Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
    • 1
    • 2
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 152
    • 153
    • 100 / 153
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    74
    3052
    77499
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aikibill last edited by

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

      Γιατι ειναι ενα κλικ κατω;

      1. Βάσει χαρακτηριστικών (όταν είχα κάνει την σύγκριση πριν μερικά χρόνια) αυτό είχα καταλάβει.

      Εγω παντως προτίμησα lummar heat reduction 49% γιατι η αντίστοιχης τιμης σειρά της 3m η cs εχει heat reduction 40% η cs40 και η cs20 που εχει 51% ειναι υπερβολικά σκούρα. Η crystalline ειναι πολυ ακριβότερη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        axel12p last edited by

        Έβαλα τις προάλλες μεμβράνες Madico στην Carglass στην Θεσσαλονίκη.

        Τα αρνητικά πρώτα:
        Ζήτησα να βάλουν παντού Wincos λόγω καλύτερης ποιότητας και ας ήταν εκτός τρέχουσας προσφοράς. Τελικά έκαναν το γνωστό, δηλαδή Wincos μπροστά και τις φτηνότερες πίσω. Όταν ρώτησα τον πωλητή άρχισε να μου τα μασάει, ότι η Wincos δεν αφορά την ποιότητα αλλά το χρώμα της μεμβράνης (οι ανοιχτές λέγονται wincos, οι σκούρες desert κλπ). Ελπίζω να βγουν και οι πίσω καλές και να κάνουν δουλειά.
        **
        Τα θετικά:**
        Όλα τα υπόλοιπα!

        • Τιμή: 135€
        • Τοποθέτηση: Εξαιρετική, χωρίς καθόλου φουσκάλες. Πολύ καλύτερη από αρκετές εφαρμογές μεμβρανών που έχω δει σε αυτοκίνητα γνωστών μου.
        • Εμφάνιση: Είδα τα δείγματα εκεί, αλλά το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο από αυτό που περίμενα

        Από τα καλύτερα 135€ που έχω δώσει! Απορώ πως ήμουν τόσο καιρό χωρίς μεμβράνες!

        ΥΓ. Απίστευτα πρακτική η λύση που είχα διαβάσει στο internet, να κολλήσω δηλαδή χαρτονάκι πάνω από τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων, για να μην τα ανοίξω καταλάθος τις πρώτες δύο ημέρες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koralli last edited by

          Να μοιραστώ μαζι σας κάτι που διάβασα περιδιαβαίνοντας το internet κ με παραξένεψε : Κάποιος ανέφερε οτι σε τροχαίο, οι μεμβράνες εμπόδισαν το τζαμι να σπάσει οπως έπρεπε (υποθέτω να θρυμματιστεί) με αποτέλεσμα ενα κομμάτι του να προκαλέσει θανάσιμο τραυματισμό. Και ρωτάω: ειναι δυνατόν αυτο να οφείλεται στην τοποθετημένη μεμβράνη;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Μου φαίνεται final destination κατάσταση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-ace last edited by

              Ναι, συνήθως το αντίθετο συμβαίνει, η μεμβράνη κρατάει το τζάμι σε ένα κομμάτι, ώστε να μην φύγουν θραύσματα και χωθούν (με ταχύτητα σφαίρας) σε μάτια, κεφάλι, σώμα κλπ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dexter130101 last edited by

                Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                Γιατι ειναι ενα κλικ κατω;

                1. Βάσει χαρακτηριστικών (όταν είχα κάνει την σύγκριση πριν μερικά χρόνια) αυτό είχα καταλάβει.
                2. Βάσει εμπειρίας

                Η llumar αν δεν κανω λαθος εχει αρκετα χρονια στην ελληνικη αγορα με μεγαλη λιστα πελατων κ κανει καποια σεμιναρια στους υπαλληλους.
                Μηπως εισαι λιγο υπερβολικος ως προς τα σχολια σου;
                Εκτος αν εισαι παθων απο κακη εφαρμογη.
                Προσωπικα δεν ασχοληθηκα με αλλες μαρκες, λογω υποστηριξης σε τυχον περιπτωση αστοχιας.
                Για τις 3m ειχα ακουσει οτι φερουν το λογοτυπο σε αρκετα σημεια της επιφανειας της μεμβρανης, γεγονος αντιαισθητικο αν ισχυει.
                Το βασικο ειναι ο εγκαταστατης.
                Madico, aswf κλπ βαζουν αρκετοι, λογω τιμης κ κουπονιων στο νετ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koralli last edited by

                  Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                  Ναι, συνήθως το αντίθετο συμβαίνει, η μεμβράνη κρατάει το τζάμι σε ένα κομμάτι, ώστε να μην φύγουν θραύσματα και χωθούν (με ταχύτητα σφαίρας) σε μάτια, κεφάλι, σώμα κλπ

                  Χωρις να ειμαι σίγουρος , νομιζω οτι η φιλοσοφία των τζαμιών ειναι ακριβως αντίθετη , δηλ. σε περιπτωση σύγκρουσης (που το τζαμί σπάει) να γίνονται θρυψαλλα πολυ μικρά για να μην υπάρχουν μεγάλα κομμάτια (δυο η περισσότερα) κ προκληθεί τραυματισμός.
                  Και πάλι βεβαια δεν μπορω να καταλάβω πως μπορει η τοποθέτηση της μεμβράνης (που ουσιαστικά ειναι μια επίστρωση του τζαμιού με φιλμ) μα επηρεάσει τοσο καθοριστικά τη συμπεριφορα σε περιπτωση σπασίματος του, οπως σε αυτο που διάβασα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Ο χρήστης koralli έγραψε:

                    Ναι, συνήθως το αντίθετο συμβαίνει, η μεμβράνη κρατάει το τζάμι σε ένα κομμάτι, ώστε να μην φύγουν θραύσματα και χωθούν (με ταχύτητα σφαίρας) σε μάτια, κεφάλι, σώμα κλπ

                    Χωρις να ειμαι σίγουρος , νομιζω οτι η φιλοσοφία των τζαμιών ειναι ακριβως αντίθετη , δηλ. σε περιπτωση σύγκρουσης (που το τζαμί σπάει) να γίνονται θρυψαλλα πολυ μικρά για να μην υπάρχουν μεγάλα κομμάτια (δυο η περισσότερα) κ προκληθεί τραυματισμός.
                    Και πάλι βεβαια δεν μπορω να καταλάβω πως μπορει η τοποθέτηση της μεμβράνης (που ουσιαστικά ειναι μια επίστρωση του τζαμιού με φιλμ) μα επηρεάσει τοσο καθοριστικά τη συμπεριφορα σε περιπτωση σπασίματος του, οπως σε αυτο που διάβασα.

                    Στη μόνη περίπτωση που θα θεωρητικά μπορούσες να είχες θέμα θα ήταν σε πτώση σε νερό που κολάνε/δεν ανοίγουν λογω πίεσης οι πόρτες και σπας το τζάμι με κλωτσιές και βγαίνεις έξω....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ken11
                      ken11 last edited by

                      Paintbull θεσσαλονικη,ASWF εχει καποιος εμπειρια τοποθετησης η γνωμη? Απλα βλεπω αρκετες μεμβρανες,legend,excel,performer,impulse και εχω μπερδευτει λιγο,λεω να το ρισκαρω και για τα μπροστινα καθως τα 70% δεν κανουν τπτ απο προστασια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                        Ναι, συνήθως το αντίθετο συμβαίνει, η μεμβράνη κρατάει το τζάμι σε ένα κομμάτι, ώστε να μην φύγουν θραύσματα και χωθούν (με ταχύτητα σφαίρας) σε μάτια, κεφάλι, σώμα κλπ

                        Χωρις να ειμαι σίγουρος , νομιζω οτι η φιλοσοφία των τζαμιών ειναι ακριβως αντίθετη , δηλ. σε περιπτωση σύγκρουσης (που το τζαμί σπάει) να γίνονται θρυψαλλα πολυ μικρά για να μην υπάρχουν μεγάλα κομμάτια (δυο η περισσότερα) κ προκληθεί τραυματισμός.
                        Και πάλι βεβαια δεν μπορω να καταλάβω πως μπορει η τοποθέτηση της μεμβράνης (που ουσιαστικά ειναι μια επίστρωση του τζαμιού με φιλμ) μα επηρεάσει τοσο καθοριστικά τη συμπεριφορα σε περιπτωση σπασίματος του, οπως σε αυτο που διάβασα.

                        Στη μόνη περίπτωση που θα θεωρητικά μπορούσες να είχες θέμα θα ήταν σε πτώση σε νερό που κολάνε/δεν ανοίγουν λογω πίεσης οι πόρτες και σπας το τζάμι με κλωτσιές και βγαίνεις έξω....

                        Να σπασεις τζαμι στο αυτοκινητο με κλωτσια και σε κατασταση πανικου,μονο σε ταινια James Bond......εχει δεν εχει μεβρανη!
                        Με κατι αιχμηρο σπαει χωρις ιδιαιτερη δυναμη.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ken11
                          ken11 last edited by

                          Θα πρεπει ο οδηγος να ειναι εξοπλισμενος με σιδερογροθια και να τυλιξει ενα χοντρο πανι στο χερι,σε κλασματα δευτερολεπτου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            constantinos-nas last edited by

                            Τελικά ρε παιδιά για να έχουμε μια ικανοποιητική απόδοση των μεμβρανών ενάντια στον ήλιο και την ζέστη στο εσωτερικό τι ποσοστό διαπερατότητας προτείνετε;

                            Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • monman2
                              monman2 last edited by

                              Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                              Paintbull θεσσαλονικη,ASWF εχει καποιος εμπειρια τοποθετησης η γνωμη? Απλα βλεπω αρκετες μεμβρανες,legend,excel,performer,impulse και εχω μπερδευτει λιγο,λεω να το ρισκαρω και για τα μπροστινα καθως τα 70% δεν κανουν τπτ απο προστασια.

                              Όταν βλέπω στον ίδιο χώρο να τρίβουν αμάξια και να επισκευάζουν μικροζημιές και δίπλα να περνάνε μεμβράνες κατι δε μου κολλάει καλά.
                              Είχα την πιο φθηνή προσφορά αλλά πήγα αλλού.

                              Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dexter130101 last edited by

                                Στη lumar παντως ο χωρος ηταν σχεδον αποστειρωμενος, με κλειστα τζαμια κ λπ. Αν διπλα βαφεις, στοκαρεις , τα φιμε θα βγουν εμπριμε. Προσοχη στον εγκαταστατη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  akis1804 last edited by

                                  [quote='Ken11']Paintbull θεσσαλονικη,ASWF εχει καποιος εμπειρια τοποθετησης η γνωμη?

                                  Καλημερα
                                  Περασα περυσι μεσω κουπονιου τις aswf στο paintbull στη λαμπρακη. Πισω εβαλα πιο σκουρα και μπροστα πιο ανοικτα για να μην προκαλω. Το αποτελεσμα ηταν πολυ καλο:) επισης οι μεμβρανες αυτες ειναι μαυρες και δεν πρασινιζουν , κατι που μου αρεσει πολυ. Γενικα εμεινα ευχαριστημενος απο την εγκατασταση. Θα σου το προτεινα

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Ο χρήστης constantinos.nas έγραψε:
                                    Τελικά ρε παιδιά για να έχουμε μια ικανοποιητική απόδοση των μεμβρανών ενάντια στον ήλιο και την ζέστη στο εσωτερικό τι ποσοστό διαπερατότητας προτείνετε;

                                    Δεν έχει σχέση το ποσοστό διαπερατότητας του φωτός (ή πιο σωστά, δεν έχει ΜΟΝο αυτό σχέση), αλλά κυρίως τα χαρακτηριστικά αποβολής/αντανάκλασης της θερμότητας. Μπορεί μια μεμβράνη π.χ. με 70% διαπερατότητα φωτός να έχει καλύτερα χαρακτηριστικά από μια μεμβράνη με 40% διαπερατότητα φωτός.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the-ace last edited by

                                      Θα πρότεινα σε όλους τους φίλους που θέλουν να βάλουν μεμβράνες, να κοιτάνε ΠΡΩΤΑ τα sites των εταιρειών με τις σειρές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, και μετά να σκέφτονται τιμές, μαγαζιά, εγκαταστάτες κλπ. Επίσης καλό θα ήταν να έχουμε πάντα κατά νου τις προδιαγραφές νομιμότητας που αναφέρει η σχετική ΚΥΑ, κατά τη διάρκεια επιλογής τύπο μεμβρανών και προδιαγραφών.

                                      Llumar

                                      3M

                                      Madico

                                      ASWF

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                                        Επίσης καλό θα ήταν να έχουμε πάντα κατά νου τις προδιαγραφές νομιμότητας που αναφέρει η σχετική ΚΥΑ, κατά τη διάρκεια επιλογής τύπο μεμβρανών και προδιαγραφών.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alej last edited by

                                          Από ότι έχω καταλάβει:

                                          • Οι εργοστασιακές είναι Ο.Κ.
                                          • Στο μπροστινό ανεμοθώρακα αλλά και στα παράθυρα οδηγού - συνοδηγού ΔΕΝ επιτρέπεται η χρήση μεμβράνης (οι οποίες μεταβάλλουν τον συντελεστή μετάδοσης φωτός) εκτός από αυτές που είναι μόνο για UV.
                                          • Στα πίσω παράθυρα επιτρέπεται αλλά όχι οι τύπου καθρέπτη (συντελεστής ανάκλασης >25%)
                                          • Στον πίσω ανεμοθώρακα πρέπει να μην καλυφθεί το σημείο που έχεις τα φώτα STOP.
                                          • Όλα αυτά με χαρτιά εγκατάστασης κλπ
                                          • Μοναδική εξαίρεση όσοι έχουν προβλήματα υγείας, με χαρτί από Δ.Ι.Ε.

                                          Όμως από ότι φαίνεται όλοι ''νόμιμα'' βάζουν μπροστά 72% μεμβράνες ''ξεχνώντας'' ότι και το ίδιο το τζάμι έχει κάποιο συντελεστή ανάκλασης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            the-ace last edited by

                                            Ο χρήστης alej έγραψε:
                                            Από ότι έχω καταλάβει:

                                            • Οι εργοστασιακές είναι Ο.Κ.
                                            • Στο μπροστινό ανεμοθώρακα αλλά και στα παράθυρα οδηγού - συνοδηγού ΔΕΝ επιτρέπεται η χρήση μεμβράνης (οι οποίες μεταβάλλουν τον συντελεστή μετάδοσης φωτός) εκτός από αυτές που είναι μόνο για UV.
                                            • Στα πίσω παράθυρα επιτρέπεται αλλά όχι οι τύπου καθρέπτη (συντελεστής ανάκλασης >25%)
                                            • Στον πίσω ανεμοθώρακα πρέπει να μην καλυφθεί το σημείο που έχεις τα φώτα STOP.
                                            • Όλα αυτά με χαρτιά εγκατάστασης κλπ
                                            • Μοναδική εξαίρεση όσοι έχουν προβλήματα υγείας, με χαρτί από Δ.Ι.Ε.

                                            Όμως από ότι φαίνεται όλοι ''νόμιμα'' βάζουν μπροστά 72% μεμβράνες ''ξεχνώντας'' ότι και το ίδιο το τζάμι έχει κάποιο συντελεστή ανάκλασης.

                                            • Ναι
                                            • Όχι, οι μεμβράνες μέχρι ~75% είναι νόμιμες, βάσει της ΚΥΑ, αφού ο συνολικός συντελεστής δεν υπερβαίνει τα όρια
                                            • Ναι
                                            • Ναι
                                            • Ναι, αλλά μόνο εφόσον τηρούνται τα νόμιμα ποσοστά
                                            • Ναι

                                            Για το parebrise υπάρχουν και μεμβράνες με >90% φωτοδιαπερατότητα, που είναι επίσης σύννομες, αλλά (α) ανεβάζουν το κόστος, (β) δεν είναι σε καμία προσφορά, (γ) δεν υπάρχει πρόβλεψη στην σχετική δήλωση νομιμότητας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 100 / 153
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr