-
Συμπληρωματικό:
Liqui moly, φοβερή εταιρεία χημικών. Κυρίως ομως σε βαλβολινες και καθαριστικά,πρόσθετα κλπ.
Τα λάδια τους είναι καλά,θα έλεγα τρίτα στη σειρά μετα από eneos/motul.Με έτρωγε,έπρεπε να το γράψω.
-
Ο χρήστης aristos6363 έγραψε:
Σε ενα φορουμ για νισσαν αρκετα παιδια βαζουν λικουι μολυ και συγκεκριμενα το Liqui Moly Super Low Friction 10w40 αυτο στο μπλε μπουκαλι. Αυτο σκεφτομαι να βαλω και εγω στο δικο μου αλμερα φεισλιφτ με τα 98 αλογα. Καλυπτει ολες τις προδιαγραφες που δινει η νισσαν. Εχει παει και κατω απο 6€ το λιτρο οποτε με 18€ τα αλλαζουμε τα λαδακια του.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μπορείς νά γράψεις τό site τής nissan δημόσια η στείλτο μου σέ p.m. αν εχεις πρόβλημα
ευχαριστώΕγω τι προβλημα να εχω??? Δεν ξερω αν τυχων παραβαινει τους ορους του φορουμ εδω. Λοιπον λεγεται nissanclub.gr χρειαζεται εγγραφη για να δεις τα θεματα, βεβαια είναι δωρεαν.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φίλε Ηρακλή με ποιο κριτήριο κατατάσεις πρώτα τα Motul μετά τα Eneos μετά τα Liqui Moly και τα υπόλοιπα για χορτοκοπτικά; Τα Shell δηλ δεν τα θεωρείς καλά λάδια; Γιατί το Brava του 2000 που είχαμε, έχει αλλάξει 3 χέρια και μετά από 17 χρόνια έχει πάνω από 500K-600K χλμ και κυκλοφορεί ακόμη που το πετυχαίνω κάθε τόσο... Λάδια; Selenia του βάζαμε και μετά Shell από πρατήριο τα τελευταία 4 χρόνια που το είχαμε στην κατοχή μας. 1200 κυβικά και ο ιδιοκτήτης που το έχει τώρα επαγγελματίας με κάβα, το φορτώνει τσίπουρα και πάει!
Τα Μobil επίσης τα θεωρείς λάδι για χορτοκοπτικό; Τα 0W40 new life πρέπει να είναι πάρα πολύ καλά. Ή τα Castrol; Τα Total πχ τα ENEO ECS που έβαζαν στην αντιπροσωπεία ναι ήταν για να λαδώνεις κούνιες όπως και τα γνήσια GM που έμπαιναν στο δικό μου... Έχει όμως και λαδάρες η Total όπως το 9000 Energy που τα παραγγέλνουν σωρηδόν στο φόρουμ της Peugeot από εξωτερικό καθώς και το MC3 αν θυμάμαι καλά το οποίο είναι dexos2 και έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια. Πολύ καλά λάδια έμαθα πρόσφατα έχει και μια ελληνική εταιρεία αλλά δεν είμαι σίγουρος αν μου είπαν για την AVIN ή κάποια άλλη... Μην τα ισοπεδόνουμε όλα... Αυτά είναι και τα άλλα δεν είναι... Αν είναι να πούμε κάτι να το τεκμηριώνουμε σωστά... Τώρα αν είναι απλά να γράφουμε για να έχουμε κάτι να πούμε...
Τα ρωσικά Polymerium που θέλω πως και πως να δοκιμάσω τα ξέρεις; Είναι μόλις 2 χρόνων η εταιρεία. Είχα μιλήσει μαζί τους πέρσι αλλά υπάρχει κόλλημα με την εξαγωγή τους καθώς το ρωσικό καθεστώς απαγορεύει διακίνηση υγρών όπως μου είπαν μέσω ταχυδρομείου. Τα συγκεκριμένα λοιπόν έχουν ενσωματωμένες τεχνολογίες που οι υπόλοιποι τις πουλάνε σαν πρόσθετα λαδιού και η τιμή τους είναι άψογη... 40 ευρώ έχουν τα 4 λίτρα dexos2 νομίζω.
Τα Motul σίγουρα έχουν την φήμη των καλών αλλά 1) είναι απλά πανάκριβα σε σχέση με τον ανταγωνισμό χωρίς να προσφέρουν κάτι παραπάνω (μάλλον είναι υποδεέστερα από αυτά που διαβάζω) και 2) δεν με έχουν πείσει με αυτά που γράφουν οι χρήστες τους σε ελληνικά και ξένα φόρουμ... Τα σχόλια είναι ανάμεικτα σε αντίθεση με άλλα λάδια που βλέπεις μόνο θετικά σχόλια όπου και να κοιτάξεις... Μέλος από το opel-club.gr έβαζε στο OPC του τα 300V και τα προσκυνούσε... Άλλαξε σε RedLine ή Amsoil (δεν θυμάμαι) και είχε κατουρηθεί από τη χαρά του με την μεταμόρφωση που παρατήρησε στον κινητήρα και απορούσε με το πόσο υποδεέστερα ήταν τα 300V που έβαζε τόσα χρόνια... Άλλο μέλος έβαζε Castrol και άλλαξε σε Amsoil κι αυτός και συνέβει το ακριβώς αντίθετο. Ποιο τραχιά λειτουργία κινητήρα και του ανέβηκε 1 λίτρο η κατανάλωση πετρελαίου με τα Amsoil. Τα πέταξε και γύρισε στα Castrol. Επίσης o πρώτος με το OPC στο καινούριο του Opel 1.6 biturbo diesel βιάστηκε να βγάλει αυτά του εργοστασίου και να βάλει τα Motul X-Clean 5W40 dexos2 αν θυμάμαι καλά τον τίτλο τους... Δεν του άρεσε με τίποτα το δούλεμα καθώς όσο χρόνο και να τους έδωσε η λειτουργία του αυτοκινήτου ήταν πιο τραχιά από τα λάδια της αντιπροσωπείας και τα πέταξε τα Motul ενώ είχε αγοράσει και 2ο μπετόνι για μελλοντική αλλαγή...
Βαλβολίνες εμείς βάλαμε Motul στα γαλλικά μας. ΟΚ νορμάλ αίσθηση θα έλεγα. Δεν τρελάθηκα όμως... Ήθελα να βάλουμε LM αλλά αυτή που συστήνει δεν την βρήκα στην Ελλάδα. Την επόμενη φορά θα μπουν Liqui Moly καθώς διαβάζω διθυράμβους για τις βαλβολίνες της, μόνο που πρέπει να δω που θα τις βρω ή πως θα τις φέρω από το εξωτερικό... Φυσικά υπάρχουν και άλλες αξιόλογες μάρκες μπορεί και καλύτερες απλά τόσα χρόνια με τα λάδια της μόνο καλά λόγια έχουμε να λέμε και γι' αυτό και μένουμε εκεί.
Γιατί τα γράφω αυτά; Γιατί όλα είναι σχετικά φίλε Ηρακλή... Το ότι κάθεται ένα λάδι στον κινητήρα τον δικό σου όμορφα δεν σημαίνει ότι θα ισχύει το ίδιο για όλα τα αυτοκίνητα... Κι εμείς βάζουμε LM εδώ και χρόνια και έχουμε να λέμε μόνο τα καλύτερα όπως και όλοι όσοι τους τα έχω προτείνει όπως και οι Γερμανοί οι οποίοι τα προτιμούν με διαφορά και τα ψηφίζουν κάθε χρόνο εδώ και πάνω από μια 6ετία καλύτερα λάδια και καλύτερη εταιρεία σε όλους τους τομείς... Μπορεί αυτά που βάζεις εσύ να κάθονται καλύτερα από τα LM ενώ σε εμένα να κάθονται καλύτερα τα LM σε σχέση με αυτά που βάζεις εσύ. Τα Shell ECT3 που έβαλε ο μηχανικός μου στο Transporter του μου είπε 'ανάσταση'. Μόνο σούζες που δεν κάνει... Λάδια υπάρχουν πολλά καλά. Σίγουρα κάποιες εταιρείες έχουν ποιο συνεπή απόδοση μεταξύ των διαφορετικών τύπων λαδιών που παράγουν και αυτός είναι και ο λόγος που εμπιστεύτηκα τα LM και δεν έχω κοιτάξει αλλού από τότε... Πριν από αυτά και σε προηγούμενα αυτοκίνητα είχαμε δοκιμάσει πολλές εταιρείες. Τα LM τα προέβαλε ο πατέρας μου στο Mondeo του όταν ζούσε στη Γερμανία μετά από προτροπή του μηχανικού του (Έλληνα) καθώς είχε πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού και με τα LM απλά σώθηκε... Και λάδια των 80-90 ευρώ που έβαζε τα έκαιγε. Anyway. Επίσης μιας και έψαχνα κι εγώ σαν πνεύμα ανήσυχο πριν 2-3 χρόνια να φύγω από τα γνήσια την Opel για να βάλω κάτι καλύτερο, τα μόνα λάδια με την μεγαλύτερη συνέπεια σε θετικά σχόλια ήταν τα LM και γι' αυτό είπα να τους δώσω μια ευκαιρία. Από εκεί και πέρα δεν κοίταξα αλλού ξανά... Όχι ότι είχα κάποιο θέμα με τα GM. Ξέρω και αυτοκίνητα που έχουν κάνει και 1.000.000χλμ με τα GM. Κι εγώ μπορεί να μην είχα και ποτέ θέμα με αυτά. Απλά όταν ένιωσα τη διαφορά είπα 'πω πω τι λάδια βάζαμε τόσα χρόνια...'
Άλλος μπορεί να έχει ξεχωρίσει κάποιο άλλο λάδι/εταιρεία σαν πιο ταιριαστό για το δικό του αυτοκίνητο. Anyway.
Από εκεί και πέρα στα δικά μας αυτοκίνητα στα 2 από τα 3 έχουμε δει μεγάλη διαφορά στη λειτουργία τους προς το καλύτερο απ' όταν μπήκαν LM. Ειδικά σε άκουσμα και απόκριση στο γκάζι είναι μέρα με τη νύχτα... To δικό μου πχ με τα γνήσια της GM έκανε σαν να σπάει κόκαλα. Με τα LM ακόμη και στο τέλος της ζωής τους δουλεύει ραπτομηχανή, από εκείνες τις παλιές με το γλυκό δούλεμα αν ξέρεις. Απλά καμία σχέση και σε κραδασμούς στο τιμόνι και στην καμπίνα... Το άλλο βενζινοκίνητο/υγραεριοκίνητο είναι σαν ηλεκτρικό πλέον σε σχέση με τα Total ΙΝΕΟ ECS ενώ εξαφανίστηκε από την πρώτη στιγμή ένα μικρό σφύριγμα που έκανε με τα Total σε κρύο ξεκίνημα (η καδένα? κάτι άλλο?). Δεν το έχει ξανά κάνει καθόλου με τα LM. Στο 3ο αυτοκίνητο θα έλεγα ότι δεν παρατήρησα κάποια διαφορά σε σχέση με τα ίδια Total που έβαζε πριν ακουστικά... Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τα Total που έβαζε είναι τα ίδια σε λίπανση και ιδιότητες με τα LM καθώς ακριβώς τα ίδια παίρνει και το άλλο γαλλικό το οποίο μεταμορφώθηκε. Εκεί ναι μπορείς να πεις ότι ίσως ο κινητήρας εκείνος έχει άλλες απαιτήσεις και τις πληροί καλύτερα το LM. Ενώ το άλλο αυτοκίνητο στο οποίο δεν παρατηρήθηκε διαφορά σημαίνει ότι ο κινητήρας του προφανώς έχει λιγότερες απαιτήσεις από το λάδι τις οποίες καλύπτει και το Total...
Οπότε όπως καταλαβαίνεις Ηρακλή όλα είναι σχετικά και καλό είναι να μην γενικεύουμε...
Δοκιμάζουμε και κρατάμε αυτό που μας ταιριάζει καλύτερα στο δικό μας αυτοκίνητο. Και ανάλογα μένουμε σε αυτό που μας άρεσε καλύτερα. Το ότι παρατήρησα εγώ μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο με τα LM δεν σημαίνει ότι θα συμβεί το ίδιο αν τα δοκιμάσεις κι εσύ στο δικό σου αυτοκίνητο και το αντίστροφο.Αυτά τα ολίγα! Φιλικά, όπως σου γράφω πάντα!
-
Συνοπτικά έχω να πω πως αν κάποιος γράψει ότι είδε 1λ διαφορά στην κατανάλωση από τα λάδια, μην δίνετε βάση στα γραφόμενά του.
-
Ρε συ referravag, πόσο είχες στην Έκθεση στο Λύκειο;Δε βαριέσαι να γράφεις;
Πάνω κάτω συμφωνούμε ότι η Liqui Moly βγάζει ωραία προϊόντα και ναι, πράγματι, σωστά λάδια.
eneos και motul συστήνονται απο κατασκευαστές δικύκλων, που στροφαρουν στις 14,000 rpm, οπότε αναγκαστικά τα λάδια πρέπει να είναι καλά.
eneos sustina, motul 300 , δεν υπάρχει πιθανότητα για λάθος.Και οι υπόλοιπες εταιρείες έχουν λάδια,αλλά εγώ προσωπικά δεν τις παραδέχομαι.
Μου άρεσε το σχόλιό σου: 'να λαδωνουν κούνιες'χαχαχαχαχα
Τους χαιρετισμούς μου,αδερφέ.
-
Η άποψη μου ότι πει ο κατασκευαστής από προδιαγραφές (ιξώδες κλπ)
Π.χ.
5W-30 έλεγε το βιβλίο συντήρησης το '89 στο Suzuki swift gti
Τι μ@λακίες είναι αυτές έλεγαν οι μάστοροι (και της αντιπροσωπείας) αυτό είναι νερό , άλλωστε που θα το βρούμε δεν υπάρχει στην αγορά και βουρ τα 10-40, τα 15-50 και τα σουπερ ντούπερ 10-60 της motul !
Για να σταματήσει το κάψιμο ,γιατί έκαιγε 1 λίτρο στα 1000 χλμ ... από καινούργιο... ούτε VW!Μέχρι που κτύπησε στρόφαλο , μετά την επισκευή σε σωστό μάστορα με 5-30 λάδια (αυτός πως τα εύρισκε ήταν και πιο φθηνά ) όλα καλά , καινούργιο έκαιγε λάδια και στα 150000 χλμ δεν έκαιγε σταγόνα με πρόγραμμα και κόφτη στις 8500 στροφές!
Μάρκες δεν έχουν καμμία σημασία μόνο οι προδιαγραφές του κατασκευαστή μετράνε
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Συνοπτικά έχω να πω πως αν κάποιος γράψει ότι είδε 1λ διαφορά στην κατανάλωση από τα λάδια, μην δίνετε βάση στα γραφόμενά του.Πρωτη φορα συμφωνω απολυτα μαζι σου!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Η άποψη μου ότι πει ο κατασκευαστής από προδιαγραφές (ιξώδες κλπ)
Π.χ.
5W-30 έλεγε το βιβλίο συντήρησης το '89 στο Suzuki swift gti
**Τι μ@λακίες είναι αυτές έλεγαν οι μάστοροι ** (και της αντιπροσωπείας) αυτό είναι νερό , άλλωστε που θα το βρούμε δεν υπάρχει στην αγορά και βουρ τα 10-40, τα 15-50 και τα σουπερ ντούπερ 10-60 της motul !
Για να σταματήσει το κάψιμο ,γιατί έκαιγε 1 λίτρο στα 1000 χλμ ... από καινούργιο... ούτε VW!Μέχρι που κτύπησε στρόφαλο , μετά την επισκευή σε σωστό μάστορα με 5-30 λάδια (αυτός πως τα εύρισκε ήταν και πιο φθηνά ) όλα καλά , καινούργιο έκαιγε λάδια και στα 150000 χλμ δεν έκαιγε σταγόνα με πρόγραμμα και κόφτη στις 8500 στροφές!
Μάρκες δεν έχουν καμμία σημασία μόνο οι προδιαγραφές του κατασκευαστή μετράνε
Κάνεις ένα λάθος MONMAN2. Το να ακολουθείς τις οδηγίες και να βάζεις λιπαντικά με τις κατάλληλες προδιαγραφές δεν είναι άποψη, είναι κοινή λογική.
Απλά όλα τα υπόλοιπα είναι μ@λακίες απόψεις και ελληνική ξερολίαση... -
Παιδιά εγώ διαπίστωσα πέρσι από πρώτο χέρι ότι οι οδηγίες του κατασκευαστή δεν είναι πάντα ακριβείς... Και εξηγώ... Στο 207 φίλης μου που κάθε 1000χλμ θέλει 200-300ml συμπλήρωμα λάδι, η Peugeot για τον συγκεκριμένο κινητήρα (1,4 VTi της BMW) επιτρέπει μόνο 0W30 και 5W30. Η MINI όμως για τον ίδιο κινητήρα που εφοδιάζει τα One, επιτρέπει και 0W40 και 5W40 λάδι...
Από πέρσι λοιπόν έχουμε αλλάξει σε 5W40 προδιαγραφών BMW LL-04 και το αυτοκίνητο δουλεύει καλύτερα και από καινούριο μετά από 9 χρόνια... Έχει κερδίσει σημαντικά σε σπιρτάδα στις ρεπρίζ σε σχέση με το 5W30 που έμπαινε τα πρώτα 8 χρόνια. Επίσης να πω ότι με 5W30 προδιαγραφών PSA απλά το κατέβαζε με το καλαμάκι το λάδι... Το τελευταίο 5W30 προδιαγραφών Peugeot το πετάξαμε μέσα σε 3 μήνες καθώς δεν συνέφερε να αγοράζουμε καινούριο για συμπλήρωμα. Από την άλλη με 2 διαφορετικά λάδια 5W30 που του είχαμε βάλει προδιαγραφών BMW LL-04 είχε τουλάχιστον τη μισή κατανάλωση λαδιού σε σχέση με την προδιαγραφή της PSA...
Στο άλλο γαλλικό της οικογένειας C4, το LM 4300 που είναι προδιαγραφών PSA το τσιμπάει πιο γρήγορα σε σχέση με το 4200 που είναι ένα κλικ πιο χοντρό όπως όπως συνέβαινε και στο 207. Την επόμενη φορά θα μπει μάλλον 4100 5W40 προδιαγραφών BMW και στο C4 καθώς ενώ με το 4200 είχε ~1L κατανάλωση /10.000χλμ με το 40άρι ίσως μειωθεί ή και εξαλειφθεί. Σε αυτόν τον κινητήρα επιτρέπει και 5W40 και 10W40 η Citroen.
Οπότε όλα είναι σχετικά... Γενικά ναι ακολουθούμε την οδηγία του κατασκευαστή... Από εκεί και πέρα όμως δεν μπορώ να καταλάβω πως όταν δύο διαφορετικές μάρκες χρησιμοποιούν τον ίδιο ακριβώς κινητήρα ζητάνε άλλες προδιαγραφές η μία και άλλες η άλλη... Άλλο παράδειγμα το 1.3 Multijet της Fiat... Γιατί από τη μία η Fiat ζητάει δικές τις προδιαγραφές λαδιού και από την άλλη η Opel ζητάει Dexos2? Νομίζω ότι και το λάδι που ζητάει η FIAT να χρησιμοποιήσω δεν θα έχω κανένα απολύτως πρόβλημα...
Φίλε Ηρακλή έτσι όπως ακριβώς το είπα!! Για να λαδώνεις κούνιες!! XA XA XA!!
-
Ο κινητήρας μπορεί να είναι ο ίδιος αλλά μπορεί να μην είναι ίδιες οι ρυθμίσεις του ή τα συνοδευτικά του (πχ. σύστημα ψύξης). Οπότε γιατί να ρισκάρεις? Μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα με τις προδιαγραφές του άλλου κατασκευαστή που χρησιμοποιεί το μοτέρ, αλλά ποιός ο λόγος να μην ακολουθείς τις οδηγίες και να είσαι σίγουρος?
Όπως έχω γράψει εγώ και άλλοι εδώ πολλές φορές, για διάφορους λόγους ένα πιο παχύ λάδι μπορεί να μειώσει την κατανάλωση, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και το καλύτερο για το μοτέρ σου. Συνήθως η κατανάλωση πέφτει είτε γιατί δεν πάει στα ίδια σημεία (άρα λιγότερη λίπανση) είτε/και γιατί καρβουνιάζει μέσα στο μοτέρ και (μεταξύ άλλων) κλείνει τις μικροδιαρροές. Αλλά δεν θέλεις τίποτε από τα δύο. Αν πραγματικά βέβαια η κατανάλωση είναι τόσο υψηλή και δεν την παλεύει κανείς να συμπληρώνει συνέχεια, πάω πάσο. Αλλά να ξέρουμε πότε κάνουμε κάτι που ωφελεί το μοτέρ και πότε όχι.
Τέλος, το να πας από ένα 5W30 ACEA C2, A5/B5 σε ACEA A3/B3 όπως υποψιάζομαι ότι συνέβη και να δεις βελτίωση σε ευστροφία απλά δεν παίζει. Είναι πλασέμπο. Το ανάποδο ίσως να συμβεί (συνήθως οι διαφορές είναι τόσο μικρές που δεν τις καταλαβαίνει κανείς)
Επιπλέον αν όντως συνέβη αυτό ξέρεις υποθέτω ότι αυτές οι δύο ACEA προδιαγραφές είναι ασύμβατες μεταξύ τους. -
Παιδια να ρωτησω, γιατι καποιες εταιριες εχουν βγαλει του κοσμου τις προδιαγραφες τις οποιες και θα πρεπει να τηρεις ευλαβικα και αλλες εταιριες οπως η νισσαν που ειναι το δικο μου σου δινει ενα acea και ενα api και απο ιξωδες ειναι ακρως ελαστικη οπου σε αφηνει να επιλεξεις αναλογως τις κλιματολογικες συνθηκες του τοπου σου. Βλεπουμε σε πολλες περιπτωσεις οτι ειτε το αυτοκινητο κινητε στην Σουηδια ειτε στη ελλαδα το ιδιο λαδι συστηνουν οπου οι θερμοκρασιες ειναι και εκ διαμετρου αντιθετες.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Παιδια να ρωτησω, γιατι καποιες εταιριες εχουν βγαλει του κοσμου τις προδιαγραφες τις οποιες και θα πρεπει να τηρεις ευλαβικα και αλλες εταιριες οπως η νισσαν που ειναι το δικο μου σου δινει ενα acea και ενα api και απο ιξωδες πιο ελαστικη σε αφηνει να επιλεξεις αναλογως τις κλιματολογικες συνθηκες . Οπου βλεπουμε οτι ειτε το αυτοκινητο κινητε στην Σουηδια ειτε στη ελλαδα το ιδιο λαδι συστηνουν οπου οι θερμοκρασιες ειναι εκ διαμετρου αντιθετες.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατί και στη Σουηδία και στην Ελλάδα το μοτέρ σου δουλεύει με τις ίδιες ρυθμίσεις και την ίδια θερμοκρασία λαδιού. Απλά αργεί περισσότερο να την πιάσει στην Σουηδία.
Αυτά τα περί κλιματολογικών συνθηκών αφορούν παλαιότερα μοτέρ που δεν κρατούσαν τόσο σταθερές τις συνθήκες λειτουργίας τους.Επιπλέον οι Ευρωπαικές/Αμερικάνικες που έχουν τις δικές τους προδιαγραφές, πρακτικά αφορούν σε long life λάδια. Αντίθετα με τους Ιάπωνες που συστήνουν συχνότερες αλλαγές λαδιών.
...και η Opel για παράδειγμα νομίζω σε αφήνει να πας απλά με ACEA αλλά με μικρότερο διάστημα αλλαγής των λαδιών (αλλά δεν το προτείνει). -
Φίλε Νικόλα δεν ξέρω τι λες εσύ, εγώ ξέρω τι αισθάνομαι στην οδήγηση καθώς και τι βλέπει η κάτοχός του που το οδηγεί καθημερινά απ' όταν μπήκαν 5W40 η οποία αντιλαμβάνεται και περισσότερα πράγματα κάποιες φορές από εμένα, όπως όταν άκουγε το ρουλεμάν του συμπλέκτη που εγώ δεν το άκουγα αρχικά (δυσκολεύτηκα να το ακούσω) και ο μάστορας το άκουσε κι αυτός όπως το είχε ακούσει κι αυτή. Παλαιότερα σε προηγούμενο αυτοκίνητό της που είχε θέμα με το σύστημα διεύθυνσης δεν της άλλαζαν στην εγγύηση τα προβληματικά εξαρτήματα στην τοπική αντιπροσωπεία της VW προσπαθώντας να την βγάλουν και τρελή. Τελικά το άλλαξε υπ' ευθύνη της γιατί δεν ένιωθε ασφαλής με το συγκεκριμένο θέμα και μετά από 2 μήνες έβγαλε ανάκληση η VW για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα που είχε και αυτή για το συγκεκριμένο μοντέλο... Και όταν πήγε πίσω δεν δέχονταν να την αποζημιώσουν... Η ίδια λοιπόν ήταν που παρατήρησε αρχικά την τεράστια αλλαγή και από την μετάβαση Total -> Liqui Moly και απο 5W30 -> 5W40 όπως αντιλαμβάνεται και διαφορές από βενζίνη σε βενζίνη ή από υγραέριο σε υγραέριο σε κάθε πρατήριο που πάει. Ανάλογες παρατηρήσεις μπορώ να κάνω κι εγώ στο δικό μου αυτοκίνητο... Κάθε κινητήρας επίσης εάν δεν το ξέρεις δεν έχει την ίδια ευαισθησία σε αλλαγές, είτε πρόκειται για λάδια είτε για καύσιμα. Το απλά να βγαίνεις για να ειρωνευτείς ή να μειώσεις την αντίληψη κάποιων ατόμων που απλά τυχαίνει να μπορούν να αντιληφθούν κάποια πράγματα που εσύ μπορεί να μην μπορείς να αντιληφθείς το θεωρώ άσκοπο, άκυρο και άτοπο και δεν καταλαβαίνω και προς τι όλο αυτό... Άποψή σου φίλε μου με την οποία δεν συμφωνώ καθώς προσωπικά θεωρώ φυσιολογικό κάποιοι να μπορούν να αντιλαμβάνονται καλύτερα κάποια πράγματα ενώ κάποιοι άλλοι όχι στον ίδιο βαθμό. Φυσιολογικότατο και καθόλου κατακριτέο για εμένα.
Για να επανέλθω, υπάρχουν και άλλες αναφορές παιδιών που άλλαξαν σε 5W40 σε Valvetronic κινητήρα από το φόρουμ της Peugeot και είχαν ακριβώς τις ίδιες παρατηρήσεις όσον αφορά την ευστροφία και την σπιρτάδα σε σχέση με τα 5W30 που χρησιμοποιούσαν πριν και αυτές έλαβα υπόψη μου καθώς και τις λεπτομερείς παρατηρήσεις και σε άλλα θέματα πέραν αυτών που μου έγραψαν τα παιδιά σε προσωπικά μηνύματα που ανταλλάξαμε... Και σε ατμοσφαιρικά VTi όπως το δικό μας και σε THP. Οπότε εγώ θα σου έλεγα να βάλεις τους placebo να παίζουν στο πικαπ σου να χαλαρώσεις λίγο...
Επίσης επειδή δεν ανέφερα κάπου ότι έχουμε διαφορετική κατανάλωση λαδιού με το 5W40 σε σχέση με το 5W30, να σε ενημερώσω ότι η κατανάλωση λαδιού είναι ουσιαστικά η ίδια... Μπήκαν μεν με σκοπό να μειωθεί η κατανάλωση και όντως αρχικά έδειξε να βελτιώνεται. Η παρατήρηση όσον αφορά την καλύτερη προθυμία και σπιρτάδα του κινητήρα ήταν κάτι απρόσμενο και πολύ ευχάριστο! Στο δια ταύτα σε βάθος 10.000χλμ που κάνει αλλαγές η κατανάλωση λαδιού είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα όπως κατανάλωνε και το 5W30 προδιαγραφών BMW και πολύ πιο κάτω σε κατανάλωση από την 'συμβατή' προδιαγραφή C2 PSA που το ρούφαγε με το καλαμάκι του μιλκσέικ και ήθελε τα διπλή ποσότητα σε συμπλήρωμα!!
Το Citroen που ανέφερα επισης με εξολοκλήρου γαλλικό μοτέρ θα περίμενε κανείς να δουλεύει καλύτερα την προδιαγραφή της PSA / C2. Και όμως το C3 το έκαιγε τουλάχιστον με τον μισό ρυθμό. Επίσης για το πολύ 5 άλογα max ή μισό με ένα κιλό ροπής διαφορά max από κατασκευαστή σε κατασκευαστή ΑΝ υπάρχει, μιλάμε για ακριβώς ίδιες συνθήκες λειτουργίας.
Να σε ενημερώσω ακόμη ότι είχα μιλήσει με τα κεντρικά της Motul και της LM πριν κάνουμε την μετάβαση στην ασύμβατη κατ' εσένα προδιαγραφή C3 5W40. Γενικά είχα πάνω από ένα 6μηνο που έψαχνα σε διάφορες πηγές και άκρες πριν κάνουμε την μετάβαση. Επίσης μηχανικά ο κινητήρας είναι ακριβώς ίδιος και στα ΜΙΝΙ και στα Peugeot. Κάποια περιφερειακά (εκτός κινητήρα) μπορεί να αλλάζουν όπως λες. Οι ανοχές όμως εσωτερικά του κινητήρα και τα δύσκολα σημεία που όπως λες μπορεί να μην φτάνει ένα πιο χοντρό λάδι, είναι ακριβώς τα ίδια και για τις δύο εταιρείες που τον χρησιμοποιούν. Από εκεί και πέρα η μία απαγορεύει 0W40 και 5W40 ενώ η άλλη με τις ίδιες εσωτερικές ανοχές και μικρο διαρροές τα επιτρέπει. Και μάλιστα έχω να σου παραθέσω και ολόκληρη λίστα με εκατοντάδες συμβατά λάδια που επιτρέπει η MINI μεταξύ αυτών και 40άρια. Όπως και κωδικούς aftermarket ανταλλακτικών από πρόγραμμα συνεργείου που έχουν ακριβώς τους ίδιους κωδικούς και για το Peugeot και για το MINI.
Τέλος όσον αφορά συμβατότητα και ασυμβατότητα μεταξύ C2/C3 μάλλον πρέπει να κάνεις μια μικρή ενημέρωση καθώς το TopTec 4200 που είχαμε βάλει πρώτο μετά τα Total. που είναι C3 προδιαγραφή για BMW και VW πιο πολύ, συνίσταται και για προδιαγραφή C2 και όπου απαιτείται η προδιαγραφή PSA B71 2290. Επίσης η Motul έχει κοινό προϊόν για C2/C3 που το X-Clean FE και σίγουρα δεν είναι οι μόνες εταιρείες με προϊόντα που καλύπτουν και τις δύο προδιαγραφές...
Με φιλικούς χαιρετισμούς!
-
Το ότι δύο διαφορετικές εταιρίες για τον ίδιο κινητήρα δίνουν διαφορετικό νούμερο λαδιού, μπορεί/ίσως να γίνεται και για λόγους logistics κ.τ.λ.
-
Παιδια μου εχει μεινει ενα 5 λιτρο 5w40 απο το lidl και σκεφτομαι να το βαλω στο αγροτικο του πατερα μου. Το αυτοκινητο ειναι mitsubishi L200 2.5 diesel του 1991 με 600000 χλμ. Δεν και πολυ λαδι και μεχρι τωρα χρησιμοποιουσαμε 15w40 και 20w50. Θα κανω καλα να το βαλω η οχι;
-
μην το φοβασαι καθολου, θα δουλευει πολυ καλυτερα
-
Οι προδιαγραφες τους συμπιπτουν, αν ναι τοτε οκ το βαζεις.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τυχαία βρήκα σε γνωστό πολυκατάστημα 'μαστορικής' το λάδι που πήρα την προηγούμενη μέρα για το σέρβις του Σουμπαρού
ευτυχώς που πρόλαβα και πηρα 6 λίτρα προς 7,80€ το λίτρο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Τυχαία βρήκα σε γνωστό πολυκατάστημα 'μαστορικής' το λάδι που πήρα την προηγούμενη μέρα για το σέρβις του Σουμπαρούευτυχώς που πρόλαβα και πηρα 6 λίτρα προς 7,80€ το λίτρο
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το αντίστοιχο LL04 το παίρνω και εγώ 8 ευρώ αλλά το βρίσκω στο βενζινάδικο και στο Praktiker 20! Πραγματικά τεράστια διαφορά!
-
Καλησπερα!Ψαχνω για ford kuga 2010 2.5 TURBO λαδια που να πληρουν τις πρδιαγραφες της ford (Ford wss-m2c913-c,Ford wss-m2c913-d,A5/B5) σε 5W30.Τωρα εχω τα castrol magnatec proffesional και ελεγα να παω σε motul...Τι προτεινεται?
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]