-
Έχει ξαναγίνει αυτή η κουβέντα πριν καιρό και είχαμε συμφωνήσει όλοι ότι...διαφωνούμε!
Έτσι προτιμώ να στείλω την καλημέρα μου και στον Στέφανο και σε κάθε άλλον...αγουροξυπνημένο! -
Καλημέρα σε όλους ! Αν και μας κόστισε σε χρόνο ο Χρήστος για την απάντηση, άργησα να φύγω, πέτυχα κίνηση και έφτασα οριακά στο δικαστήριο!!!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Καλημέρα σε όλους ! Αν και μας κόστισε σε χρόνο ο Χρήστος για την απάντηση, άργησα να φύγω, πέτυχα κίνηση και έφτασα οριακά στο δικαστήριο!!!kick their f*g asses!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεδομένου πόσο το πούλησα η χασούρα από το qq ήταν κάνα ταληρο μόνο.
Δεν ξέρω που βρίσκεις τα 20κ5 (?) χιλιαρικα χασουρα απ το μεγαλο και αλλα ποσα απο τα yaris + 'απειρα' χιλιαρικα απο τo rav στο QQ... Ανοικονομητος εισαι παναθεμα σε...
Μια χαρα τα λεω κατα τ αλλα...Να το χαρεις με υγεια και παλι!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Καλημέρα σε όλους ! Αν και μας κόστισε σε χρόνο ο Χρήστος για την απάντηση, άργησα να φύγω, πέτυχα κίνηση και έφτασα οριακά στο δικαστήριο!!!
kick their f*g asses!
Με είχε φτιάξει ο nonos πρωινιάτικα, τους γ@μησα τα πρέκια. Τον είχα τον 'κολογερο' με το νισσαν (τυχαίο; ) που βγηκε από παρκαρισμένος και εμβόλισε το δικό μου το Vagελλη και τον χτυπουσα κάτω στην εξέταση... χρόνια είχα να τα πάρω έτσι σε ακροατήριο!!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δεδομένου πόσο το πούλησα η χασούρα από το qq ήταν κάνα ταληρο μόνο.
Δεν ξέρω που βρίσκεις τα 20κ5 (?) χιλιαρικα χασουρα απ το μεγαλο και αλλα ποσα απο τα yaris + 'απειρα' χιλιαρικα απο τo rav στο QQ... Ανοικονομητος εισαι παναθεμα σε...
Μια χαρα τα λεω κατα τ αλλα...
Να το χαρεις με υγεια και παλι!Ουτε η γυναίκα μου ρε συ Χρήστο τόσο μανούρα!
Οτι έχασα το έχασα από το RAV4 λόγω κράτους!
8 χρόνια το κρατησα, θα το άλλαζα έτσι και αλλιώς, απλά αντί για 17χήνες που θα έπιανε σε νορμάλ προ υπερφορολογησης αγορά, επιασε 9500!
Το QQ είχε κοστίσει 25,5 με δέρμα κλπ (δεν υπολογίζω κατι μαλακίες εξτρα πάνω απο Κίνα ή το 9Η που δεν τα παίρνεις ποτέ πίσω), έφυγε 20,5 μετά από 25 μήνες χρήσης!
Νάτο το τάληρο!Για το Yaris δεν τα θυμάσαι σωστά γιατί η διαφορά των 5Κ για την αλλαγή από diesel σε hybrid συνοδεύτηκε από εξαρχής νέα εγγύηση, αγορά facelift, επιπλέον εξοπλισμό (TSS, clima, αυτόματο κιβώτιο κα) που ήταν απολύτως δικαιολογημένη, ειδικά αν σκεφτείς ότι έδωσα αμάξι με ήδη 30Κ χιλιόμετρα, βαμμένη πόρτα και 2ετή καθημερινή χρήση! (είχα πετύχει τότε όπως και τώρα με την Χ1 αλλαγή επιπέδων εξοπλισμού και ξεστοκάρισμα και έτσι καλές εκπτώσεις)
Το όλο λάθος στην πορεία των πραγμάτων ήταν το QQ, όσο λογική και να φαινόταν το 2014 η επιλογή του οικονομικά!
-
Οκ εχεις ριξει στο καιαδα ενα 10χιλιαρο οχι τα διπλα μεσα σε μια 2ετια. Εκανα λαθος, απλα εχεις χασει 10 χιλιαρικα σε μια 2ετια οχι 20...
Αμα ειναι να τις 'κερδας' τις δικες, μπορω να μπριζωνω και πολυ χειροτερα
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Οκ εχεις ριξει στο καιαδα ενα 10χιλιαρο οχι τα διπλα μεσα σε μια 2ετια. Εκανα λαθος, απλα εχεις χασει 10 χιλιαρικα σε μια 2ετια οχι 20...
Αμα ειναι να τις 'κερδας' τις δικες, μπορω να μπριζωνω και πολυ χειροτεραΔεν θέλω πρίζωμα, δεν παίζει από τη μία χαπάκι για πίεση/άγχος και από την άλλη πρίζωμα
Δεν μπορώ πάντως να καταλάβω γιατί θεωρείς χάσιμο την ανταλλαγή diesel/hybrid;
Τα 2 μοντέλα, ακόμα και να μην υπολογίσουμε τη διαφορά prefacelift και facelift, είχαν ως καινούργια διαφορά €3000 στην τιμή αγοράς(15500 αγορά το diesel, 18500 το hybrid).
Αρα το πραγματικό επιπλεόν κόστος ήταν 2 μόλις χιλιάρικα όπου έδωσα ενα μτχ διετίας (non metallic με λιγότερο εξοπλισμό και ήδη 30.000 χιλιομετρα) και πήρα ένα νεωτερο, facelift, με πλουσιότερο εξοπλισμό, άλλα 2 χρόνια εγγύηση, χρώμα πέρλα κλπ... Και leasing να το είχα το diesel περισσότερα θα είχα πληρώσει στη διετία -
Πραγματι δεν υπαρχει χασουρα για το Γιαρις, απλα πληρωσε για ενα καλυτερο και ποιο καινουριο αμαξι.
-
Πάρτε το χαμπάρι τα toyota είναι σα τις λίρες αχ και να γίνει κάνα μπαμ και πάμε στη δραχμή, θα δίνεις yaris και θα παίρνεις γυναίκα, θα δίνεις c-hr και θα παίρνεις γυναίκα και σπίτι προίκα , καλά ο iceman7 που εχει yaris και ΒΜW χαρέμι από ρωσίδες και βίλα με αιγιαλό στη Χαλκιδική!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Πάρτε το χαμπάρι τα toyota είναι σα τις λίρες αχ και να γίνει κάνα μπαμ και πάμε στη δραχμή, θα δίνεις yaris και θα παίρνεις γυναίκα, θα δίνεις c-hr και θα παίρνεις γυναίκα και σπίτι προίκα , καλά ο iceman7 που εχει yaris και ΒΜW χαρέμι από ρωσίδες και βίλα με αιγιαλό στη Χαλκιδική!Ετσι, δώσε πόνο παιχταρά μου!!!!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πάρτε το χαμπάρι τα toyota είναι σα τις λίρες αχ και να γίνει κάνα μπαμ και πάμε στη δραχμή, θα δίνεις yaris και θα παίρνεις γυναίκα, θα δίνεις c-hr και θα παίρνεις γυναίκα και σπίτι προίκα , καλά ο iceman7 που εχει yaris και ΒΜW χαρέμι από ρωσίδες και βίλα με αιγιαλό στη Χαλκιδική!
Ετσι, δώσε πόνο παιχταρά μου!!!!
ακόμη προσπαθώ να καταλάβω τους λόγους που έδωσες το qq για να πάρεις ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο,άλλης μάρκας και πολύ ακριβότερο!!!!
λόγοι prestige στην ντάνα των δικαστηρίων πρέπει να είναι απο πίσω!!!!! -
Τουναντίον! Το τελευταίο που το πήρα ήταν για μούρη ! Στα δικαστήρια και γενικά εντός της πόλης των κανίβαλων μόνο με το leasing 108. Και μπορεί το φορούμ εδώ να το ξέρει αλλά στην καθημερινότητα και στον κύκλο μου δεν κάνω ποτέ κουβέντα τι οδηγώ , που πάω και πως χαλάω τα λεφτά μου.
Το QQ το έδωσα για τους λόγους που τόσο έχω εξαντλήσει στο θέμα του.
Έπασχε στο ζήτημα συναρμογής, ποιότητας κατασκευής, γενικά απτής ποιότητας και για εμένα και δικτύου.
Ίσως ήταν εξαρχής λάθος επιλογή και σε κάθε περίπτωση ήταν αποτέλεσμα συμβιβασμού μετά τη 'δήμευση' του rav4 άπο το κράτος.Από εκεί και πέρα μεταξύ QQ και Χ1 ουδεμία σύγκριση υπάρχει και οποιαδήποτε απόπειρα αδικεί και τα δυο αμάξια που είναι κορυφή στο κοινο που απευθύνονται.
Άλλοι χώροι, άλλη ποιότητα, άλλο στήσιμο, άλλος εξοπλισμός.
Περισσότερο ήθελα ηρεμία, κάτι να ξανάνιώσω ομορφα και ας έδινα και κάτι παραπάνω, πέτυχα και την προσφορά και είπα να το τολμήσω !
-
Ερώτηση για αυτούς που έτυχε να οδηγήσουν Yaris και πρώτης γενιάς και δεύτερης.
Πιστεύετε ότι η δεύτερη γενιά ήταν πολύ καλύτερη από την πρώτη, ποια σας κέρδισε περισσότερο και από σκοπιά fun to drive ποιά είναι η πιό ενδιαφέρουσα; Υποκειμενικά κατά τη γνώμη σας πάντα.
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Ερώτηση για αυτούς που έτυχε να οδηγήσουν Yaris και πρώτης γενιάς και δεύτερης.Πιστεύετε ότι η δεύτερη γενιά ήταν πολύ καλύτερη από την πρώτη, ποια σας κέρδισε περισσότερο και από σκοπιά fun to drive ποιά είναι η πιό ενδιαφέρουσα; Υποκειμενικά κατά τη γνώμη σας πάντα.
Το σίγουρο είναι ότι στο θέμα ποιότητας η πρώτη γενιά ήταν καλύτερη..
-
Πολύ καλύτερη σε όλα η δεύτερη γενιά.
Στην πρώτη θυμάμαι την άθλια θέση οδήγησης και την οδική συμπεριφορά ΓΤΠ. Ανασφάλεια και δυσφορια μου είχε φέρει... Ήταν και άσχημο.
Η δεύτερη ιδίως στην f/l έκδοση του θα έλεγα καλύτερο και από το τωρινό. Είχα οδηγήσει ένα μαύρο 1.33 με μπεζ εσωτερικό με πολύ καλό εξοπλισμό και πολλά δερματα. Ποιοτικό, λειτουργικό και νευρικό αμαξακι. -
Επειδή τα έχω οδηγήσει ολα, πέρα από κάτοχος του τρίτου και τωρινού, είχε ο αδελφός μου το πρώτο, τωρινο είναι σαφώς καλύτερο, το δεύτερο αμέσως μετά και λιγότερο καλό το πρώτο
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
...Yaris......σκοπιά fun to drive ποιά είναι η πιό ενδιαφέρουσα; ...
Τρολλαρεις χοντρα...
-
Το πιο fun to drive είναι το 2ης γενιάς (σύγκριση ανάμεσα σε 1η ,2η) αυτό που έχει καταφέρει η toyota είναι ότι το D4D είναι το πιο γρήγορο και στη 2η και στη 3η γενιά και το πιο βελτιώσιμο !
Όχι ότι μας χαλάει με τη βενζίνη στο 1,50! -
Ανακλησούλα
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Toyota, τα αυτοκίνητα αυτά έχουν ταξινομηθεί σε Ιαπωνία, Κίνα, Ευρώπη αλλά και σε πολλές ακόμα αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η ιαπωνική εταιρεία. Περί τα 1,16 εκ. οχήματα βρίσκονται στην Αυστραλία, στη Μέση Ανατολή και σε μικρότερες αγορές, ενώ στην Ιαπωνία ο αριθμός των επίμαχων αυτοκινήτων αγγίζει τις 750.000. Από την εν λόγω «διαταγή» εξαιρούνται μοντέλα και εκδόσεις που έχουν πωληθεί στη Β. Αμερική. Για τα μοντέλα που επηρεάζονται από την εν λόγω ανάκληση στη γηραιά ήπειρο, η Toyota δεν έχει προς το παρόν δώσει συγκεκριμένα αριθμητικά στοιχεία.
Η αιτία του προβλήματος των αερόσακων, τους οποίους έχει κατασκευάσει η ιαπωνική Takata, εντοπίζεται σε μια χημική ουσία η οποία μπορεί να εκραγεί με μεγάλη δύναμη κατά την ανάπτυξη των αερόσακων μετά από παρατεταμένη έκθεσή της σε θερμό περιβάλλον.
Αντίστοιχες ανακλήσεις σε 240.000 αυτοκίνητα τους στην αγορά της Ιαπωνίας έχουν ήδη προβεί η Subaru, η Mitsubishi και η Hino Motors._Χ.Α.
Sent from my iPad using Tapatalk
TOYOTA FORUM