-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Σημασία πάντως δεν έχει αν κόβει πολύ η λίγο. Σημασία έχει πώς 'θεωρητικά' θα συμπεριφερθεί σε ένα τέτοιο περιστατικό. Το αποτέλεσμα μετρά ως προς την ικανότητα του οχήματος να ακολουθεί τη πορεία που θέλει ο οδηγός. Αν πεταχτεί κάτι στο δρόμο, αυτό που θέλεις είναι να μην χάσεις τον έλεγχο, όχι την ταχύτητα.Ταυτίζομαι με τη θέση σου!
-
Οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν τόσο περιοριστικό ESP όπως το αντίστοιχο της VW και για αυτό βλέπουμε ότι φρεναριστό το Tiquan κατάφερε να μπει με 82Km στο σλάλομ. Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν πιο 'ελέυθερο' ESP και έτσι βλέπουμε να πετάνε λίγο μούρη ή κώλο στο σλάλομ, χτυπώντας 1-2 κορίνες, έχοντας όμως μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου.
Θα είχε αξία να δούμε πως θα αντιδρουσαν τα αυτοκίνητα αν το τεστ γινόταν με 90Kmh, ώστε να δούμε τα όρια του παρεμβατικού ESP του Tiguan σε σχέση με την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου με πιο 'ελεύθερο' ESP και καλύτερο στήσιμο (μιας και στην δοκιμή δεν συγκρίνονται μόνο SUVs).
ΥΓ. Η φάση είναι ότι το Golf GTI για παράδειγμα, πιάνει μόνο 77Kmh, μιας και το προδίδει η υπερστροφική του συμπεριφορά
-
Με 90 δε μπαινει ουτε σουπερκαρ, η κινητικη ενεργεια ειναι αναλογη του τετραγωνου της ταχυτητας οποτε μετα απο ενα σημειο απλα δε γινεται.. Αντε να μπορεσει τα 85 κανα αυτοκινητο της ακατανομαστης που μετραει και μια 20ετια+ στη πλατη..
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Εσας που κατηγορειτε μονιμως σας κοβουν μισθο;;
Φυσικα και εχουν σχεση οι πωλησεις , δειχνουν ποσο πετυχημενο ειναι ενα προιον , ποσο ο κοσμος ανταποκρινεται σ αυτο που παραγουν οι εταιρειες.
Αν οι πωλησεις δεν ειναι καλες αυτες κοιτανε να αλλαξουν πραγματα για να πετυχουν. Ολοι τους τις πωλησεις κοιτανε.Οποτε να εκθειαζεις συνεχως ενα αμαξι που πηγε ΑΠΑΤΟ οποιο κι αν ειναι αυτο κι οπως κι αν λεγεται -απο την 'αλλη' πλευρά - φαινεται παράδοξο.
'Και οι μυγες ΟΛΕΣ στα σκ@τ@ πανε''
Απαντω σ αυτα και οχι σ ολα γιατι αυτα μ αφορουν. Εγω δεν εμφανιστηκα να κραξω, εγω καυτηριασα και θα συνεχισω να το κανω επ απειρον τη βλαμμενη λογικη του μεσου λοβοτομημενου κατανωλη πως οτι πουλαει ειναι καλο. Ετσι αλλωστε λειτουργει ιστορικα η μαζα και ο καταναλωτης που δε ψαχνει και θελει να ναι απλα κοινωνικα εξασφαλισμενος για την επιλογη του. Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι ο μεσος κατοχος φαου βε θεωρει οτι εχει αγορασει πριμιουμ οχημα
Φυσικα υπαρχουν και ποιοτικα πραγματα που πουλανε, αλλα εφοσον ενα επιχειρημα δεν ειναι καθολικο δε το δεχομαι και σαν επιχειρημα...Μπορω να σου παραθεσω απειρα ανταγωνιστικα αντικειμενα σε καθε τομεα της αγορας που για ενα καρο λογους πουλανε περισσοτερο για απειρους λογους εκτος της ποιοτητας και αυτων που προσφερουν.Εκτος κι αν νομιζεις οτι τα μισα ''μπινελικια'' που τρως της NESTLE ,επειδη αυτη εχει επικρατησει παγκοσμιως 'πηδωντα'' τους παντες και καταπατωντας τα παντα, ειναι κατι ποιοτικο... Αυτη ξερεις ομως και τρως απ αυτα που πουλαει... Το πρωτο προσωπο στο λογο χρησιμοποιειται χαριν παραδειγματος εδω.
Τωρα αν τα παιρνεις προσωπικα αυτα που γραφω δεν ειναι προβλημα μου πραγματικα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Με 90 δε μπαινει ουτε σουπερκαρ, η κινητικη ενεργεια ειναι αναλογη του τετραγωνου της ταχυτητας οποτε μετα απο ενα σημειο απλα δε γινεται..Θα είχε και πιο ενδιαφέρον το βίντεο
-
-
Οι δοκιμές αποφυγής ταράνδου αν δεν εκτελούνται με επιστημονικό τρόπο (ADAC, NCAP κτλ) δεν έχουν καμία αξία όταν μιλάμε για συγκρίσεις.
Οι δοκιμές του km77 εμφανώς ΔΕΝ εκτελούνται με συγκεκριμένη προτυποποιημένη διαδικασία
και εναπόκειται στην κοινή λογική του καθενός να κρίνει τα αποτελέσματά τους. -
Δηλαδη οι αποστασεις μεταξυ των κωνων - το 'περασμα' δεν ειναι τυποποιημενο σε καθε δοκιμη? Παραξενο που φαινεται αυτο. Οπως και θα ηθελα να πιστευω οτι χρησιμοποιειται ο ιδιος οδηγος.
-
Νομίζω ότι οργανισμοί σαν τους ADAC και το NCAP θα γνωρίζουν καλύτερα από το km77.
Οι δοκιμές του km77 είναι κάτι μεταξύ vintage και φολκλόρ.
-
Ο ADAC δεν ήταν αυτός που άλλαζε με τον στυλό (εντελώς κατσαπλιάδες) τους ψήφους για να βγεί με το στανιό το das auto πρώτο.
Και σαν να μην έφτανε αυτό κάνανε δοκιμές σε αυτοκίνητα του ανταγωνισμού με φθαρμένα ελαστικά για να βγούν τα δικά τους πρώτα;
http://www.tanea.gr/news/economy/articl ... s-xronias/ -
[quote='Infide1']Σημασία πάντως δεν έχει αν κόβει πολύ η λίγο. Σημασία έχει πώς 'θεωρητικά' θα συμπεριφερθεί σε ένα τέτοιο περιστατικό. Το αποτέλεσμα μετρά ως προς την ικανότητα του οχήματος να ακολουθεί τη πορεία που θέλει ο οδηγός. Αν πεταχτεί κάτι στο δρόμο, αυτό που θέλεις είναι να μην χάσεις τον έλεγχο, όχι την ταχύτητα.[/qu
Υπάρχουν σαφή όρια ανοχής σε όλα τα οχήματα. Οι κανόνες της φυσικής ισχύουν για όλους. Με την τρέχουσα τεχνογνωσία τα οχήματα είναι ασφαλή μέχρι ( βαριά βαριά)την πρόσκρουση με 65 χλμ/ώρα και όσον αφορά τον τάρανδο μέχρι το πολύ τα 82χλμ/ώρα. Τώρα αν ένα όχημα θεωρείται πολύ πιο επικίνδυνο (όπως το δικό μου που τα καταφέρνει καλά μέχρι τα 78) από ένα άλλο που στο ίδιο τεστ τα καταφέρνει έως τα 82 και αυτό κάνει τον άλλο να αισθάνεται ασφαλής... τι να πω; Πάντως έχοντας στο ενεργητικό μου πάνω από 1.500.000 χλμ , με διάφορα οχήματα έχει χρειαστεί ευτυχώς ελάχιστες φορές να κάνω την άσκηση σε πραγματικές συνθήκες... με την πιο πρόσφατη πριν λίγες μέρες με το duster και ευτυχώς τα κατάφερα μια χαρά. Εύχομαι να μην χρειαστεί ξανά να επέμβουν τα ηλεκτρονικά συστήματα τόσο για μένα όσο και για τους υπόλοιπους που νομίζουν ότι παίρνοντας ένα tiguan ή ότι άλλο έπιασαν τον πάπα από τα...
-
Σε κάθε περίπτωση είναι καλό να υπάρχουν αντικειμενικά tests για το ESP. Γιατί όλα τα αυτοκίνητα το αναφέρουν ως εξοπλισμό, αλλά δεν λειτουργεί σε όλα με τον ίδιο τρόπο. Όπως γνωρίζουμε για την παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου μας πριν την αγορά, θα ήταν καλό να γνωρίζαμε και το πως συμπεριφέρεται το αμάξι όταν επέμβει το ESP.
Η πως συμπεριφέρεται από το σημείο και μετά που εξαντλούνται τα όρια διόρθωσης του ESP και μεγαλύτερη σημασία αποκτά το στήσιμο του αυτοκινήτου. Γιατί ένα άσχημα στημένο αυτοκίνητο δεν μπορεί προφανώς να το σώσει το ESP.
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Ο ADAC δεν ήταν αυτός που άλλαζε με τον στυλό (εντελώς κατσαπλιάδες) τους ψήφους για να βγεί με το στανιό το das auto πρώτο.
Και σαν να μην έφτανε αυτό κάνανε δοκιμές σε αυτοκίνητα του ανταγωνισμού με φθαρμένα ελαστικά για να βγούν τα δικά τους πρώτα;
http://www.tanea.gr/news/economy/articl ... s-xronias/Βρε κάν' την και μόνος σου τη δοκιμασία
αρκεί να βάλεις τον τεχνικό εξοπλισμό που υπάρχει και μεταξύ άλλων τον χρησιμοποιεί και ο NCAP και ο ADAC
η τεχνολογία είναι διαθέσιμη για να γίνονται οι δοκιμασίες με απόλυτα αντικειμενικό τρόπο
ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση, όχι ο ADACαπό εκεί και μετά, άμα θες να είσαι μανάβης, χρησιμοποιείς τις τεχνικές του km77
αλλά μετά μη λέμε ότι βγαίνουν αξιόπιστα συμπεράσματα για συγκρίσεις και πως αποτελούν ...μετρήσεις -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Σημασία πάντως δεν έχει αν κόβει πολύ η λίγο. Σημασία έχει πώς 'θεωρητικά' θα συμπεριφερθεί σε ένα τέτοιο περιστατικό. Το αποτέλεσμα μετρά ως προς την ικανότητα του οχήματος να ακολουθεί τη πορεία που θέλει ο οδηγός. Αν πεταχτεί κάτι στο δρόμο, αυτό που θέλεις είναι να μην χάσεις τον έλεγχο, όχι την ταχύτητα.[/qu
Υπάρχουν σαφή όρια ανοχής σε όλα τα οχήματα. Οι κανόνες της φυσικής ισχύουν για όλους. Με την τρέχουσα τεχνογνωσία τα οχήματα είναι ασφαλή μέχρι ( βαριά βαριά)την πρόσκρουση με 65 χλμ/ώρα και όσον αφορά τον τάρανδο μέχρι το πολύ τα 82χλμ/ώρα. Τώρα αν ένα όχημα θεωρείται πολύ πιο επικίνδυνο (όπως το δικό μου που τα καταφέρνει καλά μέχρι τα 78) από ένα άλλο που στο ίδιο τεστ τα καταφέρνει έως τα 82 και αυτό κάνει τον άλλο να αισθάνεται ασφαλής... τι να πω; Πάντως έχοντας στο ενεργητικό μου πάνω από 1.500.000 χλμ , με διάφορα οχήματα έχει χρειαστεί ευτυχώς ελάχιστες φορές να κάνω την άσκηση σε πραγματικές συνθήκες... με την πιο πρόσφατη πριν λίγες μέρες με το duster και ευτυχώς τα κατάφερα μια χαρά. Εύχομαι να μην χρειαστεί ξανά να επέμβουν τα ηλεκτρονικά συστήματα τόσο για μένα όσο και για τους υπόλοιπους που νομίζουν ότι παίρνοντας ένα tiguan ή ότι άλλο έπιασαν τον πάπα από τα...
Το σχόλιο μου δεν είχε να κάνει συγκεκριμένα με το tiguan. Σχολιασα απλα οτι η ταχύτητα εξόδου μετα το σλάλομ δεν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψην ως προς την απόδοση του οχήματος για το συγκεκριμένο τέστ. Το τεστ σκοπό έχει να ελέγξει έως ποιά ταχύτητα μπορεί το όχημα να πραγματοποιήσει 2 αλλαγές λοριδας, προσομοιαζοντας την αποφυγή εμποδίου. Το να λαμβάνουμε υπόψην την ταχύτητα εξόδου είναι για μενα σαν να λαμβάνουμε υπόψην το κόστος επισκευής του αυτοκινήτου μετά απο crash test. Τώρα, κατά πόσον το τέστ είναι έγκυρο/πιστοποιημένο/επαναληψιμο, και κατ επέκτασιν έχει κάποια αξία, αυτό δεν το γνωρίζω
-
Εγώ δεν θα ήμουν απόλυτος σε αυτό το θέμα για την ταχύτητα εξόδου...ιδίως αν έρχονται και άλλοι από πίσω...
Όλοι κάποια στιγμή θα χρειαστεί να 'στραβοτιμονιάσουμε'...και όταν γίνει αυτό καλό είναι το αμάξι να κρατά όσο καλύτερα γίνεται.
Σε τέτοια περίπτωση έφυγε ένας πριν χρόνια με ένα punto και έκανε τετακέ πέφτοντας πάνω μου σε επαρχιακό δρόμο... -
Το πρώτο πράγμα που θα κάνει έτσι και αλλιώς ο μέσος οδηγός κατά τη διάρκεια του ελιγμού είναι να πατήσει φρένο. Δε νομίζω σε ελιγμό πανικού να πατήσει κανένας γκάζι, εκτός και αν το μπερδέψει με το φρένο [emoji1] . Τώρα, αν ο απο πίσω που ακολουθεί πέσει πάνω σου, είναι επειδή δεν τηρεί σωστές αποστάσεις.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εγώ δεν θα ήμουν απόλυτος σε αυτό το θέμα για την ταχύτητα εξόδου...ιδίως αν έρχονται και άλλοι από πίσω...Όλοι κάποια στιγμή θα χρειαστεί να 'στραβοτιμονιάσουμε'...και όταν γίνει αυτό καλό είναι το αμάξι να κρατά όσο καλύτερα γίνεται.
+1 οσο πιο καλοστημενο ειναι μηχανολογικά τοσο περισσοτερες πιθανοτητες εχει να συμπεριφερθει σωστα συγκριτικά με την συνεχη επεμβαση του Esp που στο κατω κατω ηλεκτρονικο ειναι μπορει να χαλασει κιολας ή να αξιολογήσει λανθασμένα την κατάσταση.
-
Συμφωνω και με τους δυο σας. Επιπρόσθετα επειδή μου εχει συμβεί τέτοια φάση όπως περιγράφει ο Βασίλης εκεί είναι που χρειάζεσαι και την περισσότερη ιπποδύναμη ώστε να αποφύγεις το μοιραίο στην ουρά σου.
-
Το ESP δε θα χαλάσει ποτέ εκείνη τη κακιά στιγμή εάν χαλάσει θα ανάψει λαμπάκι την ώρα που το βάζεις μπροστά!
Το Tiguan δεν μου αρέσει αισθητικά αλλά παραδέχομαι ότι στον δύσκολο ελιγμό του βίντεο ήταν άψογο! -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εντελώς τυχαία ανακάλυψα τη δυνατότητα ενεργοποίησης των φώτων στάθμευσης!
Ωραία δυνατότητα, που προσφέρουν οι Γερμανοί από την δεκαετία του '80 (το είχε και το Golf MkII που είχα).
+1
Και βασικά σε όλο το VW group υπάρχει η δυνατότητα των μονόπλευρων φώτων στάθμευσης
εδώ και δεκαετίες όπως σωστά επισημαίνει ο Fanis75.+1000
Πολύ χρήσιμο χαρακτηριστικό. Κρίμα που δεν το εφαρμόζουν όλοι οι κατασκευαστές. Και να πω ότι έχει και κάποιο κόστος...Ειναι όντως καποιες λεπτομέρειες τόσο βολικές που θα περίμενες από όλους να τις εφαρμόζουν και όμως όχι.
Αλλό παράδειγμα το απλό ακούμπημα του φλάς που αναβει μόνο 3 φορές, που το έχουν γαλλικά και γερμανικά αλλά όχι τα γιαπωνεζικα, ακόμα και όταν το αμάξι είναι ίδιο (π.χ. 108 vs Aygo)Αλλό παράδειγμα το απλό ακούμπημα του φλάς που αναβει μόνο 3 φορές, που το έχουν γαλλικά και γερμανικά αλλά όχι τα γιαπωνεζικα, ακόμα και όταν το αμάξι είναι ίδιο (π.χ. 108 vs Aygo)
Μάλιστα στην BMW το ρυθμίζεις εάν θες να ανάβει 1 ή 3 φορές! Στο Kuga π.χ. ανάβει στάνταρ 3 φορές, χωρίς να ρυθμίζεται.
Βασικά αυτό είναι το φλας άνεσης, και από όσο θυμάμαι απαιτεί και ένα ρελέ εκτός από την κωδικοποίηση.
Επίσης εδώ και δεκαετίες στο VW group.Στον εγκέφαλο μπορείτε να επιλέξετε τον αριθμό των φορών που θα ανάψει το φλας.
Φώτα στροφής.
Στις στροφές με ταχύτητα κίνησης μέχρι 40 Km/h ενεργοποιείται αυτόματα το φώς προς την πλευρά της στροφής, που είναι ενσωματωμένο στον προβολέα ομίχλης.
Κατά την επιλογή της όπισθεν το φώς κλειστής στροφής ενεργοποιείται και στις δύο πλευρές του αυτοκινήτου, για να φωτίσει καλυτέρα τον περίγυρο κατά τους ελιγμούς.Παρομοίως.
Σε γενικές γραμμές δεν είναι νέα χαρακτηριστικά.
Υπάρχουν πολλές ακόμη διευκολύνσεις, άλλες ενεργοποιημένες και άλλες μπορούν να ενεργοποιηθούν στον εγκέφαλο.
VW Tiguan 2016