Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Fiesta 2017
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 150
    • 151
    • 10 / 151
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    54
    3003
    74379
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Ο χρήστης Danis έγραψε:

      Δημοσίευση από kostis20 » 05 Αύγ 2017 07:23

      Ημιακαμπτο έχει.Φαινεται και από τις φωτογραφίες.

      Μάλλον ναι. Λογικό. Αλλά τι εννοείτε οτι 'Φαίνεται και από τις φωτογραφίες' ;
      Ποιές φωτογραφίες;

      Από τις φωτογραφίες των διάφορων δοκιμών,η στο net.Αμα δεις την πίσω μεριά φαίνεται ο ημιακαμπτος.

      Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        ggab last edited by

        Για τον μεσο αγοραστη,ακρως παραπλανητικο το φυλλαδιο......οπως και επισης οτι για τον ιδιο αγοραστη ειναι μια χαρα στημενο και κατι παραπανω απο ασφαλες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          danis last edited by

          Όντως έχει ημιάκαμπτο πίσω. Έγραψα την ίδια απορία στο άρθρο του Drive για το Fiesta των 100 ίππων και ένας απ τους συντάκτες (Γαλανόπουλος) με παρέπεμψε στο press kit της Ford όπου αναφέρει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά με λεπτομέρειες.
          http://fiesta.fordpresskits.com/?p=doc
          Στο country βάζεις eurowide και έχει μια σειρά από 6 documents. Το ένα είναι τα specifications.

          Πάντως ο πωλητής της Βελμάρ ή ήταν παντελώς ανενημέρωτος ή πραγματικά απαράδεκτος. Κρίνοντας από διάφορους πωλητές που έχω συναντήσει, δεν είμαι σίγουρος τι από τα δύο ισχύει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ρώτησα γνωστό μου που δουλεύει ως μηχανολόγος στην Ford Αγγλίας και επιβεβαίωσε τον ημιάκαμπτο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • U
              ursus last edited by

              Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
              Ημιάκαμπτο ή όχι είναι το καλύτερα στημένο σουπερ μίνι αυτή τη στιγμή.

              Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

              Ε κατσε παιζει το ρολο του.. μια δε μας πειραζει η ελειψη δισκοφρενων γιατι εχει καλα ταμπουρα, μια δε μας πειραζει ο ημιακαμπτος γιατι εχει καλο στησιμο... Να λεμε τα θετικα να λεμε και τα αρνητικα!

              Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kostis20 last edited by

                Σχεδόν όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα ημιακαμπτος εχουν

                Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  blackie13 last edited by

                  αν ειχε πολλαπλους πισω, ο χωρος αποσκευων θα ηταν 200 λιτρα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • nickthetrib
                    nickthetrib last edited by

                    Ο χρήστης ursus έγραψε:
                    Ε κατσε παιζει το ρολο του.. μια δε μας πειραζει η ελειψη δισκοφρενων γιατι εχει καλα ταμπουρα, μια δε μας πειραζει ο ημιακαμπτος γιατι εχει καλο στησιμο... Να λεμε τα θετικα να λεμε και τα αρνητικα!

                    Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    Αν είχε πολλαπλούς, θα κράζαμε οτι έχει πορτ μπαγκαζ μικρότερο και από το swift.
                    Ο ημιάκαμπτος είναι σχεδόν μονόδρομος για τα σουπερ μίνι, αλλιώς bye bye πορτ μπαγκαζ.

                    Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Είναι και θέμα κόστους. Το μόνο supermini που γνωρίζω με πολλαπλούς είναι το Mini.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        danis last edited by

                        Την προϊγούμενη εβδομάδα είχα την ευκαιρία να κάνω ένα μεγάλο test drive, ολόκληρη τη μέρα, ένα Fiesta Titanium 1.5 diesel με τους 120 ίππους από τη Βελμάρ στο Ηράκλειο Κρήτης. Μιας και το είχα για πολλές ώρες στα χέρια μου βρήκα την ευκαιρία να κάνω ένα μεγάλο ταξιδάκι, περίπου 500 χλμ, από Ηράκλειο προς Ξερόκαμπο/Ζάκρο και πίσω μέχρι το Ρέθυμνο σχεδόν. Διαδρομή που είχε πολλά στροφιλίκια (για όσους έχουν πάει προς Ξερόκαμπο και μετά μέσα στα βουνά του Λασιθίου: Ξερόκαμπος - Ζάκρος - Παπαγιαννάδες - Ορεινό) αλλά και εθνική οδό, όσο τουλάχιστον θεωρήται εθνική οδός ο ΒΟΑΚ. Το αυτοκίνητο ήταν σχεδόν άστρωτο, με 1700 χλμ στο οδόμετρο.

                        Εντυπώσεις: Εξαιρετικό στο δρόμο! Είναι πραγματικά εντυπωσιακό πόσο έχουν εξελιχθεί τα μικρά πλέον. Δεν έτυχε να έχω οδηγίσει το προιγούμενο Fiesta (παρά μόνο το Fiesta 2003) για να δω διαφορές, αλλά μπορώ να πω οτι εύκολα κάποιος κάνει πολλά χλμ με αυτό το μικρό αυτοκίνητο. Εξαιρετικό κράτημα στις στροφές, άριστο το τιμόνι. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν υπέροχα τις λακούβες. Ο κινητήρας είναι κάπως θορυβώδης (ειδικά όταν είναι κρύος) αλλά από μέσα δεν ακούγεται τόσο πολύ, πράγμα που σημαίνει οτι έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με την ηχομόνωση (Titanium έχει το ηχοαπορροφητικό παμπρίζ επίσης). Μόνο σε υψηλές στροφές (3000 και πάνω) αρχίζει και γίνεται κάπως αντιλιπτό το κροτάλιασμα στο εσωτερικό. Επίσης και κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τα 120 και πάνω. Αλλά με το ηχοσύστημα σε λειτουργία (και σε νορμάλ ένταση προφανώς) δεν ακούς τίποτα από αυτά. Ο κινητήρας τραβάει όμορφα και δυνατά, αν και κάτω απ τις 1500 το νιώθεις πολύ αδύναμο. Ειδικά με το eco πρόγραμμα, θέλει προσοχή στις προσπεράσεις. Καλύτερα να το βγάζεις off όταν είναι να κάνεις κάποια προσπέραση.

                        Κατανάλωση: Με σχετικά προσεχτική οδήγηση στον εθνικό, συνεχή χρήση κλιματιστικού στους 22C και το eco on για την περισσότερη ώρα, 3.7 l/100km. Σε γρήγορους ρυθμούς (120-150 για περίπου 30 χλμ Γούβες - Παντάνασσα) έγραψε 5.3 l/100km. Με σχετικά σβέλτη οδήγηση πάντως (eco off συνέχεια), κλιματισμό συνεχώς και συνδιασμός εθνικού και επαρχιακού δικτύου, καίει κάπου 4-4.5 l/100km

                        Αρνητικά: (1) το High Beam assist καμιά φορά αργεί να βάλει τη μεγάλη σκάλα, (2) κάποιοι ενοχλιτικοί συντονισμοί γύρω στις 2000 στροφές (λόγω πετρελαιοκινητήρα) και (3) η πόρτα του χώρου αποσκευών ενώ έκλεινε εμφανιζόταν στην οθόνη του αυτοκινήτου σαν ανοικτή και ήθελε 3-4 φορές να το ανοίξεις και να το κλείσεις για να σβήσει το φωτάκι (φαντάζομαι απ τις παιδικές ασθένειες των πρώτων κομματιών που παράχθησαν).

                        Συμπερασματικά, ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Δεν ήθελα να το αφήσω πίσω στην έκθεση την επόμενη μέρα. Αν δεν έχεις μεγάλες ανάγκες σε χώρους, είναι άψογο αυτοκίνητο. Οκ, ίσως όχι με την μάσκα της Titanium/Trend που είναι χάλια, αλλά στο ST-line ειδικά το 3θυρο, είναι πραγματικά υπέροχο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cddaraa last edited by

                          Τρομερή παρουσίαση με τα αρνητικά και τα θετικά! Μπράβο που έκατσες και έγραψες ολόκληρο σεντόνι τέτοια μέρα γιορτινή...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ken11
                            ken11 last edited by

                            Αν σου αρεσε σε diesel,τοτε με το 125αρι ecoboost θα σου αρεσει ακομα περισσοτερο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bilchil last edited by

                              Το titanium δεν το λες και χαλια μπροστα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                danis last edited by

                                Τρομερή παρουσίαση με τα αρνητικά και τα θετικά! Μπράβο που έκατσες και έγραψες ολόκληρο σεντόνι τέτοια μέρα γιορτινή...

                                Ευχαριστώ! Οκ, εύκολο ήταν. 10-15 λεπτά, δεν είναι και μεγάλο κείμενο. Σήμερα κιόλας που βαριέμαι να δουλέψω, είναι ιδανικά για να ασχοληθώ!

                                Αν σου αρεσε σε diesel,τοτε με το 125αρι ecoboost θα σου αρεσει ακομα περισσοτερο.

                                Φαντάζομαι οτι θα είναι όντως καλό. Η αντιπροσωπία εδώ δεν το έχει, μόνο το 100αρι βενζίνης είναι διαθέσιμο. Αλλά, απ την άλλη, η διαφορά στην κατανάλωση θα είναι τεράστια υποψιάζομαι. Κάνω 15-20,000 χλμ το χρόνο σε εθνικό/επαρχιακό δίκτυο. Γι' αυτό και κοίταζα το πετρέλαιο. Έχω διαβάσει οτι ο Ecoboost διψάει πολύ. Ισχύει;
                                Και επιπλέον, δεν υπάρχει διαφορά στην τιμή, για τις εκδόσεις Titanium και ST-line, μεταξύ 125αρη - 120αρη, οπότε...
                                Άσε τη ροπή του πετρελαίου. Μόνο αυτό το κροτάλιασμα με ξενερώνει. Θέλει συνεχώς χρήση του Infotainment. Ευτυχώς, ακόμα και η απλή έκδοση του ηχοσυστήματος (με τα 7 ηχεία αλλά όχι το B&O που είναι εξτρά) είναι πολύ καλό. Και επίσης λειτουργεί άψογα με το android auto/spotify κτλ.

                                Το titanium δεν το λες και χαλια μπροστα...

                                Γούστα είναι αυτά. Αλλά προσωπικά, το θεωρώ αποτυχία. Το ST-line και επίσης το Vignale είναι αρκετά όμορφα. Το Titanium μου φαίνεται απλά σαν καροτσάκι του super market. Και είναι εντυπωσιακό πως με μικρές αλλαγές στη μάσκα, αλλάζει τόσο ο χαρακτήρας (αισθητικά πάντα) των αυτοκινήτων.
                                Αλλά πάλι, βρίσκω αρμονικό και διαχρονικό το σχεδιασμό του νέου Polo και sexy την Sandra Bullock. Οπότε μάλλον δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα κοινού γούστου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  bilchil last edited by

                                  Danis,ολα καλα και σεβαστα αλλα εκει στο polo μου τα χαλασες

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    danis last edited by

                                    Danis,ολα καλα και σεβαστα αλλα εκει στο polo μου τα χαλασες

                                    Το ξέρω... Έχω εκλπεπτισμένο γούστο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Ο χρήστης ursus έγραψε:

                                      Ημιάκαμπτο ή όχι είναι το καλύτερα στημένο σουπερ μίνι αυτή τη στιγμή.

                                      Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

                                      Ε κατσε παιζει το ρολο του.. μια δε μας πειραζει η ελειψη δισκοφρενων γιατι εχει καλα ταμπουρα, μια δε μας πειραζει ο ημιακαμπτος γιατι εχει καλο στησιμο... Να λεμε τα θετικα να λεμε και τα αρνητικα!

                                      Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      Η ursus έχει απόλυτο δίκιο. Δεν μπορεί να κρατάς τα σκήπτρα του καλύτερου σε οδική συμπεριφορά και να φέρεις ημιάκαμπτο. Τα ταμπούρα όμως δεν είναι πρόβλημα αν φρενάρει το όχημα αποτελεσματικά ή αλλιώς οι πίσω δίσκοι δεν είναι απαραίτητα πάντα καλύτεροι από κάποια καλά ταμπούρα. Να τα λέμε κι αυτά...

                                      ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Σήμερα πέτυχα το νέο Fiesta στον δρόμο.
                                        Η πρόσοψη του .... χμμμμ! Μάσκα και φώτα με τα περιμετρικά φώτα ημέρας* οκ αλλά κάτι δεν ...
                                        Προφίλ θυμίζει το προηγούμενο και πίσω τα οριζόντια φώτα όμορφα.
                                        Του παει το λευκο και δείχνει μεγαλύτερο από το προηγούμενο.

                                        *τα οποία φαίνονται πολύ έντονα. Σαν να φωτίζουν σαν τους κανονικούς προβολείς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          bilchil last edited by

                                          Και μενα σε αντίθεση με τις κραυγές σε αγγλικα φόρα (εκει πραγματικά μοσχοπουλάει) μου αρεσει το πίσω μέρος και θα θελα κατι περισσότερο μπροστά. Τώρα βεβαια η αποφάση επάρθη, οπότε άλλα λόγια να αγαπιόμαστε πλέον

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Νομίζω είναι θέμα να το συνηθίσει το μάτι μας διότι σαν σύνολο είναι από τα καλύτερα supermini.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 10 / 151
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr