-
Οτι και να γραψεις δεν εισαι εσυ που φτιαχνεις τους νομους ουτε τους επιρεαζεις. Αυτο ισχυει και για αυτους που γραφουν σε μπλοκες και στο ιντερνετ γενικα.
Το τεκμηριο του αμαξια βασιζεται στα κυβικα. Αν πανε να φορολογησουν το 1.5 θα την φαει και το Κασκαι και το Κλειω πχ που καμμια σχεση με αμαξι πολυτελειας ειναι.
Η αξια της ασφαλειας δεν νομιζω οτι υπαρχει στο υπουργιο οικονομικων. Οτι δεν υπαρχει στην βαση δεδομενων που χρησιμοποιουν δεν μπορει να χρησιμοποιηθει (μεχρι να φτιαχτει το περουσιολογιο).
Να δουμε τι θα σκαρφιστουν τελικα αν και πιστευω θα παρει 2-3 χρονια ακομα για να κανουν σημαντικες αλλαγες. Μην θεωρεις δεδομενο οτι θα φορολογηθουν οσοι αγορασαν BMW γιατι ειναι περα απο καθε λογικη να φορολογησεις καποιον που οδηγαει BMW ιδιας αξιας με Νισσαν πχ. αλλα αυτον με το Νισσαν να μην τον φορολογησει.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Οτι και να γραψεις δεν εισαι εσυ που φτιαχνεις τους νομους ουτε τους επιρεαζεις. Αυτο ισχυει και για αυτους που γραφουν σε μπλοκες και στο ιντερνετ γενικα.Το τεκμηριο του αμαξια βασιζεται στα κυβικα. Αν πανε να φορολογησουν το 1.5 θα την φαει και το Κασκαι και το Κλειω πχ που καμμια σχεση με αμαξι πολυτελειας ειναι.
Η αξια της ασφαλειας δεν νομιζω οτι υπαρχει στο υπουργιο οικονομικων. Οτι δεν υπαρχει στην βαση δεδομενων που χρησιμοποιουν δεν μπορει να χρησιμοποιηθει (μεχρι να φτιαχτει το περουσιολογιο).
Να δουμε τι θα σκαρφιστουν τελικα αν και πιστευω θα παρει 2-3 χρονια ακομα για να κανουν σημαντικες αλλαγες. Μην θεωρεις δεδομενο οτι θα φορολογηθουν οσοι αγορασαν BMW γιατι ειναι περα απο καθε λογικη να φορολογησεις καποιον που οδηγαει BMW ιδιας αξιας με Νισσαν πχ. αλλα αυτον με το Νισσαν να μην τον φορολογησει.
- Δεν έγραψα πουθενά ότι φτιάχνω εγώ τους νόμους ούτε ότι τους επηρεάζω
- Το Link που παρέθεσα δεν είναι από τυχαία ιστοσελίδα ούτε blog
- Το πού βασίζεται το τεκμήριο μπορεί άνετα να αλλάξει
- Το ότι παρέθεσα το link στο forum της bmw χ1 - μάλλον αυτό οδήγησε στην παρεξήγηση - δεν σχετίζεται με το ότι θα φορολογηθεί μόνο η Χ1. Δεν έγραψα κάτι τέτοιο. Προφανώς θα υπερφορολογηθεί κάθε ακριβό αμάξι ανεξαρτήτως μάρκας σε τέτοια περίπτωση.
- Όταν αγοράζεις το αμάξι γράφεις στο Ε1 το ποσό. Η αξία που αναγράφεται στην ασφάλεια δεν υπάρχει όντως στο υπουργείο. Εύκολα μπορούν να σου ζητήσουν είτε να τη γράψεις ο ίδιος και να ανεβάσεις ή να προσκομίσεις το ασφαλιστήριο αν το θέλουν.
- Και εγώ ελπίζω να μην αλλάξει ο τρόπος φορολόγησης...Ζημιωμένος θα βγω σίγουρα...
Παρέθεσα το Link για τον - κάθε - Στέφανο, γιατί ενδεχομένως να σκεφτεί να προβεί σε αγορά πιο 'οικονομικού αυτοκινήτου' δεδομένης της 'νέας απειλής'...εφόσον δεν θέλει να πληρώνει το κράτος...Για παράδειγμα ίσως να παίξει ρόλο το ψυχολογικό - και όχι μόνο - όριο των 30k στην αξία του αυτοκινήτου...
-
Για το Ε1 γραφεις νομιζω το τιμολογιο αγορας? Πχ για εμας με αποσυρση το ποσο πρεπει να ηταν χαμηλοτερο γιατι η απσυρση ηταν ξεχωριστα.
Παλι παντως σου γραφω οτι υπολογισμο τελων και φορων γινεται με στοιχεια που υπαρχουν σε συγκεκριμενη βαση δεδομενων στο υπουργειο. Δεν ειναι ευκολο να αλλαξει αυτο γιατι πρεπει πρωτα να αλλαξει η βαση που ειναι πολυ δυσκολο αν μιλαμε για πληροφορικη στο υπουργειο (μεγαλο κοστος). Γιαυτο αλλωστε το εχουν ξεσκισει με τα κυβικα γιατι ειναι ευκολο να υπολογισουν το αποτελεσμα. Και με τους ρυπους πηρε χρονια για να περασουν στα τελη μεχρι να δημιουργηθει η καταλληλη βαση δεδομενων.
Βεβαια καποια στιγμη θα αλλαξουν αλλα πρωτον πρεπει να υπαρχει δρομος ακομα και δευτερον οι αξιες ειναι λιγο δυσκολο να μπουν στην εξισωση γιατι μετα την αγορα πεφτουν κατακορυφα συνηθως.
-
Θα διαβάσουμε πολλά σενάρια άκομα. Ψυχραιμία .....
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Για την αξιοπιστία δεν έχει ακουστεί κάτι για την Χ1 γενικότερα. Και στο google να ψάξεις ελάχιστα πράγματα θα βρεις, άρα και αυτό αποτελεί μια ένδειξη. Βέβαια, το αμάξι είναι φρέσκο ακόμη στην αγορά και χρειάζεται σίγουρα καιρός για να δούμε αν υπάρχουν 'παιδικές ασθένειες'. Από την άλλη, όπως και να το κάνουμε bmw είναι...δεν είναι ιαπωνικό...Η 'προϊστορία' δείχνει ότι γενικά η εταιρία έχει βγάλει κουσούρια στο παρελθόν και εγώ θα έλεγα ότι ο υποψήφιος αγοραστής καλύτερα να έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του - και οικονομικά εννοώ - ότι υπάρχει περίπτωση να...Άρα, καβάντζα...
Φυσικά αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι το αμάξι θα βγάλει οπωσδήποτε πρόβλημα...Σωστά τα λές Βασίλη. Να συμπληρώσω ότι συνήθως οι BMW βγάζουν 'ηλίθιες' βλάβες μετά τα 3 χρόνια, τύπου: πολλαπλασιαστές, αντλία νερού, παγούρι νερού, αισθητήρα vanos κλπ. Σπάνια βγάζουν πιο σοβαρές ζημιές, όπου εκεί πονάει το κόστος επισκευής. Γενικά όμως, τα service και οι επισκευές (εργασία + ανταλλακτικά) στην BMW είναι αρκετά ακριβές, οπότε πρέπει ο υποψήφιος ιδιοκτήτης να το έχει στα υπόψιν.
Με την bmw 'αγοράζεις' ΚΑΙ άλλα πράγματα...Θα δώσω ένα παράδειγμα: Χθες έκανα για άλλη μια φορά (από τις χιλιάδες...) τη διαδρομή Ιωάννινα - Καλπάκι με ηλιόλουστη μέρα, είχαμε και αργία στα Γιάννενα και έφυγα νωρίτερα. Δεν άνοιξα ραδιόφωνο ούτε έβαλα μουσική γιατί ήθελα να απολαύσω τη διαδρομή και την οδήγηση. Μπήκα στον νέο περιφερειακό δρόμο από το Πέραμα σε τέλειο οδόστρωμα (εκεί) και απόλαυσα την υπέροχη κύλιση του αμαξιού που ήταν λες και πάταγε σε χαλί. Στις στροφές το κράτημα είναι εξαιρετικό και δεν χρειαζόταν να πατήσω φρένο καθόλου, ενώ πήγαινα με 120-130 χλμ και με ελάχιστες στροφές λόγω diesel. Λίγο ανοιχτό το παράθυρο του συνοδηγού, ο κινητήρας ίσα που ακούγεται...ουσιαστικά με 2000 στροφές και κάτω. Μετά βγήκα στον παλιό δρόμο όπου πλέον υπήρχε περισσότερη κίνηση. Όσες φορές βρήκα 3-4 αμάξια - σε πιο αργούς ρυθμούς - και σε μια δυο περιπτώσεις και σε έντονη ανηφόρα το αμάξι σε αποζημιώνει 100% με ένα βύθισμα του ποδιού στο γκάζι. Η προσπέραση γίνεται παιχνίδι, η επιτάχυνση απολαυστική, το κράτημα τέλειο και δεν κολλάς πουθενά...Σε κάποιες μεγάλες ευθείες για ξεμπούκωμα 'έδωσα' λίγο παραπάνω:Τα 180-190 χλμ έρχονται χωρίς να το καταλάβεις και χωρίς να ζοριστεί το αμάξι....Έφτασα στο μάθημα με ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη...Άλλη μια υπέροχη βόλτα με το Χ1....
Αγοράζεις πολλά πράγματα με την BMW, αλλά τα περισσότερα από αυτά που περιγράφεις Βασίλη μου αφορούν τις εκδόσεις με 2λιτρο μοτέρ (βενζίνη ή diesel) και αυτόματο κιβώτιο (και ακόμα καλύτερα και 4κίνηση) και όχι τις πιο 'ταπεινές' εκδόσεις. Μην παρεξηγηθώ, ακόμα και η 116i έχει εξαιρετικό στήσιμο, κράτημα και ποιότητα κύλισης για την κατηγορία της, αλλά όπως και να το κάνουμε τις πραγματικές αρετές των BMW τις καταλαβαίνεις και απολαμβάνεις με τα μεγάλα μοτέρ (και τα μεγάλα αμαξώματα). Ακόμα θυμάμαι ένα ταξίδι που είχα κάνει με μια 523i (F10) με 2.5λιτρο μοτέρ και 'μόνο' 170 άλογα. Η ποιότητα κύλισης και η άνεση ήταν σε απίστευτα επίπεδα.
ΥΓ: Είναι πολύ εύκολο να αλλάξει η φορολόγηση, αφού η ΛΤΠΦ υπάρχει για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα σε ηλεκτρονική βάση και είναι πανεύκολο να βρούν ποια έχουν αξία πάνω από Χ ποσό.
-
Αλλο το τελωνειο και αλλο για τα τελη. Εγω πιστευω οτι δεν μπορει να φορολογηθει τιποτα που δεν υπαρχει στην αδεια κυκλοφοριας για τελη. Να σου βαλουν ειδικη εισφορα στην φορολογικη δηλωση οπως ο φορος πολυτελειας μπορει αλλα δεν ειναι τοσο απλο με τις αξιες. Εξαλλου μετα την εκπτωση πληρωνεις αλλο απο την αξια που δηλωθηκε στο τελωνειο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Εξαλλου μετα την εκπτωση πληρωνεις αλλο απο την αξια που δηλωθηκε στο τελωνειο.Δεν ισχύει αυτό! Στο τελωνείο δηλώνεται η ΛΤΠΦ η πραγματική. Η έκπτωση αφορά μείωση του κέρδους του εισαγωγέα / εμπόρου ή την προσθήκη εξοπλισμού στην υπάρχουσα τιμή. Υπάρχει βάση με την ΛΤΠΦ για κάθε όχημα για το οποίο έχουν εκδοθεί πινακίδες, η αντιστοίχιση είναι πανεύκολη.
-
Σωστά τα λές Βασίλη. Να συμπληρώσω ότι συνήθως οι BMW βγάζουν 'ηλίθιες' βλάβες μετά τα 3 χρόνια, τύπου: πολλαπλασιαστές, αντλία νερού, παγούρι νερού, αισθητήρα vanos κλπ. Σπάνια βγάζουν πιο σοβαρές ζημιές, όπου εκεί πονάει το κόστος επισκευής. Γενικά όμως, τα service και οι επισκευές (εργασία + ανταλλακτικά) στην BMW είναι αρκετά ακριβές, οπότε πρέπει ο υποψήφιος ιδιοκτήτης να το έχει στα υπόψιν.
Στα μοντέλα που είναι τώρα σε προσφορά συμπεριλαμβάνεται Service Inclusive 5 έτη / 60.000 km
Αυτό δεν καλύπτει τέτοιες βλάβες? -
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Σωστά τα λές Βασίλη. Να συμπληρώσω ότι συνήθως οι BMW βγάζουν 'ηλίθιες' βλάβες μετά τα 3 χρόνια, τύπου: πολλαπλασιαστές, αντλία νερού, παγούρι νερού, αισθητήρα vanos κλπ. Σπάνια βγάζουν πιο σοβαρές ζημιές, όπου εκεί πονάει το κόστος επισκευής. Γενικά όμως, τα service και οι επισκευές (εργασία + ανταλλακτικά) στην BMW είναι αρκετά ακριβές, οπότε πρέπει ο υποψήφιος ιδιοκτήτης να το έχει στα υπόψιν.
Στα μοντέλα που είναι τώρα σε προσφορά συμπεριλαμβάνεται Service Inclusive 5 έτη / 60.000 km
Αυτό δεν καλύπτει τέτοιες βλάβες?Oχι, βασικα 2 δωρεαν σερβις ειναι. Λιγα πραγματα και δεδομενο το κοστος για αυτους.
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Στα μοντέλα που είναι τώρα σε προσφορά συμπεριλαμβάνεται Service Inclusive 5 έτη / 60.000 km
Αυτό δεν καλύπτει τέτοιες βλάβες?Σαφέστατα και ΟΧΙ!!
Αυτό είναι service inclusive (και μάλιστα το απλό), το οποίο περιλαμβάνει:
• Αλλαγή λιπαντικού κινητήρα (περιλαμβάνεται και συμπλήρωση λιπαντικού)
• Έλεγχος αυτοκινήτου
• Αντικατάσταση φίλτρου αέρα
• Αντικατάσταση φίλτρου καυσίμου
• Αντικατάσταση μικροφίλτρου
• Αντικατάσταση μπουζί
• Αλλαγή υγρών φρένωνΥπάρχει και το Service Inclusive Plus (το οποίο το πληρώνεις έξτρα) και το οποίο περιλαμβάνει:
Συντήρηση
• Αλλαγή λιπαντικού κινητήρα (περιλαμβάνεται και συμπλήρωση λιπαντικού)
• Έλεγχος αυτοκινήτου
• Αντικατάσταση φίλτρου αέρα
• Αντικατάσταση φίλτρου καυσίμου
• Αντικατάσταση μικροφίλτρου
• Αντικατάσταση μπουζί
• Αλλαγή υγρών φρένωνΑναλώσιμα υλικά
• Αντικατάσταση τακακιών φρένων μπροστά ή/και πίσω
• Αντικατάσταση δίσκων φρένων μπροστά ή/και πίσω
• Αντικατάσταση συμπλέκτη (εάν απαιτείται)
• Αντικατάσταση εμπρός μάκτρων υαλοκαθαριστήρων (μόνο σε συνδυασμό με αλλαγή λιπαντικού κινητήρα)Για να καλυφθούν οι βλάβες που προανέφερα, μόνο με επέκταση εγγύησης.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εξαλλου μετα την εκπτωση πληρωνεις αλλο απο την αξια που δηλωθηκε στο τελωνειο.
Δεν ισχύει αυτό! Στο τελωνείο δηλώνεται η ΛΤΠΦ η πραγματική. Η έκπτωση αφορά μείωση του κέρδους του εισαγωγέα / εμπόρου ή την προσθήκη εξοπλισμού στην υπάρχουσα τιμή. Υπάρχει βάση με την ΛΤΠΦ για κάθε όχημα για το οποίο έχουν εκδοθεί πινακίδες, η αντιστοίχιση είναι πανεύκολη.
Η ΛΤΠΦ χρησιμοποιειται για να βγει το τελος ταξινομησης. Μετα την εκτπωση πληρωνεις και επιπλεον ΦΠΑ στην τιμη που πληρωσες. Αρα μπορει καποιος να ισχυριστει οτι το αγορασε με 50% εκπτωση αρα γιατι να πληρωσει ΦΠ σε εικονικη ΛΤΠΦ?
Αντιθετα στο τεκμηριο αγορας χρειαζεσαι τιμολογιο αγορας που βασικα ειναι αυτο ακριβως που πληρωσες.
Οι αξιες ειναι μπερδεμα δεν βλεπω ευκολο τροπο να χρησιμοποιηθουν για ετησια φορολογια.
-
Oχι, βασικα 2 δωρεαν σερβις ειναι. Λιγα πραγματα και δεδομενο το κοστος για αυτους.
Δηλαδή τα service είναι κάθε 2,5 χρόνια?
Για να καλυφθούν οι βλάβες που προανέφερα, μόνο με επέκταση εγγύησης.
Σαφέστατος!
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Η ΛΤΠΦ χρησιμοποιειται για να βγει το τελος ταξινομησης. Μετα την εκτπωση πληρωνεις και επιπλεον ΦΠΑ στην τιμη που πληρωσες. Αρα μπορει καποιος να ισχυριστει οτι το αγορασε με 50% εκπτωση αρα γιατι να πληρωσει ΦΠ σε εικονικη ΛΤΠΦ?Στην ΛΤΠΦ προστίθεται το ΦΠΑ και το τέλος ταξινόμησης. Η όποια έκπτωση αφορά το κέρδος του εμπόρου / εισαγωγέα και δεν αλλάζει την ΛΤΠΦ, εκτός εάν την αλλάξει ο εισαγωγέας (όπως έκανε πρόσφατα η Suzuki).
Παράδειγμα: Η Χ1 με τον Χ εξοπλισμό έχει €24.950 ΛΤΠΦ και με τους φόρους πάει στις €35.000. Εάν ο έμπορος σου κάνει έκπτωση €3.000, είναι από το κέρδος του και η ΛΤΠΦ εξακολουθεί αν είναι €24.950. Εάν η BMW Hellas σου κάνει έκπτωση, τότε μειώνει το κέρδος της και άρα και την ΛΤΠΦ. Αλλά αυτό δεν μπορεί α το κάνει ανά αυτοκίνητο, αλλά μόνο ως αλλαγή της ΛΤΠΦ για όλα τα αυτοκίνητα, δηλαδή δηλώνει νέα τιμή στο τελωνείο για όλες τις Χ1 για παράδειγμα ή δηλώνει νέες τιμές στα έξτρα ή προσθέτει εξοπλισμό στην υφιστάμενη τιμή.
Δηλαδή τα service είναι κάθε 2,5 χρόνια?
Το service είναι κάθε 2 χρόνια ή όταν βγάλει ένδειξη το CBS (πρακτικά στα 20-25.000χλμ). Άρα στα 5 χρόνια / 60.000χλμ θα κάνεις σίγουρα 2 service και ίσως και ένα 3ο και θα αλλάξεις και μπουζί και 2 φορές υγρά φρένων.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Η ΛΤΠΦ χρησιμοποιειται για να βγει το τελος ταξινομησης. Μετα την εκτπωση πληρωνεις και επιπλεον ΦΠΑ στην τιμη που πληρωσες. Αρα μπορει καποιος να ισχυριστει οτι το αγορασε με 50% εκπτωση αρα γιατι να πληρωσει ΦΠ σε εικονικη ΛΤΠΦ?
Στην ΛΤΠΦ προστίθεται το ΦΠΑ και το τέλος ταξινόμησης. Η όποια έκπτωση αφορά το κέρδος του εμπόρου / εισαγωγέα και δεν αλλάζει την ΛΤΠΦ, εκτός εάν την αλλάξει ο εισαγωγέας (όπως έκανε πρόσφατα η Suzuki).
Παράδειγμα: Η Χ1 με τον Χ εξοπλισμό έχει €24.950 ΛΤΠΦ και με τους φόρους πάει στις €35.000. Εάν ο έμπορος σου κάνει έκπτωση €3.000, είναι από το κέρδος του και η ΛΤΠΦ εξακολουθεί αν είναι €24.950. Εάν η BMW Hellas σου κάνει έκπτωση, τότε μειώνει το κέρδος της και άρα και την ΛΤΠΦ. Αλλά αυτό δεν μπορεί α το κάνει ανά αυτοκίνητο, αλλά μόνο ως αλλαγή της ΛΤΠΦ για όλα τα αυτοκίνητα, δηλαδή δηλώνει νέα τιμή στο τελωνείο για όλες τις Χ1 για παράδειγμα ή δηλώνει νέες τιμές στα έξτρα ή προσθέτει εξοπλισμό στην υφιστάμενη τιμή.
Δηλαδή τα service είναι κάθε 2,5 χρόνια?
Το service είναι κάθε 2 χρόνια ή όταν βγάλει ένδειξη το CBS (πρακτικά στα 20-25.000χλμ). Άρα στα 5 χρόνια / 60.000χλμ θα κάνεις σίγουρα 2 service και ίσως και ένα 3ο και θα αλλάξεις και μπουζί και 2 φορές υγρά φρένων.
Το ΦΠΑ ειναι πανω στην τελικη τιμη πωλησης δηλ μειωνεται αν σου κανουν εκπτωση στην τιμη προ φορων. Ετσι εγινε οταν αγορασα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Παράδειγμα: Η Χ1 με τον Χ εξοπλισμό έχει €24.950 ΛΤΠΦ και με τους φόρους πάει στις €35.000. Εάν ο έμπορος σου κάνει έκπτωση €3.000, είναι από το κέρδος του και η ΛΤΠΦ εξακολουθεί αν είναι €24.950. Εάν η BMW Hellas σου κάνει έκπτωση, τότε μειώνει το κέρδος της και άρα και την ΛΤΠΦ. Αλλά αυτό δεν μπορεί α το κάνει ανά αυτοκίνητο, αλλά μόνο ως αλλαγή της ΛΤΠΦ για όλα τα αυτοκίνητα, δηλαδή δηλώνει νέα τιμή στο τελωνείο για όλες τις Χ1 για παράδειγμα ή δηλώνει νέες τιμές στα έξτρα ή προσθέτει εξοπλισμό στην υφιστάμενη τιμή.
Για να είμαστε πιο ακριβείς στο σενάριο που λες με ΛΤΠΦ στα €24950 (μιας και το έχω προσφατο, ήτοι sdrive 18i Xline) έχουμε περίπου €6000 ΦΠΑ και €6500 Τέλος Ταξινόμησης άρα συνολική τιμή €37.500. [εξωφρενικό να πληρώνεις στο ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ που ζούμε €13.000 σε φόρο για την αγορά ενός αυτοκινήτου)
Στα €37500 μπαίνουν επιπλεον και τα έξοδα (τέλη/πίνακίδες/PDI) οπότε πάμε στα €37750Από την παραπάνω τιμή αφαιρείται η τυχόν έκπτωση της BMW Hellas και αυτή του εμπόρου (υπολογιζόμενη ποσοστιαία εκ της προμήθειας του πάνω στην ΛΤΠΦ, άρα όσο μικροτερη η ΛΤΠΦ, λιγοστεύει και η προμήθεια άρα και η έκπτωση) και βγαίνει αυτο που πληρώνεις και τιμολογείται.
Από το τιμολόγιο που χρησιμοποιείς και για την πρώτη ασφάλεια αφαιρούνται προφανώς και τα έξοδα, άρα στην περίπτωση μας αν έχουμε μια συνολική έκπτωση €4250, το τιμολόγιο θα είναι €33500 (-μείον τα έξοδα)
Λογικά και η έκπτωση του εισαγωγέα θα προέρχεται από μείωση του κέρδους του βάσει της ΛΤΠΦ... -
Αυτη η προσφορα για ποιο αμαξι ειναι (τι εξτρα και χρωμα)?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αυτη η προσφορα για ποιο αμαξι ειναι (τι εξτρα και χρωμα)?sdrive 18i αυτόματο, με μεταλλικό, δερμάτινο εσωτερικό (xline advanced με όλα όσα πάνε στο πακέτο) και πακέτο εξωτερικών καθρεπτών.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Παρεπιπτόντως...δείτε και αυτό...
http://www.enikonomia.gr/auto/141267,fo ... lazei.htmlαν και έχουμε που τα ακούμε εδώ και χρόνια τα ίδια...όσοι ετοιμάζεστε για αυτοκίνητο...Υπάρχει περίπτωση από αλλού να το περιμένετε και από αλλού να σας έρθει...
Βέβαια, με την ρευστή πολιτική κατάσταση στη χώρα εγώ αμφιβάλλω ότι θα έχουμε ίδια κυβέρνηση μέχρι να βγει η χρονιά, αλλά και πάλι αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα το εφαρμόσει ο γουρλομάτης...
Sorry για το
Αλλα φόρος πολυτελείας για αυτοκινητα με ΛΤΠΦ πάνω απο 14 η 17Κ; -
Έχει καταργηθεί δεν τα λέει σωστα το άρθρο.
-
Φόρος πολυτελούς διαβίωσης λέγεται και δεν έχει καταργηθεί καθόλου.
Μιλώ εκ πείρας.
BMW X1 2016