Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 395
    • 396
    • 397
    • 398
    • 399
    • 488
    • 489
    • 397 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      japanese1 last edited by

      Το έκανα μια βολτίτσα πριν από λίγο και όταν είναι αναμμένη η μηχανή, δε νιώθω τίποτα στο πεντάλ.
      Έβαλα και την κόρη να ακούσει το τακ, δεν ακούει τίποτα.
      Και έχει φοβερό αυτί, αφού καμιά φορά όταν κλάνω στο μπαλκόνι, με κλειστές μπαλκονόπορτες, με φωνάζει...

      Μάλλον με σβηστή μηχανή δεν έχει πίεση ο υδραυλικός συμπλέκτης εξού και το τάκ.

      Ηρακλής.

      https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostas-chania last edited by

        Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
        ...Μάλλον με σβηστή μηχανή δεν έχει πίεση ο υδραυλικός συμπλέκτης εξού και το τάκ.
        Ηρακλής.

        Δεν επειρεάζει η μηχανή τη πίεση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          japanese1 last edited by

          Το έλυσα σύντεκνε Κώστα το τακ.
          Το τακ το παρατήρησα από τότε που μου άλλαξαν τα υγρά φρένων....είχαν βάλει dot 4.
          Σκύλος εγώ, είχα δει ότι η motul βγάζει και 5.1 υγρά τα οποία είναι κυρίως για συστήματα abs και esp.
          https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motu ... 1483978691

          Το ιξώδες στο dot 4 είναι διπλάσιο από αυτό του 5.1. Προσοχή τα 5.1, δεν είναι dot 5 τα σιλικονούχα αλλά έχουν ως βάση τη γλυκόλη που έχουν και τα dot 4.Άρα δεν ενοχλούν τις τσιμούχες των φρένων. Να μη τα πολυλογώ, ο ήχος εξαφανίστηκε .Να τονίσω πως στο vitara ο συμπλέκτης έχει τα ίδια υγρά με τα φρένα.

          Θα έγραφα κάτι για τον Σφακιανάκη και τις λοιπές αντιπροσωπείες, αλλά πήρε βαθμούς σήμερα η κόρη και είμαι χαρούμενος.

          Hercul.

          https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            σε ενα αυτοκινητο με ψεκασμο πολλαπλων σημειων με 1.400 κυβικα κινητηρα, αν κατεβω στα 1300κυβικα η στα 1.000κυβικα το σασμαν κραταω το υπαρχον κουμπωνει το πολυ 2 φισ να αλλαξω με κολλημα καλαι, αλλα εγκεφαλο θα δουλεψει του 1.4 με τον κινητηρα 1.3 η 1.0 προδιαγραφες ρυπων euro 2 κ χρονολογια ιδια, λαμδα ιδιο, χαρτογραφηση ομως....
            ο τωρινος κινητηρας ειναι για αντικατασταση η επισκευη αλλα αν αποφασισω να τον αντικαταστησω να μειωσω τα κυβικα για φορολογικα, τελη κ ασφαλιστρα χαμηλοτερα
            εργασια ειτε στη μια ειτε στην αλλη περιπτωση δικια μου
            κινητηρας ga14de σε ga13de βρηκα μαυρο ιαπωνικο η με του μικρα τους cg10de k cg13de

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              r200 last edited by

              τελικα ακυρο δεν αξιζει, χρειαζεται εγκεφαλο για το 1.0 κ 1.3 και ψυγειο νερου....πολλα υλικα για το τιποτα
              οποτε στο τωρινο 1.4 συμπιεση οκ, ενα σετ τσιμουχακια βαλβιδων με φλατζα κεφαλης-τριψιμο βαλβιδων και θα γινει πολυ καλο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Οταν το autodata λεει ρυθμιση βαλβιδων κρυο με ταδε διακενα, και εμεις αναγκαστικα πρεπει να ρυθμισουμε με καπως χλιαρο προς ζεστο κινητηρα(ακουμπιεται ανετα φυσικα αλλα ειναι ζεστος) ρυθμιζουμε με λιγο μικροτερο διακενο, λιγο μεγαλυτερο διακενο ή δεν παιζει ρολο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Το ρυθμίζεις κρύο όπως λέει ο κατασκευαστής εκτός και αν μετρήσεις τη θερμοκρασία του καπακιού και μπορέσεις να υπολογίσεις σε αυτή την θερμοκρασία πόση είναι η διαστολή των εξαρτημάτων εκεί ώστε να αφαιρέσεις από το δεδομένο διάκενο, βρε τι ακούμε κυριακάτικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    Το ρυθμίζεις κρύο όπως λέει ο κατασκευαστής εκτός και αν μετρήσεις τη θερμοκρασία του καπακιού και μπορέσεις να υπολογίσεις σε αυτή την θερμοκρασία πόση είναι η διαστολή των εξαρτημάτων εκεί ώστε να αφαιρέσεις από το δεδομένο διάκενο, βρε τι ακούμε κυριακάτικα.

                    Να το θέσω αλλιως. Τι ορίζει κρύο ο κατασκευαστής? Είναι το ίδιο να ρυθμιζω με 40 βαθμούς και το ίδιο με 0 θερμοκρασία περιβαλλοντος? Και στις δυο περιπτώσεις θεωρήται κρύο μοτέρ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lazarefa last edited by

                      Λογικά κρύο εννοεί τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, αλλά βέβαια η κοινή λογική λέει ότι δε θα πας να ρυθμίσεις βαλβίδες έξω με 2 βαθμούς πχ. Άρα μιλάμε για κάτι μεταξύ 10 και 30 βαθμούς χονδρικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:

                        Το ρυθμίζεις κρύο όπως λέει ο κατασκευαστής εκτός και αν μετρήσεις τη θερμοκρασία του καπακιού και μπορέσεις να υπολογίσεις σε αυτή την θερμοκρασία πόση είναι η διαστολή των εξαρτημάτων εκεί ώστε να αφαιρέσεις από το δεδομένο διάκενο, βρε τι ακούμε κυριακάτικα.

                        Να το θέσω αλλιως. Τι ορίζει κρύο ο κατασκευαστής? Είναι το ίδιο να ρυθμιζω με 40 βαθμούς και το ίδιο με 0 θερμοκρασία περιβαλλοντος? Και στις δυο περιπτώσεις θεωρήται κρύο μοτέρ?

                        Όλες οι ρυθμίσεις και διαστάσεις που αφορούν κινητήρες ακόμα και για το μοντάρισμα ανοιχτών κινητήρων δίνονται στους 20c, ειδικά για το μοντάρισμα πρέπει πριν μετρηθούν όλα τα εξαρτήματα, να έχουν παραμείνει στους 20c για 24 ώρες, το κάνουν όλαααααααα τα ρεκτιφιέ στην Ελλάδα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Θα το εβαζα σε αλλη βαση, δεχετε να πληρωσει ο πελατης για να γινει αυτη η εργασια?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                            Θα το εβαζα σε αλλη βαση, δεχετε να πληρωσει ο πελατης για να γινει αυτη η εργασια?

                            Δέχεται αν είναι τσάμπα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              r200 last edited by

                              στο κυκλωμα ψυξης καθε 30 μερες κατεβαζει το αντιψυκτικο max-min 150ml, μπηκε καινουρια ταπα δεν βελτιωθηκε τα ιδια
                              με κρυο κινητηρα ελεγχθηκαν κολαρα κα και δεν υπαρχει καποια διαρροη
                              απο το 2014(εχει κανει 75.000χλμ μεχρι τωρα) που το αλλαξε ιμαντα χρονισμου κ αντλια νερου απο τοτε χανει, αυτη την ποσοτητα καθε μηνα αλλα δεν αφηνει σταμπα, ουτε σταζει( η αντλια ειναι μαζι με τον ιμαντα χρονισμου κλεισμενα με πλαστικα καπακια)
                              το μυαλο μου παει μηπως δεν εκανε σωστη εξαερωση και εκαψε φλατζα, με αποτελεσμα να σηκωνει πιεση το κυκλωμα ψυξης και το αντιψυκτικο να το πεταει απο την ταπα, το λαδι ειναι καθαρο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis-m6 last edited by

                                Καλησπέρα.
                                Να κάνω μια ερώτηση.
                                Κάθε πότε είναι σωστό να κάνουμε μία βόλτα το αυτοκίνητο όταν είναι σε ακινησία για να αποφύγουμε πιθανές βλάβες;
                                Η βενζίνη αλλοιώνεται όταν πέραση κάποιο χρονικό διάστημα, τρεις τέσσερις μήνες;
                                Ρωτάω γιατί όλα τα δρομολόγια τα κάνω με ένα μικρό αυτοκίνητο και το δικό μου το έχω σε ακινησία.
                                Ευχαριστώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-ace last edited by

                                  Ευαγγέλιο δεν υπάρχει, αλλά καλό θα ήταν μια φορά τη βδομάδα, έστω το 15μερο να βγαίνει για μια βόλτα, να ανεβάσει θερμοκρασία κανονικά, να δουλέψουν όλα τα υποσυστήματα (βάλε και το A/C δηλαδή να δουλέψει). Όχι ότι θα πάθει κάτι σοβαρό αν μείνει και παραπάνω, αλλά μετά το μήνα θα αρχίζουν ψιλοθεματάκια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannis-m6 last edited by

                                    Η βενζίνη αν μείνει πολύ καιρό, έχει θέμα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
                                      Η βενζίνη αν μείνει πολύ καιρό, έχει θέμα;

                                      ναι,μέγιστος χρόνος στο ντεπόζιτο 6 μήνες!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannis-m6 last edited by

                                        Ευχαριστώ πολύ παιδιά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                          στο κυκλωμα ψυξης καθε 30 μερες κατεβαζει το αντιψυκτικο max-min 150ml, μπηκε καινουρια ταπα δεν βελτιωθηκε τα ιδια
                                          με κρυο κινητηρα ελεγχθηκαν κολαρα κα και δεν υπαρχει καποια διαρροη
                                          απο το 2014(εχει κανει 75.000χλμ μεχρι τωρα) που το αλλαξε ιμαντα χρονισμου κ αντλια νερου απο τοτε χανει, αυτη την ποσοτητα καθε μηνα αλλα δεν αφηνει σταμπα, ουτε σταζει( η αντλια ειναι μαζι με τον ιμαντα χρονισμου κλεισμενα με πλαστικα καπακια)
                                          το μυαλο μου παει μηπως δεν εκανε σωστη εξαερωση και εκαψε φλατζα, με αποτελεσμα να σηκωνει πιεση το κυκλωμα ψυξης και το αντιψυκτικο να το πεταει απο την ταπα, το λαδι ειναι καθαρο

                                          Θα το ακουγες να ''βραζει'' το παραφλου μεσα στις διακλαδωσεις του καλοριφερ ,πισω απο το ταμπλω αν υπηρχε αερας στο κυκλωμα. Ισως χανει ανεπαισθητα η αντλια νερου αν και θα περιμενε κανεις να χειροτερεψει μεσα σε 75.000. Σε 75.000 αν τα πεταγε απο φλατζα μεσα σε θαλαμο καυσης θα σου χε κανει υδραυλικη μεχρι τωρα ,που λεει ο λογος...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            δηλαδη θα ειχε εντονες ενδειξεις αν ηταν φλατζα και θα ειχε σκασει ηδη ο κινητηρας...θα εσκαγαν κολαρα...
                                            μου ειπε οτι η παλια αντλια νερου ειχε λαστιχενια φλατζα ενω αυτη που του τοποθετησαν ειχε χαρτινη φλατζα ψιλη σαν φυλο χαρτιου
                                            τοτε σκεφτομαι ισως το παραπανω να ειναι ενας λογος και να το χανει απο εκει η να ειναι ελλατωματικη εξαρχης η αντλια νερου που τοποθετησαν

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 395
                                            • 396
                                            • 397
                                            • 398
                                            • 399
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 397 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr