-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
TU μοτερ να καιει λαδι ειναι σχεδον αδιανοητο... Δεν εχω ακουσει ουτε μια περιπτωση. Καπου χανεις θεωρω αν δεν εχει πανω απο 300.000km...Χμμμ. Καλά,μπορεί να έχει κανει παραπάνω και να το πήρα με γυρισμένα χιλιόμετρα,αλλά δεν ξέρω. Μπας και να τσεκαρω φλάντζα;
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτα στη φλατζα αστοχουν σε κεντρικο ελαιαγωγο και θα το δεις στο δοχειο του αντιψυκτικου αν εχει φλατζαρει, δε θα τα δεις να τρεχουν πανω στο κορμο του μοτερ και προς τα κατω δηλαδη. Θa δεις αντι για παραφλου (υφη-οψη νερου δλδ) κατι σα μαγιονεζα σε χρωμα και ιξωδες. Δες αν χανει χαμηλα μπροστα απο τη θερμοασπιδα του χταποδιου της εξαγωγης, που σημαινει οτι χανει απο το φιλτρο λαδιου ή αν ξερναει γυρω απο τη πλαστικη φλατζουλα περιμετρικα απο το μαυρο καπακι των εκκεντροφορων (ψευτοκαπακο). Και παλι ομως αν ειναι απο το ψευτοκαπακο ειναι παρα πολυ αυτο που χανεται, δε δικαιολογειται, πρεπει να ναι λουσμενο στο λαδι το μοτερ..
-
Λίγο πριν η peugeot αρχίσει τα 'χασμουρητά' έβγαλε αυτό το αυτοκίνητο στην παραγωγή. Τότε άκουγα για τα πολλά χρήματα που ζήταγε σε σχέση με ανταγωνιστές του που μπορούσαν να προσφέρουν περισσότερα και κάποιοι μάλιστα σε χαμηλότερες τιμες. Κάτι τέτοιο άλλωστε γίνεται στις μέρες μας και με το 3008. Πάντως η ομορφιά δεν κρύβεται.
https://www.autoblog.gr/2017/03/06/xame ... 406-coupe/
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Λίγο πριν η peugeot αρχίσει τα 'χασμουρητά' έβγαλε αυτό το αυτοκίνητο στην παραγωγή. Τότε άκουγα για τα πολλά χρήματα που ζήταγε σε σχέση με ανταγωνιστές του που μπορούσαν να προσφέρουν περισσότερα και κάποιοι μάλιστα σε χαμηλότερες τιμες. Κάτι τέτοιο άλλωστε γίνεται στις μέρες μας και με το 3008. Πάντως η ομορφιά δεν κρύβεται.https://www.autoblog.gr/2017/03/06/xame ... 406-coupe/
Πανέμορφο αυτοκίνητο, με αρκετά ηλεκτρολογικά προβλήματα το οποίο πούλησε ελάχιστα δυστυχώς.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτα στη φλατζα αστοχουν σε κεντρικο ελαιαγωγο και θα το δεις στο δοχειο του αντιψυκτικου αν εχει φλατζαρει, δε θα τα δεις να τρεχουν πανω στο κορμο του μοτερ και προς τα κατω δηλαδη. Θa δεις αντι για παραφλου (υφη-οψη νερου δλδ) κατι σα μαγιονεζα σε χρωμα και ιξωδες. Δες αν χανει χαμηλα μπροστα απο τη θερμοασπιδα του χταποδιου της εξαγωγης, που σημαινει οτι χανει απο το φιλτρο λαδιου ή αν ξερναει γυρω απο τη πλαστικη φλατζουλα περιμετρικα απο το μαυρο καπακι των εκκεντροφορων (ψευτοκαπακο). Και παλι ομως αν ειναι απο το ψευτοκαπακο ειναι παρα πολυ αυτο που χανεται, δε δικαιολογειται, πρεπει να ναι λουσμενο στο λαδι το μοτερ..Νονε,είμαι νέος οδηγός σχετικά για να μπορώ να τα δω όλα αυτά που λες. Το μόνο για το οποίο είμαι σίγουρος,είναι πως το δοχείο του παραφλου είναι ΠΕΝΤΑΚΆΘΑΡΟ.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
406 coupe... Ειμαι τυχερος, το εχει ενας που μενει μερικα τετραγωνα πιο κατω απο μενα. Γαλαζιο, πειραγμενο, με Oz πολυάκτινη μαυρη ζαντα. Δεν ακουγεται καθολου για τετρακυλινδρο. Αν δε κανω λαθος αυτο εβγαινε και σε 3.0 v6? Αν ναι τοτε θα ελεγα οτι ειναι v6.
-
O κορυφαίος κινητήρας του ήταν αυτός. Στη χώρα μας πάντως κυκλοφόρησαν τα περισσότερα με τον 2χίλιαρο των 150+ ίππων. Τώρα αν το αυτοκίνητο έβγαλε και κάποια ηλεκτρολογικά δεν ξέρω πάντως εγώ το χαζεύω ακόμα όταν θα το δω τυχαία στο δρόμο. Τολμώ να πω πως κερδίζει το βλέμμα μου εξίσου με μια όμορφη καλοντυμένη γυναίκα!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τότε άκουγα για τα πολλά χρήματα που ζήταγε σε σχέση με ανταγωνιστές του που μπορούσαν να προσφέρουν περισσότερα και κάποιοι μάλιστα σε χαμηλότερες τιμες. Κάτι τέτοιο άλλωστε γίνεται στις μέρες μας και με το 3008. Πάντως η ομορφιά δεν κρύβεται.I see what you did there...
-
Η ομορφια φιλε Χρηστο δεν εχει στεγανα και σιγουρα δεν μετριεται σε κλιμακες vfm. You know that!
-
Ηταν σχεδιασμένο από κορυφαίο σχεδιαστή
-
Ετσι ακριβώς criuser! Για το λόγο αυτό σε κάποια αυτοκίνητα δεν πληρώνεις μόνο το επίπεδο ποιότητας και εξοπλισμού αλλά και την εμφάνιση.
-
Καλησπέρα σας,
Τώρα τελευταία έχω ένα πρόβλημα με το κεντρικό κλείδωμα του αυτοκινήτου.
Συνήθως ξεκλειδώνει μόνο η πόρτα του οδηγού και για να ξεκλειδωσει το υπόλοιπο αυτοκίνητο πρέπει να ανοίξω την πόρτα (για να καταλάβει ότι υπάρχει ξεχασμένη πόρτα) επίσης κάποιες φορές Ξεκλειδώνει όλο το αυτοκίνητο εκτός από την πόρτα του συνοδηγού. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι το κεντρικό κλείδωμα υπάρχει και στην πόρτα του οδηγού και του συνοδηγού. Εχθές για πρώτη φορά δεν δεχόταν να κλειδώσω από τον οδηγό. Κλειδωνε και ξεκλειδωνε σε ένα δευτερόλεπτο. Τελικά κλειδωσα από τον συνοδηγό. Υπάρχει περίπτωση να φταίει η μονάδα κεντρικού κλειδωματος κάτω από το πίσω δεξιά κάθισμα ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Ετσι όπως τα περιγράφεις είναι όλα πιθανά. Πιθανό να χρειάζονται άλλαγμα και οι δύο κλειδαριές (οδηγού / συνοδηγού). Κάτι αντίστοιχο είχε παρουσιαστεί σε φίλο μου με ένα volvo s40.
-
Έχω αλλάξει κλειδαριές όταν προσπάθησαν να μου το ανοίξουν πριν κανα μήνα και νομίζω ότι από τότε άρχισε αυτό το πρόβλημα. Να φταίει αυτό ?
-
Το πιο λογικο απ οσα εχω δει σε zx-306 ειναι η κεντρικη μοναδα μεσα στη πορτα του οδηγου να εχει αρχισει να τα παιζει.
-
Κατάλαβα..είναι άλλη η μονάδα που βρίσκεται κάτω από το πίσω δεξιά κάθισμα ? Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν ο κινητήρας μου tu3mc μονού ψεκασμού καίει λιγότερο στην νεκρά παρα με ταχύτητα μέσα όπως οι νεότεροι κινητήρες. Τέλος ήθελα να ρωτήσω αν πρέπει να συμπληρώσω το ίδιο λάδι στον κινητήρα. Μου έκαψε λίγο λάδι και πρέπει να συμπληρώσω.
-
Μιχαλη η σταθμη του λαδιου πρεπει να ειναι παντα μεσα στα ορια min , max. Πανω απο το μεγιστο προσεχε μη βαλεις γιατι μπορει να προκαλεσεις βλαβη (πχ να καει καποια φλαντζα).
-
Διαρροη λαδιου ισως εχεις, tu3 να καιει λαδι ειναι εξαιρετικα απιθανο ακομα και με απειρα χιλιομετρα...
-
Καθώς η κατάσταση με τους Turbo GDI κινητήρες είναι πραγματικά οικτρή* θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια πηγή ή εμπειρία για τις επικαθίσεις στις βαλβίδες του **puretech 82 vti **(ο οποίος δεν είναι turbo) μετά από 50.000-75.000 χιλ
*http://www.carbondoctor.co.za/gallery.phpΤο μοτέρ το οδήγησα και πέρα από ένα ελαφρύ τρεμουλο στο ρελαντι και στις χαμηλές στροφές με μεγάλο φορτίο με κάνει να το σκέφτομαι συχνά πυκνά ...
Εχει αυτό το κάτι που ομοιάζει με Kart. (αμεσότητα στο τράβηγμα, αληθινός μηχανικός ήχος και όχι αποστειρωμένος, και ένα φύσημα μαζί με κροτάλισμα-δεν μπορώ αλλιώς να τον περιγράψω)
Δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα που έχει μικρή δύναμη μιας και τα 130-140χλμ/ώρα μια χαρά τα βολεύει με δυο άτομα, clima στο on και με πέμπτη στο κιβώτιο (σε αμάξωμα ενός 208)
Ενώ οι ρεπρίζ του ή τουλάχιστον η άισθηση που σου δίνει στις προσεπράσεις είναι σε επίπεδο κινητηρα 1,4 ατμοσφαιρικού μιας δεκαετίας και βάλε πίσω, η μέση δε κατανάλωση όταν μάθεις την ροπή του σε μεικτή διαδρομή ήταν γύρω στα 5,7 l/100 km!! -
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... a-1200-kek
Και μολις στις 4500rpm......σε κανα κατηφορο ευκολα λοιπον τα 230!!!!!
PEUGEOT FORUM