Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Fiesta 2017
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 149
    • 150
    • 4 / 150
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    53
    2993
    71921
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petran17 last edited by

      Πετυχα ενα κοκκινο νεο Fiesta στο δρομο με γραμματα στο πλαι. Προφανως ειναι για διαφημιστικους λογους, test drives και τετοια.

      Υ.Γ. Τα νεα LED φωτα ημερας ειναι εντυπωσιακα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Θέλω να πάω να το οδηγήσω (με πήρε τηλέφωνο ο πωλητής που πήρα το Kuga να περάσω όποτε θέλω), αλλά δεν το βλέπω να προλαβαίνω πρίν τα μέσα Ιουλίου.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          the-ace last edited by

          Επειδή έτυχε να δω σχεδόν δίπλα-δίπλα δύο καινούρια Fiesta, ένα με το απλό Sync και ένα με το Sync3, θεωρώ ότι η εξαιρετικά αποτυχημένη ενσωμάτωση (??) της οθόνης του Sync3 στο ταμπλώ του Fiesta ίσως ξεπερνάει και την ατσουμπαλοσύνη της MB με την 'που-να-τη-βάλουμε-τώρα' οθόνη των Α/Β/GLA

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • W
            wantone last edited by

            Πισω δισκοφρενα του εβαλαν; στα 12κ παιζει καποια καλη εκδοση;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              the-ace last edited by

              Όχι και όχι

              Από ότι βλέπω, τα πίσω ταμπούρα ζουν και βασιλεύουν, σε οτιδήποτε πλην του ST.
              Η μοναδική σοβαρή βελτίωση είναι ότι φοράει πλέον 6αρι κιβώτιο (πλην του μικρού ατμοσφαιρικού, που έχει το γνωστό 5αρι).
              Το βασικό Trend με τον ατμοσφαιρικό και εντελώς γυμνό, ξεκινάει από τα 13Κ€.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Άσχετο, αλλά ειλικρινά ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί τα πίσω ταμπούρα είναι μειονέκτημα (πέραν του αισθητικού) σε ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας του Fiesta?? Μια χαρά δεν φρενάρει και με τα ταμπούρα πίσω? Επίσης μειώνει το κόστος συντήρησης.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • W
                  wantone last edited by

                  Οτι αμαξι εχω δοκιμασει με πισω ταμπουρα εχει διαφορα προς το χειροτερο σε σχεση με αντιστοιχα με δισκους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    the-ace last edited by

                    Για ένα αυτοκίνητο των 100/125/140 ίππων, που 200αριζει άνετα και έχει 9'-10' στο 0-100, η περιορισμένη ικανότητα πέδησης, η πολύ εύκολη και συχνή εμφάνιση brake fade, και η μειωμένη ικανότητα αποβολής θερμότητας, έστω και στα πίσω φρένα (που αναλαμβάνουν το 20-30% της συνολικής πέδησης) για μένα είναι εξαιρετικά σημαντικός (αρνητικός) παράγοντας. Στη δική μου λίστα των 'Κατά' ήταν στη κορυφή, και ακολουθούσε το 5αρι κιβώτιο και το απαρχαιωμένο Sync.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Για την θερμότητα να το δεχτώ (αν και δεν ξέρω την διαφορά με τους ΜΗ αεριζόμενους δίσκους), αλλά για την περιορισμένη ικανότητα γιατί? Από τα λίγα που γνωρίζω ότι ότι τα ταμπούρα, εάν εξαιρέσουμε την θερμότητα, φρενάρουν πολύ δυνατά. Δέχομαι ότι ζεσταίνονται πιο εύκολα, αλλά ποιος αγοράζει Fiesta 1.000αρι για να το κυνηγάει στα στροφιλιά σε κατάβαση?

                      Επίσης το Fiesta μια χαρά φρενάρει...2ο στο τοπ 5 των μικρών με τα καλύτερα φρένα:
                      http://www.which.co.uk/news/2012/05/bes ... es-285596/

                      Και σε δοκιμές Ελληνικών περιοδικών (π.χ. Drive) το Fiesta πετυχαίνει από τις μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης. Επίσης, άσχετο με το Fiesta αλλά σχετικό με τα ταμπούρα: δείτε απόσταση ακινητοποίησης του Clio
                      http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... lio-12-tce

                      Και γράφει: 'Αντίθετα, καμία δικαιολογία δεν χρειάζονται στα φρένα. Παρότι έχει ταμπούρα στους πίσω τροχούς, η αποτελεσματικότητά των φρένων του Clio είναι αδιαμφισβήτητη. Τα 36,6 m για την ακινητοποίηση από τα 100 km/h είναι επίδοση που ντροπιάζει σπορ αυτοκίνητα.'

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        the-ace last edited by

                        Επειδή υπάρχουν άπειρα τεχνικά άρθρα επί του θέματος, δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε εδώ, αρκεί να πούμε ότι τα δισκόφρενα υπερτερούν έναντι των ταμπούρων σε όλες τις τεχνικές προδιαγραφές και επιδόσεις, οπότε το μοναδικό που μπορούμε να πούμε για τα ταμπούρα είναι ότι είναι πιο φθηνά και σχετικά πιο εύκολα σε συντήρηση και επιδιόρθωση. Μέχρι εκεί όμως, δεν μπορώ να δικαιολογώ π.χ. τη Ford που έχει κάνει τέτοια τσιπιά -και την συνεχίζει- σε αυτοκίνητο 100-140 ίππων (τι σχέση έχει το 1000αρι που λες, ο Ecoboost δεν βγάζει 20 κιλά ροπής και 140 άλογα ?).

                        Η λογική του 'βάζω απλά επαρκή φρένα, αν και εφόσον ο οδηγός δεν εκμεταλλευτεί ποτέ τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου' προφανώς δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Μαζί σου είμαι Αντώνη. Απλά αναρωτιέμαι, γιατί ΟΚ οι τεχνικές προδιαγραφές, αλλά όταν η πράξη δεν τις επιβεβαιώνει ή όπως και να έχει η πράξη δείχνει ότι τα ταμπούρα μια χαρά φρενάρουν (είδες το Clio!!?!?!?!), γνώμη μου είναι ότι δεν είναι τόσο σημαντικό κριτήριο. Ναι είναι 'τσιπιά', αλλά δεν πιστεύω ότι επηρεάζουν τόσο πολύ την ικανότητα πέδησης του αυτοκινήτου, μάλλον ψυχολογικό είναι.

                          Τέλος πάντων, μην το κουράζω άλλο (και εσάς!). Η γνώμη μου είναι και μπορεί να κάνω και λάθος. Προσωπικά δεν βλέπω την ύπαρξη ταμπούρων ως ανασταλτικό παράγοντα στην επιλογή αυτοκινήτου αυτής της κατηγορίας. Εξάλλου τα 2 καλύτερα μικρά για εμένα (Fiesta & Clio) έχουν ταμπούρα πίσω!

                          ΥΓ: Το 1.000αρι το είπα για να ξεκαθαρίσω ότι δεν μιλάω για το ST, όχι για τις επιδόσεις του, σαφώς και είναι δυνατό και χρειάζεται καλά φρένα.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the-ace last edited by

                            Εγώ τουλάχιστον το έχω ήδη γράψει εδώ μέσα, ότι έχω ήδη διαπιστώσει από το δικό μου Fiesta ότι τα φρένα του είναι ανεπαρκή. Δεν βασίζομαι στα 4-5 φρεναρίσματα που κάνουν τα περιοδικά, και προφανώς δεν προλαβαίνουν να 'κουράσουν' τα φρένα. Άρα έχω διαπιστώσει από πρώτο χέρι ότι τα ταμπούρα απλά δεν είναι αρκετά, ακόμα και με τα 100 άλογα, πόσο μάλλον για το 125αρι και 140αρι που μαζεύουν πιο εύκολα και πιο γρήγορα ακόμα περισσότερα χαω....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dactilidis-john last edited by

                              Το νεο Polo και αυτο διαφημίζεται με ταμπουρα στις φωτογραφιες.

                              Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Σε μια κατάβαση και χωρίς πίεση θα είσαι οκ στα 2-3 πρώτα φρεναρίσματα,στα επόμενα όμως θα καταλάβεις τη διαφορά.Μια βόλτα για παράδειγμα στην Αγ.Θεοδώρα απο το Ισσαρι θα πείσει για του λόγου το αληθές.
                                Συμφωνώ οτι για χρήση καθημερινή στην πόλη και σε ανοιχτό δρόμο δεν υπάρχει θέμα.Άλλωστε τόσα χρόνια μεγαλώσαμε με τα ταμπούρα αλλά δεν παύει να είναι άκυρο για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας εν έτη 2017......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aekara last edited by

                                  Το νεο Ibiza παντως εχει και πισω δισκοφρενα στις εκδοσεις με τους 115 (FR και μη) και 150 (FR) ιππους.
                                  Στους 95 και στους 75 ιππους δεν εχει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    cddaraa last edited by

                                    Αν δείτε βιντεάκια από την παρουσίαση του αυτοκινήτου στην έκθεση της Γενεύης θα παρατηρήσετε πως οι εκδόσεις titanium, vignale και St έρχονται όλες με πίσω δισκόφρενα. Για κάποιο λόγο στα μοντέλα παραγωγής έβγαλαν τα δισκόφρενα από την titanium και κάτω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      aekara last edited by

                                      Λογικο, αφου ειναι 'φθηνες' εκδοσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        the-ace last edited by

                                        Σοβαρά ? Δεν το είχα δει αυτό, ούτε διάβασα κάτι στις τεχνικές προδιαγραφές, αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε βγάζει -κάποιο- νόημα:

                                        • Για το ST δεν το συζητάω καν, θα ήταν foul υπεργαλαξιακών διαστάσεων τα ταμπούρα σε τέτοιο μοντέλο, χώρια που θα ήταν πραγματικά και σοβαρά επικίνδυνο

                                        • Για το Vignale όμως, υποθέτω ότι είναι στο πλαίσιο της διαφοροποίησης της γραμμής ολόκληρης από τα 'απλά' μοντέλα και επίπεδα εξοπλισμού. Του τύπου 'έχω Vignale (Fiesta/Focus/Mondeo), είμαι διαφορετικός' (-> βλέπε 'καλύτερος' )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          aikibill last edited by

                                          Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                                          Επειδή έτυχε να δω σχεδόν δίπλα-δίπλα δύο καινούρια Fiesta, ένα με το απλό Sync και ένα με το Sync3, θεωρώ ότι η εξαιρετικά αποτυχημένη ενσωμάτωση (??) της οθόνης του Sync3 στο ταμπλώ του Fiesta ίσως ξεπερνάει και την ατσουμπαλοσύνη της MB με την 'που-να-τη-βάλουμε-τώρα' οθόνη των Α/Β/GLA

                                          Και εμένα αισθητικά δεν μου αρέσουν oi οθόνες που ειναι τοποθετημένες πάνω και οχι μέσα στο ταμπλό αλλα απο την άλλη πολλοί λένε οτι αυτη ειναι η ασφαλέστερη θεςη γιατι οταν πας να κανεις κάτι με αυτές διατηρεις ακόμη κάποια οπτική επαφή με τον δρομο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            infidel last edited by

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 4 / 150
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr