Εγώ πιστεύω οτι έχει λίγο ακόμα το downsizing. Η Ford βγάζει 140 άλογα από 1000άρι. Η Πεζώ 272 άλογα απο 16άρι. Η merc 400 άλογα από 2λιτρο. Το γκρουπ δε ξερω(δεν εχω ψάξει) γιατι ανέβασε κυβικά.
Τώρα ως προς τις καταναλώσεις πιστεύω οτι είναι μικρότερες αλλά όχι τόσο σημαντικά.
john22
@john22
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by john22
-
RE: Peugeot 3008 2016posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Peugeot 3008 2016posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Στην Ελλάδα με τι ρεζέρβα έρχεται? Τα ξένα Site δηλώνουν 591 λίτρα. Τα Ελληνικά τα μισά 520 τα αλλα μισα 590. Λογικά η Pug δηλώνει 591 με το χώρο κάτω από το πάτωμα. Σε κάποιο είδα ακόμα και τροχό αλουμινίου ολοιδιο με τους αλλους 4 οχι ανάγκης, αυτος δήλωσε 520.
Αν έχει κάποιος πληροφορίες ας τις ποστάρει.



-
RE: Νέο...Golf??posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Αλλά γιατί γίνεται τέτοια συζήτηση στο θέμα του γκολφ?
-
RE: Νέο...Golf??posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βασικά είναι ιεροσυλία να συγκρίνουμε ένα οποιοδήποτε κλασσικό Citroen με υδροπνευματική με τον ανταγωνισμό του γιατι απλα δεν είχε ανταγωνισμό σε τεχνολογία, άνεση και οδική συμπεριφορά. Δεν είναι τυχαίο που τουλάχιστον το 50% (κατα ομολογία των λεσχών) των κλασσικών αυτοκινήτων που συντηρούνται σήμερα είναι Citroen. Τον συνδυασμό που προσέφεραν δεν τον έβρισκες αλλού, αλλά αυτά είναι περασμένα μεγαλεία που σταμάτησαν στο C6(κάποιοι ίσως πουν και νωρίτερα).
-
RE: CITROËN FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βασικά φαίνεται ξεκάθαρα και στο βίντεο οτι ο κ@λος δεν μένει αμέτοχος και απλά ακολουθεί, αλλά στριβει και αυτός. Τετραδιεύθυνση ντεε...
-
RE: Suzuki Ignis IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τόσο δύσκολο τους ήταν να το κάνουν όμορφο από τη μέση και πίσω? Σαν να τελείωσε η χρηματοδότηση του σχεδιαστή και ξεπέταξε το πίσω μέρος σε ένα βράδυ.
-
RE: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Απλά για να τον παρουσιάσουν σαν 'νέο και ανανεωμένο' ενω ουσιαστικά είναι ένα απλούστατο remap.