-
- Τα LED φωτα ειναι must. Και απο αποτελεσμα φωτισμου και απο αποτελεσμα εμφανισης. Για μενα το νο1 εξτρα.
- Το HK προσωπικα δεν με εντυπωσιασε για το 'ονομα' του και χωρις να ειμαι κανα ιδιαιτερος audiophile. Στο i3 ηταν απαραδεκτο το βασικο ηχοσυστημα, οποτε το ΗΚ ηταν μονοδρομος. Ευτυχως ηταν μερος του πακετου προσφορας. Στο test drive της X1 ξεχασα να δοκιμασω το βασικο ηχοσυστημα
- Το navi ειναι πολυ καλο και βολικο, αλλα σιγουρα δεν αξιζει 2Κ.
- Η Χ1 προσφερεται με σαλονι δερματινης σε πολυ καλη τιμη (και αποτελεσμα).
- Τα 136 αλογα ειναι λιγα, ιδιως για τετραμελη οικογενεια, αλλα αν ο φιλος προερχεται απο RAV4 θα του φανουν αρκετα. Φανταζομαι στον συγκεκριμενο κινητηρα θα παιζουν πολλα προγραμματα και βελτιωσεις.
- Ας με συμπαθεσουν οι περιεργοι με τα γκαπ-γκουπ (σεβαστη η παραξενια) αλλα το αμαξι ειναι για 18' και 19' ζαντες και εχει αξιοπρεπεστατη ποιοτητα κυλισης. Μην διαιωνιζετε το Ελληνικο εγκλημα με τις 17' στη Χ1, λογω πεπαλαιωμενων αντιληψεων, που τελικα αφορουν λιγους 'περιεργους'. Ο μεσος οδηγος θα εχει ανετη και ησυχη ποιοτητα κυλισης ακομα και με τις 19αρες, που εχουν αρκετα μεγαλο προφιλ ελαστικου. Ποσο μαλλον με τις 18αρες.
-
Για τα led ακούμε καλά λόγια αλλά εν προκειμένω το config δεν αλλάζει ενώ όπως έχει το σύστημα για να μπουν και να μην αλλάξει κλίμακα το αμάξι πρέπει να βγει το xline pack.
Με την αλλαγή λαμπων σε led ή την τοποθέτηση ενός καλού xenon kit aftermarket δεν θα γίνει δουλειά ; υπάρχει θέμα εγγυησης;
Το hk το έχει ο κουμπάρος στο m4 και είναι καλό αλλά λείπουν αλλά σημαντικότερα από το αμάξι.
Κανένα navi που σε δεσμεύει κιόλας δεν θεωρώ ότι αξίζει 2000 ευρώ αλλά γούστα είναι αυτά.
Εμένα που είχα στο qq με εφαρμογή send to car θα μου έλειπε η πλοήγηση γενικά ειδικά όταν δεν υπάρχει καν κάποια δυνατότητα χρήση με του κινητού στην οθόνη του idrive. Γενικά πολύ πίσω σε αυτό η BMW αλλά κάτι πρέπει να προστεθεί σε το facelift.
Η δερματινη όντως δείχνει πολύ ποιοτική και προσδίδει πολυτέλεια και ευκολία. Μου άρεσε σε ότι το μπεζ σαλόνι αφορά μόνο τα καθίσματα και τα φιλέτα στις πόρτες και περιμετρικά το ταμπλό και όχι όλο το αυτοκίνητο μέσα (και μοκέτα ) που θα ήταν no go για ψυχαναγκαστικά άτομα (σαν την αφεντιά μου )
Το rav ήταν νομίζω βαρύτερο με περισσότερη ιπποδύναμη (152) αλλά λιγότερη ροπή (19 γραμμάρια νομίζω) ωστόσο κούραζε ψηλά ελλειψει έκτης ταχύτητας και θορύβου κινητήρα.
Πιστεύω ότι και ισάξιο να είναι σα δύναμη με το δίλιτρο ατμοσφαιρικό rav δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Οι μεγάλες διαστάσεις ζαντών είναι λίγο δαιμονοποιημενες στην Ελλάδα ειδικά λόγω ποιότητας οδοστρωμάτων.
Ωστόσο προσδίδουν ομορφιά και άνεση στον ανοιχτό δρόμο. Αν κρατούσα το qq η επόμενη μοντα θα ήταν η αλλαγή των 17 ιντσών με τις 19 άρες της τέκνα που χαρίζουν στην αλλαγή ελαστικών οι κάτοχοι τους. Όσοι στο j11 forum είχαν κάνει την αλλαγή είχε ομορφύνει φοβερά το αμάξι. -
Retrofit LED θεωρητικα θα ειναι δυνατον αλλα με τεραστιο κοστος και δεν ξερω μηπως τα μπλοκαρουν στο κομπιουτερ του αμαξιου. Προσφατα ειδα καποιους να βαζουν LED fog lights σε Mini Paceman/Countryman με επιτυχια. Ομως δεν ειναι κατι το απλο. Πρεπει να περαστουν καλωδια μεχρι την καμπινα κλπ.
Ο κινητηρας εχει ενα ευρος απο τις 1500 πρπ μεχρι τις 4500 στροφες που θα υπερτερει σε σχεση με το διλιτρο Ραβ αλλα 150 ιππους δεν εχει ποτε. Ομως θα υπερτερει σε ροπη στη καθημερινη οδηγηση. Παντως ειναι εντελως αθορυβος και το ταξιδι αν παρει φορα ειναι ευχαριστο και ησυχο. Αλλα αν το φορτωσεις θα πρεπει να ξεχασεις γρηγορες επιταχυνσεις ειδικα σε ανηφορες.
Παντως αν το ψαχνεις τοσο πολυ δεν ειναι οικονομικα το αμαξι για σας, καλυτερα να πατε σε Κουγκα.
-
Το τελευταίο δεν το καταλαβαίνω
-
Αν θελεις BMW θα πληρωσεις, ειδικα αν θελεις να παρεις καποιο καλο εξοπλισμο. Αν θελεις εξοπλισμο και να δωσεις λιγα πας καρφωτος σε Κουγκα. Και εχεις και δυνατοτερο κινητηρα. Δεν βλεπω γιατι να παρεις 3κυλινδρο Χ1 οταν υπαρχει το Κουγκα.
-
Για τα LED συμφωνώ...αλλά το κόστος είναι ένα θέμα. Μετά μπαίνουν τα εργοστασιακά αλλά με τεράστιο κόστος. Aftermarket 99% των περιπτωσεων δεν δουλέυουν σωστά στις BMW.
€1.200 κάνει το απλό navi, το οποίο είναι μέτριο. Το plus (παλιό professional για τους παλιούς bmwδάκιδες) που αξίζει ως υλοποίηση και έχει και 8.8' οθόνη (αντί για 6.5') και μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας αγγίζει τις €3.500!
Για τις μεγάλες ζάντες έχω διαφορετική άποψη (προτιμώ όσο πιο μικρές γίνεται!!), μετά από αρκετές BMW με ζάντες από 15'' εως και 18' (και 19' για 2 μήνες σε δανεική Ζ4).
-
...συμφωνω σχεδον με ολα οσα ειπαν οι προλαλησαντες, στα περι της Χ1.
Απο την πλευρα μου να προσθεσω μονο πως ειτε διαλεξει την μια ή την αλλη εκδοση της Χ1, ο ενδιαφερομενος καλο θα ηταν να εχει υποψιν του οτι στις περιπτωσεις που το αυτοκινητο θα ειναι φορτωμενο ή ακομα και μισοφορτωμενο αλλα με κλιματισμο το καλοκαιρι, η συνολικη αποδοση του κινητηρα για το βαρος του συγκεκριμενου αυτοκινητου, θα ειναι αρκετα οριακη.Ο μοναδικος -κατα την δικη μου αποψη- τροπος για να αντιπαρελθει καποιος αυτη την...οριακη ισχυ/ροπη στο συγκεκριμενο τυπο αμαξωματος-κινητηρα, -κυριως οταν αυτο ειναι φορτωμενο- και να εχει ουσιαστικα ενα ισορροπημενο αλλα και ευχαριστο συνολο, ειναι να στραφει στην πλεον αξιοπιστη ημιεργοστασιακη αναβαθμιση προγραμματος στον κινητηρα (με παραλληλο εγκεφαλο) απο τον βελτιωτη Schnitzer, με ενα τσουχτερο μεν κοστος -γυρω στα 2κ ευρω περιπου αν δεν κανω λαθος- αλλα με διασφαλιση της μηχανικης εγγυησης, που δινει για τον κινητηρα η μητρικη Bmw, απο τον γνωστο αντιπ/σωπο της Bmw στην Λ. Συγγρου.
Η αποδοση μετα την προσθηκη παραλληλου εγκεφαλου (πανευκολη τοποθετηση, συνδεεται με μια φισα και χρειαζεται απλα δεσιμο-στηριξη του παραλληλου στον χωρο του κινητηρα) ειναι 170ps με την ροπη να διαμορφωνεται στα 270ΝΜ.
http://preisliste.ac-schnitzer.de/acs_k ... g-Benziner
(4η κατα σειρα αναβαθμιση, εδω αφορα την 1series F20, ισως δεν εχει ανανεωθει η σελιδα, παντως προκειται ακριβως για τον ιδιο κινητηρα που φοραει και η Χ1 18i)Σε διαφορετικη περιπτωση θα προτεινα και εγω καποια αλλη επιλογη, αντι της Χ1, Καθοτι πιθανοτατα, πολυ γρηγορα θα στενοχωρησει τον υποψηφιο προς αγορα, με τις μετριες επιδοσεις (φορτωμενο) και κυριως αισθηση, σε ενα αμαξωμα που συμφωνα και με αρκετα ξενα/Ελληνικα αρθρα, δειχνει να εχει σωστη αναλογια κιλων/ιππο σε εκδοσεις 150ιππων και ανω...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αν θελεις BMW θα πληρωσεις, ειδικα αν θελεις να παρεις καποιο καλο εξοπλισμο. Αν θελεις εξοπλισμο και να δωσεις λιγα πας καρφωτος σε Κουγκα. Και εχεις και δυνατοτερο κινητηρα. Δεν βλεπω γιατι να παρεις 3κυλινδρο Χ1 οταν υπαρχει το Κουγκα.Από όλα τα τεστ προκύπτει ότι ο βενζίνης του kuga ειδικά στο αυτόματο καίει τα κερατά του και σίγουρα το στήσιμο του αμαξιού δεν θα είναι το ίδιο. Καλά και τα άλογα αλλά να βγαίνει σωστά η δύναμη στο δρόμο.
Τα specs της παραπάνω προσφοράς είναι αρκετά καλό και σε καλή τιμή. Λείπουν κάποια πράγματα αλλά όχι κάτι τραγικό.
Ειδικά για τον φιλο που έρχεται από παλιότερο αμάξι περισσότερα θα βρει από το παλιό.
Εγώ που πέρασε από τα χέρια μου ένα πιο σύγχρονο αμάξι σε καλό επίπεδο εξοπλισμού θα μου έλειπαν μεν gps , αυτόματοι προβολείς , ηλέκτροχρωματικος καθρέπτης και μπροστά αισθητήρες αλλά θα έπαιρνα κάποια αλλά πράγματα παραπάνω εξοπλιστικά και σίγουρα ένα καλύτερο και ποιοτικότερο αμάξι.
Το να πάρει κάποιος ένα premium αμάξι με πιο καλό στήσιμο (που σαι ρε emperor να διαβάσεις τι γράφω!!!) συγχωρώντας 2-3 ελλείψεις με 1-2 χιλιάρικα παραπάνω είναι νομίζω ανεκτό ίσως και επιθυμητό ειδικά αν είσαι μέσα στα 40 δεν θα στερηθεις τα παραπάνω λεφτά και θες κάτι πιο ποιοτικό.
Η όλη διαδικασία με το φιλο δεν σου κρύβω με έχει βάλει σε πολλές σκεψεις. -
Να προσθέσω κι εγώ δυο πραγματάκια. Αναφορικά με τη δερματίνη την οποία έχω σε μπεζ στο Χ3 μου εδώ και 8 χρόνια, είναι πολύ καλή, ανθεκτική χωρίς καμία ουσιαστική φθορά και αν και δεν έχει την αίσθηση του πραγματικού δέρματος, αξίζει. Το δέρμα ως γνωστό θέλει καλή περιποίηση και αλλοιώνεται η εφαρμογή του με αυτά τα σακούλιασματα που κάνει με τη πολύχρονη χρήση.
Επίσης και σε σχέση με το κινητήρα, μακάρι να μπορεί κάποιος να πάει στο δίλιτρο κινητήρα, αλλά και ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας είναι ικανοποιητικός για μέση οδήγηση ( πιστεύω δεν θα απέχει πολύ από τον δικό μου ατμοσφαιρικό των 150 ίππων, που βέβαια για το βαρύ Χ3 ήταν οριακός-αν και με τις κοντές σχέσεις του 6 ταχυτου κιβωτίου και κρατώντας σχετικά ψηλά τις στροφές πετυχαίνει καλές επιδόσεις)Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αν θελεις BMW θα πληρωσεις, ειδικα αν θελεις να παρεις καποιο καλο εξοπλισμο. Αν θελεις εξοπλισμο και να δωσεις λιγα πας καρφωτος σε Κουγκα. Και εχεις και δυνατοτερο κινητηρα. Δεν βλεπω γιατι να παρεις 3κυλινδρο Χ1 οταν υπαρχει το Κουγκα.
Από όλα τα τεστ προκύπτει ότι ο βενζίνης του kuga ειδικά στο αυτόματο καίει τα κερατά του και σίγουρα το στήσιμο του αμαξιού δεν θα είναι το ίδιο. Καλά και τα άλογα αλλά να βγαίνει σωστά η δύναμη στο δρόμο.
...δυστυχως και ο μικρος βενζινοκινητηρας στην Χ1, ειδικα στο αυτοματο (6αρι εδω και οχι το καταπληκτικο 8αρι της ΖF) καιει και αυτος, καθοτι ειναι οριακος για το σχετικα βαρυ αμαξωμα. Δεν ξερω τιμες για το Kuga 150 auto, της Χ1 1.5/136 βενζινη με αυτοματο παντως, συμφωνα με τις μετρησεις των 4τροχων (Οκτωβριος 2016) η μεση καταναλωση ειναι 10,1l/100km με την αντιστοιχη του -ταχυτερου παντου- Tiguan 150 DSG στο συγκριτικο, να βρισκεται στα 9,5l/100km
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αν θελεις BMW θα πληρωσεις, ειδικα αν θελεις να παρεις καποιο καλο εξοπλισμο. Αν θελεις εξοπλισμο και να δωσεις λιγα πας καρφωτος σε Κουγκα. Και εχεις και δυνατοτερο κινητηρα. Δεν βλεπω γιατι να παρεις 3κυλινδρο Χ1 οταν υπαρχει το Κουγκα.
Από όλα τα τεστ προκύπτει ότι ο βενζίνης του kuga ειδικά στο αυτόματο καίει τα κερατά του και σίγουρα το στήσιμο του αμαξιού δεν θα είναι το ίδιο. Καλά και τα άλογα αλλά να βγαίνει σωστά η δύναμη στο δρόμο.
Τα specs της παραπάνω προσφοράς είναι αρκετά καλό και σε καλή τιμή. Λείπουν κάποια πράγματα αλλά όχι κάτι τραγικό.
Ειδικά για τον φιλο που έρχεται από παλιότερο αμάξι περισσότερα θα βρει από το παλιό.
Εγώ που πέρασε από τα χέρια μου ένα πιο σύγχρονο αμάξι σε καλό επίπεδο εξοπλισμού θα μου έλειπαν μεν gps , αυτόματοι προβολείς , ηλέκτροχρωματικος καθρέπτης και μπροστά αισθητήρες αλλά θα έπαιρνα κάποια αλλά πράγματα παραπάνω εξοπλιστικά και σίγουρα ένα καλύτερο και ποιοτικότερο αμάξι.
Το να πάρει κάποιος ένα premium αμάξι με πιο καλό στήσιμο (που σαι ρε emperor να διαβάσεις τι γράφω!!!) συγχωρώντας 2-3 ελλείψεις με 1-2 χιλιάρικα παραπάνω είναι νομίζω ανεκτό ίσως και επιθυμητό ειδικά αν είσαι μέσα στα 40 δεν θα στερηθεις τα παραπάνω λεφτά και θες κάτι πιο ποιοτικό.
Η όλη διαδικασία με το φιλο δεν σου κρύβω με έχει βάλει σε πολλές σκεψεις.Κραταω επιφυλαξη επηδει δεν το εχω οδηγησει αλλα για μενα το Κουγκα πρεπει να εχει πολυ καλη αναρτηση και δεν ειναι λιγοτερο πριμιουμ απο το X1. Ο Φανης νομιζω το εχει οδηγησει και του αρεσε.
Αν δεν προσεχεις ο 1.5 του Χ1 καιει αρκετα εκτος και οδηγας πολυ προσεκτικα που τοτε καιει αερα αλλα θα πηγαινεις και αργα.
Απλα η διαφορα στην τιμη ειναι τεραστια που κανει την αγορα του Χ1 ασυμφορη εκτος και αν δεν σε απασχολουν τα χρηματα.
-
Γρήγορη το αυτόματο βενζίνης kuga βγαίνει στην έκδοση με τα 183 άλογα και καιει περισσότερο.
Δεν έχω προλάβει να οδηγήσω το kuga, αλλά έχουν μόνο manual.Wantone η διαφορά τιμής μεταξύ kuga αυτόματου 1,5 βενζίνης και αντίστοιχης X1 είναι με βάση τις προσφορές που έχω σήμερα μόλις στα 2000 ευρώ και περισσότερα gadgets και εγγύηση στο kuga.
Αν τα λεφτά της διαφοράς υπάρχουν χωρίς να τα στερηθείς γιατί να μην πας στην Χ1 ; -
Γιατι θα ειναι καλυτερα να δωσεις λιγοτερα για να παρεις χειροκινητο Κουγκα. Τωρα με 2000 πανω κατω παιζεις την κολοκυθια. Γιατι δεν περιμενεις μερικους μηνες να δεις και το νεο XC60?
-
Προσωπικά έχω βάλει στόχο από το 2007 , αμέσως μετά την αγορά ραβ, το επόμενο αμάξι να είναι αυτόματο. Έχασα το προσωπικό στοίχημα με το qq καθώς όταν το αγόρασα τα προβλήματα με το cvt της Nissan δεν είχαν ακόμα λυθεί και δεν το άγγιξα καν.
Τώρα που είμαι free θέλω μόνο αυτόματο. -
Απλα να σημειώσω (για χαρη της συζητησης...κουβεντα να γινεται!) οτι το αυτόματο Kuga ειναι και 4x4 και επισης στα €31.500 εχει εξοπλισμο που στην Χ1 εκτοξευει την τιμη (για υην 18i παντα) στις €45.000!!
Επισης στο δρομο το Kuga για εμένα ειναι οριακα (μισο κλικ) χειροτερο της Χ1 18i και καλυτερο απο οποιοδηποτε αλλο της κατηγορίας του.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Απλα να σημειώσω (για χαρη της συζητησης...κουβεντα να γινεται!) οτι το αυτόματο Kuga ειναι και 4x4 και επισης στα €31.500 εχει εξοπλισμο που στην Χ1 εκτοξευει την τιμη (για υην 18i παντα) στις €45.000!!Επισης στο δρομο το Kuga για εμένα ειναι οριακα (μισο κλικ) χειροτερο της Χ1 18i και καλυτερο απο οποιοδηποτε αλλο της κατηγορίας του.
Αληθή απολύτως όσα γράφεις. Ξέχασα το 4Χ4.
Σοβαρός ανταγωνιστής το kuga και με καλή ως επιθετική τιμολόγηση.
Δεν είναι τυχαίο ότι η BMW άρχισε τις εκπτώσεις πάλι , ενώ αντιθετα η vw κολλημένη στα ίδια. Μα 34000 το tsi? -
Εννοειται βεβαια οτι το αυτοματο Kuga βενζινης με την 4κινηση καιει αρκετα! Επισης η γνωμη μου ειναι οτι η Χ1 ειναι καλυτερο αυτοκίνητο, αλλα οχι τοσο καλυτερο οσο η διαφορα τιμης της (και το Kuga στις ακριβες εκδοσεις αν και τιμιο δεν ειναι τοσο vfm). Ολα παντως ειναι θεμα αναγκων, θελω, επιλογων, χρησης και εν τελη και 'κανω το κεφι μου'!
-
Η BMW πάντα ηταν ειναι και θα ειναι ακριβή, ακριβότερη σαφώς της ford ας πουμε. Όπως γράφτηκε παραπίσω αν θες Μπέμπα θα πληρώσεις.
Οι συγκρίσεις ειναι λιγο άδικες καθώς μιλάμε για τελείως διαφορετικές εταιρείες με συνήθως αλλο πελατολόγιο.Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Γρήγορη το αυτόματο βενζίνης kuga βγαίνει στην έκδοση με τα 183 άλογα και καιει περισσότερο.
Δεν έχω προλάβει να οδηγήσω το kuga, αλλά έχουν μόνο manual.Α οκ, αν θες οπωσδηποτε αυτοματο, ναι το Kuga ως 4κινητο πλεον και με το ισχυροτερο μοτερ, σιγουρα εχει υψηλοτερη καταναλωση...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εννοειται βεβαια οτι το αυτοματο Kuga βενζινης με την 4κινηση καιει αρκετα! Επισης η γνωμη μου ειναι οτι η Χ1 ειναι καλυτερο αυτοκίνητο, αλλα οχι τοσο καλυτερο οσο η διαφορα τιμης της (και το Kuga στις ακριβες εκδοσεις αν και τιμιο δεν ειναι τοσο vfm). Ολα παντως ειναι θεμα αναγκων, θελω, επιλογων, χρησης και εν τελη και 'κανω το κεφι μου'!Κάποιος το είχε γράψει και ως vfg .....
ο μεγαλύτερος πάντως ενδοιασμος ειναι αν το αμάξι είναι εν τελεί ανεπαρκές για ασφαλή μετακίνηση 4μελους οικογένειας σε αυτοκινητόδρομο κυρίως και λίγο επαρχιακό.
Πόλη δεν θα γίνεται χρήση
BMW X1 2016