-
Και εγώ αυτό φανταζόμουν αλλά έβλεπα ότι ταυτόχρονα στην έκδοση προσφέρει προειδοποίηση για αλλαγή λωρίδας και την ανίχνευση αποσπασης προσοχής και φαντάστηκα ότι πάνε πακέτο με ραντάρ.
Πάντως είναι φοβερό πως ένα τόσο τουμπανιαρικο αμάξι που είναι πραγματικά μεγάλο εξωτερικά αφήνει τόσο μέτριες εντυπώσεις σε χώρους εντός...Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Και εγώ αυτό φανταζόμουν αλλά έβλεπα ότι ταυτόχρονα στην έκδοση προσφέρει προειδοποίηση για αλλαγή λωρίδας και την ανίχνευση αποσπασης προσοχής και φαντάστηκα ότι πάνε πακέτο με ραντάρ.
Πάντως είναι φοβερό πως ένα τόσο τουμπανιαρικο αμάξι που είναι πραγματικά μεγάλο εξωτερικά αφήνει τόσο μέτριες εντυπώσεις σε χώρους εντός...Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Όταν τα έλεγα εγώ, κάποιοι πέσανε να με φάνε. Το αμάξι είναι απογοητευτικα μικρό πίσω. Αυτό και η τιμή του είναι τα μόνα αρνητικά. Έχω εξετάσει crv, tiguan, xtrail, kuga, x1, hrv, 3008. Το πεζό είχε το μικρότερο χώρο πίσω επιβατών από όλα. Κάπου το έχασαν εκεί τα γαλλακια.
-
Και υποτίθεται ότι οι Γάλλοι είναι μάστορες στην διαχείριση χωρών. Θυμάμαι το πρώτο μου αμάξι το 307 τι χώρους είχε.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ιδια κατηγορια αμαξι με το s-cross δεν ειναι? γιατι να εχει μεγαλυτερους χωρους? και γιατι κρινετε τ αυτοκινητα με βαση τις εξωτερικες διαστασεις?
-
Μήπως γιατί είναι 15 πόντους μακρύτερο και φαρδύτερο; δεν θα έπρεπε να είχε αισθητά καλύτερους χώρους από το scross? Και γιατί να μην τα κρίνουμε από τις εξωτερικές διαστάσεις; δλδ ένα αμάξι που είναι πχ 4.80 και έχει χώρους σαν ένα 4.30 λέμε τώρα δεν μειονεκτει αφού ούτε χώρους έχει και σε δυσκολεύει στο παρκάρισμα;
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ανα κατηγορια / segments κρινονται οι χωροι και το μεταξονιο ειναι αυτο που καθοριζει τη κατηγορια. Χρονια τωρα..
-
Οποίος δεν έχει μπει στο hrv παρακαλώ να το κάνει για να δει τι θα πει αριστοτεχνικη διαχείριση χώρου. Είναι και μικρότερο σε διαστάσεις από το 3008
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Οποίος δεν έχει μπει στο hrv παρακαλώ να το κάνει για να δει τι θα πει αριστοτεχνικη διαχείριση χώρου. Είναι και μικρότερο σε διαστάσεις από το 3008Μακραν το καλύτερο σε χώρους ακόμη και σε σύγκριση με πολύ μεγαλύτερα. Τα 28000€ όμως που ζητάνε είναι υπερβολικά.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Οποίος δεν έχει μπει στο hrv παρακαλώ να το κάνει για να δει τι θα πει αριστοτεχνικη διαχείριση χώρου. Είναι και μικρότερο σε διαστάσεις από το 3008Εκεί αναφέρομαι και εγώ. Το 3008 δείχνει να είναι πρησμένο εσωτερικά από υλικά στις πόρτες στο κεντρικό τούνελ στους αεραγωγούς πίσω που μειώνουν το χώρο επιβατών. Βλέπεις ένα μεγάλο αμάξι από έξω και λες θα βρω απλα μέσα αλλά δεν ισχύει
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
https://youtu.be/HdOcrHN3w10
Τροφή για σκέψη -
Η μονη σκεψη που μπορει να κανει καποιος ειναι οτι οι ανθρωποι εχουν προβλημα. Απο τη στιγμη που εχει βρει κατω το αμαξι και τετρακινητο να ηταν δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι θα ξεκολλαγε. Τα λαστιχα μου μοιαζουν για χιονολαστιχα αλλα σε τοσο πολυ χιονι χωρις αλυσιδες ειναι σκουρα τα πραγματα.
-
Έλα ντε, τι τροφή για σκέψη; Το αμάξι φαίνεται να έχει κάτσει με την κοιλιά στο χιόνι. Δημοσιογράφοι αυτοκινήτου είναι αυτοί; Γιατί βλέπω πίσω και άλλα 3008 και μου φαίνεται σαν παρουσίαση.
-
Όπως είπαν και οι προηγούμενοι το αμάξι έχει κάτσει με την κοιλιά σε 40 πόντους χιόνι. Για να έβγαινε θα έπρεπε να σταματήσει να μανουβραρει άσκοπα μπρος πίσω σκάβοντας περισσότερο αυλάκι. Θα έπρεπε να μπει κάνα ξύλο καμία πέτρα για να αποκτήσει τριβή και θα έπρεπε να κόψει το τιμόνι για να βγει από το αυλάκι που έφτιαξε με τις ρόδες
Αυτοί προσπαθούσαν με τα χέρια στις τσέπες να το βγάλουν...
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
Σιγά το πολύ χιόνι ρε παιδιά. Απλά ήταν παγωμένο το χιόνι και δεν είχε την ελκτική πρόσφυση που απαιτείτο. Δικίνητα SUV...
-
Και η συνέχεια:
Youtube Video -
Πρακτικά φαίνεται η λειτουργία του Grip Control. Δεν ξέρω βέβαια, αν το σύστημα βασίζεται στα φρένα, πως θα συμπεριφερθεί όταν ζοριστεί για κάποιο διάστημα.
-
Μάλλον δεν έχετε δει πως είναι τα σωστά τετρακίνητα...
-
Να πω εδώ όμως πως τόσο το 3008 όσο και οι περισσότεροι εκ των ανταγωνιστών του στοχεύουν μια ομάδα αγοραστών που offroad κατάσταση εννοούν μια φορά ή δύο το χρόνο, ένα κατέβασμα σε μια παραλία μέσω σχετικά δύσβατης διαδρομής ή ένα ανέβασμα σε κάποιο χιονοδρομικό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μάλλον δεν έχετε δει πως είναι τα σωστά τετρακίνητα...Θα μας δείξεις εσύ, ή θα κρατήσεις και αυτή την γνώση για τον εαυτό σου;;;
-
Peugeot 3008 2016