-
Έστω ότι υπάρχουν 11 με max. 14 χιλιάδες στην άκρη για διάθεση προς δεύτερο αυτοκίνητο, convertible που θα χρησιμοποιείται για α) μετακινήσεις όταν το πρωτεύον σουπερ οικονομικό αυτοκίνητο είναι καπαρωμένο β) χαρά και ευεξία χωρίς ιδιαίτερες ζμπορ απαιτήσεις.
Απαραίτητες προϋποθέσεις:
να χωράει οδηγό ύψους 1.90να είναι αυτόματο
να μην απαιτεί ιδιαίτερα μερεμέτια για να φτάσει και να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση
Κυβικά δεν πειράζει να είναι και ως 2.5, σαφώς χαμηλότερα τέλη και κατανάλωση είναι στα συν, ενώ ανάγκη για πίσω καθίσματα δεν υπάρχει και επίσης προτιμείται κουκούλα παρά hard top (βάρος, θόρυβοι, κόστοι επισκευής).
Σκέψεις που παίζουν: CLK200 2004+ , Alfa Spider 2006+ (δεν έχω ιδέα τι λέει το F1 και υπάρχει αμφιβολία για τους χώρους με κλειστή κουκούλα), A4 2004+ 1.8Τ
Δε νομίζω να υπάρχουν και πολλές άλλες εναλλακτικές εκτός αν κάτι μας διαφεύγει. Αυτοκίνητα τύπου 207cc, 307cc τα αφήνουμε εκτός.
Εχετε οδηγήσει τπτ απ αυτά; Γνώμες;
-
Έστω ότι υπάρχουν 11 με max. 14 χιλιάδες στην άκρη για διάθεση προς δεύτερο αυτοκίνητο, convertible που θα χρησιμοποιείται για α) μετακινήσεις όταν το πρωτεύον σουπερ οικονομικό αυτοκίνητο είναι καπαρωμένο β) χαρά και ευεξία χωρίς ιδιαίτερες ζμπορ απαιτήσεις.
Απαραίτητες προϋποθέσεις:
να χωράει οδηγό ύψους 1.90να είναι αυτόματο
να μην απαιτεί ιδιαίτερα μερεμέτια για να φτάσει και να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση
Κυβικά δεν πειράζει να είναι και ως 2.5, σαφώς χαμηλότερα τέλη και κατανάλωση είναι στα συν, ενώ ανάγκη για πίσω καθίσματα δεν υπάρχει και επίσης προτιμείται κουκούλα παρά hard top (βάρος, θόρυβοι, κόστοι επισκευής).
Σκέψεις που παίζουν: CLK200 2004+ , Alfa Spider 2006+ (δεν έχω ιδέα τι λέει το F1 και υπάρχει αμφιβολία για τους χώρους με κλειστή κουκούλα), A4 2004+ 1.8Τ
Δε νομίζω να υπάρχουν και πολλές άλλες εναλλακτικές εκτός αν κάτι μας διαφεύγει. Αυτοκίνητα τύπου 207cc, 307cc τα αφήνουμε εκτός.
Εχετε οδηγήσει τπτ απ αυτά; Γνώμες;
-
Έστω ότι υπάρχουν 11 με max. 14 χιλιάδες στην άκρη για διάθεση προς δεύτερο αυτοκίνητο, convertible που θα χρησιμοποιείται για α) μετακινήσεις όταν το πρωτεύον σουπερ οικονομικό αυτοκίνητο είναι καπαρωμένο β) χαρά και ευεξία χωρίς ιδιαίτερες ζμπορ απαιτήσεις.
Απαραίτητες προϋποθέσεις:
να χωράει οδηγό ύψους 1.90να είναι αυτόματο
να μην απαιτεί ιδιαίτερα μερεμέτια για να φτάσει και να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση
Κυβικά δεν πειράζει να είναι και ως 2.5, σαφώς χαμηλότερα τέλη και κατανάλωση είναι στα συν, ενώ ανάγκη για πίσω καθίσματα δεν υπάρχει και επίσης προτιμείται κουκούλα παρά hard top (βάρος, θόρυβοι, κόστοι επισκευής).
Σκέψεις που παίζουν: CLK200 2004+ , Alfa Spider 2006+ (δεν έχω ιδέα τι λέει το F1 και υπάρχει αμφιβολία για τους χώρους με κλειστή κουκούλα), A4 2004+ 1.8Τ
Δε νομίζω να υπάρχουν και πολλές άλλες εναλλακτικές εκτός αν κάτι μας διαφεύγει. Αυτοκίνητα τύπου 207cc, 307cc τα αφήνουμε εκτός.
Εχετε οδηγήσει τπτ απ αυτά; Γνώμες;
-
Μηπως κανα z4?κανα saab 9-3?αλλα δεν ξερω τι γινεται με το θεμα ανταλακτικα τα υποστηριζει η general motors?Απο καποιον μηχανικο η απο καποιο απο τα παιδια θα μαθεις τι γινεται.Οδηγικη εμπειρια δεν εχω απο αυτα.ελπιζω εστω και
θεωριτικα να σου εδωσα μια ιδεα.Καλη αναζητηση.Κατι ακομα για το θεμα σημαζεματα θα το δεις καθως οπως ολοι ξερουμε εδω μεσα λιγο-πολυ το μεταχειρισμενο ειναι λαχειο.Ειτε μιλαμε για yugo ειτε για mercedes.Μετρωντας και τα διαφορα κουσουρια του καθε μοντελου. -
Για προτάσεις σε αυτόματο δεν γνωρίζω αλλά χωροταξικα η τελευταία Clk και 3αρα CC είναι οκ. Σε 2θεσιο ή supermini θα μπεις. Χωρας αλλά θα στενευτεις.
Άνετα σε χωρους για το υψος σου και τα μικρομεσαία Eos, 308 και Megane cc (στην τελευταία του γενιά).
Πριν κάμποσο καιρό χάζευα τα 9 3 cabrio. Αν τα είχαν στα 6-7000€ Ok αλλά στα πάνω από 10000€ που τα ζητάνε δεν ... Το ίδιο και για το Α4 cabrio.
Από εμπειρία μου θα προτιμούσα πάντως κάποιο CC και όχι soft top. -
BMW Z4, σειρά 1 Cabrio. Ό,τι πιο κοντά σε αυτά που ζητάς.
-
Μετα απο μια συντομη ερευνα αγορας αυτη τη βδομαδα:
-H Spider βγαίνει αυτόματη με το Selespeed κιβώτιο το οποίο έχει πολύ μαύρη φήμη οπότε spider + auto διαγράφεται απο επιλογή, άρα την κοιτάω σε χειροκίνητο μόνο.
-Η υπερπροσφορά του Mx-5 έχει βυθίσει τις τιμές. Υπάρχουν εκατοντάδες Mx5 για πούλημα και παζαρεύεις πολύ εύκολα. Μίλησα με ένα παλικάρι που το έχει σχεδόν 1 χρόνο για πούλημα και από τα 8.900 που το δίνει δέχτηκε να το ρίξει στα 6.5 αρκεί να φύγει για να πάρει οικογενειακό αυτοκίνητο.
Απ την άλλη το Mx5 είναι σχεδόν 'παιδικό' αυτοκίνητο, και είμαι πολύ γέρος και βαρετός για κάτι τέτοιο
-
Σε μχ5 κ με 1.90 υψος, θα 'χωρας' (ΜΑΛΛΟΝ...) αλλα θα βριζεις.
Πρωην κατοχος ΜΧ5 NC, 1.74 υψος (και σκεφτομουν να χαμηλωσω το καθισμα).
-
Ναι δε νομίζω ότι κάνει για μένα - μπήκα μέσα, το κεφάλι μου έβλεπε ευθεία το σκιάδιο και δε μπορούσα καν να βγω μετά
-
Σύμφωνα με αυτά που ζητάς δεν θέλεις roadster, αλλά cabriolet. Δηλαδή κοιτάς για 3άρα, CLK (όχι SLK), Brera Spider κλπ.
Ένα καλό βολτάδικο είναι αυτό: https://www.car.gr/849760-mercedes-benz ... ato-cabrio
Μην περιμένεις συγκινήσεις φυσικά, αλλά μια χαζοπάντα θα την κάνει με την ροπή του κομπρέσορα. -
Παρε SLK 200 R171....με κλειστα ματια. Μην κοιτας ΤΙΠΟΤΑ αλλο. Πρωην κατοχος. Ποιοτητα στο θεο...οδηγικη συμπεριφορα φανταστικη....καταναλωση λογικοτατη ...τελη τεκμηρια φοροι τιποτα ειναι 1,8...στυλ μοναδικο και διαχρονικο...χωρας ΑΝΕΤΑ εχει πολυ χωρο ειμαι 1.95 κι ημουν μια χαρα
Με το budget σου παιρνεις πολυ καλο εργαλειο ανετα...και με πολλα εξτραΣτάλθηκε από το ASUS_Z00AD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Ναι δε νομίζω ότι κάνει για μένα - μπήκα μέσα, το κεφάλι μου έβλεπε ευθεία το σκιάδιο και δε μπορούσα καν να βγω μετά [emoji38]Σε όλα τα 2θεσια θα βυθίζεσαι στην θέση του οδηγού και η έξοδο σου θα είναι ξεδιπλωμα.
Στα δε CC (slk. Z4 κλπ) το παρμπριζ μπορεί να φτάνει στο μέτωπο σου διότι είναι πιο κεκλιμένα.
Κοίτα 4θεσια ή 2+2 -
Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
Παρε SLK 200 R171....με κλειστα ματια. Μην κοιτας ΤΙΠΟΤΑ αλλο. Πρωην κατοχος. Ποιοτητα στο θεο...οδηγικη συμπεριφορα φανταστικη....καταναλωση λογικοτατη ...τελη τεκμηρια φοροι τιποτα ειναι 1,8...στυλ μοναδικο και διαχρονικο...χωρας ΑΝΕΤΑ εχει πολυ χωρο ειμαι 1.95 κι ημουν μια χαρα
Με το budget σου παιρνεις πολυ καλο εργαλειο ανετα...και με πολλα εξτραΣτάλθηκε από το ASUS_Z00AD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να και ένα ωραίο άρθρο του Spotmechanic για μεταχειρισμένη SLK 200 (R171)
https://www.spotmechanic.gr/metaxeirismeni-mercedes-benz-slk-200-r171-2004-2010/
-
Ευχαριστω ολους για τις προτασεις. Μια μερα πραγματικη γυρας για να δω αυτοκινητα ηταν αρκετη για να καταληξω τι θελω.
Μπηκα σε πολλα απο τα μοντελα που εχουμε αναφερει εδω (Spider, Z4, SLK, CLK, Mx5, A4 μέχρι και σε 3άρα cc).Τελικά η απόφαση πάρθηκε εντός δευτερολέπτων αφού έκατσα τον αφεντοπισινό μου σε ένα TT Roadster του 2008. Η αίσθηση στο εσωτερικό ήταν ακριβώς αυτή που ήθελα: ο χώρος στην καμπίνα των επιβατών είναι άψογος και χωρούσα όχι απλά άνετα αλλά υπάρχουν και περιθώρια για πιο μεγαλόσωμο οδηγό, η είσοδος-έξοδος από το αυτοκίνητο δεν απαιτεί ιδιαίτερο ζόρι, η ποιότητα στην καμπίνα είναι πραγματικά εξαιρετική και η διαφορά σε σχέση με οτιδήποτε άλλο είδαβγάζει το ΤΤ πολύ μπροστά - για τα δικά μου γούστα μιλάμε πάντα.
Στα χρήματα που διαθέτω υπάρχουν ΤΤ 2.0Τ σε πολύ καλή κατάσταση. (Δύσκολο να χωνέψω λίγο τα ευρώ τέλη κυκλοφορίας και τον φόρο πολυτελείας που φτάνουν +1100 ευρω το χρόνο αλλά νομίζω πως το συνολικό vfm τα αξίζει)
-
Με το καλό!
Πολύ καλή επιλογή. Το λατρεύω το ΤΤ! -
Με το καλο και απο μ ΄ενα να το ευχαριστηθεις με υγεια και ευτηχια καλοταξειδο και απροβληματιστο δειξε μας και καμια φωτο οποτε ειναι.
-
Ευχαριστώ πολύ, θα ενημερώσω όταν βρεθεί συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κλείσει η αγορά.
Εν τω μεταξυ θα ηθελα να γραψω τη γνωμη μου για τα αμαξια που ειδα, γιατι ενω ειδα και διαβασα παμπολλα review δεν ειδα κανενα να γραφει τα παρακατω:
Αρχικα να ξεκαθαρισω οτι ειμαι λιγο μεγαλοσωμος - σχεδόν 1.90 και 95 κιλά.
-Mx5: δεν ξερω πως γινεται να χωρεσει οδηγος πανω απο 1.80 εκει μεσα. Το παρμπριζ ηταν σχεδον στο κουτελο μου, η θεση ενω πηγαινε αρκετα πισω δεν εφτανα τα πενταλ και οταν τη ρυθμισα για να φτανω τα πενταλ τα ποδια μου σχεδον ακουμπουσαν στο τιμονι και το κεφαλι μου εξειχε απο το παρμπριζ. Η κουκουλα κλειστη ακουμπουσε ακριβως πανω στα μαλλια μου. Τα πλαστικα στο εσωτερικο παντως ηταν καλυτερα απ οτι περιμενα για το ευρος τιμης που βρισκεις το αμαξι (πεφτει κατω απο 8 χιλιαδες ευκολα), γενικα για πιο μετριου αναστηματος οδηγους ειναι πραγματικη ευκαιρια αυτη την εποχη.
-Alfa Spider: αυτο ηταν το αγαπημενο μου και το ζαχαρωνα αλλα απλα δεν. Πρωτον ο πισινος μου δεν εμπαινε καλα στο καθισμα, εβρισκα κατω στα πλαινα του και ηταν σα να προσπαθω να στριμωχτω μεσα χωρις να χωραω πραγματικα. Το καθισμα ηταν αβολα στενο και μαλιστα σε σημειο που δε νομιζω να συνηθιζεται. Επισης τα πλαστικα της κεντρικης κονσολαας ενω απο φωτογραφιες και κοιταζοντας απεξω απ το αμαξι δε φαινοται καθολου κακα, οταν το ειδα σε φως μερας απο τη θεση του οδηγου ολο το ταμπλω έδειχνε πολυ μετριας ποιοτητας. Το περιμενα καλυτερο - κι αυτο ηταν πριν μπω στο ΤΤ. Απο χωρους οκ η καμπινα κατα τα λοιπα. Εμφανισιακα ό,τι πιο όμορφο είδα φυσικά.
-Ζ4: καπως σαν το Mχ5 αλλά με πιο πρίμιουμ άρωμα εσωτερικού και περισσότερα άλογα. Στριμωγμα κυριως κατα το μπες βγες. Δεν κανει για μενα.
-SLK: το δεύτερο καλύτερο μετά το TT. Ωραιο εσωτερικο και καλοι χωροι. Παραυτα το ΤΤ εχει καλυτερη ποιοτητα καμπινας κατα τη γνωμη μου και με βολευε περισσοτερο τοσο το καθισμα οσο και η κλιση του παρμπριζ.
-CLK και 3άρα CC: Λίγο βάρκες. Δε μ άρεσε η αίσθηση του 4θέσιου κάμπριο. Πολύ barbie κατάσταση
Καταλαβαινω οτι ολα τα παραπανω αμαξια εχουν τελειως διαφορετικη οδηγικη φιλοσοφια εξ ου και καποιες απο τις επιλογες που πηρε ο κατασκευαστης σε διαφορους τομεις οπως μηκος αμαξωματος στενοτητα μπακετ κλπ και οι οποιο εχουν επιπτωσεις στους χωρους και τη θεση οδηγησης, αλλα για το δικο μου σεναριο η σμπορ οδηγηση δεν ειναι προτεραιοτητα οσο η ανεση και η ποιοτητα, εξ ου και η ευκολη αποφαση.
Ελπιζω να βοηθησα κι αλλους μεσα απ την ερευνα αγορας μου να αποφασισουν η εστω να παρουν μια ιδεα για το τι υπαρχει στην κατηγορια
-
[quote='kapami']Ευχαριστώ πολύ, θα ενημερώσω όταν βρεθεί συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κλείσει η αγορά.
Σωστα...το διατυπωσα λιγο καπως παραπανω.Αληθεια σε τι χρωμα θα το προτιμουσες?
-
O κουμπάρος μου πήγε από MX5 σε ΤΤ, περίπου για τους ίδιους λόγους: στο Miata δεν χώραγε, και γενικά το ΜΧ5 είναι 'αυτοκινητάκι' σε σχέση με το ΤΤ (ή την SLK). Αν βρεις ένα μικρό 1.8Τ σε καλή τιμή, με συμμαζέματα και 2-3 μικρές αναβαθμίσεις, με ~7Κ€ θα έχεις συνολικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Περί μεταχειρισμένου Convertible