-
Ομοίως ούτε εγώ σου χρωστάω κάτι τα ειρωνικά σχόλια έχουν ξεκινήσει από εσένα απροκλητα. Σταματώ εδώ ελπίζω να μην ξαναπροκληθω χωρίς λόγο
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Στην Ελλάδα με τι ρεζέρβα έρχεται? Τα ξένα Site δηλώνουν 591 λίτρα. Τα Ελληνικά τα μισά 520 τα αλλα μισα 590. Λογικά η Pug δηλώνει 591 με το χώρο κάτω από το πάτωμα. Σε κάποιο είδα ακόμα και τροχό αλουμινίου ολοιδιο με τους αλλους 4 οχι ανάγκης, αυτος δήλωσε 520.
Αν έχει κάποιος πληροφορίες ας τις ποστάρει.
-
Διαβάζω τις τιμες που γράφονται κ δεν πιστεύω στα ματια μου...
36Κ για 1.2 βενζίνης ΔΙΚΙΝΗΤΟ crossover στην Ελλάδα των αιωνίων μνημονίων κ capital controls.
Ήθελα να ήξερα οι υπεύθυνοι της τιμολόγησης της πεζω που νομίζουν οτι απευθύνονται κ ποιος θα δώσει αυτα που ζητούν .
Ειμαι πολυ περίεργος να δω αν θα ταξινομήσουν κανενα απο δαύτα.Όσο για το τι αλλο παίρνεις σε αυτα τα λεφτα που ζητάει η Πεζω ελλας ασχολίαστο.
-
Συμφωνώ με τον προλαλησαντα. Η τιμολόγηση του 3008 πανευρωπαϊκα είναι πολύ υψηλή και στην Ελλάδα ελέω και μνημονοκρατιας η ακριβότερη τιμή όλων!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ο χρήστης John22 έγραψε:
Στην Ελλάδα με τι ρεζέρβα έρχεται? Τα ξένα Site δηλώνουν 591 λίτρα. Τα Ελληνικά τα μισά 520 τα αλλα μισα 590. Λογικά η Pug δηλώνει 591 με το χώρο κάτω από το πάτωμα. Σε κάποιο είδα ακόμα και τροχό αλουμινίου ολοιδιο με τους αλλους 4 οχι ανάγκης, αυτος δήλωσε 520.
Αν έχει κάποιος πληροφορίες ας τις ποστάρει.
Είναι 520 με κατεβασμένο το πάτωμα και με ρεζέρβα ανάγκης
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Στην Ελλάδα με τι ρεζέρβα έρχεται? Τα ξένα Site δηλώνουν 591 λίτρα. Τα Ελληνικά τα μισά 520 τα αλλα μισα 590. Λογικά η Pug δηλώνει 591 με το χώρο κάτω από το πάτωμα. Σε κάποιο είδα ακόμα και τροχό αλουμινίου ολοιδιο με τους αλλους 4 οχι ανάγκης, αυτος δήλωσε 520.
Αν έχει κάποιος πληροφορίες ας τις ποστάρει.
Είναι 520 με κατεβασμένο το πάτωμα και με ρεζέρβα ανάγκης
Απο που ειναι η πληροφορια σου? Δεν το εχω δει πουθενα γραμμενο αυτο. Η πρωτη φωτο(επισημη) αλλο δειχνει. Επισης ολες οι ελληνικες δοκιμες δεν δειχνουν το δευτερο πατωμα και λενε οι μισες 520 λιτρα και οι αλλες 591. Απο οτι ειδα το 'ειδικο' πατωμα ειναι στην εκδοση Gt και ανω(με καθε επιφυλαξη αυτο αλλα το διαβασα σε ξενο site), και στην κατω σκαλα βγαζει 591. Οι χαμηλοτερες εκδοσεις δεν εχουν διπλο πατωμα. Ουσιαστικα η απορια μου ηταν με τι τυπου ρεζερβα ειναι τα 590.
-
Τα επιπλέον 70 λίτρα είναι στο χώρο γύρω από τη ρεζέρβα. Η 2η φώτο είναι με το κάτω πάτωμα.
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Τα επιπλέον 70 λίτρα είναι στο χώρο γύρω από τη ρεζέρβα. Η 2η φώτο είναι με το κάτω πάτωμα.Η δευτερη και η τριτη φωτο ειναι απο το ιδιο αμαξι και το ιδιο τεστ ντραιβ.
Η δευτερη φωτο ειναι με το πανω πατωμα. Αν δεις τα σκαλοπατακια(εσοχες που στηριζουν το πατωμα) που φαινονται το κατω πατωμα ειναι η τριτη φωτο . Οταν το πατωμα ειναι κατω το πορτ μπαγκαζ ειναι σε χαμηλοτερο επιπεδο απο τα ριγμενα καθισματα.
-
Επειδή στο θέμα του γκόλφ μου την πέσατε , καλό είναι να συγκρίνουμε όμοιες εκδόσεις αυτοκινήτων για να δούμε τι ακριβώς ισχύει .
Οτι είναι πανάκριβα πλέον τα αυτοκίνητα είναι , αλλά όταν κάποιοι έβλεπαν λογικό να κάνει 40000 η 316 , όταν η C - class ντίζελ που αγόρασε φίλος με τον 1.6 της Ρενώ , στα τέλη του 2015 , έφτασε με μέτριο εξοπλισμό τα 52000 , όταν άλλος πήρε το Ρενεγκείτ που είναι το μισό από το 3008 σε χώρους με τον 1.4 170 άλογα στις 37000 στην πλουσιότερη έκδοση , όταν η Χ1 με μέτριο εξοπλισμό περνάει άνετα τα 45000 , να κάνουμε ανάλογη κριτική για να είμαστε δίκαιοι .
Κριτικές του τύπου είναι ακριβά για πεζό , όταν το αμάξι είναι μακράν το ομορφότερο και πιό σύγχρονο όλων και έχει ποιότητα κατασκευής ανάλογη των καλύτερων και 5 χρόνια εγγύηση , είναι απλά δείγμα αυτών που έλεγα για αυτούς που πληρώνουν φύκια για μεταξωτές κορδέλλες και θέλουν μετά να μας πείσουν ότι έκαναν την αγορά του αιώνα , πληρώνοντας βέβαια πανάκριβα την συντήρηση και τις βλάβες του αιώνα στα ψευτοπρίμιουμ .
Και επειδή έχω περάσει και εγώ στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας την κρίση των 40 και έδωσα πολλά λεφτά για εταιρικά ευτυχώς πανάκριβα πρίμιουμ αμάξια και έμαθα πόσο μούφα είναι η πρίμιουμ ποιότητα και πόσο κοστίζουν τα σέρβις του τίποτα , μπορώ πλέον να κράζω μετά λόγου γνώσεως ....
-
Άκυρο.
-
Τι είναι το vfg;
Τσάμπα λεφτά πάντως και πεταμένα στο δρόμο δεν δίνω ακόμα και με εξαψήφια δήλωση.
Πρέπει να σέβεσαι τον κοπο σου από το να πληρώνεις φόρους στα λαμόγια , να κυκλοφορείς ανάμεσα σε κάφρους και στα αρχιδια μου αν θα έχουν χώρο τα παιδιά μου για να τσακώνονται στο ταξιδι πιο άνετα ή αν θα πουλάει μούρη η γυναίκα, γαμιωντας όλοι μου κάθε ευχαρίστηση (αλήθεια όσοι γουστάρετε οδήγηση τη γουστάρετε με την οικογένεια μέσα ; )
Καλύτερα μιζέρια παρα ασέβεια και αίσθημα ότι σου πιάνουν τον κολο. Την έχουν δει πολύ μάγκες στην αυτοκινητοβιομηχανία για τεχνολόγια αιώνων χωρίς καμία σοβαρή εξέλιξη. -
Στα 36Κ του δικινητου υπερατου που πουλάει η πεζω ελλας , παίρνεις ενα Φόρεστερ με πραγματική τετρακίνηση ( ή κ ενα xv άμα βολεύεσαι με λιγότερους χώρους) κ εκει για μένα τελειώνει η κουβέντα.
Ή ενα απο τα τετρακίνητα crv κ x-trail -ανάλογα με το αν δίνεις προτεραιότητα στο κορυφαίο ντίζελ μοτέρ της Χοντα ή την πολυ καλη τετρακίνηση της νισσαν .
Μαλλον η πεζω πουλάει φύκια σε αυτες τις τιμες παρα οι υπόλοιποι.
-
Ναι καλά αμάξια και τα δυο που αναφέρεις αλλά ειλικρινά θα έδινες τόσα λεφτά με τέτοιες αντιπροσωπείες ;
Που θα βασιστείς αν κάτι πάει στραβά ; -
Παμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.
Καλο αμάξι που χαντάκωνεται απο την τιμή.
Οι ταξινομήσεις θα δείξουν αν εχουμε δίκιο όσοι το λέμε πανάκριβο ή όχι.
End of story!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ποια 2 εννοείς γιατι ανέφερα 4;!
Γιατι η πεζω ειναι υπόδειγμα αντιπροσωπείας;
Δεν εχω έμπειρια προσωπική αλλα δεν εχω ακούσει οτι ειναι κ Τογιότα...
Οι πιθανότητες να τους χρειαστεις παντως μαλλον ειναι συντριπτικά περισσότερες στην πεζω παρα στη χοντα, Subaru ή νισσαν.. -
Honda CR-V ειναι ακριβα αλλα ειναι απο αρκετα εως πολυ αξιοπιστα συν οτι ερχονται με πολυετη εγγυηση. Ο Σαρακακης ισως να ειναι ακριβος στα ανταλλακτικα αλλα γενικα ο περισσοτερος κοσμος εχει καλη εμπηρεια απο την αξιοπιστια των Χοντα.
Για το 3008 οποιος ενδιαφερεται θα πρεπει να περιμενει να πεσουν οι τιμες οπως με το κουγκα. Το 1.2 3κυλινδρο δεν ειναι;; 36 χιλιαρικα για τρικυλινδρο 1.2! Το αστειο της χρονιας...
-
Τυφλοι ειστε ή τους τυφλους κανετε? Γιατι αναμασατε κατι που εχει ειπωθει εδω και 90 σελιδες και εχει συμφωνησει με αυτο ολο το Forum μηδενος εξαιρουμένου? Γιατι πρεπει καποιος που θα μπει να διαβασει για το 3008 να βλεπει το 90% των ποστ τα οποια εχουν γραφτει στις πρωτες σελιδες ξανα και ξανα? Ο ανθρωπος πηγε και πηρε μια τιμη την οποια εμμεσως πλην σαφως περιμενε εχοντας διαβασει τοσες σελιδες σχολίων.
-
Τα σουμπαρού δεν έχουν αντιπροσωπία και τα φέρνουν από Ιταλία , άρα αγοράζεις και αβεβαιότητα .
Στα χόντα έχεις αγοράσει από τα πιό άσχημα αυτοκίνητα της αγοράς , οπότε εδώ τελειώνει η συζήτηση . Για τους Σ/Μ η συζήτηση τελειώνει στο όνομα του αντιπροσώπου και στο παρελθόν του .
Το Νισάν είναι πιό φορτηγίσιο .Αλλά πάντα ξαναλέω οι τιμές είναι ΓΕΝΙΚΑ υπερβολικές .
Παρ' όλα αυτά από τα μη πρίμιουμ είναι γενικά καλύτερο και πολύ πιό όμορφο και σύγχρονο , οπότε δικαιολογείται να είναι ακριβότερο από το χόντα , ενώ από τα πρίμιουμ είναι 10000 φτηνότερο , δηλαδή 30 % , ενώ αν δεν είναι καλύτερο τους , είναι ισάξιο και σε καμία περίπτωση 30 % χειρότερο .
Είναι λοιπόν θέμα επιλογών .
Τώρα ποιοί θα το αγοράσουν σε μια αγορά που το 60 % είναι λήζινγκ , προφανώς δεν θα έχουμε πραγματικά στοιχεία , αφού τα λήζινγκ παίζουν με άλλες τιμές από αυτές που δίνουν στους ιδιώτες και κυρίως με την τιμή επαναγοράς που δίνουν στις εταιρείες .
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Τυφλοι ειστε ή τους τυφλους κανετε? Γιατι αναμασατε κατι που εχει ειπωθει εδω και 90 σελιδες και εχει συμφωνησει με αυτο ολο το Forum μηδενος εξαιρουμένου? Γιατι πρεπει καποιος που θα μπει να διαβασει για το 3008 να βλεπει το 90% των ποστ τα οποια εχουν γραφτει στις πρωτες σελιδες ξανα και ξανα? Ο ανθρωπος πηγε και πηρε μια τιμη την οποια εμμεσως πλην σαφως περιμενε εχοντας διαβασει τοσες σελιδες σχολίων.Μήπως και το διαβάσει η peugeot και μειώσει τις τιμες
Γιατι κατα τα λοιπά το αυτοκινητο ειναι κουκλι
Και να κάνω και μια ερώτηση. Ποσο κανει μια τουρμπίνα; Γιατι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κοτσαρουν μια τουρμπίνα σε ενα χιλιαρι η χιλιοδιακοσαρι κινητηρα και μετα τον χρεώνουν 5 χιλιαρικα πάνω γιατι εχει επιδόσεις 1800αριου. -
Το CR-V εχει βγει ηδη εδω και μηνες το νεο μοντελλο το οποιο λυνει το προβλημα της ασχημιας.
Για το θεμα της τιμης του 3008 γνωμη μου οτι καλως σχολιαζουμε ειδικα οταν η Φορντ φερνει το ανταγωνιστικο και καλυτερο σε ασκετους τομεις Κουγκα σε λογικες τιμες.
Peugeot 3008 2016