-
Δεν είναι μικρό το 3008. Σε εξωτερικό πλάτος μάλιστα πρέπει να είναι κοντά στα 10εκ μεγαλύτερο από το CRV.
εσωτερικά δεν έχει την ιδια καλή εκμεταλλεύση χώρων όπως το CRV.Από την αλλή το CRV έχει τεραστίους εξωτερικούς καθρέπτες (το αγαπάνε οι νοικοκυρές είπαμε)
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Συμφωνώ. Βέβαια στη Honda έχω μια αδυναμία γιατί είχα honda και ξέρω. Σε χώρους δεν υπάρχει σύγκριση που είναι και το μεγάλο ζητούμενο. Εξωτερικά μου αρέσουν και τα 2. Βέβαια το crv είναι αρκετά μεγάλο πράγμα που κάνει λίγο δύσκολη τη κίνηση του στη πόλη.Tα Honda είναι άλλο πράγμα. To hr-v ας πούμε του πατέρα μου είναι αθάνατο. Αληθινός εργάτης που κουβαλά την βάρκα χρόνια τώρα... και από λαμαρίνα... inox To cr-v είναι κατά 15 με 20 πόντους ενδεχομένως μακρύτερο και αυτό δυσκολεύει το παρκάρισμα στην πόλη. Βέβαια ο κολλητός μου που έχει ένα του 2003 δεν το αλλάζει με κανένα. Σηκώνω μου λέει το καπάκι από το πορτ μπαγκάζ και έχω έτοιμο τραπεζάκι για πικ νικ. Όπου θέλω με πάει αυτό το αυτοκίνητο και όπου γουστάρω αράζω. Το έχει λιώσει τόσα χρόνια, έχει κουβαλήσει ότι μπορείς να φανταστείς και αυτό το άτιμο μόνο δυο βάσεις μηχανής ζήτησε και σινεμπλόκ για να ξαναγίνει ήσυχη η καμπίνα.
Στην σύγκριση αυτή έχουμε σαφέστατα δύο οχήματα διαφορετικών κατηγοριών και το 3008 ξαναγράφω με αντικειμενικά κριτήρια έχει φάει γκολ από τα αποδυτήρια. Μάλλον το νέο hr-v είναι ο άμεσος ανταγωνιστής του. -
- 1000 και από εμένα για το CRV.
Για το προηγούμενο 3008 υπάρχουν σελίδες επί σελίδων για τα προβλήματα που είχε εμφανίσει (καμιά σχέση με τους τριγμούς του QQ), στο καινούργιο μοντέλο θα έχουν λυθεί όλα αυτά;
- 1000 και από εμένα για το CRV.
-
Αυτο το διαβαζω συνεχεια...Τι σχεση εχει το απερχομενο με το καινουργιο και κανετε αυτο το συσχετισμο πραγματικα απορω...
-
Πραγματικά το παλιό με το νέο δεν έχουν ουδεμία σχέση.
-
Μεχρι και σε αλλη κατηγορια αμαξωματος ανηκουν. Μονο κοινο ονομα εχουν. Ισως και κακως...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτο το διαβαζω συνεχεια...Τι σχεση εχει το απερχομενο με το καινουργιο και κανετε αυτο το συσχετισμο πραγματικα απορω...Μακάρι να κάνω λάθος.
Το topic του προηγούμενου 3008 πάντως είναι γεμάτο από σοβαρά προβλήματα. Δεκτό ότι το νέο δεν αποτελεί ανανέωση, αλλά κατάφεραν οι Γάλλοι να λύσουν όλα του τα προβλήματα; Αν ήταν να δώσω πάνω από 30.000€ για αυτοκίνητο η άσχημη προϊστορία του θα με προβλημάτιζε. Όπως αντίστοιχα θα ένιωθα πιο σίγουρος με ένα Honda (ανανέωση ή εντελώς νέο μοντέλο). -
Ξανα τα ιδια λες...
-
Μετά τα θέματα που είχα εγώ με το Golf IV δεν ξαναείδα πότε την VW με το ίδιο μάτι.
Έχασε στα μάτια μου.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ξανα τα ιδια λες...Ίσως γιατί δεν με έπεισες...
-
Δλδ τι πρεπει να σου πω για να πειστεις οτι μιλαμε για ΑΛΛΟ σασσι, ΑΛΛΗ κατηγορια αμαξωματος, ΑΛΛΟ εσωτερικο, ΑΛΛΑ μοτερ που ενδιαφερουν την ελληνικη πραγματικοτητα, ΑΛΛΑ ΟΛΑ?
Η φαση ειναι 'ειχε μια alfasud ο μπαρμπας μου που σκουριασε ε δε παιρνω νεα giulia με τιποτα'' -
Χρήστο ο axel12p με σαφήνεια λέει νομίζω πως ο προκάτοχος του 3008 είχε θέματα που ελπίζει στο νέο εντελώς άλλο 3008 να μην προκύψουν. Που είναι το κακό; Εγώ ας πούμε έχω μπόλικη εμπειρία από honda και σε όποιον σκέφτονταν να πάρει το νέο h-rv θα του έλεγα πως παρόλο που είναι ένα εντελώς άλλο αυτοκίνητο από τον προκάτοχο μακάρι να του μοιάσει... Ε! Ο axel12p εύχεται το νέο 3008 να μην μοιάσει στο παλιό.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δλδ τι πρεπει να σου πω για να πειστεις οτι μιλαμε για ΑΛΛΟ σασσι, ΑΛΛΗ κατηγορια αμαξωματος, ΑΛΛΟ εσωτερικο, ΑΛΛΑ μοτερ που ενδιαφερουν την ελληνικη πραγματικοτητα, ΑΛΛΑ ΟΛΑ?
Η φαση ειναι 'ειχε μια alfasud ο μπαρμπας μου που σκουριασε ε δε παιρνω νεα giulia με τιποτα''Τα μοτέρ εννοείς ότι είναι 'άλλα' από το προηγούμενο 3008 ή γενικά 'άλλα' από τα μοτέρ με τα οποία κυκλοφορούν τα υπόλοιπα αμάξια της εταιρίας;
Αν δεν κάνω λάθος - ας με διορθώσουν οι γνωρίζοντες - το δεύτερο δεν πρέπει να ισχύει. -
Τα μοτέρ είναι ίδια -στη βασική τους μορφή- απλώς έχουν τις λογικές βελτιώσεις και εξελίξεις που έχουν όλοι οι κινητήρες, όσο περνάνε τα χρόνια. Δηλαδή ο THP που είναι στο 3008 δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιος με αυτόν που φοράει η C5 μου, έχει -λίγες ή πολλές- βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.
-
Ευχαριστώ Άσε!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Η φαση ειναι 'ειχε μια alfasud ο μπαρμπας μου που σκουριασε ε δε παιρνω νεα giulia με τιποτα''Στο 3008 μιλάμε για μια διαφορά από την μια γενιά στην επόμενη (6-7 χρόνια), ενώ στην Alfa για 50 χρόνια διαφορά. Σύμφωνα με το παράδειγμα σου είτε η Peugeot είχε απίστευτη εξέλιξη μέσα σε 7 χρόνια (δύσκολο), είτε η Alfa εξελίχθηκε ελάχιστα τα τελευταία 50 χρόνια.
Ότι καινούργιο και αν κουβαλάει το 3008 οι ανταγωνιστές του έχουν καλύτερη προϊστορία. Και αυτό είτε σου αρέσει είτε όχι μετράει στον υποψήφιο αγοραστή. Είναι πιο πιθανό να είναι πιο αξιόπιστο το νέο C-RV, παρά το 3008. Τα αυτοκίνητα δεν βγαίνουν από παρθενογέννηση. Οι προμηθευτές συνήθως είναι οι ίδιοι, η γραμμή παραγωγής το ίδιο, η εταιρική κουλτούρα επίσης και πάει λέγοντας. Πάντα υπάρχει βέβαια η πιθανότητα το νέο μοντέλο να κάνει την έκπληξη (προς το καλύτερη ή το χειρότερο), παρόλα αυτά αυτό που λέμε είναι το τι είναι πιο πιθανό.
Και αυτό που ξαναλέω είναι ότι ΕΜΕΝΑ προσωπικά η προϊστορία ενός αυτοκινήτου και μιας μάρκας αποτελεί κριτήριο στην επιλογή μου. Αν για εσένα δεν αποτελεί δικαίωμα σου, δεν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι. Κάπως πρέπει να πουλήσουν και οι εταιρείες που βγάζουν σαπάκια
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Στο 3008 μιλάμε για μια διαφορά από την μια γενιά στην επόμενη
Δεν θα μπω στη συζητηση γιατι για μενα δεν μετραει και τοσο η προιστορια σαν κριτηριο επιλογης(αρκει να μη χαλαει καθε μέρα ), αλλά εδω είναι και το 'λαθος' σου. Δεν προκειται για 'γενιά', προκειται για ενα τελειως αλλο αυτοκινητο σε τελειως διαφορετικη κατηγορια. Δηλαδη αυτο ειναι η 1η γενιά, δεν υπάρχει προηγούμενη επομένως κανείς δε μπορει να ισχυριστει κατι για το νεο εφοσον δεν υπάρχει παλιο. Είναι σαν να συγκρίνεις το 108 με το 308 ενω ειναι τελειως διαφορετικα αυτοκινητα. Και αυτο το λεω επειδη μιλάς για την αξιοπιστια του παλιου 3008 και οχι για την Peugeot γενικότερα. Αν μιλουσες γενικότερα για την Peugeot δεν θα σχολίαζα καθως ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει οπως και γω πιστευω για την VW.
-
Μακάρι επομένως το εντελώς νέο 3008 του 2016 να είναι πολύ πιο αξιόπιστο από το εντελώς νέο 3008 που είχε βγάλει η Peugeot το 2008
-
Σιγα ποια που μας τα πρηξατε με τα αξιοπιστα Honda.. Μην μένετε σε έρευνες 20 χρόνια πριν.. Στις τελευταίες έρευνες η Peugeot είναι πολύ πιο αξιόπιστη από τη Honda.. Και αυτό που λέτε ότι το Crv είναι πολύ πιο αξιόπιστο από το 3008 και πάλι οι έρευνες σας διαψεύδουν. Συμφωνα με έρευνα του 2015 με τα 100 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα συμπεριλαμβανομένων ακόμα και παλιών μοντέλων το Peugeot 3008 προηγούμενης γενιάς βρίσκεται στην 18η θεση και το Crv στην 54η θεση. Επίσης συμφωνα με ερευνα της Reliability Index όλα τα μοντέλα της Peugeot έχουν καλύτερη αξιοπιστία από το μέσο όρο με εξαίρεση μόνο το 407.. Το 3008 μάλιστα είναι το δεύτερο πιο αξιόπιστο της Peugeot με δείκτη αξιοπιστίας 64 μια επίδοση πολύ ανώτερη του μέσου όρου όλων των μοντέλων και μαρκών που είναι 100. Και σαν μάρκες αν το δούμε η Βρετανική ερευνα αξιοπιστίας του 2016 δίνει την Peugeot στην 5η θεση ενώ την Honda στην 15η και η γερμανικη ερευνα του 2016 δίνει την Peugeot στην 2η θεση και τη Honda στην 13η θεση.. οι έρευνες αυτές σίγουρα δεν λεν κάτι και συνεχως αλλάζουν αλλά τις αναφέρω για να δείξω ότι συνεχώς η αξιοπιστία κάθε μάρκας αλλάζει και στις τελευταίες έρευνες μάρκες που θεωρούνται αξιοπιστες οπως η Toyota και η Honda έχουν πέσει αρκετά και πλέον μου ακούγεται αστείο φράσεις του τύπου πάρε Toyota η Honda γιατι δεν χαλάνε. Και αν συγκρίνουμε λοιπόν Crv vs 3008 δεν υπάρχει σύγκριση γιατι το 3008 είναι ολοκαίνουργιο ένω το Crv έχει αλλάξει μοντέλο αλλά η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει φέρει ακόμα το καινουργιο.. Επίσης ακόμα και πιο αξιόπιστο να βγεi το Crv από το 3008 με βάση τα δικά σας δεδομένα τι να την κάνω την αξιοπιστια της Honda όταν η αντιπροσωπεία της στην Ελλάδα είναι για τα πανυγήρια και απορώ πως δεν έχει κλείσει ακόμα σε αντίθεση με της peugeot που πλέον είναι από τις πιο οργανωμένες αντιπροσωπείες και 5η στις πωλήσεις.. Η Honda στην Ελλάδα για μένα είναι σε black list για πολλόυς λόγους ένας εκτων οποίων τα ανταλλακτικά σε αντίθεση με την Peugeot που εκτός από οργανωμένη έχει και από τα πιο ποιοτικά, όμορφα και πλέον και τα πιο αξιόπιστα μοντέλα
-
Σε μερικά έχεις δίκιο. Το ΤΟΥΟΤΑ στα 250000 χλμ έβγαλε πρόβλημα με έναν κολλημένο θερμοστάτη... Να τα λέμε κι αυτά (χιχιχιχι!!!). Αμ το hrv που στα 230000 χάλασε ο αναπτήρας; Επίσης δεν πρέπει να παραβλέπουμε όλους εκείνους τους απελπισμένους ιδιοκτήτες της οχημάτων honda που νυχθημερόν ξεροσταλιάζουν στα συνεργεία και κινδυνεύουν να τους χωρίσουν οι γυναίκες τους... Για να σοβαρευτώ λίγο και να αφήσω τις ειρωνείες θεωρώ τα honda από τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα. Για καλή ή κακή μου τύχη δεν έχω στον δικό μου περίγυρο κάποιον να μου ανατρέπει αυτά τα δεδομένα.
Honda CR-V 2015