-
Μπορείς να μπεις στις ιστοσελίδες των εταιρειών και να βρεις τα εταιρικά της κάθε εταιρείας που είναι αξιόπιστα (θεωρητικά):
Σε EKO/ ΒP θα τα αναζητήσεις με την επωνυμία ΚΑΛΥΨΩ, σε Shell ΜΥΡΤΕΑ και ΕΡΜΗΣ και στην AVIN Μακραιων. -
Απο εδώ ίσως να σε βολεψει καλυτερα.
https://fuelgr.gr/web/ -
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Απο εδώ ίσως να σε βολεψει καλυτερα.
https://fuelgr.gr/web/Υπάρχει και σαν εφαρμογή για κινητό.
Πολύ καλή.Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Ευχαριστω πολυ!!
-
Πρώτη γεύση...
https://www.autoblog.gr/2017/06/01/spy- ... rwth-fora/
-
Καλή και ευλογημένη ημέρα αγαπητοί φίλοι!
Σχετικά με το ερώτημα που είχα θέσει στις 30/05/17 και όσον αφορά στις ερωτήσεις του SPI_duster και την απάντηση του TEOHUNTER, θέλω να διευκρινίσω ότι ο θόρυβος αυτός υπάρχει σχεδόν από την αρχή που θα ξεκινήσει να κινείται το αυτοκίνητο, ή περίπου από τα 40 χιλιόμετρα και μετά, απλώς γίνεται πολύ δυνατότερος στην ταχύτητα των 90 χιλιομέτρων και μετά τα 90 μειώνεται πολύ, τόσο ώστε να μην ακούγεται σχεδόν καθόλου. Αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι τον θόρυβο τον κάνει και όταν απομονώσω την μηχανή και δουλεύει ρελαντί, ενώ το αμάξι κινείται κανονικά, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχει να κάνει με θόρυβο της μηχανής. Πρέπει να είναι κάτι από τους τροχούς ή κάτι άλλο παρόμοιο. Το έλεγξα για ρουλεμάν τροχών, αλλά δεν βρήκαν πρόβλημα εκεί. Μου είπαν ότι ίσως είναι από τα λάστιχα. Εγώ νομίζω ότι δεν είναι από εκεί. Δεν ξέρω... Έχω λίγο προβληματιστεί, διότι είναι πολύ θορυβώδες. Το duster μου έχει περίπου 32.500 χιλιόμετρα. -
Τι να πω; Πάνε κάνε ένα test drive με αυτοκίνητο του αντιπρόσωπου και τον μηχανικό του μέσα και έπειτα την ίδια διαδρομή με το δικό σου. Λογικά μια κάποια διαφορά θα υπάρχει...
-
Σε ευχαριστώ Σπύρο ...
-
Καλά χλμ φίλε μου.
-
Σε αφιέρωμα του skai.gr βρήκα το ακόλουθο απόσπασμα για το Duster: 'Η ανάρτηση εκπλήσσει με τη συμπεριφορά της. Παρά τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος δεν επιτρέπει στο αυτοκίνητο να πάρει ιδιαίτερη κλίση ή να παρουσιάσει πλεύση στις στροφές. Η απόσβεσή της είναι πολύ καλή καθώς φιλτράρει τις ανωμαλίες της ασφάλτου. Ακόμα και στο χώμα προσφέρει ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης. Στα μείον η μέτρια ηχομόνωση που επιτρέπει στον αεροδυναμικό θόρυβο αλλά και στο θόρυβο κύλισης να εισβάλλουν στην καμπίνα. Οι τετρακίνητες εκδόσεις έχουν τον ίδιο διακόπτη με το Qashqai μέσω του οποίου ο οδηγός ρυθμίζει την τε-τρακίνηση. Το κι-βώτιο του Duster χαρακτηρίζεται από την πολύ κοντή κλιμάκωση της 1ης. Το τιμόνι είναι μέτριο στις ασφάλτινες διαδρομές, εκτός δρόμου όμως έχει σωστό βάρος, καλή αίσθηση και δεν μεταφέρει κραδασμούς.'
Το σημείο που έχω μαυρίσει αναφέρει προφανώς αυτό που ακούω στο αυτοκίνητό μου. Ίσως.... -
Επίσης Σπύρο...
Γιώργος.
-
Νομίζω πως ο πιο απλός έλεγχος για το πρόβλημα σου, είναι αυτός που αναφέρει ο SPI_duster. Να κάνεις ένα test drive με ένα αντίστοιχο με το δικό σου αυτοκίνητο και να διαπιστώσεις αν υπάρχει κάποια διαφορά ανάμεσα στα δύο.
Και εγώ πάντως που είχα κάνει test drive το Duster, θυμάμαι ότι έκανε αρκετό θόρυβο. Πιθανότατα ο θόρυβος που χάνεται μετά τα 90Km, ίσως απλά να καλύπτεται από τους αεροδυναμικούς θορύβους που αυξάνονται με την ταχύτητα. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Πιθανότατα ο θόρυβος που χάνεται μετά τα 90Km, ίσως απλά να καλύπτεται από τους αεροδυναμικούς θορύβους που αυξάνονται με την ταχύτητα.Αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ.
-
Μήπως είναι ο ήχος απο το φιλτροκουτι όπως έχει τύχει και σε αλλους απο εμας; κάτσε μέσα στο αμάξι με ρελαντί και βάλε κάποιον να πιάσει το καπάκι της μηχανής. Αν στατησει όταν το πιάνει είναι το τρίξιμο από την απόληξη από το φιλτροκουτι
-
Ο χρήστης exetlaios έγραψε:
Καλή και ευλογημένη ημέρα αγαπητοί φίλοι!
Σχετικά με το ερώτημα που είχα θέσει στις 30/05/17 και όσον αφορά στις ερωτήσεις του SPI_duster και την απάντηση του TEOHUNTER, θέλω να διευκρινίσω ότι ο θόρυβος αυτός υπάρχει σχεδόν από την αρχή που θα ξεκινήσει να κινείται το αυτοκίνητο, ή περίπου από τα 40 χιλιόμετρα και μετά, απλώς γίνεται πολύ δυνατότερος στην ταχύτητα των 90 χιλιομέτρων και μετά τα 90 μειώνεται πολύ, τόσο ώστε να μην ακούγεται σχεδόν καθόλου. Αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι τον θόρυβο τον κάνει και όταν απομονώσω την μηχανή και δουλεύει ρελαντί, ενώ το αμάξι κινείται κανονικά, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχει να κάνει με θόρυβο της μηχανής. Πρέπει να είναι κάτι από τους τροχούς ή κάτι άλλο παρόμοιο. Το έλεγξα για ρουλεμάν τροχών, αλλά δεν βρήκαν πρόβλημα εκεί. Μου είπαν ότι ίσως είναι από τα λάστιχα. Εγώ νομίζω ότι δεν είναι από εκεί. Δεν ξέρω... Έχω λίγο προβληματιστεί, διότι είναι πολύ θορυβώδες. Το duster μου έχει περίπου 32.500 χιλιόμετρα.Συμβαίνει συχνά σε λάστιχα που έχουν χάσει την φρεσκάδα τους και έχει ξεραθεί η γόμα.Πριν χρόνια φίλος μου σε Α3 ήταν έτοιμος να αλλάξει ρουλεμάν,αλλά ευτυχώς άλλαξε νωρίτερα λάστιχα και ως δια μαγείας εξαφανίστηκε και το βουητό!!!
-
Ετυχε πριν λίγες μέρες να μπω σε ένα duster 4x4 με τρακτερωτα λάστιχα (ας νου επιτραπεί η έκφραση ) και σε ασφαλτινο δρόμο με ταχύτητα 60χλμ/ώρα νόμιζα πως βρισκόμουν στο εσωτερικό c-130. Φυσικά και παίζουν μεγάλο ρόλο τα λάστιχα ειδικά εάν είναι καθαρού ofroad χαρακτήρα ή ταλαιπωρημένα και πολυκαιρισμένα.
-
Καλή και ευλογημένη ημέρα παιδιά!
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές και τη βοήθειά σας.
Θα κάνω τους ελέγχους που αναφέρετε και ... είδομεν.....
Τα λάστιχά μου είναι του 2014 της Dunlop, 50χ50. Είναι μισοφαγωμένα. Θα δούμε.... Πάντως αν είναι θόρυβος από το εργοστάσιο που το έχουν όλα τα συγκεκριμένα μοντέλα, θα πρέπει να τον ακούνε όλοι που έχουν τα ίδια αυτοκίνητα. Θα προσπαθήσω να βρω και άλλο το ίδιο για να του κάνω μια βόλτα, ώστε να το διαπιστώσω. -
Ο χρήστης exetlaios έγραψε:
Καλή και ευλογημένη ημέρα παιδιά!
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές και τη βοήθειά σας.
Θα κάνω τους ελέγχους που αναφέρετε και ... είδομεν.....
Τα λάστιχά μου είναι του 2014 της Dunlop, 50χ50. Είναι μισοφαγωμένα. Θα δούμε.... Πάντως αν είναι θόρυβος από το εργοστάσιο που το έχουν όλα τα συγκεκριμένα μοντέλα, θα πρέπει να τον ακούνε όλοι που έχουν τα ίδια αυτοκίνητα. Θα προσπαθήσω να βρω και άλλο το ίδιο για να του κάνω μια βόλτα, ώστε να το διαπιστώσω.να έχει όμως τα ίδια λάστιχα,λιγάκι δύσκολο......
-
Έγραψα ότι αν είναι το σκαρί όλων των duster τέτοιο ώστε να είναι θορυβώδες αυτοκίνητα, θα πρέπει λογικά να ακούνε αυτό το βουητό όλοι που έχουν τέτοια αυτοκίνητα. Δεν έχει σχέση με τα λάστιχα αυτό GGAB. Επίσης σχετικά με την απάντηση του riverael1, όταν το αυτοκίνητο δουλεύει στο ρελαντί και σε ακινησία, δεν κάνει κανένα θόρυβο η μηχανή, Άρα αποκλείεται να είναι θέμα της μηχανής.
Να είστε καλά, Γιώργος. -
Με λάστιχα 50-50 πιθανόν να είναι αυτό..
Dacia Duster