-
Το έκανα μια βολτίτσα πριν από λίγο και όταν είναι αναμμένη η μηχανή, δε νιώθω τίποτα στο πεντάλ.
Έβαλα και την κόρη να ακούσει το τακ, δεν ακούει τίποτα.
Και έχει φοβερό αυτί, αφού καμιά φορά όταν κλάνω στο μπαλκόνι, με κλειστές μπαλκονόπορτες, με φωνάζει...Μάλλον με σβηστή μηχανή δεν έχει πίεση ο υδραυλικός συμπλέκτης εξού και το τάκ.
Ηρακλής.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
...Μάλλον με σβηστή μηχανή δεν έχει πίεση ο υδραυλικός συμπλέκτης εξού και το τάκ.
Ηρακλής.Δεν επειρεάζει η μηχανή τη πίεση.
-
Το έλυσα σύντεκνε Κώστα το τακ.
Το τακ το παρατήρησα από τότε που μου άλλαξαν τα υγρά φρένων....είχαν βάλει dot 4.
Σκύλος εγώ, είχα δει ότι η motul βγάζει και 5.1 υγρά τα οποία είναι κυρίως για συστήματα abs και esp.
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motu ... 1483978691Το ιξώδες στο dot 4 είναι διπλάσιο από αυτό του 5.1. Προσοχή τα 5.1, δεν είναι dot 5 τα σιλικονούχα αλλά έχουν ως βάση τη γλυκόλη που έχουν και τα dot 4.Άρα δεν ενοχλούν τις τσιμούχες των φρένων. Να μη τα πολυλογώ, ο ήχος εξαφανίστηκε .Να τονίσω πως στο vitara ο συμπλέκτης έχει τα ίδια υγρά με τα φρένα.
Θα έγραφα κάτι για τον Σφακιανάκη και τις λοιπές αντιπροσωπείες, αλλά πήρε βαθμούς σήμερα η κόρη και είμαι χαρούμενος.
Hercul.
-
σε ενα αυτοκινητο με ψεκασμο πολλαπλων σημειων με 1.400 κυβικα κινητηρα, αν κατεβω στα 1300κυβικα η στα 1.000κυβικα το σασμαν κραταω το υπαρχον κουμπωνει το πολυ 2 φισ να αλλαξω με κολλημα καλαι, αλλα εγκεφαλο θα δουλεψει του 1.4 με τον κινητηρα 1.3 η 1.0 προδιαγραφες ρυπων euro 2 κ χρονολογια ιδια, λαμδα ιδιο, χαρτογραφηση ομως....
ο τωρινος κινητηρας ειναι για αντικατασταση η επισκευη αλλα αν αποφασισω να τον αντικαταστησω να μειωσω τα κυβικα για φορολογικα, τελη κ ασφαλιστρα χαμηλοτερα
εργασια ειτε στη μια ειτε στην αλλη περιπτωση δικια μου
κινητηρας ga14de σε ga13de βρηκα μαυρο ιαπωνικο η με του μικρα τους cg10de k cg13de -
τελικα ακυρο δεν αξιζει, χρειαζεται εγκεφαλο για το 1.0 κ 1.3 και ψυγειο νερου....πολλα υλικα για το τιποτα
οποτε στο τωρινο 1.4 συμπιεση οκ, ενα σετ τσιμουχακια βαλβιδων με φλατζα κεφαλης-τριψιμο βαλβιδων και θα γινει πολυ καλο -
Οταν το autodata λεει ρυθμιση βαλβιδων κρυο με ταδε διακενα, και εμεις αναγκαστικα πρεπει να ρυθμισουμε με καπως χλιαρο προς ζεστο κινητηρα(ακουμπιεται ανετα φυσικα αλλα ειναι ζεστος) ρυθμιζουμε με λιγο μικροτερο διακενο, λιγο μεγαλυτερο διακενο ή δεν παιζει ρολο?
-
Το ρυθμίζεις κρύο όπως λέει ο κατασκευαστής εκτός και αν μετρήσεις τη θερμοκρασία του καπακιού και μπορέσεις να υπολογίσεις σε αυτή την θερμοκρασία πόση είναι η διαστολή των εξαρτημάτων εκεί ώστε να αφαιρέσεις από το δεδομένο διάκενο, βρε τι ακούμε κυριακάτικα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το ρυθμίζεις κρύο όπως λέει ο κατασκευαστής εκτός και αν μετρήσεις τη θερμοκρασία του καπακιού και μπορέσεις να υπολογίσεις σε αυτή την θερμοκρασία πόση είναι η διαστολή των εξαρτημάτων εκεί ώστε να αφαιρέσεις από το δεδομένο διάκενο, βρε τι ακούμε κυριακάτικα.Να το θέσω αλλιως. Τι ορίζει κρύο ο κατασκευαστής? Είναι το ίδιο να ρυθμιζω με 40 βαθμούς και το ίδιο με 0 θερμοκρασία περιβαλλοντος? Και στις δυο περιπτώσεις θεωρήται κρύο μοτέρ?
-
Λογικά κρύο εννοεί τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, αλλά βέβαια η κοινή λογική λέει ότι δε θα πας να ρυθμίσεις βαλβίδες έξω με 2 βαθμούς πχ. Άρα μιλάμε για κάτι μεταξύ 10 και 30 βαθμούς χονδρικά.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το ρυθμίζεις κρύο όπως λέει ο κατασκευαστής εκτός και αν μετρήσεις τη θερμοκρασία του καπακιού και μπορέσεις να υπολογίσεις σε αυτή την θερμοκρασία πόση είναι η διαστολή των εξαρτημάτων εκεί ώστε να αφαιρέσεις από το δεδομένο διάκενο, βρε τι ακούμε κυριακάτικα.
Να το θέσω αλλιως. Τι ορίζει κρύο ο κατασκευαστής? Είναι το ίδιο να ρυθμιζω με 40 βαθμούς και το ίδιο με 0 θερμοκρασία περιβαλλοντος? Και στις δυο περιπτώσεις θεωρήται κρύο μοτέρ?
Όλες οι ρυθμίσεις και διαστάσεις που αφορούν κινητήρες ακόμα και για το μοντάρισμα ανοιχτών κινητήρων δίνονται στους 20c, ειδικά για το μοντάρισμα πρέπει πριν μετρηθούν όλα τα εξαρτήματα, να έχουν παραμείνει στους 20c για 24 ώρες, το κάνουν όλαααααααα τα ρεκτιφιέ στην Ελλάδα
-
Θα το εβαζα σε αλλη βαση, δεχετε να πληρωσει ο πελατης για να γινει αυτη η εργασια?
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Θα το εβαζα σε αλλη βαση, δεχετε να πληρωσει ο πελατης για να γινει αυτη η εργασια?Δέχεται αν είναι τσάμπα
-
στο κυκλωμα ψυξης καθε 30 μερες κατεβαζει το αντιψυκτικο max-min 150ml, μπηκε καινουρια ταπα δεν βελτιωθηκε τα ιδια
με κρυο κινητηρα ελεγχθηκαν κολαρα κα και δεν υπαρχει καποια διαρροη
απο το 2014(εχει κανει 75.000χλμ μεχρι τωρα) που το αλλαξε ιμαντα χρονισμου κ αντλια νερου απο τοτε χανει, αυτη την ποσοτητα καθε μηνα αλλα δεν αφηνει σταμπα, ουτε σταζει( η αντλια ειναι μαζι με τον ιμαντα χρονισμου κλεισμενα με πλαστικα καπακια)
το μυαλο μου παει μηπως δεν εκανε σωστη εξαερωση και εκαψε φλατζα, με αποτελεσμα να σηκωνει πιεση το κυκλωμα ψυξης και το αντιψυκτικο να το πεταει απο την ταπα, το λαδι ειναι καθαρο -
Καλησπέρα.
Να κάνω μια ερώτηση.
Κάθε πότε είναι σωστό να κάνουμε μία βόλτα το αυτοκίνητο όταν είναι σε ακινησία για να αποφύγουμε πιθανές βλάβες;
Η βενζίνη αλλοιώνεται όταν πέραση κάποιο χρονικό διάστημα, τρεις τέσσερις μήνες;
Ρωτάω γιατί όλα τα δρομολόγια τα κάνω με ένα μικρό αυτοκίνητο και το δικό μου το έχω σε ακινησία.
Ευχαριστώ. -
Ευαγγέλιο δεν υπάρχει, αλλά καλό θα ήταν μια φορά τη βδομάδα, έστω το 15μερο να βγαίνει για μια βόλτα, να ανεβάσει θερμοκρασία κανονικά, να δουλέψουν όλα τα υποσυστήματα (βάλε και το A/C δηλαδή να δουλέψει). Όχι ότι θα πάθει κάτι σοβαρό αν μείνει και παραπάνω, αλλά μετά το μήνα θα αρχίζουν ψιλοθεματάκια...
-
Η βενζίνη αν μείνει πολύ καιρό, έχει θέμα;
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Η βενζίνη αν μείνει πολύ καιρό, έχει θέμα;ναι,μέγιστος χρόνος στο ντεπόζιτο 6 μήνες!
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
στο κυκλωμα ψυξης καθε 30 μερες κατεβαζει το αντιψυκτικο max-min 150ml, μπηκε καινουρια ταπα δεν βελτιωθηκε τα ιδια
με κρυο κινητηρα ελεγχθηκαν κολαρα κα και δεν υπαρχει καποια διαρροη
απο το 2014(εχει κανει 75.000χλμ μεχρι τωρα) που το αλλαξε ιμαντα χρονισμου κ αντλια νερου απο τοτε χανει, αυτη την ποσοτητα καθε μηνα αλλα δεν αφηνει σταμπα, ουτε σταζει( η αντλια ειναι μαζι με τον ιμαντα χρονισμου κλεισμενα με πλαστικα καπακια)
το μυαλο μου παει μηπως δεν εκανε σωστη εξαερωση και εκαψε φλατζα, με αποτελεσμα να σηκωνει πιεση το κυκλωμα ψυξης και το αντιψυκτικο να το πεταει απο την ταπα, το λαδι ειναι καθαροΘα το ακουγες να ''βραζει'' το παραφλου μεσα στις διακλαδωσεις του καλοριφερ ,πισω απο το ταμπλω αν υπηρχε αερας στο κυκλωμα. Ισως χανει ανεπαισθητα η αντλια νερου αν και θα περιμενε κανεις να χειροτερεψει μεσα σε 75.000. Σε 75.000 αν τα πεταγε απο φλατζα μεσα σε θαλαμο καυσης θα σου χε κανει υδραυλικη μεχρι τωρα ,που λεει ο λογος...
-
δηλαδη θα ειχε εντονες ενδειξεις αν ηταν φλατζα και θα ειχε σκασει ηδη ο κινητηρας...θα εσκαγαν κολαρα...
μου ειπε οτι η παλια αντλια νερου ειχε λαστιχενια φλατζα ενω αυτη που του τοποθετησαν ειχε χαρτινη φλατζα ψιλη σαν φυλο χαρτιου
τοτε σκεφτομαι ισως το παραπανω να ειναι ενας λογος και να το χανει απο εκει η να ειναι ελλατωματικη εξαρχης η αντλια νερου που τοποθετησαν
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........