπάνω και με τον μισθό του Υπολοχαγού τότε δεν έβγαινα...
Εκ των υστέρων βέβαια συνειδητοποίησα ότι ήμουν τυχερός που δεν μπορούσα να την πάρω, γιατί η συντήρησή της θα με γονάτιζε! Όπως θα ξέρεις φαντάζομαι, θέλει ψαλίδια κάθε 50-60 χιλ χλμ ενώ το Focus είναι στις 240.000 με την αρχική ανάρτηση. Η 147 αλλάζει ιμάντες κάθε 50.000 χλμ (φίλος το άφησε για τις 60 και πήρε το μοτέρ στην μασχάλη!) και το Focus κάθε 180.000...
-
Πλέον επειδή καλόμαθα στα ψηλά, (για να θυμηθώ την έκφραση φίλου) μάλλον δύσκολα θα πήγαινα σε χαμηλότερο και μάλλον σαν χρυσή τομή άριστης offroad αλλά και πολύ καλής ασφαλτινης οδικής συμπεριφοράς μόνο το forrester θα μου ταίριαζε ιδανικά. Χαμηλό προφίλ ελαστικού να το φορά suv είναι σαν να φορά μια γριά σούπερ μίνι για εμένα... και ας είναι η 50άρα πια Κουλιανού.
Τόσα segments. Ποιο διαλέξατε ή θα διαλέγατε και γιατί;