-
Ο χρήστης dimitris 04 έγραψε:
καταρχας ευχαριστω για τις απατησεις,το ibiza ειαι stock απο το προηγουμενο μοντελο του 2015, μου κανει εκπτωση 2000 και ειναι λευκο(δεν πληρωνω το χρωμα) με 4 χρονια εγγυση.
το baleno μου αρεσει πολυ αλλα εχει τον πιο φτωχο εξοπλισμο απο ολα τα μοντελα που αναφερω.
Οπως σου ειπαν i20 1.0Τ........για τον εξοπλισμο,την τιμη,την ποιοτητα. Επομενη επιλογη το ibiza......
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
100 άλογα από τουρμπίνα (είναι παραπάνω από 100 ατμοσφαιρικά)
Ρε τι μαθαινω σημερα...
Τα 100 τουρμπάτα μπορούν σε επιμέρους στοιχεία να δώσουν καλύτερα αποτελέσματα (ρεπριζ, 0-100 κλπ). Η τελική ταχύτητα όμως δεν μπορεί να διαφέρει.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
100 άλογα από τουρμπίνα (είναι παραπάνω από 100 ατμοσφαιρικά)
Ρε τι μαθαινω σημερα...
Τα 100 τουρμπάτα μπορούν σε επιμέρους στοιχεία να δώσουν καλύτερα αποτελέσματα (ρεπριζ, 0-100 κλπ). Η τελική ταχύτητα όμως δεν μπορεί να διαφέρει.
Εντάξει ρε παιδιά. Μπορεί να μην το έθεσε σωστά ο φιλος αλλά στην ουσία έχει δίκιο.. Η ροπή του τούρμπο το κάνει πολύ πιο ουσιώδες και δείχνει ο κινητήρας πιο γεμάτος στην καθημερινή συμβίωση...
-
Φυσικά και έχει δίκιο. Άλλωστε αυτός είναι ο λόγος που ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε λίγο θα τους βλέπουμε με τα κυαλια. Αυτοί βέβαια αν και πιο ράθυμοι είναι οι αγαπημένοι μου.
-
Τα πάντα είναι θέμα καμπύλης απόδοσης, μετάδοσης και διαμέτρου τροχών. Τα 100 ατμοσφαιρικά άλογα δεν είναι λιγότερα από τα 100 υπερσυμπιεσμένα, αλλά το τούρμπο έχει πιο πλούσια ροπή και ισχύ στις μεσαίες. Έχει όμως υστέρηση στις χαμηλές και συνήθως ξεφουσκώνει στις ψηλές. Στην τελική το χρονόμετρο δεν ψεύδεται.
ΥΓ1: Παρατηρείται το φαινόμενο πολλοί τούρμπο να βγάζουν περισσότερη δύναμη από όση διαφημίζουν. Τότε θα είναι και ταχύτεροι προφανώς.
ΥΓ2: Σπύρο είναι θέμα υλοποίησης, Οι πιο σπιρτόζικοι κινητήρες είναι ατμοσφαιρικοί. Δεν συγκρίνεται η απόκριση και το στροφάρισμα ενός καλού ατμοσφαιρικού!
-
Δε σηκωνω καν κουβεντα πανω σ αυτο που αρχικα γραφτηκε και το νοημα που βγαζει. Καποιος που δε γνωριζει θα παραπληροφορηθει αν το διαβασει.
-
κυριοι, η τελικη δυαδα βγηκε και αυριο θα παω να το κλεισω
η το ι20 1.2 84 αλογα η το σεατ 1.0 95 αλογα με λιγο πιο πανω εξοπλισμο το σεατ. ιδια τιμη κ τα δυο.
υπηρχε και το σεατ 1.2 110 αλλα η καταναλωση ηταν υψηλη στην πολη.
-
Το Ibiza, ακόμα και με τη ρύθμιση των 95 ίππων, είναι σε άλλη κλάση επιδόσεων, προφανώς το ξέρεις ήδη, απλώς το σημειώνω. Επίσης έχει λίγο καλύτερους χώρους, ενώ θεωρητικά έχει και χαμηλότερη κατανάλωση. Αν μιλάμε για τη Style τότε έχει καλύτερο εξοπλισμό. Αν δεν είσαι ερωτευμένος με το σχήμα του i20 ή/και δεν χωνεύεις τη Seat, η επιλογή είναι εύκολη....
-
[quote='REALZEUS
ΥΓ2: Σπύρο είναι θέμα υλοποίησης, Οι πιο σπιρτόζικοι κινητήρες είναι ατμοσφαιρικοί. Δεν συγκρίνεται η απόκριση και το στροφάρισμα ενός καλού ατμοσφαιρικού![/quote]
Δυστυχώς πλέον υπάρχουν μόνο κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις. Στην ferrari δικαίως ή στην mazda προφανώς και υπάρχουν άνθρωποι ακόμη με μεράκι...
-
Ο χρήστης dimitris 04 έγραψε:
κυριοι, η τελικη δυαδα βγηκε και αυριο θα παω να το κλεισωη το ι20 1.2 84 αλογα η το σεατ 1.0 95 αλογα με λιγο πιο πανω εξοπλισμο το σεατ. ιδια τιμη κ τα δυο.
υπηρχε και το σεατ 1.2 110 αλλα η καταναλωση ηταν υψηλη στην πολη.
αφου μπηκε στο παιχνιδι ibiza 1.0 95 αλογα κ δινεις σημασια στην καταναλωση, πανε σε ibiza 1.0 95 με τα χιλια , θα πετυχεις πολυ καλυτερη διαχειριση καυσιμου κ επιταχυνσεις.
ωστοσο, τη μεγαλυτερη διαφορα αναμεσα σε 2 κινητηρες με ιδια ιπποδυναμη αλλα ο μεν ατμοσφαιρικος κ ο δε με υπερσυμπιεστη θα φανει στην αναβαση κ γενικα στην επιταχυνση οπου ο τελευταιος λογω του υπερσυμπιεστη εχει πολυ καλυτερα νουμερα ροπης, αλλα τωρα τελευταια παντα κ χαμηλοτερα CO2. -
Ο χρήστης dimitris 04 έγραψε:
κυριοι, η τελικη δυαδα βγηκε και αυριο θα παω να το κλεισωη το ι20 1.2 84 αλογα η το σεατ 1.0 95 αλογα με λιγο πιο πανω εξοπλισμο το σεατ. ιδια τιμη κ τα δυο.
υπηρχε και το σεατ 1.2 110 αλλα η καταναλωση ηταν υψηλη στην πολη.
Μην περιμένεις απλά τα θεωρητικά νούμερα να έχουν καμία σχέση με τα πραγματικά. Η κατανάλωση είναι κυρίως θέμα τρόπου οδήγησης και συνθηκών κίνησης. Ο 1.2 με τον 1.0 δεν θα έχουν σημαντικές διαφορές υπό παρόμοιες συνθήκες.
-
20 CO2 κ 0.7l/100km επιπλεον δεν τη λες κ μικρη τη διαφορα
-
Στην πράξη δεν θα φανεί διαφορά στην κατανάλωση, αυτά είναι εργαστηριακά νούμερα που δεν έχουν και μεγάλη σχέση με την πραγματικότητα. Το CO2 που μετράει για τα τέλη κυκλοφορίας κάνει όντως διαφορά στην τσέπη (δεν ξέρω αν πέφτει σε κατώτερη κλίμακα, αλλά μάλλον ναι).
-
φιλε δες και το νεο kia rio 1.2 84 αλογα. Κανε ενα κοπο πιστευω αξιζει.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
σημερα πηγα και εκλεισα το ibiza 1.0 95, την μεσαια εκδοση εξοπλισμου στα 12.150 δωρο ο συναγερμος.
σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια.
θα σας γραψω εντυπωσεις εν καιρο
-
Καλοταξιδο φίλε.
Peugeot 106 XN 1.1
Suzuki sx4 mk1 -
Καλοταξιδο φιλε μου!! με το καλο να παραλαβεις!
Υ.Γ. Τελικα το θεμα του νηματος λιγο παραπλανητικο σε σχεση με το τι τελικα επελεξες..
-
χαχαχα ναι, αληθεια λες, αλλα δεν το εκανα επιτηδες.
νομιζω οτι αν δεν εισασταν εσεις καποιο απο τα δυο θα επαιρνα. -
Δεν το εννοώ φυσικά!! Για να γελάσουμε το είπα..
Πάντως εγώ χαίρομαι για κάτι τέτοια και που τελικά σε βοήθησαν τα παιδιά εδώ. Γιατί εννοώ ήσουν μεταξύ δυο επιλογών τελικά σου έδειξε το φόρουμ και τα παιδιά εδώ ότι υπάρχουν και άλλες επιλογές που πιθανών να μην είχες σκεφτεί.
Γι'αυτο τα λατρεύω τα φόρουμ.. μας μορφώνουν και μας ανοίγουν τα μάτια!!Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλή επιλογή! Καλοτάξιδο!
opel corca vs hyundai i20