-
σας ευχαριστώ
τελικά θα πάω για σουζούκι, και ανάλογα με τις δόσεις κλπ και προσφορά θα πάω για την απλή έκδοση με 1000 ή 1000+
αν και δεν νομίζω ότι αξίζει +1200 για μια οθόνη 7'' και κάμερα οπισθοπορείας αν είναι μόνο αυτές οι διαφορές -
Ο χρήστης petros76. έγραψε:
σας ευχαριστώ
τελικά θα πάω για σουζούκι, και ανάλογα με τις δόσεις κλπ και προσφορά θα πάω για την απλή έκδοση με 1000 ή 1000+
αν και δεν νομίζω ότι αξίζει +1200 για μια οθόνη 7'' και κάμερα οπισθοπορείας αν είναι μόνο αυτές οι διαφορέςNομίζω πως είναι και οι ζάντες αλουμινίου επιπλέον.(έκδοση upper)
-
Με το καλό να το πάρεις! Σε κάθε περίπτωση είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που δύσκολα θα σε αφήσει απογοητευμένο.
-
Στην θέση σου θα περίμενα το C3 Aircross που θα έρθει το φθινόπωρο και λογικά με τις καλές τιμές που έχει η Σιτροέν θα βρείς λύση , είτε με τον 82 , είτε με τον 110 . Δες και το αδελφό όπελ , αλλά οι επιλογές του σιτροέν , νομίζω είναι εξαιρετικές .
Το σουζούκι έχει καλές κριτικές , αλλά έχει μια ιδιαίτερη εμφάνιση , πολύ καλύτερη βέβαια από το προηγούμενο .
Γενικά θεωρώ ότι τα κροσόβερ αυτής της κατηγορίας είναι το μέλλον , πέραν από τις υστερίες των νέων μπαμπάδων και μαμάδων που θεωρούν ότι πρέπει να έχουν χώρους νταλίκας κάθε φορά που θα πάνε το παιδάκι τους βόλτα .
Και κάτι τελευταίο . Μην προγραμματίζετε για πιθανές ανάγκες χώρων σε μελλοντικό χρόνο , γιατί αγχώνεστε χωρίς λόγο .
Γενικά 2 παιδικά καθίσματα πίσω δεν παίρνουν περισσότερο χώρο από δύο ενήλικες . Λύσεις όπως αυτή του συρόμενου καθίσματος κατά 15 εκ που προσφέρει το σιτροέν , μας λύνουν το πρόβλημα , αφού τα παιδιά δεν θέλουν χώρο για τα γόνατα , οπότε έχουμε μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ .
-
CRIUSER συμφωνώ κι επαυξάνω με τις παρατηρήσεις σου αλλά στην τελική γούστα είναι αυτά. Για εμένα σε μικρά crossover παρόλο που οι προτάσεις του captur 2008 είναι εξαιρετικές θα πήγαινα στον κάκτο με χαρακτηριστική άνεση.
-
Το QQ ξεκινά από 19k περίπου ή έχει κ άλλη έκπτωση;
Πανέμορφο αμάξι, κινητήρας διαμάντι, καλοί χώροι, πιο εύκολη μεταπώληση...Πώς κ προτιμάς το sx4; -
Την ίδια απορία έχω και εγώ, αλλά μάλλον λύνεται αν κοιτάξουμε το τίτλο του θέματος (θέλει μικρό) .
-
Μάλλον θα διάβασε τις απόψεις που γράφονται κατά κόρον εδώ για κακή συναρμογή, τριξίματα, μέτρια οδική συμπεριφορά, κακό βάψιμο, κ.λπ., κ.λπ., κ.λπ.
-
Όταν παίρνεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο περιμένεις το λιγότερο από αυτό τουλάχιστον στην αρχή να είναι αψεγάδιαστο. Το qq έδειξε σε μια μερίδα κατόχων πως έχει τα θέματα που ανέφερε πολύ σωστά ο Ανδρέας. Ερώτηση. Πόσοι κάτοχοι τελικά του qq απογοητεύτηκαν επί του πρακτέου από σοβαρότατες βλάβες σχετικές με τον κινητήρα, το σύστημα μετάδοσης, τα συστήματα ασφαλείας, έστω ρε γμτ με σκουριά στην εξάτμιση, το αμάξωμα ή σκισίματα σε υφάσματα πλαστικά ή ότι άλλο; Πραγματικά αυτό θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον κατά την γνώμη μου. Προσοχή δεν επιδιώκω να μειώσω την σοβαρότητα των τριγμών ή της μέτριας οδικής συμπεριφοράς (αλήθεια μέτρια σε σχέση με ποια της κατηγορίας;) του κακού βαψίματος (ομολογώ πως ακόμη ούτε στο φθηνότερο duster δεν έχω περισσότερα από 1,2 σημαδάκια από πετραδάκια...)κλπ κλπ κλπ. Ανδρέα με φιλικούς χαιρετισμούς την καλημέρα μου και την εκτίμηση μου.
-
Προσωπικά αυτά που έχω να του προσάψω είναι η κακή συναρμογή, η μέτρια ποιότητα των υλικών, τα κακά φώτα και τα μέτρια φρένα.
Σαν οδική συμπεριφορά και άνεση μου φαίνεται πολύ καλό, με βάση τα δικά μου κριτήρια. Π.χ το 500Χ μπορεί να στρίβει καλύτερα, αλλά στον δρόμο μου έδινε την αίσθηση ότι χοροπηδούσε λόγω σκληρής (για την κατηγορία) ανάρτησης. -
Ακριβώς αυτό. Η οδική συμπεριφορά περιμένω να είναι στα υπέρ του, η συναρμογή αν και αντιλαμβάνομαι πως έχει θεματάκια ή η ποιότητα των υλικών λογικά βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας. Προσωπικά έχοντας μπει και στο τελευταίο αλλά και στο προηγούμενο qq έμεινα ικανοποιημένος. Τα φρένα είναι ειδική περίπτωση αναλωσίμου. Στα 90000 χλμ τα μέτρια φρένα του duster τα βρήκα ικανοποιητικά ενώ δεν χρειάστηκε να αλλάξω ούτε τακάκια. Άλλος στο ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει χρειαστεί να αλλάξει και δισκόπλακες.
Όμως να πούμε μια αλήθεια. Υπάρχουν κάτοχοι qq τόσο των προηγούμενων εκδόσεων όσο και της πιο πρόσφατης που έχουν κάνει πολλές δεκάδες χλμ και το μόνο που έχουν να πουν είναι πως το αμάξι είναι πραγματικό εργαλείο αξιόπιστο και συνάμα οικονομικό στην χρήση. Τόσα χρόνια προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι που να με κάνει να το δω με σκεπτικισμό σε θέματα ασφάλειας και αξιοπιστίας. Πραγματικά δεν διάβασα ούτε εδώ ούτε συνάντησα κάποιον να μου πει πως έβγαλε σοβαρά θέματα με τα ηλεκτρικά του, τα μηχανολογικά του ή ότι άλλο . -
1.το QQ είναι περίπου +2000, χωρίς να βλέπω ουσιαστικές διαφορές (χώροι, επιδόσεις, κόστος ελαστικών). Το QQ δείχνει ακριβότερο σε κατανάλωση. τουλάχιστον αυτά βλέπω. Από design δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει κάποιο καλύτερα. Υπάρχει κάτι που βεν βλέπω ή γνωρίζω? Σχετικά με τεχνικά θέματα πιο πολύ έψαξα το θέμα του sx4 (δίσκος) και καθόλου το QQ, γιατί το είχα αποκλείσει αρχικά λόγω κόστους.
2. Ο κάκτος δείχνει οικονομικότερος σε καύσιμο, καλές επιδόσεις αλλά μικρότεροι χώροι και το σχέδιο δεν μου πολυ αρέσει. Το c3 aircross δειχνει πιο ενδιαφέρων περίπτωση τουλάχιστο με αυτά τα λίγα που βρήκα.
3. γενικότεροι προβληματισμοί
αξιοπιστία κατασκευαστή. Θεωρώ τους γιαπονέζους καλύτερους από γάλλους και γερμανούς,παρόλο που είμαι οδηγός οπελ άστρα του 2004 με λίγες και μικρές βλάβες. Γενικά για τους γάλλους έχω μια προκατάληψη παρόλο που στο αρχικό λήμμα έβαλ δυο γαλλικά μοντέλα ως επιλογές όμως 3 και 4.
αξιοπιστία ηλεκτρολογικών, πάλι θεωρώ τους ιάπωνες πιο αξιόπιστους, αν και τα αυτοκίνητα με λιγότερα ηλεκτρονικά είναι κατα την γνώμη μου. λιγότερα κοστοβόρα σε συντήρηση. εντάξει κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις.
Αυτές είναι κάποιες από τις σκέψεις μου.
ευχαριστώ -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πόσοι κάτοχοι τελικά του qq απογοητεύτηκαν επί του πρακτέου από σοβαρότατες βλάβες σχετικές με τον κινητήρα, το σύστημα μετάδοσης, τα συστήματα ασφαλείας, έστω ρε γμτ με σκουριά στην εξάτμιση, το αμάξωμα ή σκισίματα σε υφάσματα πλαστικά ή ότι άλλο; Πραγματικά αυτό θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον κατά την γνώμη μου.Ελάχιστοι μάλλον Σπύρο, εδώ μέσα δεν θυμάμαι πάντως κάτι.
Εγώ θα διαφωνήσω με τον axel και για τα φρένα. Μου φαίνονται πολύ καλά.
Τα φώτα όντως δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά δεν ξέρω αν ο ανταγωνισμός είναι τόσο μπροστά σε αυτόν τον τομέα (δεν μιλάω για led κ.λπ.)Άσχετα από αυτά, ειδικά για δικίνητο, προσωπικά θα προτιμούσα το s-cross από το qashqai.
Το τετρακίνητο το qashqai έχει το πλεονέκτημα των πολλαπλών συνδέσμων πίσω και η οδική συμπεριφορά είναι τελείως διαφορετική.
Φυσικό είναι βέβαια να χάνει αλλού, με κυριότερο την τιμή....Ανδρέα με φιλικούς χαιρετισμούς την καλημέρα μου και την εκτίμηση μου.
Καλησπέρα Σπύρο, να είσαι καλά!!
-
Ο χρήστης petros76. έγραψε:
1.το QQ είναι περίπου +2000, χωρίς να βλέπω ουσιαστικές διαφορές (χώροι, επιδόσεις, κόστος ελαστικών). Το QQ δείχνει ακριβότερο σε κατανάλωση. τουλάχιστον αυτά βλέπω. Από design δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει κάποιο καλύτερα. Υπάρχει κάτι που βεν βλέπω ή γνωρίζω? Σχετικά με τεχνικά θέματα πιο πολύ έψαξα το θέμα του sx4 (δίσκος) και καθόλου το QQ, γιατί το είχα αποκλείσει αρχικά λόγω κόστους.
2. Ο κάκτος δείχνει οικονομικότερος σε καύσιμο, καλές επιδόσεις αλλά μικρότεροι χώροι και το σχέδιο δεν μου πολυ αρέσει. Το c3 aircross δειχνει πιο ενδιαφέρων περίπτωση τουλάχιστο με αυτά τα λίγα που βρήκα.
3. γενικότεροι προβληματισμοί
αξιοπιστία κατασκευαστή. Θεωρώ τους γιαπονέζους καλύτερους από γάλλους και γερμανούς,παρόλο που είμαι οδηγός οπελ άστρα του 2004 με λίγες και μικρές βλάβες. Γενικά για τους γάλλους έχω μια προκατάληψη παρόλο που στο αρχικό λήμμα έβαλ δυο γαλλικά μοντέλα ως επιλογές όμως 3 και 4.
αξιοπιστία ηλεκτρολογικών, πάλι θεωρώ τους ιάπωνες πιο αξιόπιστους, αν και τα αυτοκίνητα με λιγότερα ηλεκτρονικά είναι κατα την γνώμη μου. λιγότερα κοστοβόρα σε συντήρηση. εντάξει κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις.
Αυτές είναι κάποιες από τις σκέψεις μου.
ευχαριστώΗ εμφάνιση είναι ασφαλώς υποκειμενική, αλλά με βάση κ τις πωλήσεις θα έλεγα ότι στους 100 οι 90 θα βρουν ξεκάθαρα πιο όμορφο το QQ. Εάν βέβαια σε σένα φαίνονται ίδια τότε πάσο!
Οι καταναλώσεις είναι παραπλήσιες κ δεν νομίζω να δεις ουσιαστική διαφορά εκεί. Τα βενζινοκίνητα ομολογώ οτι δεν τα έχω μελετήσει καλά, εφόσον η δική μου ερευνα είχε να κάνει αποκλειστικα με diesel οπου κ οι δύο κινητήρες είναι εξαιρετικοί, οικονομικοί, αποδοτικοί κ αξιόπιστοι (γαλλικος κ ιταλικος αντίστοιχα). Για βενζίνη δεν ξέρω...τι προέλευσης είναι οι κινητήρες;Από ποιότητα εσωτερικού κ οδηγική συμπεριφορά θα έδινα ένα μικρό + στο QQ αλλά να τονίσω ότι έχω οδηγήσει τις diesel εκδόσεις των δύο αυτοκινήτων, όχι τα βενζίνης.
Γενικότερα το QQ αρέσει πολύ κ δεδομένα θα έχει κ μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία αργότερα αφού αποτελεί το δημοφιλεστερο SUV με διαφορά.
Από εκεί κ πέρα είναι δύο ευθέως ανταγωνιστικά αμάξια με ελάχιστες διαφορές, πολύ καλές επιλογές κ τα δύο.
Ο κάκτος είναι πολύ λιγότερο αυτοκίνητο όπως κ τα μικρότερα captur κ σία. Δεν αρκούν για οικογένεια χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το QQ ξεκινά από 19k περίπου ή έχει κ άλλη έκπτωση;
Πανέμορφο αμάξι, κινητήρας διαμάντι, καλοί χώροι, πιο εύκολη μεταπώληση...Πώς κ προτιμάς το sx4;Μπορεί να παίξει και άλλη έκπτωση λόγω επερχόμενου facelift. Παντως ο κινητήρας διαμάντι που λες πάει στο 1,5 diesel.
Η παραπάνω τιμή αφορά 1,2 βενζίνης που δεν είναι και τίποτα φοβερό.
Ωστόσο είναι μεγαλούτσικα και δύσκολο για μέσα στην πόλη. Ειδικά γυναίκα σε QQ θα ήταν επικίνδυνο [emoji12] -
Ice οταν παραλαβουμε την octavia θα κυκλοφορω στα βορεια προσεχε χαχα
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μια πολύ καλή επιλογή αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι και το Yeti. Στα τελειωματα της καριέρας του, με λυμμενα ότι θέματα μπορεί να είχε, πολύ καλούς χώρους και θέση οδήγησης όχι ιδιαίτερα ψηλή αλλά με πολύ καλή ορατότητα αν το έχουν σε μια καλή τιμή ή προσφορά για ξεστοκαρισμα θα το ήθελα.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μια πολύ καλή επιλογή αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι και το Yeti.Που τα βρίσκεις όλα τα 'ιδιαίτερα' σουλούπια ρε συ Κώστα;
-
Δεν το έχω με τα συμβατικά σχέδια μάλλον! [emoji1]
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μια πολύ καλή επιλογή αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι και το Yeti. Στα τελειωματα της καριέρας του, με λυμμενα ότι θέματα μπορεί να είχε, πολύ καλούς χώρους και θέση οδήγησης όχι ιδιαίτερα ψηλή αλλά με πολύ καλή ορατότητα αν το έχουν σε μια καλή τιμή ή προσφορά για ξεστοκαρισμα θα το ήθελα.Πόσο χαμηλή πρέπει να είναι η τιμή της προσφοράς για να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί 8 χρόνια στην αγορά;
Καλό αυτοκίνητο για την εποχή του, με εξαιρετικά ποσοστά στις έρευνες ικανοποίησης των ιδιοκτητών, χαντακώθηκε στην Ελλάδα όταν άρχισε η τρέλα με τα diesel και αυτό εξοπλιζόταν μόνο με 2λιτρο κινητήρα.
-
Δεν ξέρω σε τι τιμές παίζει αλλά με ένα 16αρι (ή μια ανάλογη τιμή με τα μικρότερα κατηγορίας πχ Juke 1.2Τ) ένα καλοεξοπλισμένο βενζίνης με 115 άλογα θα μου φαινόταν μια χαρά.
αγορά καινούριου μικρού crossover