-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πιο πολύ μάλιστα ξεκίνησα να το ψάχνω επειδή τα πίσω φώτα που δεν είναι led αν δεν είναι led όλα (έλεος ρε BMW) μου έχουν φανεί σε άλλες Χ1 που βλέπω στο δρόμο κάπως αδύναμα.
Από τα μπροστινά δεν έχω παράπονο αλλά θα τα ήθελα λευκά για την εμφάνιση!...δεν έχεις καθόλου άδικο σε αυτό! Τώρα που το λές, και εγώ το έχω δεί σε άλλους. Κάτι ήξεραν και τα χρεώνουν κοντά στα 2 χιλιάρικα οι Γερμανοί...
Βασιλη κατασκευαστή φίλε μου μόλις είδα pm που μου έστειλες αρκετές μέρες πριν αλλά λόγω πανικού στη δουλειά δεν είχα προσέξει καν! Απολογούμαι κ εδώ κ θα φροντίσω αυτό που μου ζήτησες ακόμη κ μέσα στη μέρα!
Τί απολογείσαι ρε Billy? Μακάρι όλοι να πνιγόμασταν στη δουλειά! Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
-
Υπάρχει τρόπος να απενεργοποιηθούν τα φώτα πορείας που ανάβουν αυτόματα όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Υπάρχει τρόπος να απενεργοποιηθούν τα φώτα πορείας που ανάβουν αυτόματα όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο?Ειναι υποχρεωτικα.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Όσοι δεν έχουμε led και θα θέλαμε λευκό και καλύτερο φως βλέπω ότι έχουν ήδη βγει
https://www.ledperf.co.uk/leds-for-bmw- ... 9_904.htmlΧμου....
Πιο πολύ μάλιστα ξεκίνησα να το ψάχνω επειδή τα πίσω φώτα που δεν είναι led αν δεν είναι led όλα (έλεος ρε BMW) μου έχουν φανεί σε άλλες Χ1 που βλέπω στο δρόμο κάπως αδύναμα.
Από τα μπροστινά δεν έχω παράπονο αλλά θα τα ήθελα λευκά για την εμφάνιση!Αν το ψάξετε...ψήνομαι!
-
Τώρα επικεντρώσου σε μεμβράνες, αντικλεπτικό, ceramic, λασπωτήρες κλπ.
Αλήθεια, το ceramic τι είναι..?
-
Το ceramic οντως τι ακριβως ειναι; οσον αφορα το αντικλεπτικο καταφερα να μου περασει η αντιπροσωπεια συναγερμο , οχι βεβαια τον εργοστασιακο, και νομιζω οτι θα με καλυψει σε συνδυασμο με την ασφαλεια κλοπης που θα βαλω. Παραλληλα κοιταω και κατι μαγνητικα gps trackers ( με 50 ευρω κοστος) και obd protectors !!!! Παντως και τα φωτα led που αναφερεται παραπανω δεν ειναι ασχημα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Τα φώτα που μπορεί να μπουν με retrofit , τουλάχιστον για XENON που το είχα ψιλοψάξει , μπορεί να δημιουργήσουν αρκετά προβλήματα .
Κατ'αρχήν πρέπει να είναι CANBUS οπωσδήποτε .
Επίσης πρέπει να έχουν τα χαρακτηριστικά των φώτων αλογόνου , δηλαδή H7 55W.
Θα έλεγα ότι το ίδιο ισχύει και στα LED .
Η ποιότητα των υλικών , αλλά και του τεχνικού που θα αναλάβει την κωδικοποίηση θα πρέπει να είναι καρυφαία και πάλι με την αίρεση ότι μπορεί να εμφανιστούν παρενέργειες σε τόσο άσχετα πράγματα που ούτε να περνάει από το μυαλό κάποιου ότι μπορεί να οφείλεται στα φώτα.Αν όμως παρ'όλα αυτά κάποιος γνωρίζει ότι ισχύει το αντίθετο , ευχαρίστως να μας βάλει στο τριπάκι να ...ξαναψαχτούμε για LED .
-
Δες http://www.ceramic-pro.gr/index.php?language=en
να καταλάβεις. Ειδικά για σκούρα χρώματα συνιστάται ανεπιφύλακτα -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Όσοι δεν έχουμε led και θα θέλαμε λευκό και καλύτερο φως βλέπω ότι έχουν ήδη βγει
https://www.ledperf.co.uk/leds-for-bmw- ... 9_904.htmlΧμου....
Πιο πολύ μάλιστα ξεκίνησα να το ψάχνω επειδή τα πίσω φώτα που δεν είναι led αν δεν είναι led όλα (έλεος ρε BMW) μου έχουν φανεί σε άλλες Χ1 που βλέπω στο δρόμο κάπως αδύναμα.
Από τα μπροστινά δεν έχω παράπονο αλλά θα τα ήθελα λευκά για την εμφάνιση!Αν το ψάξετε...ψήνομαι!
Βασιλη θα το ψάξω. Έχει και ένα πολύ καλό μαγαζί εδώ που το είχαμε ψάξει στο qashqai forum και θα ρωτήσω και εκεί.
-
Ο χρήστης macron έγραψε:
Τα φώτα που μπορεί να μπουν με retrofit , τουλάχιστον για XENON που το είχα ψιλοψάξει , μπορεί να δημιουργήσουν αρκετά προβλήματα .
Κατ'αρχήν πρέπει να είναι CANBUS οπωσδήποτε .
Επίσης πρέπει να έχουν τα χαρακτηριστικά των φώτων αλογόνου , δηλαδή H7 55W.
Θα έλεγα ότι το ίδιο ισχύει και στα LED .
Η ποιότητα των υλικών , αλλά και του τεχνικού που θα αναλάβει την κωδικοποίηση θα πρέπει να είναι καρυφαία και πάλι με την αίρεση ότι μπορεί να εμφανιστούν παρενέργειες σε τόσο άσχετα πράγματα που ούτε να περνάει από το μυαλό κάποιου ότι μπορεί να οφείλεται στα φώτα.Αν όμως παρ'όλα αυτά κάποιος γνωρίζει ότι ισχύει το αντίθετο , ευχαρίστως να μας βάλει στο τριπάκι να ...ξαναψαχτούμε για LED . [emoji38]
Τα xenon είναι όντως πιο επίφοβα. Τα Led είναι canbus και μπαίνουν στην ίδια θέση και με τον ίδιο τρόπο με τις αλογόνου. Στην Αμερική είναι συχνή αλλαγή
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δες http://www.ceramic-pro.gr/index.php?language=en
να καταλάβεις. Ειδικά για σκούρα χρώματα συνιστάται ανεπιφύλακταΔε πιανει βαφή ομως πανω να το αναφέρουμε κι αυτο, τοπική διόρθωση τη ξεχνάς αν τύχει κατι
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Δες http://www.ceramic-pro.gr/index.php?language=en
να καταλάβεις. Ειδικά για σκούρα χρώματα συνιστάται ανεπιφύλακταΔε πιανει βαφή ομως πανω να το αναφέρουμε κι αυτο, τοπική διόρθωση τη ξεχνάς αν τύχει κατι
Μπορει να γίνει τοπική βαφή, υπάρχουν ειδικά χημικά αφαίρεσης τέτοιων προϊόντων.
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Δες http://www.ceramic-pro.gr/index.php?language=en
να καταλάβεις. Ειδικά για σκούρα χρώματα συνιστάται ανεπιφύλακταΔε πιανει βαφή ομως πανω να το αναφέρουμε κι αυτο, τοπική διόρθωση τη ξεχνάς αν τύχει κατι
Sent from my iPad using Tapatalk
Και βάψιμο και διόρθωση γινεται, απλα αφαιρείται το υλικό πρώτα, μετα γινεται η διόρθωση και μετα ξανά περνιέται.
Βασικά η απόφαση να πας σε μια τέτοια λύση απαιτεί πολυ καλή σκέψη για το οικονομικό μέρος της, συνυπολογιζομένου με του χρόνου διακράτησης του αυτοκινητου. -
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Υπάρχει τρόπος να απενεργοποιηθούν τα φώτα πορείας που ανάβουν αυτόματα όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο?Για ποιο λόγο να τα απενεργοποιήσεις? Εκτός του ότι προσφέρουν σε ασφάλεια (ορατότητα) είναι και υποχρεωτικά βάσει νόμου!
-
τα φώτα πορείας είναι η μεγάλη σκάλα, οι προβολείς που λέμε.
Τα φώτα διασταύρωσης είναι η μεσαία, τα κανονικά δλδ που ανάβουμε για να βλέπουμε το βράδυ.
Τα φώτα θέσης είναι τα μικρά, αυτά που ανάβουν στην πρώτη θέση του διακόπτη, οι ψήρες.Ξέχασα και τα περβολάκια που είναι χαμηλά στον προφυλακτήρα.
Αυτά που ανάβουν συνέχεια είναι τα DRL (daytime running lights) και δεν έχουν σχέση με τα υπόλοιπα, εκτός ίσως από κάποια μοντέλα που χρησιμοποιούσαν κάποια από τα πρώτα ως DRL. Συνήθως είναι LED. Ποια από όλα σου ανάβουν;
-
τα φώτα πορείας είναι η μεγάλη σκάλα, οι προβολείς που λέμε.
Τα φώτα διασταύρωσης είναι η μεσαία, τα κανονικά δλδ που ανάβουμε για να βλέπουμε το βράδυ.
Τα φώτα θέσης είναι τα μικρά, αυτά που ανάβουν στην πρώτη θέση του διακόπτη, οι ψήρες.Ξέχασα και τα περβολάκια που είναι χαμηλά στον προφυλακτήρα.
Αυτά που ανάβουν συνέχεια είναι τα DRL (daytime running lights) και δεν έχουν σχέση με τα υπόλοιπα, εκτός ίσως από κάποια μοντέλα που χρησιμοποιούσαν κάποια από τα πρώτα ως DRL. Συνήθως είναι LED. Ποια από όλα σου ανάβουν;
Νομίζω ότι είναι τα μικρά, αλλά ο διακόπτης είναι στη θέση μηδέν. Βγάζει και μια σχετική πράσινη ένδειξη στον πίνακα οργάνων.
Υποθέτω ότι σε όλα τα Χ1 τα ίδια φώτα θα ανάβουν όταν ξεκινάς. -
Αυτά είναι τα DRL (φώτα ημέρας) και ανάβουν συνέχεια βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Το εσωτερικό ζευγάρι (κοντά στη γρίλια) πρέπει να είναι το φως θέσης και το εξωτερικό διασταύρωσης και πορείας.
Εκτός εάν η τελευταία θέση στον διακόπτη είναι το 'αυτόματο' και το κοιτάς μέσα σε σκοτεινό γκαράζ, οπότε και λογικά είναι αναμμένα.
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
τα φώτα πορείας είναι η μεγάλη σκάλα, οι προβολείς που λέμε.
Τα φώτα διασταύρωσης είναι η μεσαία, τα κανονικά δλδ που ανάβουμε για να βλέπουμε το βράδυ.
Τα φώτα θέσης είναι τα μικρά, αυτά που ανάβουν στην πρώτη θέση του διακόπτη, οι ψήρες.Ξέχασα και τα περβολάκια που είναι χαμηλά στον προφυλακτήρα.
Αυτά που ανάβουν συνέχεια είναι τα DRL (daytime running lights) και δεν έχουν σχέση με τα υπόλοιπα, εκτός ίσως από κάποια μοντέλα που χρησιμοποιούσαν κάποια από τα πρώτα ως DRL. Συνήθως είναι LED. Ποια από όλα σου ανάβουν;
Νομίζω ότι είναι τα μικρά, αλλά ο διακόπτης είναι στη θέση μηδέν. Βγάζει και μια σχετική πράσινη ένδειξη στον πίνακα οργάνων.
Υποθέτω ότι σε όλα τα Χ1 τα ίδια φώτα θα ανάβουν όταν ξεκινάς.Στη θέση 0 είναι η αυτόματη λειτουργία των φώτων βάσει του αισθητήρα!
Ανάβουν πάντα τα θέσης/DRL και όταν είσαι σε κλειστό parking ή μπαίνεις σε τούνελ ανάβουν αυτόματα τα διαστάυρωσης (μεσαία)
Στην αμέσως επόμενη προς τα δεξιά θέση θα ανάψουν μόνο τα πορείας/DRL (λευκά) και στην τρίτη (δεύτερη από δεξιά) τα διασταύρωσης -
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Αυτά είναι τα DRL (φώτα ημέρας) και ανάβουν συνέχεια βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Το εσωτερικό ζευγάρι (κοντά στη γρίλια) πρέπει να είναι το φως θέσης και το εξωτερικό διασταύρωσης και πορείας.
Εκτός εάν η τελευταία θέση στον διακόπτη είναι το 'αυτόματο' και το κοιτάς μέσα σε σκοτεινό γκαράζ, οπότε και λογικά
είναι αναμμένα.Η φωτό που έχεις βάλει δείχνει αμάξι με τα led.
Το πως λειτουργεί ο διακόπτης σε Χ1 χωρίς led το γράφω παραπάνω! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
τα φώτα πορείας είναι η μεγάλη σκάλα, οι προβολείς που λέμε.
Τα φώτα διασταύρωσης είναι η μεσαία, τα κανονικά δλδ που ανάβουμε για να βλέπουμε το βράδυ.
Τα φώτα θέσης είναι τα μικρά, αυτά που ανάβουν στην πρώτη θέση του διακόπτη, οι ψήρες.Ξέχασα και τα περβολάκια που είναι χαμηλά στον προφυλακτήρα.
Αυτά που ανάβουν συνέχεια είναι τα DRL (daytime running lights) και δεν έχουν σχέση με τα υπόλοιπα, εκτός ίσως από κάποια μοντέλα που χρησιμοποιούσαν κάποια από τα πρώτα ως DRL. Συνήθως είναι LED. Ποια από όλα σου ανάβουν;
Νομίζω ότι είναι τα μικρά, αλλά ο διακόπτης είναι στη θέση μηδέν. Βγάζει και μια σχετική πράσινη ένδειξη στον πίνακα οργάνων.
Υποθέτω ότι σε όλα τα Χ1 τα ίδια φώτα θα ανάβουν όταν ξεκινάς.Στη θέση 0 είναι η αυτόματη λειτουργία των φώτων βάσει του αισθητήρα!
Ανάβουν πάντα τα θέσης/DRL και όταν είσαι σε κλειστό parking ή μπαίνεις σε τούνελ ανάβουν αυτόματα τα διαστάυρωσης (μεσαία)
Στην αμέσως επόμενη προς τα δεξιά θέση θα ανάψουν μόνο τα πορείας/DRL (λευκά) και στην τρίτη (δεύτερη από δεξιά) τα διασταύρωσηςΤώρα έχω εγώ απορίες
- 'Ανάβουν πάντα τα θέσης/DRL' Τα θέσης και τα DRL είναι διαφορετικά φώτα ή τα ίδια? Αν είναι διαφορετικά, τότε ανάβουν και τα 2? Μόνιμα?
- Αν θέλεις να ανάψεις μόνο τα θέσης, αλλά δεν θέλεις να το έχεις στο αυτόματο, τι κάνεις;
- 'στην τρίτη (δεύτερη από δεξιά) τα διασταύρωσης' Τα μεγάλα φώτα ανάβουν μόνιμα από τον διακόπτη? 'Όχι από το στέλεχος των φλας? Αν θέλεις να παίξεις τα φώτα?
BMW X1 2016