-
Παιδιά μια ερώτηση.Ποιά η γνώμη σας για το πόλο diesel χρονιας 2013 με τον κινητήρα τον 1200αρι?
Ενδιάφερομαι για αγορά diesel μεταχειρισμένου και βρέθηκε μια καλή περίπτωση (τιμής) για το εν λόγο αυτοκίνητο.
Απαιτήσεις νορμάλ.Ούτε τα γκάζια μας αρέσουν ούτε οι κόντρες.
Απλά θέλω ενα καλό και αξιόπιστο όσο το δυνατόν dieselaki γιατί το προηγούμενο μου αυτοκίνητο, μου βγάζει πολλα θέματα και δεν αντέχω άλλο τα συνεργεία και τις πληρωμές ανταλλακτικών. -
Μακριά
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Απλά το αποφεύγεις....και αν αυτό που βρήκες έχει χαμηλή τιμή, ψάξε το τυράκι....
-
Ωραία σας ευχαριστώ.Αν σας ρωτουσα να μου πειτε 2/3 μάρκες αξιόπιστες σε diesel για αυτοκίνητο το πολύ 5ετιας ποιες θα επιλεγατε?
-
Σε μικρά diesel,οι Γάλλοι παίζουν μεγάλη μπάλα. 208,c3, clio
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
+1
-
οκ ξεκιναμε το ψαξιμο λοιπον.Για τα mazda2 και yaris ?Nα τα προσθεσω ή θα μαι καλυμμενος με τα Γαλλικα?
-
Ο χρήστης gianniss07 έγραψε:
οκ ξεκιναμε το ψαξιμο λοιπον.Για τα mazda2 και yaris ?Nα τα προσθεσω ή θα μαι καλυμμενος με τα Γαλλικα?Είμαι μεγάλος ιαπωνοφιλος,αλλά όχι στα ντίζελ..Εκτός αν μιλάμε για τα ντίζελ μοτέρ του SX4 η του civic.Εγω προσωπικά θα πήγαινα για το 208
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ωραια σας ευχαριστω.Ξεκιναμε το ψαξιμο στα Γαλλακια.
Απλα αν ανεφερα τα ιαπωνικα ειναι γιατι σχεδον ολοι τα θεωρουν πολυ αξιοπιστα αυτοκινητα. -
Ο χρήστης gianniss07 έγραψε:
Ωραια σας ευχαριστω.Ξεκιναμε το ψαξιμο στα Γαλλακια.
Απλα αν ανεφερα τα ιαπωνικα ειναι γιατι σχεδον ολοι τα θεωρουν πολυ αξιοπιστα αυτοκινητα.Μωρέ μία χαρά είναι τα τζαπονια,αλλά δεν παίζουν με πετρέλαια
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Συμφωνώ ότι οι Ιάπωνες ειναι σούπερ αλλά στα μικρά πετρέλαια οι Γάλλοι απλά δεν παίζονται. C3 ειναι γεμάτος ο τόπος,208 σχετικά λιγότερα και Clio αρκετά. Αν μπορείς να μας πεις το budget και τι χρήση θα του κάνεις για να κάνουμε ανάλογες προτάσεις. Αν εισαι μόνο για μέσα στην πόλη απέφυγε γενικά τα ντίζελ. Πάντως εγώ σε καμία περίπτωση δεν θα έπαιρνα ντίζελ από μάντρα. Μόνο από ιδιώτη. C3 και 208 όχι με τα 68 άλογα.
-
Η χρήση του περα απο την πόλη θα ειναι καθημερινή..θα πηγαινο-έρχομαι μια απόσταση περίπου 120 χιλιόμετρα 5 φορές τη βδομάδα λόγω δουλειάς.
Budget οριακα μέχρι τα 8+ χιλιάρικα. -
Ο χρήστης geko έγραψε:
Λοιπόν, φίλος με : κάνω copy paste τι μου έγραψε:
TIGUAN 1400 TSI (μοντέλο 2010), Αριθμός κινητήρα CAVA (Αυτό δεν μου κάθεται καλά, γιατί δεν είναι 'αριθμός'...) ψάχνει για μηχανή που φοράνε τα tiguan, passat, jeta, seat, octavia.
Του είπαν κύλινδρος, πιστόνι, όλα διαλυμένα από κακής ποιότητας λάδια/υπερσυμπίεση...Άλλοι δύο γνωστοί του έπαθαν ακριβώς το ίδιο...
Όποιος μπορεί να βοηθήσει...Υποθέτω έψαξε και έμαθε ότι αυτό που έπαθε είναι κάτι που συμβαίνει συχνά έως συχνότατα σε TSI 140/150/160/170! Είναι κατασκευαστικό ελάττωμα και 9 στους 10 κάνουν επισκευή. Αντικατάσταση με μτχ δεν είναι σοφή επιλογή, γιατί όπως το έβγαλαν οι υπόλοιποι κινητήρες θα το βγάλει και ο μτχ, αν δεν είναι ήδη επισκευασμένος! Οπότε, επισκευή...
Επανέρχομαι για να γράψω ότι του είπαν ότι έχει πρόβλημα ΚΑΙ το τούρμπο και το κόστος πλέον φτάνει σε τέτοια ύψη που ο άνθρωπος σκέφτεται αντικατάσταση του αυτοκινήτου...
-
Υποθέτω ότι έχει αγγίξει το 3χίλιαρο. Αν τα χλμ του αυτοκινήτου απέχουν αρκετές δεκάδες χιλιάδες από τα 200000 προτείνω να το επισκευάσει και να συνεχίσει το δρόμο του. Πιθανότατα να μην επαναληφθεί το πρόβλημα. Βέβαια η σχέση εμπιστοσύνης έχει διαρραγεί όπως και να το δούμε... Καλημέρα Μπίλ!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Υποθέτω ότι έχει αγγίξει το 3χίλιαρο. Αν τα χλμ του αυτοκινήτου απέχουν αρκετές δεκάδες χιλιάδες από τα 200000 προτείνω να το επισκευάσει και να συνεχίσει το δρόμο του. Πιθανότατα να μην επαναληφθεί το πρόβλημα. Βέβαια η σχέση εμπιστοσύνης έχει διαρραγεί όπως και να το δούμε... Καλημέρα Μπίλ!Καλημέρα Σπύρε!
Σωστά τα λες! Του λένε από τρία κ πάνω!
Χιλιόμετρα έχει μεταξύ 120000-130000, αν θυμάμαι καλά.
Επίσης του λένε ότι κ να επισκευάσει τον κινητήρα οι πιθανότητες να το ξανακάνει είναι πολλές! Του προτείνουν ξεκάθαρα αλλαγή κινητήρα, αλλά με τέτοιο κόστος δεν είναι καθόλου θετικός. Αρχίζει να σκέφτεται να πάρει άλλο αμάξι... -
Πολλα ηδη τα χλμ. Πούλημα για ανταλλακτικά ή σε όποιον αλλο ήρωα ξέρει και αγορα νέου. Damage control ειναι η φάση
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πολλα ηδη τα χλμ. Πούλημα για ανταλλακτικά ή σε όποιον αλλο ήρωα ξέρει και αγορα νέου. Damage control ειναι η φάσηΤο αμάξι είναι μπιμπελό πέρα από τη μηχανή, με ηλιοροφή, δερμάτινα καθίσματα κτλ κτλ...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Πολλα ηδη τα χλμ. Πούλημα για ανταλλακτικά ή σε όποιον αλλο ήρωα ξέρει και αγορα νέου. Damage control ειναι η φάση
Το αμάξι είναι μπιμπελό πέρα από τη μηχανή, με ηλιοροφή, δερμάτινα καθίσματα κτλ κτλ...
Οσο μπιμπελό και να ειναι δεν διανύει και την πρώτη νεότητα ... επιπλέον πεταμένα λεφτα θα δώσει IMHO
Με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια σε κατι ηδη απαξιωμένο δεν θα έριχνα και αλλα λεφτα.
Μακάρι να βρει τη λύση ο άνθρωπος. -
Αυτό που λέει ο Στέφανος.
Η ζημιά ξεφεύγει...Δύο γνωστοί μου είχαν Tiguan τα 1.4Tsi με τα 140 ή 150 άλογα και είχαν τα ίδια θέματα. Του ενός έφυγε απευθείας για ανταλλακτικά, το άλλο φτιάχτηκε αλλά σκοτώθηκε στην τιμή για να φύγει.
Tiguan Tsi χωρίς πρόβλημα όσες και οι πιθανότητες να δούμε δεινοσαυρους ...
-
Συμπάσχον
Volkswagen Tiguan RLINE PANOR 9000 km!!! '08 - € 14.990
Είχα δει και αλλα 1-2 με αλλαγμένο μοτέρ, αλλά έφυγαν.
VW FORUM