Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1260
    • 1261
    • 1262
    • 1263
    • 1264
    • 1325
    • 1326
    • 1262 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26519
    155390
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spyrosk last edited by

      Πάω στο συνεργείο πάλι, αλλά τι άλλο σκέφτεσαι συνονόματε ;

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Όταν μου συνέβη δυστυχώς τα έντονα καυσαέρια οφείλονταν σε μια βαλβίδα από την οποία αποκολλήθηκε η μισή κεφαλή και έφτασα να κάνω ένα μικρό(!!!) ρεκτιφιέ. Πίκρα...

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyrosk last edited by

          Ωχ αμάν [emoji853]

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Εύχομαι από καρδιάς να μη συμβαίνει κάτι σοβαρό στην Χ3.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Δυστυχως αυτα που περιγραφονται δεν ειναι και ιδιαιτερα ευοιωνα. Υγραερια παιδια... Οποιος εβαλε εμπλεξε. Εναν μονο ξερω που να μην εχει ταλαιπωρηθει σε καποια φαση, μονο ΕΝΑΝ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Και ειδικά οι BMW, έχουν πρόβλημα με το υγραέριο, δεν το συμπαθούν καθόλου ειδικά όσοι κινητήρες είναι άμεσου ψεκασμού ή/και valvetronic. Το φίλος μου μηχανικός στον Σπανό που είχε πεί ότι δεν είχε συναντήσει ποτέ BMW με υγραέριο που δεν εμφάνισε πρόβλημα ή δεν εμφάνισε ένα από τα γνωστά προβλήματα αρκετά νωρίτερα από το συνηθισμένο.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the_emperor last edited by

                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                  Δυστυχως αυτα που περιγραφονται δεν ειναι και ιδιαιτερα ευοιωνα. Υγραερια παιδια... Οποιος εβαλε εμπλεξε. Εναν μονο ξερω που να μην εχει ταλαιπωρηθει σε καποια φαση, μονο ΕΝΑΝ

                  Εγώ πάλι δεν ξέρω κανέναν...Κ εγώ κ όλοι οι γνωστοί μου παθαμε βλαβη κάποια στιγμή. Βεβαια κ ετσι το κερδος ήταν μεγάλο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ειναι και πολλες οι περιπτωσεις ομως που η αποσβεση αργησε ή δεν ηρθε και ποτε. Και ο χαμμενος χρονος απο τις βλαβες ειναι χαμμενο χρημα ουσιαστικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyrosk last edited by

                      Λοιπόν επιστροφή από όχι ένα αλλά τεσερα συνεργεία. Αρχικά να πω ότι το πρόβλημα με το έντονο καυσαέριο παρουσιάστηκε αμέσως μετά το σέρβις (λάδια, φίλτρα κλπ). Ξαναπήγα στο συνεργείο που έκανα το σέρβις. Διαπιστώθηκε ότι το υπερβολικό καυσαέριο οφείλεται στο ότι καεί λάδι το οποίο περνά από το κινητήρα και καίγεται βγάζοντας άσπρο καπνό ιδιως στο μαρσάρισμα και όταν ξεκινά πχ μετά από φανάρι αλλά και στο ρελαντί. Μου πρότειναν ως λύση αλλαγή στα τσιμουχακια των βαλβίδων το οποίο θα λύσει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα και με κόστος περί τα 500. Λόγω αρκετής εργασίας το αμάξι θα μείνει δυο μέρες στο συνεργείο.
                      Στο άλλο συνεργείο πάλι για αλλαγή στα τσιμουχακια μου είπαν αλλά με μεγαλύτερο κόστος (600-650€) και το αμάξι off μια βδομάδα για να γίνει σωστή δουλειά και αν προκύψουν κι άλλες αλλαγές (ανέφερε κάτι για γλίστρες, φλατζες, καθαρισμό κα που δε θυμάμαι), που πιθανώς θα ανεβάσουν το τελικό κόστος.
                      Ο τρίτος -γνωστό εξειδικευμένο της BMW στα ΒΠ- αφού με πέρασε γενεές 14 που έβαλα αέριο, μου είπε χοντρικά ότι η μόνη ουσιαστική λύση είναι μερική επισκευή του πάνω μέρους του κινητήρα με ότι αυτό περιλαμβάνει και ότι θα βγει ανοίγοντας και κατεβάζοντας τον (βαλβίδες, καπάκια κλπ). Μου τόνισε ότι με αλλαγή μόνο στα τσιμουχακια δε λύνεται το πρόβλημα το οποίο αν το αφήσω θα χαλάσει αισθητήρα λ, καταλύτη κα. Κόστος; Αφήστε το ντρέπομαι και να το πω, 2-2,5 K plus κι όπου βγει. Εν ολίγοις μου είπε τι το θέλεις και το πήρες, όλα τα Χ3 καίνε λάδι και καλύτερα ξεφορτώσου το. Ακόμη κι αν έχει δίκιο ο τρόπος του ήταν τόσο ωμός σχεδόν αντί επαγγελματικός. Το μόνο που πρότεινε και καλά ενώ δεν θα πρέπε να μου το πει, ήταν ν αλλάξω τα λάδια από 5-30 ή 5-40 που βάζω σε 5-50.
                      Τέλος για να κλείσω το σεντόνι, πέρασα κι από γνωστό μου που φτιάχνει vw κι αφού το είδε μου είπε ότι αν δεν έχει βάλει πιο πολύ λάδι στο σέρβις (είναι αλήθεια ότι από 4,5 λίτρα μου βάλανε 5), θέλει άνοιγμα και κατέβασμα και ψάξιμο κι ότι βγάλει ( ακόμα και για πιστόνια ανέφερε).
                      Τι να πω, προβληματισμένος είμαι. Ανοίξαμε δουλειές και το αμάξι ρυπαίνει σα παλιά λεοφωρεια της ΕΑΣ...

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mphysiker last edited by

                        Καλησπέρα,

                        θα ήθελα μια γνώμη: συντομα θα αλλάξω τον άσσο μου (116i, e81, 2011). Μέχρι στιγμής στο ενδεχόμενο ανταλλαγής έχω λάβει προσφορες στα 8500 ευρώ. Πως σας φαίνεται; Αξίζει να μπω στη διαδικασία να το πουλήσω μόνος;
                        Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να απαντήσουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Δυστυχώς το φέρνω μπροστά μου ως εικόνα. Πρώτα βγήκε το ψευτοκάπακο. Έπειτα το καπάκι. Εκεντροφόρος βαλβίδες όλα έγιναν φίλο φτερό. Ενας κύλινδρος ραγισμένος μια βαλβίδα σπασμένη καμένη φλάντζα αισθητήρας λ και εκεντροφόρου. Μετά η τοποθέτηση των ανταλλακτικών κολίεδες τσιμούχες και λοιπά αναλώσιμα. Κανονική ιεροτελεστία με την κορύφωση στην ρύθμιση του εκκεντροφόρου που ξεχωρίζει τον μάστορα από τον καλλιτέχνη. Δυστυχώς ο εξειδικευμένος αλλά και λόγω εμπειρίας ο βαγγίτης ελέω tsi πιθανόν να έχουν δώσει τις πιο σωστές απαντήσεις. Οι άλλοι δύο πιθανόν να θέλουν να βάλουν πρώτα το όχημα στην ράμπα και έπειτα να διαφοροποιηθούν από την αρχική τους εκτίμηση. Γμτ πολύ στενοχωρήθηκα, ειλικρινά στην μπύρα που έχουμε πιει μαζί βρε φίλε.
                          Τις παραπάνω περιγραφές τις έδωσα από την δική μου δυσάρεστη εμπειρία με την Α μου.

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spyrosk last edited by

                            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                            Δυστυχώς το φέρνω μπροστά μου ως εικόνα. Πρώτα βγήκε το ψευτοκάπακο. Έπειτα το καπάκι. Εκεντροφόρος βαλβίδες όλα έγιναν φίλο φτερό. Ενας κύλινδρος ραγισμένος μια βαλβίδα σπασμένη καμένη φλάντζα αισθητήρας λ και εκεντροφόρου. Μετά η τοποθέτηση των ανταλλακτικών κολίεδες τσιμούχες και λοιπά αναλώσιμα. Κανονική ιεροτελεστία με την κορύφωση στην ρύθμιση του εκκεντροφόρου που ξεχωρίζει τον μάστορα από τον καλλιτέχνη. Δυστυχώς ο εξειδικευμένος αλλά και λόγω εμπειρίας ο βαγγίτης ελέω tsi πιθανόν να έχουν δώσει τις πιο σωστές απαντήσεις. Οι άλλοι δύο πιθανόν να θέλουν να βάλουν πρώτα το όχημα στην ράμπα και έπειτα να διαφοροποιηθούν από την αρχική τους εκτίμηση. Γμτ πολύ στενοχωρήθηκα, ειλικρινά στην μπύρα που έχουμε πιει μαζί βρε φίλε.
                            Τις παραπάνω περιγραφές τις έδωσα από την δική μου δυσάρεστη εμπειρία με την Α μου.

                            Σ ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον Σπύρο. Το εκτιμώ πραγματικά, έχοντας κιόλας γνωριστεί. Το θέμα τώρα είναι τι κάνουμε...
                            Μου φαίνεται θα το δώσω και θα πάρω duster!

                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
                              Λοιπόν επιστροφή από όχι ένα αλλά τεσερα συνεργεία. Αρχικά να πω ότι το πρόβλημα με το έντονο καυσαέριο παρουσιάστηκε αμέσως μετά το σέρβις (λάδια, φίλτρα κλπ). Ξαναπήγα στο συνεργείο που έκανα το σέρβις. Διαπιστώθηκε ότι το υπερβολικό καυσαέριο οφείλεται στο ότι καεί λάδι το οποίο περνά από το κινητήρα και καίγεται βγάζοντας άσπρο καπνό ιδιως στο μαρσάρισμα και όταν ξεκινά πχ μετά από φανάρι αλλά και στο ρελαντί. Μου πρότειναν ως λύση αλλαγή στα τσιμουχακια των βαλβίδων το οποίο θα λύσει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα και με κόστος περί τα 500. Λόγω αρκετής εργασίας το αμάξι θα μείνει δυο μέρες στο συνεργείο.
                              Στο άλλο συνεργείο πάλι για αλλαγή στα τσιμουχακια μου είπαν αλλά με μεγαλύτερο κόστος (600-650€) και το αμάξι off μια βδομάδα για να γίνει σωστή δουλειά και αν προκύψουν κι άλλες αλλαγές (ανέφερε κάτι για γλίστρες, φλατζες, καθαρισμό κα που δε θυμάμαι), που πιθανώς θα ανεβάσουν το τελικό κόστος.
                              Ο τρίτος -γνωστό εξειδικευμένο της BMW στα ΒΠ- αφού με πέρασε γενεές 14 που έβαλα αέριο, μου είπε χοντρικά ότι η μόνη ουσιαστική λύση είναι μερική επισκευή του πάνω μέρους του κινητήρα με ότι αυτό περιλαμβάνει και ότι θα βγει ανοίγοντας και κατεβάζοντας τον (βαλβίδες, καπάκια κλπ). Μου τόνισε ότι με αλλαγή μόνο στα τσιμουχακια δε λύνεται το πρόβλημα το οποίο αν το αφήσω θα χαλάσει αισθητήρα λ, καταλύτη κα. Κόστος; Αφήστε το ντρέπομαι και να το πω, 2-2,5 K plus κι όπου βγει. Εν ολίγοις μου είπε τι το θέλεις και το πήρες, όλα τα Χ3 καίνε λάδι και καλύτερα ξεφορτώσου το. Ακόμη κι αν έχει δίκιο ο τρόπος του ήταν τόσο ωμός σχεδόν αντί επαγγελματικός. Το μόνο που πρότεινε και καλά ενώ δεν θα πρέπε να μου το πει, ήταν ν αλλάξω τα λάδια από 5-30 ή 5-40 που βάζω σε 5-50.
                              Τέλος για να κλείσω το σεντόνι, πέρασα κι από γνωστό μου που φτιάχνει vw κι αφού το είδε μου είπε ότι αν δεν έχει βάλει πιο πολύ λάδι στο σέρβις (είναι αλήθεια ότι από 4,5 λίτρα μου βάλανε 5), θέλει άνοιγμα και κατέβασμα και ψάξιμο κι ότι βγάλει ( ακόμα και για πιστόνια ανέφερε).
                              Τι να πω, προβληματισμένος είμαι. Ανοίξαμε δουλειές και το αμάξι ρυπαίνει σα παλιά λεοφωρεια της ΕΑΣ...

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              O κινητηρας ειναι αμεσου ψεκασμου?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyrosk last edited by

                                Ο χρήστης wantone έγραψε:

                                Λοιπόν επιστροφή από όχι ένα αλλά τεσερα συνεργεία. Αρχικά να πω ότι το πρόβλημα με το έντονο καυσαέριο παρουσιάστηκε αμέσως μετά το σέρβις (λάδια, φίλτρα κλπ). Ξαναπήγα στο συνεργείο που έκανα το σέρβις. Διαπιστώθηκε ότι το υπερβολικό καυσαέριο οφείλεται στο ότι καεί λάδι το οποίο περνά από το κινητήρα και καίγεται βγάζοντας άσπρο καπνό ιδιως στο μαρσάρισμα και όταν ξεκινά πχ μετά από φανάρι αλλά και στο ρελαντί. Μου πρότειναν ως λύση αλλαγή στα τσιμουχακια των βαλβίδων το οποίο θα λύσει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα και με κόστος περί τα 500. Λόγω αρκετής εργασίας το αμάξι θα μείνει δυο μέρες στο συνεργείο.
                                Στο άλλο συνεργείο πάλι για αλλαγή στα τσιμουχακια μου είπαν αλλά με μεγαλύτερο κόστος (600-650€) και το αμάξι off μια βδομάδα για να γίνει σωστή δουλειά και αν προκύψουν κι άλλες αλλαγές (ανέφερε κάτι για γλίστρες, φλατζες, καθαρισμό κα που δε θυμάμαι), που πιθανώς θα ανεβάσουν το τελικό κόστος.
                                Ο τρίτος -γνωστό εξειδικευμένο της BMW στα ΒΠ- αφού με πέρασε γενεές 14 που έβαλα αέριο, μου είπε χοντρικά ότι η μόνη ουσιαστική λύση είναι μερική επισκευή του πάνω μέρους του κινητήρα με ότι αυτό περιλαμβάνει και ότι θα βγει ανοίγοντας και κατεβάζοντας τον (βαλβίδες, καπάκια κλπ). Μου τόνισε ότι με αλλαγή μόνο στα τσιμουχακια δε λύνεται το πρόβλημα το οποίο αν το αφήσω θα χαλάσει αισθητήρα λ, καταλύτη κα. Κόστος; Αφήστε το ντρέπομαι και να το πω, 2-2,5 K plus κι όπου βγει. Εν ολίγοις μου είπε τι το θέλεις και το πήρες, όλα τα Χ3 καίνε λάδι και καλύτερα ξεφορτώσου το. Ακόμη κι αν έχει δίκιο ο τρόπος του ήταν τόσο ωμός σχεδόν αντί επαγγελματικός. Το μόνο που πρότεινε και καλά ενώ δεν θα πρέπε να μου το πει, ήταν ν αλλάξω τα λάδια από 5-30 ή 5-40 που βάζω σε 5-50.
                                Τέλος για να κλείσω το σεντόνι, πέρασα κι από γνωστό μου που φτιάχνει vw κι αφού το είδε μου είπε ότι αν δεν έχει βάλει πιο πολύ λάδι στο σέρβις (είναι αλήθεια ότι από 4,5 λίτρα μου βάλανε 5), θέλει άνοιγμα και κατέβασμα και ψάξιμο κι ότι βγάλει ( ακόμα και για πιστόνια ανέφερε).
                                Τι να πω, προβληματισμένος είμαι. Ανοίξαμε δουλειές και το αμάξι ρυπαίνει σα παλιά λεοφωρεια της ΕΑΣ...

                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                O κινητηρας ειναι αμεσου ψεκασμου?

                                Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  Ότι ήταν να γίνει έγινε. Τώρα θα πρέπει να ανοιχτεί ο κινητήρας και να δει ο μηχανικός τι πραγματικά έχει συμβεί. Το κόστος δεν έχει τόση σημασία όσο να διαπιστώσετε την έκταση της ζημιάς. Επειδή η Χ3 είναι ένα λαμπρό αυτοκίνητο από πολλές απόψεις αν ο κινητήρας κριθεί επισκευάσιμος τουλάχιστον εγώ και σε συνάρτηση με τα χλμ( Αν δεν ξεπερνούν τις 150000 χλμ) θα προχωρούσα στην επισκευή του. Για περισσότερα χλμ θα κοιτούσα τι υπάρχει διαθέσιμο από αποσυρθέντα οχήματα ή ακόμη και στην αντιπροσωπεία θα εξέταζα το ενδεχόμενο τοποθέτησης ενός νέου αρκεί να μη μου έρχονταν ως να πήρα καινούργιο αυτοκίνητο. Άλλωστε για Χ3 μιλάμε και συγνώμη αν ακούγομαι υπερβολικός.

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spyrosk last edited by

                                    Ρε συ Σπύρο όλα καλά αυτά που λες, αλλά πως είναι δυνατό να παρουσιάστηκε ακριβώς μετά το σέρβις και η λειτουργία του αμαξιού δεν έχει επηρεαστεί καθόλου, ούτε κάποιο λαμπάκι έχει ανάψει. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση,τι να πω...

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Μακάρι να είναι το τίποτα αλλα όπου βγαίνει τόσο εντονα καπνός κάτι δεν πάει καλά. Το έχω ξαναφέρει πως καλός φίλος με το γκολφ 1.4 και 170 ίππους απλή αδυναμία στις επιταχύνσεις είχε παρατηρήσει και του προέκυψε κύλινδρος με όλα τα συμπαραμαρτούντα. Τα έντονα καυσαέρια μπορεί να οφείλονται ακόμη και σε διαρροές στα μπεκ έως ότι υπάρχει εκεί μέσα στον χώρο της κεφαλής. Για αυτό και μόνο λέω πως μόνο με επιτόπου έλεγχο μπορεί να βρεθεί η έκταση της βλάβης - δυσλειτουργίας. Το λάδι από μόνο του δεν πρέπει να βρίσκεται στο χώρο ανάφλεξης και να αποβάλλεται από την εξάτμιση ως να είναι από ΡΕΟ...

                                      ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spyrosk last edited by

                                        Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά! Καήκαμε...θα το ψάξουμε και βλέπουμε

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Σπύρο σε ποια συνεργεία πήγες? Γιατί κάποια είναι τελείως χάλια. ΒΠ σε ποιόν πήγες...ελπίζω όχι στον Κάρλο.

                                          Ύποπτο που παρουσιάστηκε μετά το σερβις...ίσως να έβαλαν περισσότερο λάδι και να ανέβασε πίεση και να χάλασε κάποια τσιμούχα. Γιατί σίγουρα πέρασε λάδι στον θάλαμο καύσης, το θέμα είναι γιατί? Μπορεί να είχε και κάποια μικρή φθορά και με το επιπλέον λάδι να αποτελειώθηκε.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyrosk last edited by

                                            Ίσως έχεις δίκιο Φάνη. Δεν πήγα στο Καρλος αλλά στη test car στη παλληνη για το σέρβις. Είναι απορίας αξιον πως παρουσιάστηκε αμέσως μετά το σέρβις. Ίσως να ισχύει αυτό που λες διότι ενώ συνήθως επερνε 4,5 λίτρα χθες βάλανε 5. ή μήπως βάλανε λάθος λάδι πιο ψιλό ή αραιωμένο;

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1260
                                            • 1261
                                            • 1262
                                            • 1263
                                            • 1264
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 1262 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr