-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Storm ανταλλακτικά από που προμηθεύεσαι;Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που πάω και είναι και φτηνό και πολύ καλά παιδιά.
Ετήσιο service 35euro ...
Λάδια, φίλτρο λαδιού, φουλ έλεγχος και έλεγχος και στο δρόμο, γράσο στις πόρτες, καθαρισμός φίλτρου αέρα, μου έβαλαν και αέρα στα λάστιχα, έσφιξαν και κάτι βίδες, με κέρασαν και καφεδάκι, κάναμε και την πλάκα μας και τον χαβαλέ μας...
-
Zητώ τη γνώμη του φόρουμ για την κατανάλωση (εντός πόλης κυρίως) αυτών των δύο μοντέλων, ένα εκ των οποίων προτίθεμαι να αγοράσω :
https://www.car.gr/classifieds/compare/ ... id=8539054
Κάθε μέρα κάνω περίπου 22 Κμ χωρίς μποτιλιάρισμα μέσα στην πόλη. -
Ο T-Jet είναι εύρωστος κινητήρας, αλλά οικονομικός δεν είναι. Όμορφο αυτοκίνητο πάντως και αρκετά ωραίο οδηγικά!
-
Καλημέρα και χρόνια πολλά!
Επιβεβαιώνω και στο δικό μας Παντάκι, αν και μοντέλο 2005, τα περί εκκίνησης, αμέσου αποδόσεως θερμοστάτη και ως εκ τούτου, θερμοκρασίας, αποτελεσματικότατου συστήματος θέρμανσης, αλλά και τζαμιών που εξαιρετικά δύσκολα θαμπώνουν!
Σε αντίθεση με το Punto μου που, αν και πετρέλαιο, αργεί αρκετά να ανεβάσει θερμοκρασία (diesel, γαρ), το σύστημα θέρμανσης αποδίδει αρκετά 'αργότερα' σε σχέση με το Panda (προφανώς) και τα τζάμια θολώνουν 'ευκολότερα'. -
http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... t-chrysler
Νέο dieselgate από την Fiat - Chrysler;
[spoiler=:8jyuvogj]Με ανακοίνωσή της, η υπηρεσία περιβαλλοντικής προστασίας (EPA) στις ΗΠΑ εγκαλεί την Fiat – Chrysler, για ενσωμάτωση λογισμικού παραποίησης ρύπων σε κινητήρα diesel.Από την περίοδο που αποκαλύφθηκε η υπόθεση του λογισμικού παραποίησης των ρύπων στους κινητήρες diesel του γκρουπ VW, η υπηρεσία περιβαλλοντικής προστασίας στις ΗΠΑ πραγματοποιεί συνεχώς δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες στους κινητήρες πετρελαίου των μεγαλύτερων κατασκευαστών, ώστε να διαπιστώσει την ύπαρξη ανάλογων πρακτικών.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017, η EPA απέστειλε στην FCA (Fiat – Chrysler) ειδοποίηση σχετικά με την εύρεση μη δηλωμένου λογισμικού στο πρόγραμμα διαχείρισης ρύπων του V6 κινητήρα πετρελαίου των 3.0 λίτρων που η εταιρεία τοποθετεί στα Jeep Grand Cherokee και Dodge RAM 1500.
Η σχετική έρευνα κατέδειξε ότι τα μοντέλα από το 2014 έως και το 2016 των οχημάτων με τον συγκεκριμένο κινητήρα, έχουν οκτώ μη εγκεκριμένες από την EPA ρουτίνες λειτουργίας του συστήματος διαχείρισης ρύπων, οι οποίες παρακάμπτουν σε συγκεκριμένες συνθήκες το κανονικό πρόγραμμα, με αποτέλεσμα την πολλαπλάσια εκπομπή οξειδίων του αζώτου (NOx) στην ατμόσφαιρα.
Τα ευρήματα της EPA αφορούν περίπου 104.000 οχήματα Jeep και Dodge. Αυτό σημαίνει ότι η FCA είναι πιθανόν να αντιμετωπίσει πρόστιμα περίπου 44.500 δολαρίων για κάθε ένα αυτοκίνητο που διαθέτει το αδήλωτο λογισμικό. Συνολικά δηλαδή, τα πρόστιμα μπορούν να ξεπεράσουν τα 4,5 δις δολάρια.
Μετά τη δημοσιοποίηση της κατηγορίας από την EPA, η μετοχή της FCA κατρακύλησε κατά 16,1% και ούτε η ανακοίνωση του ομίλου FCA, που κατηγορηματικά αρνείται ότι το λογισμικό που βρέθηκε αποτελεί «προσπάθεια παραποίησης ρύπων», κατάφερε να καθησυχάσει τους επενδυτές.[/spoiler:8jyuvogj]
-
Καλησπερα παιδες , να ρωτησω κατι .... σιγουρα θα εχετε αντιμετωπισει παρομοια κατασταση...εχω 105,000χλμ το αμαξι δουλευει αψογα δεν εχω προβληματα ουτε με λαδια ουτε με επιδοσεις ουτε τπτ. Απλα μονο αυτο παρουσιαστηκε...το εχετε αλλαξει εσεις ? Εαν ΝΑΙ το εβγαλε ξανα το θεμα αυτο ? Εαν ΟΧΙ τοτε γινεται πολυ χειροτερο οπτικα?
-
Καμένη φλάντζα μου φαίνεται...
-
Παραδοσιακη εξωτερικη διαρροη λιπαντικου.......αλλαζεις τη φλατζα(λαστιχο) του ψεφτοκαπακου και εισαι οκ για καμποσο καιρο.
-
Ακριβώς αυτό που λέει ο GGAB. Οι υψηλές θερμοκρασίες και τα χρόνια έχουν φθείρει την φλάντζα στο ψεφτοκάπακο. Αν κρίνω από το δάκρυ γύρω από το καπάκι μάλλον υπολείμματα αυτής θα βρει ο μηχανικός που θα την αλλάξει. Πάντως σε εμένα όταν την άλλαξα στο sei ήταν ένα επιπλέον κόστος της τάξης των 60 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Την άλλαξα στο μεγάλο service.
-
Αλλο αυτο και αλλο 'εχεις καψει φλατζα'' οπως αρχικα γραφτηκε..
Πολυ ακριβα τη πληρωσες στο seicento επισης. -
Την είχα αγοράσει από αντιπρόσωπο και όντως δε μου άρεσε καθόλου το τίμημα αλλά κάπου εκεί ήταν αν θυμάμαι καλά.
-
Ευχαριστω πολυ για τις αμμεσες απαντησεις!
-
Παρέλαβα σήμερα ένα FIAT PANDA του 2011 για να το χρησιμοποιεί ο πωλητής της εταιρίας. Είναι το μικρό με τον κινητήρα 1100κ.εκ. και δείχνει να είναι το facelift. Στα 4500€ δείχνει καλή τιμή αλλά δεν πιστεύω με έχει τα αναγραφόμενα 60000χλμ.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης!! Πήρα προν 20 μέρες ένα του 2009, το 1.2 και για την χρήση που τονθέλω με έχει ενθουσιάσει. Απο τα καλύτερα αυτοκίνητα πόλης.
-
Το 1100 μου φάνηκε λίγο νωχελικό, αλλά δεν με πειράζει ιδιαίτερα γιατί άλλος θα το οδηγά. Εύχομαι να βγει πιο οικονομικό από το 1200 σε κόστος καυσίμου όμως!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Λογικά θα είναι πιο οικονομικό,από το ηδη πολύ οικονομικό 1.2!
-
Ο χρόνος θα δείξει!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Καλή επιλογή ιδίως το 1100αρι.
Υπάρχει Panda 1.1 στο φιλικό περιβάλλον εδώ και πολλά χρόνια. Για κάποιο καιρό έκανε για λόγους οικονομίας τακτικά ταξίδια Θεσσαλονίκη Πάτρα και πίσω ενω τώρα είναι στα 200000+ χλμ. Δεν ζήτησε τίποτα ποτέ πέρα από την τακτική του συντήρηση. Πολύ αξιόπιστο μηχανικά και πολύ οικονομικό σε κατανάλωση.
Ένα εντελώς απροβληματιστο εργαλείο. -
Όπως είχα πει και στον Storm το σημείο που πονάει είναι η αντλία βενζίνης.
Κατά τα αλλά έψαχνα για Seicento αλλά δεν βρήκα όποτε έγινε η υπέρβαση οικονομικά για το Panda.Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Κατά τα αλλά έψαχνα για Seicento αλλά δεν βρήκα όποτε έγινε η υπέρβαση οικονομικά για το Panda.Καλύτερα πάντως. Κρίμα να μπαίνει εν έτει 2017 άνθρωπος σε Seicento για να δουλέψει. Καλοτάξιδο!
FIAT FORUM