-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Ηγουμενιτσα τώρα
https://ibb.co/nyRBBQ
https://ibb.co/n18DQkΔρεπανο;
Λατρεμένο για τους οικογενειάρχες με μικρά παιδιά Δρέπανο.
Μικρός είχαμε περάσει οικογενειακως πολλά καλοκαίρια Ηγουμενίτσα...
-
Emperor είσαι Δρέπανο . Πρέπει να σε έχεις ξανάρθει Ηγουμενίτσα έτσι ;
-
Πάντως μια και αναφέρετε καταναλώσεις , εγώ (με βαρύ πόδι) είμαι πάνω από 7 l/100Km σε εθνική οδό .
-
Επίσης αδυνατώ να καταλάβω (και το διαβάζω και σε άλλα forum) το τι σχέση έχει η διάσταση της ...ζάντας με την κατανάλωση !!!
Αυτό που επηρεάζει είναι η διάμετρος ΟΛΟΥ του τροχού και όχι της ζάντας , εφόσον το πλάτος του ελαστικού είναι το ίδιο εννεοείται .
-
Ο χρήστης macron έγραψε:
Emperor είσαι Δρέπανο . Πρέπει να σε έχεις ξανάρθει Ηγουμενίτσα έτσι ;Ναι Δρεπανο έρχομαι τα τελευταία δύο χρόνια τον Απριλιο κ Μαιο κάθε ΣΚ για τα παιδιά καθώς είναι ξεβαθη ή θάλασσα κ ζεστή τέτοια εποχή.
Να ομολογήσω ότι εαν δεν είχα παιδιά δεν θα ερχομουν ποτέ για μπάνιο Ηγουμενιτσα. Δίπλα είναι τα μαγικά Σύβοτα κ η Πέρδικα με απείρως καλύτερα νερά κ βυθό (κολυμπάω πολύ κ πάντα με μάσκα κτλ.)
Ποιοι είναι από Ηγουμενιτσα εδώ στο φόρουμ ή συχνάζουν στην περιοχή τέτοια περίοδο;
-
Ο χρήστης polar231 έγραψε:
Αυτό είναι το συμπέρασμα του άρθρου και αναρωτιέμαι: αφού μόνο θετικά βρίσκει ο αρθρογράφος (εκπομπές κάτω, κατανάλωση κάτω, επιδόσεις πάνω, οδηγική αίσθηση πάνω), συν χαμηλότερο κόστος (;) όπως αναφέρουν κάποιοι στα σχόλια, δεν έγινε από την αρχή αυτή η επιλογή. Δεν ξέρω αν είναι πάντα τόσο εύκολο να ερμηνεύσουμε τις επιλογές του εκάστοτε κατασκευαστή.Τα διπλοσύμπλεκτα μόνο φτηνότερα δεν είναι.
Σε γενικές γραμμές τα διπλοσύμπλεκτα είναι πιο γρήγορα και πιο σπορ σε γρήγορη οδήγηση, ενώ είναι επίσης ελαφρύτερα και έχουν λιγότερες απώλειες. Τα κλασικά αυτόματα με μετατροπέα είναι πιο ομαλά σε χαμηλές ταχύτητες, ειδικά στην εκκίνηση και πιο αξιόπιστα. Οπότε για γρήγορα/σπορ αυτοκίνητα τα διπλοσύμπλεκτα είναι προτιμότερα, ενώ για καθημερινή κίνηση (ειδικά εντός πόλης) και για εκτός δρόμου τα αυτόματα με μετατροπέα είναι καλύτερα. Βέβαια η κάθε γενιά βελτιώνεται, αλλά αν πάρουμε δύο κιβώτια ίδιας γενιάς ισχύουν τα παραπάνω σε γενικές γραμμές.
-
http://www.bmwblog.com/2015/10/25/rumor ... -vehicles/
Τελικά είχε γραφθεί από το 2015 !
-
Ο χρήστης macron έγραψε:
http://www.bmwblog.com/2015/10/25/rumor-bmw-working-on-dct-for-front-wheel-drive-vehicles/Τελικά είχε γραφθεί από το 2015 !
Στο πλαίσιο που το αναλύει βγάζει νόημα !
-
Πάντως δεν κατάλαβα.
Το νέο κιβώτιο θα αντικαταστήσει μόνο το εξατάχυτο της 18i ;
Ή και το κιβώτιο των οκτώ σχέσεων των diesel εκδόσεων ; -
Ο χρήστης macron έγραψε:
Πάντως δεν κατάλαβα.
Το νέο κιβώτιο θα αντικαταστήσει μόνο το εξατάχυτο της 18i ;
Ή και το κιβώτιο των οκτώ σχέσεων των diesel εκδόσεων ;Και το 8αρι αυτοματο στον διλιτρο βενζινης, μονο σε αυτους τους δυο κινητηρες.
-
Ο χρήστης macron έγραψε:
Επίσης αδυνατώ να καταλάβω (και το διαβάζω και σε άλλα forum) το τι σχέση έχει η διάσταση της ...ζάντας με την κατανάλωση !!!Η μεγαλύτερη ζάντα = μεγαλύτερο βάρος (εφόσον μιλάμε για ίδια ποιότητα ζάντας αλλά και το ελαστικό είναι βαρύτερο) το οποίο είναι και μη αναρτώμενο.
Επίσης, συνήθως (όχι πάντα) με μεγαλύτερη ζάντα αλλάζει και το πλάτος του ελαστικού.
Όσο για το κιβώτιο, σαφώς το αυτόματο με μετατροπέα ροπής είναι προτιμότερο για SUV οχήματα (ειδικά εάν είναι και 4κίνητα) ενώ το DCT ταιριάζει καλύτερα σε πιο σπορ κατασκευές.
-
Γι αυτό και θα το βάζει στα δίκινητα μόνο.
-
Και στις σπορ κατασκευές υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί ως προς τις ροπές που μπορεί να διαχειριστεί το DCT.
-
Σχετικά με τον καθαρισμό - συντήρηση του 'λαστιχένιου' ταμπλώ (rubber dashboard) της Χ1.
Εκτός απο το swiffer που υπάρχει πάντα στο αμάξι - iceman - xρησιμοποιείτε κάποιο υγρό;Έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία αν υπάρχει υγρό-κρέμα, που σε συνδυασμό με πανί μικρο-ίνας να συντηρεί την μεγάλη 'λαστιχένια' επιφάνεια του ταμπλώ το οποίο ψήνεται το καλοκαίρι απο μεγάλες θερμοκαρασίες.
Δεν έχουν ιδέα - φυσικά -αλλά είδα πως τα bmw care products έχουν κάποια καθαριστικά για τα πλαστικά του εσωτερικού χώρου της BMW.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι..?
-
Εγώ χρησιμοποιώ ένα από αυτά τα ειδικά γυαλιστικά σπρέι που κυκλοφορούν στο εμπόριο.
Πάντως τώρα που καλοκαιριάζει έχω και σαν κανόνα να αναζητώ σκιές για το αμάξι και, αν δεν βρίσκω, βάζω ΠΑΝΤΑ κάλυμμα - ηλιοπροστασία στο παμπρίζ για να κρατώ τον ήλιο έξω. Μαζί με τα φιμέ τζάμια στα υπόλοιπα παράθυρα το αμάξι μέσα έχει λογικές θερμοκρασίες ακόμη και όταν επικρατούν θερμοκρασίες καύσωνα έξω -
Ηλιοπροστασία εννοείς τον εξωτερικό μουσαμά και όχι τα εσωτερικά αλουμινόχαρτα των μάρκετ..
-
Ο χρήστης d_am έγραψε:
Ηλιοπροστασία εννοείς τον εξωτερικό μουσαμά και όχι τα εσωτερικά αλουμινόχαρτα των μάρκετ..Εγώ βάζω πάντα εξωτερικό μουσαμά!
Στο εσωτερικό πέρα απο το swiffer που έχω σε όλα τα αμάξια από ένα για σκόνες κλπ (ειδικά στα piano black τμήματα, που είναι της μόδας - είχα και στο QQ και έχω στο 108) βάζω ένα ψεκαζόμενο γαλάκτωμα της Autoglym για πλαστικά.
Στην Χ1 ακόμα μόνο το πανάκι απαλά! -
Ο χρήστης d_am έγραψε:
Ηλιοπροστασία εννοείς τον εξωτερικό μουσαμά και όχι τα εσωτερικά αλουμινόχαρτα των μάρκετ..Έχω κ από τα δύο. Συνήθως βάζω το εξωτερικό!
-
Ο χρήστης polar231 έγραψε:
Και στις σπορ κατασκευές υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί ως προς τις ροπές που μπορεί να διαχειριστεί το DCT.Τα πιο δυνατά αυτοκίνητα του κόσμου διπλοσύμπλεκτα φοράνε.
-
Μπορείς να διαβάσεις αυτό αν θες:
http://www.drive.com.au/motor-news/audi ... pkryu.html
Είναι μια ένδειξη ότι είναι υπαρκτό το θέμα της διαχείρισης της ροπής. Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι δε χρησιμοποιούνται. Ισως σε ακόμα πιο ακριβές κατασκευές που το κόστος δικαιολογείται και κυρίως πληρώνεται από τον καταναλωτή.
Σίγουρα τα διπλού συμπλέκτη ευνοούν τους σπορ προσανατολισμούς αλλά το θέμα διαχείρισης ροπής είναι υπαρκτό.
BMW X1 2016