-
Ο χρήστης tommot έγραψε:
Επειδή τσεκάρω τελευταία τον 1.0 κινητήρα βενζίνης του Ateca, ποιά είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο κινητήρα σε SUV? Συγκριτικά με τον 1.5 diesel του Qashqai βγάζει πάνω-κάτω τα ίδια χαρακτηριστικά.Τον έχει δοκιμάσει κάποιος στο δρόμο και με φορτωμένο SUV? Και απο κατανάλωση τι παίζει?
Πάντως συγκριτικά Seat-Nissan, η Seat δίνει περισσότερα 'καλούδια' όπως φιμε, περαιτέρω έκπτωση και 2 χρόνια δωρεάν service. Συν του ότι έχει στάνταρ οθόνη (χωρίς gps). Αντιθέτως για το qashqai κάνουν δώρο συναγερμό, αισθητήρες παρκαρίσματος, πατάκια,τρίγωνο-φαρμακείο...
...μια προσφατη οδηγικη γνωριμια, με καταγεγραμμενες εντυπωσεις, αν θες, εδω:
viewtopic.php?f=15&t=31644&start=8685#p3180678
-
Εαν εξαιρέσεις την εμφάνιση που ειναι υποκειμενικη (το Qashqai ειναι απο τα ομορφοτερα SUV) και την καταναλωση που στο Ατεκα ειναι μεγαλυτερη, κατα τα αλλα το Ateca ειναι συνολικα καλυτερο αυτοκινητο.
-
Επιδόσεις λογικά το QQ έχει καλύτερες.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εαν εξαιρέσεις την εμφάνιση που ειναι υποκειμενικη (το Qashqai ειναι απο τα ομορφοτερα SUV) και την καταναλωση που στο Ατεκα ειναι μεγαλυτερη, κατα τα αλλα το Ateca ειναι συνολικα καλυτερο αυτοκινητο.Παιδια τι να πω. Σε ενα λεον κουπρα προηγουμενης γενιας που εχω μπει πολλακις, το μονο καλο εκτος των εκρηκτικων επιδοσεων ηταν η καλη ποιοτητα και συναρμογη των υλικων. Κατα τα αλλα μεσα εντελως συντηρητικη σχεδιαση και προς το ασχημο θα ελεγα. Για ταξιδι ουτε στον εχθρο μου. Δεν θεωρω πως το ateca θα βγει καλυτερο απο τους ανταγωνιστες του και ειδικα σε σχεση με το qq το οποιο ειναι πολυ ισορροπημενο οχημα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εαν εξαιρέσεις την εμφάνιση που ειναι υποκειμενικη (το Qashqai ειναι απο τα ομορφοτερα SUV) και την καταναλωση που στο Ατεκα ειναι μεγαλυτερη, κατα τα αλλα το Ateca ειναι συνολικα καλυτερο αυτοκινητο.Το περιοδικο drive παντως ,μετρησε μεση καταναλωση 7,8l/100κμ για το Αteca 1.0 και 7,7l/100km για το QQ 1.2...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Επιδόσεις λογικά το QQ έχει καλύτερες....περι του Ateca:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... eca-10-tsi
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εαν εξαιρέσεις την εμφάνιση που ειναι υποκειμενικη (το Qashqai ειναι απο τα ομορφοτερα SUV) και την καταναλωση που στο Ατεκα ειναι μεγαλυτερη, κατα τα αλλα το Ateca ειναι συνολικα καλυτερο αυτοκινητο.
Παιδια τι να πω. Σε ενα λεον κουπρα προηγουμενης γενιας που εχω μπει πολλακις, το μονο καλο εκτος των εκρηκτικων επιδοσεων ηταν η καλη ποιοτητα και συναρμογη των υλικων. Κατα τα αλλα μεσα εντελως συντηρητικη σχεδιαση και προς το ασχημο θα ελεγα. Για ταξιδι ουτε στον εχθρο μου. Δεν θεωρω πως το ateca θα βγει καλυτερο απο τους ανταγωνιστες του και ειδικα σε σχεση με το qq το οποιο ειναι πολυ ισορροπημενο οχημα.
...και εγω ετσι νομιζα, μεχρι που οδηγησα το Ateca...
Αλλα απ' οτι φαινεται δεν υποστηριζω μονο εγω κατι τετοιο...
'Το Ateca δε γέρνει, δεν… βουτάει στα φρένα και ακόμα και στα «πολλά» ταξιδεύει ακλόνητο και σταθερό. Το τιμόνι του είναι πολύ άμεσο, θυμίζοντας σε αυτόν τον τομέα εκείνα των BMW, αλλά την ίδια στιγμή είναι και λίγο πιο ελαφρύ στα «λίγα» σε σχέση με τον ευρύτερα σπορτίφ προσανατολισμό του πακέτου «πλαίσιο-ανάρτηση».'
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes/ ... e-skandalo
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Επιδόσεις λογικά το QQ έχει καλύτερες.Πολύ ταχύτερο το βενζινοκίνητο Ateca!
-
Πάντως από τα στοιχεία επιδόσεων που παραθέτει ο Γρηγόρης (ευχαριστούμε φίλε!)προσωπικά βλέπω πως σε εκείνα που με ενδιαφέρουν το kadjar είναι καλύτερο ενώ το qq υστερεί ελάχιστα σε βαθμό που για εμένα δεν θα καθόριζε την τελική επιλογή μου ανάμεσα σε αυτά και μόνο τα 2. Επίσης όπως έχει ειπωθεί πολλάκις οι μετρήσεις γίνονται συνήθως με έναν επιβαίνων, τον οδηγό ... ενώ όταν τα οχήματα φορτώνονται οι επιδόσεις τους στο πλείστον των περιπτώσεων αλλάζουν άρδην προς το χειρότερο. Εκει πραγματικά δεν ξέρω ποιο από τα τρία που παρατίθενται θα έβγαινε συνολικά κερδισμένο...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το περιοδικο drive παντως ,μετρησε μεση καταναλωση 7,8l/100κμ για το Αteca 1.0 και 7,7l/100km για το QQ 1.2...Σωστά...αλλά ο φίλος ρωτάει για QQ 1.5 diesel.
Επειδή τσεκάρω τελευταία τον 1.0 κινητήρα βενζίνης του Ateca, ποιά είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο κινητήρα σε SUV? Συγκριτικά με τον **1.5 diesel του Qashqai **βγάζει πάνω-κάτω τα ίδια χαρακτηριστικά.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Τέλος, βλέποντας όλα αυτά τα SUV τριγύρω μου, σκεφτόμουν πως σε μεγάλο βαθμό έχουν εκτοπίσει το μεγάλο αποθημένο του Έλληνα οδηγού, τις κούρσες τύπου Avensis, Passat, Vectra, Mondeo. Και μάλλον καλά έκαναν, μιας και είναι αρκετά όμορφα και κυρίως πολύ πιο πρακτικά από τα sedan που επιλέγαν οι περισσότεροι παλιότερα.
Ειστε κι εσεις ,ειμαστε κι εμεις που μας φερνουν αναγουλα.. Ακου ομορφα...
-
Παρόλο που η κατηγορία έχει λίγα χρόνια ζωής συγκριτικά με των λοιπων εντούτοις έχει βγάλει σχεδιαστικά διαμαντάκια όπως τέτοιο είναι το 3008, το evoque η η Χ1. Ο καιρός των χοντροκομμένων πατζέρο, πινίν, τζίμνι έχει παρέλθει. Προς τι ο γέλωτας; Για πολλά χρόνια επίσης πολλες εταιρείες παρήγαγαν σεντάν που ήταν για κλοτσές. Μη κοιτάς την πεζώ, την citroen ή την bmw alfaromeo που σχεδιαστικά πάντα πρόσφεραν το κάτι παραπάνω. Η μη σου σβήσει δεν έβγαζε το καρίσμα ή η ΤΟΥΟΤΑ το κορόλλα ή η σουζούκι το λιάνα, η vw το ζετα κοκ. Στα crossover κόλλησες;
-
Ειναι το στατιστικο να βγαινουν και 3 στα 100 ομορφα...
Πολλες φορες επισης τα εχω χαρακτηρισει αυτα που μ αρεσαν ΟΜΟΡΦΑ ΓΙΑ SUV..
-
Παντως τα δικια σου τα εχεις. Το επομενο μου οχημα θα ηθελα να ειναι σενταν και με τα τρεχοντα δεδομενα θα ημουν αναμεσα σε δυο.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πάντως από τα στοιχεία επιδόσεων που παραθέτει ο Γρηγόρης (ευχαριστούμε φίλε!)προσωπικά βλέπω πως σε εκείνα που με ενδιαφέρουν το kadjar είναι καλύτερο ενώ το qq υστερεί ελάχιστα σε βαθμό που για εμένα δεν θα καθόριζε την τελική επιλογή μου ανάμεσα σε αυτά και μόνο τα 2. Επίσης όπως έχει ειπωθεί πολλάκις οι μετρήσεις γίνονται συνήθως με έναν επιβαίνων, τον οδηγό ... ενώ όταν τα οχήματα φορτώνονται οι επιδόσεις τους στο πλείστον των περιπτώσεων αλλάζουν άρδην προς το χειρότερο. Εκει πραγματικά δεν ξέρω ποιο από τα τρία που παρατίθενται θα έβγαινε συνολικά κερδισμένο...Οι κατασκευαστες συνηθως στα φυλλαδια τους που δημοσιευουν τεχνικα χαρακτηριστικα, αναφερουν επιδοσεις οι οποιες πραγματοποιουνται ΜΟΝΟ με οδηγο και οργανα μετρησεις. Για αυτο και συνηθως ειναι σχετικα αισιοδοξα τα νουμερα των περισσοτερων.
Αντιθετως η πλειοψηφια των περιοδικων (ξενα και Ελληνικα) πραγματοποιουν μετρησεις επιδοσεων, με ΔΥΟ ατομα, συν τα οργανα μετρησεων (2-3 κιλα) και ρεζερβουαρ καυσιμου συνηθως μισογεματο ή 3/4...
Οπερ και οι μετρησεις που παρεθεσα απο το περιοδικο Drive ειναι με δυο ατομα...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το περιοδικο drive παντως ,μετρησε μεση καταναλωση 7,8l/100κμ για το Αteca 1.0 και 7,7l/100km για το QQ 1.2...
Σωστά...αλλά ο φίλος ρωτάει για QQ 1.5 diesel.
Επειδή τσεκάρω τελευταία τον 1.0 κινητήρα βενζίνης του Ateca, ποιά είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο κινητήρα σε SUV? Συγκριτικά με τον **1.5 diesel του Qashqai **βγάζει πάνω-κάτω τα ίδια χαρακτηριστικά.
Α, οκ δεν το προσεξα. Απ' οσο εχω δει σε καποια αρθρα, νομιζω η μεση καταναλωση του πετρελαιοκινητου Qashqai 1.5 / 110ps ειναι στα 6l/100km...
Ειναι σιγουρα μια χαμηλοτερη τιμη, που σε συνδυασμο με το επισης χαμηλοτερο κοστος του πετρελαιου εναντι της αμολυβδης, το κανει προτιμητεο ειδικα και απο την στιγμη που η διαφορα τιμης μεταξυ του diesel 1.5 και petrol 1.2 QQ στις ιδιες εξοπλιστικες εκδοσεις ειναι μολις 1,000ευρω.
Επειδη τυχαινει να εχω οδηγησει και τις δυο εκδοσεις, θεωρω οτι ειναι περισσοτερο θεμα προτιμησης, αλλα και ετησιων διανυθεντων χλμ.
Το 1,500αρι εχει τοσο υψηλη ροπη (265NM) που οσο και φορτωμενο να ειναι, οι ρεπριζ του δεν θα επηρεαζονται αρνητικα. Απο την αλλη βεβαια χωρις ο συγκεκριμενος πετρελαιοκινητηρας να ακουγεται εντονα...αγροτικος (οπως πχ με το 1,600αρι qq) σιγουρα εχει μικροτερο ευρος λειτουργιας σε σχεση με τον 1,200αρη Turbo βενζινης που απλωνει την -μικροτερη μεν ροπη 200ΝΜ- ισχυ των 115ps πολυ καλυτερα, ετσι ωστε να μην χρειαζεται να καταφευγει κανεις συνεχεια στον (ευχρηστο κατα τα αλλα) επιλογεα ταχυτητων για να βρισκεται στο ωφελιμο ευρος.Να προσθεσω επισης, οτι στα υπερ των QQ εναντι του Ateca ειναι τα εξαιρετικα στανταρ καθισματα, πολυ καλα μελετημενα σε ανατομικη στηριξη...
Τα συγκριτικα μειονεκτηματα που διαπιστωσα, ειναι η οχι τοσο καλη συναρμογη των πλαστικων στο εσωτερικο και η αισθηση ενος λιγοτερο στιβαρου πλαισιου, περα απο το γεγονος οτι και η αναρτηση του QQ δεν εχει την ελαφρως σπορτιφ αισθηση του Ateca...Tελος, καλο θα ειναι να εχει υποψιν ο φιλος και ενδιαφερομενος, οτι σε λιγες μερες στην Διεθνη εκθεση της Γενευης, θα παρουσιαστει η fl εκδοχη του Qashqai, (αλλα και το νεο Mitsubishi Eclipse cross, αυτοκινητο ιδιας κατηγοριας) με οτι αυτο μπορει να συνεπαγεται σε αλλαγες, βελτιωσεις σε εσωτερικο και εξωτερικο.
-
Για τελευταια φορα χρησιμοποειτε τη λεξη ακαμπτο και οχι στιβαρο.. μιλαμε μου κανετε τα νευρα τσαταλια οταν διαβαζω τη λεξη 'στιβαρο'.. Φανταζομαι μπαρμπαδες στο καφενειο να μιλαν για 'κουρσες', το Θεοφραστου να βαραει ντουλαπακια και ελληνικες ταινιες να χτυπανε τα λαστιχα να δουν αν ειναι καλο οταν διαβαζω 'στιβαρο'
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το περιοδικο drive παντως ,μετρησε μεση καταναλωση 7,8l/100κμ για το Αteca 1.0 και 7,7l/100km για το QQ 1.2...
Σωστά...αλλά ο φίλος ρωτάει για QQ 1.5 diesel.
Επειδή τσεκάρω τελευταία τον 1.0 κινητήρα βενζίνης του Ateca, ποιά είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο κινητήρα σε SUV? Συγκριτικά με τον **1.5 diesel του Qashqai **βγάζει πάνω-κάτω τα ίδια χαρακτηριστικά.
Α, οκ δεν το προσεξα. Απ' οσο εχω δει σε καποια αρθρα, νομιζω η μεση καταναλωση του πετρελαιοκινητου Qashqai 1.5 / 110ps ειναι στα 6l/100km...
Ειναι σιγουρα μια χαμηλοτερη τιμη, που σε συνδυασμο με το επισης χαμηλοτερο κοστος του πετρελαιου εναντι της αμολυβδης, το κανει προτιμητεο ειδικα και απο την στιγμη που η διαφορα τιμης μεταξυ του diesel 1.5 και petrol 1.2 QQ στις ιδιες εξοπλιστικες εκδοσεις ειναι μολις 1,000ευρω.
Η κατανάλωση του QQ 1.5 στην πράξη είναι γύρω στα 5.5lt/100Km.
Η διαφορά τιμής ανάμεσα στο 1.2 βενζίνη και το 1.5 diesel είναι 2.800 και όχι 1.000€ (18.990€ έναντι 21.790€). -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Παντως τα δικια σου τα εχεις. Το επομενο μου οχημα θα ηθελα να ειναι σενταν και με τα τρεχοντα δεδομενα θα ημουν αναμεσα σε δυο.Και εγώ συμφωνώ εν μέρη με τον Νονό.
Σπύρο το ένα είναι εύκολο (Giulia ) το άλλο??
Ρωτάω γιατί δεν βρίσκω κανένα να τη συγκρίνω -
BMW τριάρα με 190 αλόγατα!
SUV/Crossovers Forum