-
Ρε πέσαμε στη 2η σελίδα... Κοντά μας και οι νταστεράδες... Χωρίς να έχουμε βγάλει άκρη ποιός την έχει πιο ψηλή...
Τέλος πάντων...
+2 vitara Gl+ 4x4 Diesel μαύρα στην οικογένεια-leasing. Παράδοση σε 3-4 μήνες. Ενα αντί για εκείνο το άθλιο insight και ένα αντί για pug 508. Στα 27300 έκαστο.
A,
http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=10 ... 78#p708115
για upgrade του μουλτιμήδεια! -
Νέα τιμή για diesel 4x4 gl+ 21790€!
-
Πολύ καλή προσφορά. Πιθανόν μόνο το Duster σε αυτά τα λεφτά.
-
Όντως είναι πρόκληση!!!
-
Το duster 4x4 diesel πεφτει και στα 20300 με εκπτώσεις σύμφωνα με car.gr. Για κάποιον που δε θέλει τόσους χώρους όσους το duster και δεν χρειαζεται απαραίτητα τις σουπερ offroad δυνατοτητες του, αλλά θέλει diesel και 4x4 μονοδρομος vitara και με πολύ καλό εξοπλισμό..
-
Τιμοκατάλογος 5-12-16
Τιμοκατάλογος 2-2-17
-
3000 διαφορά!
-
σίγουρα έγινε λάθος...
-
Πηγα σημερα για να παραγγειλω το scross και η κοπελα μου ειπε οτι οντως το ριξανε διοτι ο κοσμος δεν προτιμαει το πετρελαιο. πως αλλαζουν οι καιροι...
-
Το ρίξανε γιατί προφανώς δεν πουλά όσο θα ήθελαν. Μη ξεχνούμε πως παίζει σε μια κατηγορία όπου καταλαμβάνει τις τελευταίες θέσεις σε θέματα χώρων άρα και χρηστικότητας. Επίσης δεν απευθύνεται πλέον στο κοινό που προηγουμένως κοιτούσε τους προγόνους του. Τέλος ήρθε με τέτοιο τρόπο ώστε το μόνο που πέτυχε ήταν να φρενάρει τον βασικό του ανταγωνιστή που δεν ήταν άλλο από το scross.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Το ρίξανε γιατί προφανώς δεν πουλά όσο θα ήθελαν. Μη ξεχνούμε πως παίζει σε μια κατηγορία όπου καταλαμβάνει τις τελευταίες θέσεις σε θέματα χώρων άρα και χρηστικότητας. Επίσης δεν απευθύνεται πλέον στο κοινό που προηγουμένως κοιτούσε τους προγόνους του. Τέλος ήρθε με τέτοιο τρόπο ώστε το μόνο που πέτυχε ήταν να φρενάρει τον βασικό του ανταγωνιστή που δεν ήταν άλλο από το scross.Μοιάζουν αρκετά αλλά το vitara θεωρείται compact suv ενώ το s cross οικογενειακό crossover. Στα dual purpose ι.χ ήταν πρώτο σε πωλήσεις .Το qashqai και την gla !! που πούλησαν παραπάνω τα έχουν σε άλλη κατηγορία
Πάντως σε αυτή την τιμή εξαιρετικό vfm ,βέβαια αφορά ετοιμοπαράδοτα ή και παραγγελίες; -
Δεν ξέρω αν αφορά ετοιμοπαράδοτα αλλά με αυτή την τιμή μπορεί πραγματικά να εκτοξευθεί ο αριθμός των νέων ταξινομήσεων του. Άλλωστε με κάποιες παραχωρήσεις σε θέματα χώρων και μόνο αλλά και ίσως αισθητικής (πχ το εμφανέστατο καζανάκι της εξάτμισης εδώ μου κάθεται... ) μια χαρά θα είναι για τους 9 στους 10 αγοραστές!
-
SUV/Crossover αγοράζει συνήθως κάποιος οικογενειάρχης (ή έστω μελλοντικός) που θέλει τους χώρους και την πρακτικότητα ενός station αλλά όχι την εμφάνιση του. Για αυτό και πιστεύω πως όσο και να ρίξουν την τιμή του Vitara, τους 9/10 αγοραστές δεν θα τους καλύψουν τα 350lt του χώρου αποσκευών.
-
Στις αρχές αυτού του νήματος είχα γράψει για το αυτοκίνητο πως στο χρονικό σημείο που εμφανίστηκε ο μόνος βασικός του αντίπαλος θα ήταν το scross. Σε μεγάλο βαθμό πιστεύω πως δεν έπεσα έξω. Θέλω να πω πως περισσότερο μοιράστηκαν οι αγοραστές της φίρμας ανάμεσα στα δύο οχήματα παρά αυξήθηκαν τα μερίδια της αγοράς τους. Με το σκεπτικό αυτό ναι... 9 στους 10 θα το καταπιούν μια χαρά.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
SUV/Crossover αγοράζει συνήθως κάποιος οικογενειάρχης (ή έστω μελλοντικός) που θέλει τους χώρους και την πρακτικότητα ενός station αλλά όχι την εμφάνιση του. Για αυτό και πιστεύω πως όσο και να ρίξουν την τιμή του Vitara, τους 9/10 αγοραστές δεν θα τους καλύψουν τα 350lt του χώρου αποσκευών.375 λίτρα έχει και διπλό πάτωμα είτε με κιτ επισκευής είτε με ρεζέρβα.
-
Έριξαν την τιμή λιανικής 1160€ και κατέβηκε κατωα απο τα 17000 λιανικης οποτε κατέβηκε και κλιμακα τέλους ταξινόμησης γιαυτό και η μεγάλη διάφορα. Ουσιαστικά μειώθηκε λίγο η τιμή του σε σχέση με πριν τις αλλαγές στα τέλη ταξινόμησης. Κάτι αντίστοιχο έγινε και με το qq, που είδαν οτι δεν πουλάει τόσο με την αύξηση και ριξαν την τιμή στα 21820 1.5 acenta.
-
Έξυπνη κίνηση. Να που οι παπαριές των κρατούντων μπορεί να οδηγήσουν και σε κάτι θετικό.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
SUV/Crossover αγοράζει συνήθως κάποιος οικογενειάρχης (ή έστω μελλοντικός) που θέλει τους χώρους και την πρακτικότητα ενός station αλλά όχι την εμφάνιση του. Για αυτό και πιστεύω πως όσο και να ρίξουν την τιμή του Vitara, τους 9/10 αγοραστές δεν θα τους καλύψουν τα 350lt του χώρου αποσκευών.Θυμαμαι που ειχα παει να το δω και υπηρχε θεμα με το πορτμπαγκαζ αφου εβλεπες διπλα το scross με 1.000 φτηνοτερο και με περισσοτερους χωρους
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Έξυπνη κίνηση. Να που οι παπαριές των κρατούντων μπορεί να οδηγήσουν και σε κάτι θετικό.Όλα είναι θέμα ζήτησης και προσφοράς μέχρι ενος σημειου..
-
Τις τελευταίες 2 εβδομάδες παρατηρώ πως η δευτέρα ψιλο-ψιλό γρατζουνάει όταν είναι κρύο το σαζμάν.
Σκάω σήμερα αντιπροσωπεία μετά από 35,000 χλμ, να αλλάξω βαλβολίνες, με αυτές
Μου λέει η αντιπροσωπεία, δε χρειάζεται, άστες άλλα 30,000.
Του λέω δεν πειράζει άλλαξε τες.
Μου λένε αυτές είναι εκτός προδιαγραφών, θέλει 75w80.Τους χαιρετώ και πάω σε ένα αλάνι (σαν τον υποφαινόμενο), και μου τις αλλάζει με 10 ευρώ περαστικά.
Το σαζμάν, ΒΙΤΑΜ, πως έχεις ένα ζεστό μαχαίρι και κόβεις το βούτυρο, έτσι ακριβώς.Οι αντιπροσωπείες απλά θέλουν να πάει το αμάξι 100,000 χλμ και μετά να μας τα φάνε σε ζημιές και ανταλλακτικά.
Ευτυχώς υπάρχει και το ίντερνετ και ξεστραβώνεται ο κόσμος.
Κοπρίτες.Ηρακλής.
Suzuki Vitara 2015