Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW X1 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW X1 2016
    • 1
    • 2
    • 188
    • 189
    • 190
    • 191
    • 192
    • 290
    • 291
    • 190 / 291
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    5806
    34884
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Ο χρήστης george1977 έγραψε:

      Ηγουμενιτσα τώρα
      https://ibb.co/nyRBBQ
      https://ibb.co/n18DQk

      Δρεπανο;

      Λατρεμένο για τους οικογενειάρχες με μικρά παιδιά Δρέπανο.

      Μικρός είχαμε περάσει οικογενειακως πολλά καλοκαίρια Ηγουμενίτσα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        macron last edited by

        Emperor είσαι Δρέπανο . Πρέπει να σε έχεις ξανάρθει Ηγουμενίτσα έτσι ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          macron last edited by

          Πάντως μια και αναφέρετε καταναλώσεις , εγώ (με βαρύ πόδι) είμαι πάνω από 7 l/100Km σε εθνική οδό .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            macron last edited by

            Επίσης αδυνατώ να καταλάβω (και το διαβάζω και σε άλλα forum) το τι σχέση έχει η διάσταση της ...ζάντας με την κατανάλωση !!!

            Αυτό που επηρεάζει είναι η διάμετρος ΟΛΟΥ του τροχού και όχι της ζάντας , εφόσον το πλάτος του ελαστικού είναι το ίδιο εννεοείται .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              Ο χρήστης macron έγραψε:
              Emperor είσαι Δρέπανο . Πρέπει να σε έχεις ξανάρθει Ηγουμενίτσα έτσι ;

              Ναι Δρεπανο έρχομαι τα τελευταία δύο χρόνια τον Απριλιο κ Μαιο κάθε ΣΚ για τα παιδιά καθώς είναι ξεβαθη ή θάλασσα κ ζεστή τέτοια εποχή.

              Να ομολογήσω ότι εαν δεν είχα παιδιά δεν θα ερχομουν ποτέ για μπάνιο Ηγουμενιτσα. Δίπλα είναι τα μαγικά Σύβοτα κ η Πέρδικα με απείρως καλύτερα νερά κ βυθό (κολυμπάω πολύ κ πάντα με μάσκα κτλ.)

              Ποιοι είναι από Ηγουμενιτσα εδώ στο φόρουμ ή συχνάζουν στην περιοχή τέτοια περίοδο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης polar231 έγραψε:
                Αυτό είναι το συμπέρασμα του άρθρου και αναρωτιέμαι: αφού μόνο θετικά βρίσκει ο αρθρογράφος (εκπομπές κάτω, κατανάλωση κάτω, επιδόσεις πάνω, οδηγική αίσθηση πάνω), συν χαμηλότερο κόστος (;) όπως αναφέρουν κάποιοι στα σχόλια, δεν έγινε από την αρχή αυτή η επιλογή. Δεν ξέρω αν είναι πάντα τόσο εύκολο να ερμηνεύσουμε τις επιλογές του εκάστοτε κατασκευαστή.

                Τα διπλοσύμπλεκτα μόνο φτηνότερα δεν είναι.

                Σε γενικές γραμμές τα διπλοσύμπλεκτα είναι πιο γρήγορα και πιο σπορ σε γρήγορη οδήγηση, ενώ είναι επίσης ελαφρύτερα και έχουν λιγότερες απώλειες. Τα κλασικά αυτόματα με μετατροπέα είναι πιο ομαλά σε χαμηλές ταχύτητες, ειδικά στην εκκίνηση και πιο αξιόπιστα. Οπότε για γρήγορα/σπορ αυτοκίνητα τα διπλοσύμπλεκτα είναι προτιμότερα, ενώ για καθημερινή κίνηση (ειδικά εντός πόλης) και για εκτός δρόμου τα αυτόματα με μετατροπέα είναι καλύτερα. Βέβαια η κάθε γενιά βελτιώνεται, αλλά αν πάρουμε δύο κιβώτια ίδιας γενιάς ισχύουν τα παραπάνω σε γενικές γραμμές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  macron last edited by

                  http://www.bmwblog.com/2015/10/25/rumor ... -vehicles/

                  Τελικά είχε γραφθεί από το 2015 !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Ο χρήστης macron έγραψε:
                    http://www.bmwblog.com/2015/10/25/rumor-bmw-working-on-dct-for-front-wheel-drive-vehicles/

                    Τελικά είχε γραφθεί από το 2015 !

                    Στο πλαίσιο που το αναλύει βγάζει νόημα !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      macron last edited by

                      Πάντως δεν κατάλαβα.
                      Το νέο κιβώτιο θα αντικαταστήσει μόνο το εξατάχυτο της 18i ;
                      Ή και το κιβώτιο των οκτώ σχέσεων των diesel εκδόσεων ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Ο χρήστης macron έγραψε:
                        Πάντως δεν κατάλαβα.
                        Το νέο κιβώτιο θα αντικαταστήσει μόνο το εξατάχυτο της 18i ;
                        Ή και το κιβώτιο των οκτώ σχέσεων των diesel εκδόσεων ;

                        Και το 8αρι αυτοματο στον διλιτρο βενζινης, μονο σε αυτους τους δυο κινητηρες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Ο χρήστης macron έγραψε:
                          Επίσης αδυνατώ να καταλάβω (και το διαβάζω και σε άλλα forum) το τι σχέση έχει η διάσταση της ...ζάντας με την κατανάλωση !!!

                          Η μεγαλύτερη ζάντα = μεγαλύτερο βάρος (εφόσον μιλάμε για ίδια ποιότητα ζάντας αλλά και το ελαστικό είναι βαρύτερο) το οποίο είναι και μη αναρτώμενο.

                          Επίσης, συνήθως (όχι πάντα) με μεγαλύτερη ζάντα αλλάζει και το πλάτος του ελαστικού.

                          Όσο για το κιβώτιο, σαφώς το αυτόματο με μετατροπέα ροπής είναι προτιμότερο για SUV οχήματα (ειδικά εάν είναι και 4κίνητα) ενώ το DCT ταιριάζει καλύτερα σε πιο σπορ κατασκευές.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Γι αυτό και θα το βάζει στα δίκινητα μόνο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              polar231 last edited by

                              Και στις σπορ κατασκευές υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί ως προς τις ροπές που μπορεί να διαχειριστεί το DCT.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d_am last edited by

                                Σχετικά με τον καθαρισμό - συντήρηση του 'λαστιχένιου' ταμπλώ (rubber dashboard) της Χ1.
                                Εκτός απο το swiffer που υπάρχει πάντα στο αμάξι - iceman 😉 - xρησιμοποιείτε κάποιο υγρό;

                                Έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία αν υπάρχει υγρό-κρέμα, που σε συνδυασμό με πανί μικρο-ίνας να συντηρεί την μεγάλη 'λαστιχένια' επιφάνεια του ταμπλώ το οποίο ψήνεται το καλοκαίρι απο μεγάλες θερμοκαρασίες.

                                Δεν έχουν ιδέα - φυσικά -αλλά είδα πως τα bmw care products έχουν κάποια καθαριστικά για τα πλαστικά του εσωτερικού χώρου της BMW.

                                Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι..?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the_emperor last edited by

                                  Εγώ χρησιμοποιώ ένα από αυτά τα ειδικά γυαλιστικά σπρέι που κυκλοφορούν στο εμπόριο.
                                  Πάντως τώρα που καλοκαιριάζει έχω και σαν κανόνα να αναζητώ σκιές για το αμάξι και, αν δεν βρίσκω, βάζω ΠΑΝΤΑ κάλυμμα - ηλιοπροστασία στο παμπρίζ για να κρατώ τον ήλιο έξω. Μαζί με τα φιμέ τζάμια στα υπόλοιπα παράθυρα το αμάξι μέσα έχει λογικές θερμοκρασίες ακόμη και όταν επικρατούν θερμοκρασίες καύσωνα έξω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    d_am last edited by

                                    Ηλιοπροστασία εννοείς τον εξωτερικό μουσαμά και όχι τα εσωτερικά αλουμινόχαρτα των μάρκετ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Ο χρήστης d_am έγραψε:
                                      Ηλιοπροστασία εννοείς τον εξωτερικό μουσαμά και όχι τα εσωτερικά αλουμινόχαρτα των μάρκετ..

                                      Εγώ βάζω πάντα εξωτερικό μουσαμά!
                                      Στο εσωτερικό πέρα απο το swiffer που έχω σε όλα τα αμάξια από ένα για σκόνες κλπ (ειδικά στα piano black τμήματα, που είναι της μόδας - είχα και στο QQ και έχω στο 108) βάζω ένα ψεκαζόμενο γαλάκτωμα της Autoglym για πλαστικά.
                                      Στην Χ1 ακόμα μόνο το πανάκι απαλά!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        the_emperor last edited by

                                        Ο χρήστης d_am έγραψε:
                                        Ηλιοπροστασία εννοείς τον εξωτερικό μουσαμά και όχι τα εσωτερικά αλουμινόχαρτα των μάρκετ..

                                        Έχω κ από τα δύο. Συνήθως βάζω το εξωτερικό!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης polar231 έγραψε:
                                          Και στις σπορ κατασκευές υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί ως προς τις ροπές που μπορεί να διαχειριστεί το DCT.

                                          Τα πιο δυνατά αυτοκίνητα του κόσμου διπλοσύμπλεκτα φοράνε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            polar231 last edited by

                                            Μπορείς να διαβάσεις αυτό αν θες:

                                            http://www.drive.com.au/motor-news/audi ... pkryu.html

                                            Είναι μια ένδειξη ότι είναι υπαρκτό το θέμα της διαχείρισης της ροπής. Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι δε χρησιμοποιούνται. Ισως σε ακόμα πιο ακριβές κατασκευές που το κόστος δικαιολογείται και κυρίως πληρώνεται από τον καταναλωτή.

                                            Σίγουρα τα διπλού συμπλέκτη ευνοούν τους σπορ προσανατολισμούς αλλά το θέμα διαχείρισης ροπής είναι υπαρκτό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 190 / 291
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr