-
Ο χρήστης blsbug έγραψε:
Σημερα μπηκα σε c200 1.8 του 2009.Εντάξει ειναι αλλη κλάση
Αξιζει πιστευετε να το παρω απο Γερμανια με κοκκινες πινακιδες,εχω ανθρωπο Γερμανο που μπορει να με βοηθησει στην επιλογη?
Τι γινετε απο καταναλωση,εξοδα service?Αρκεί να μην βγάλει προβλήματα και θα εισαι άρχοντας.
-
Εχω βρει ενα c-max 1600 diesel του 08 euro 4
Υπαρχει θεμα στο να κυκλοφορησει Αττικη?
Μπορω να το βγαλω εδρα επαρχια,κυκλοφορω Αττικη μερικους μηνες ομως -
Υπάρχει. Αν σε σταματήσουν έχει σίγουρα πρόστιμο και αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας. Ακριβώς πόσο και για ποιο διάστημα δεν γνωρίζω.
-
Τα 1600 fsi το κουνανε το octavia? Κατανάλωση?
-
Ο χρήστης blsbug έγραψε:
Τα 1600 fsi το κουνανε το octavia? Κατανάλωση?Μια χαρα το κουνανε χωρις να βαζει φωτια στο δρομο. Καταναλωση απο 5,5 λ/100χλμ σε ταξιδι με γλυκο γκαζι μεχρι 7,5 λ/100χλμ με απαγορευτικες ταχυτητες. Πολη αναλογα που κινεισαι. Απο 6,5-9 λ/100χλμ. Μιλαμε για πολυ αξιοπιστο κινητηρα που σε αλλο φορουμ κατοχοι εχουν ξεπερασει τα 300.000χλμ χωρις προβληματα
-
Ένα googlαρισμα για τους fsi κινητήρες αποδεικνύει το πόσο αξιόπιστοι είναι...
-
Απ οτι διαβασα οι fsi εχουν θεματακια με τις βαλβιδες
'ΟΛΟΙ οι κινητήρες της Audi τεχνολογίας FSi (direct injection) έχουν ένα κατασκευαστικό σφάλμα που καταλήγει στην συσσώρευση καταλοίπων της καύσης στις βαλβίδες εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση της απόδοσης του κινητήρα και την ακανόνιστη καύση (misfiring). Το πρόβλημα έγκειται στο οτι το μίγμα δεν ψεκάζεται πριν από τις βαλβίδες εισαγωγής, και ως εκ τούτου δεν καθαρίζει τις βαλβίδες. Έτσι το πίσω μέρος των βαλβίδων γεμίζει με κατάλοιπα της καύσης που κάθε 25,000 χλμ χρειάζονται καθάρισμα αλλιώς ρίχνουν την ιπποδύναμη κατά 20%! Και προφανώς τα αποτελέσματα είναι χειρότερα όσο πιό πολύ μένει ο κινητήρας ακαθάριστος.'
Δεν ειναι και λιγο το πρόβλημα
Ειδα σημερα ενα ford focus c-max 2007 σε καλη τιμη και καλη κατασταση
1.6 και μου ειπε το παληκαρι οτι εχει 125 αλογα ειναι μεταβλητου χρονισμου
ισχυει κατι τετοιο γιατι απο οτι εψαξα τα 1.6 100 αλογα βγαζουν μονο τα 1,8 εχουν 125
Αν εχετε αποψη για τα c max πειτε καμια γνωμη,απ οτι εχω ακουσει απο γνωστους τα ford ειναι αξιοπιστα -
Ο χρήστης blsbug έγραψε:
Απ οτι διαβασα οι fsi εχουν θεματακια με τις βαλβιδες'ΟΛΟΙ οι κινητήρες της Audi τεχνολογίας FSi (direct injection) έχουν ένα κατασκευαστικό σφάλμα που καταλήγει στην συσσώρευση καταλοίπων της καύσης στις βαλβίδες εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση της απόδοσης του κινητήρα και την ακανόνιστη καύση (misfiring). Το πρόβλημα έγκειται στο οτι το μίγμα δεν ψεκάζεται πριν από τις βαλβίδες εισαγωγής, και ως εκ τούτου δεν καθαρίζει τις βαλβίδες. Έτσι το πίσω μέρος των βαλβίδων γεμίζει με κατάλοιπα της καύσης που κάθε 25,000 χλμ χρειάζονται καθάρισμα αλλιώς ρίχνουν την ιπποδύναμη κατά 20%! Και προφανώς τα αποτελέσματα είναι χειρότερα όσο πιό πολύ μένει ο κινητήρας ακαθάριστος.'
Μαλιστα. Οτι βλ@κει@ θελει ο καθενας λεει.
Ελεος! Τι αλλο θα διαβασουμε...
Δηλαδη εγω που το ειχα και δεν καθαρισα ποτε βαλβιδες ειχα πτωση αποδοσης τουλαχιστον 20% συμφωνα με αυτα? Στα 60.000χλμ θα επρεπε να ειχα 20%x2=40% ή σταματαει στο 20%?
Απορια το εχω οποτε αν θελει ο συντακτης να με κατατοπισει για να ενημερωσω και τον αγοραστη οτι πηρε ενα αμαξι με μιση ιπποδυναμη -
Ο χρήστης blsbug έγραψε:
Ειδα σημερα ενα ford focus c-max 2007 σε καλη τιμη και καλη κατασταση
1.6 και μου ειπε το παληκαρι οτι εχει 125 αλογα ειναι μεταβλητου χρονισμουΥπήρχε και C Max με 115 άλογα, μεταβλητού χρονισμού. Φαίνεται από το καπάκι του μοτέρ.
Μαλιστα. Οτι βλ@κει@ θελει ο καθενας λεει.
Υπεβάλει μεν ο γράφον, αλλά όντως υπάρχει θέμα με τον άμεσο ψεκασμό. Για αυτό και πρέπει να τα σκίζουμε αυτά το μοτέρ που και που.
-
Παιδια εψαξα για c-max στο φορουμ και εκτος απο ενα diesel που ειχε κανει δευτερο σπιτι το συνεργειο δεν βρηκα κατι αλλο.
Ειναι αξιοπιστα?και γενικα τι βλαβες βγαζουν? μιλαω για 2006-2007 1.6 βενζινη με 100.000 χιλιομετρα -
Γραψου στο club της φορντ και διαβασε. Εκει θα βρεις πιο πολλα απ οτι εδω
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Απ οτι διαβασα οι fsi εχουν θεματακια με τις βαλβιδες
'ΟΛΟΙ οι κινητήρες της Audi τεχνολογίας FSi (direct injection) έχουν ένα κατασκευαστικό σφάλμα που καταλήγει στην συσσώρευση καταλοίπων της καύσης στις βαλβίδες εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση της απόδοσης του κινητήρα και την ακανόνιστη καύση (misfiring). Το πρόβλημα έγκειται στο οτι το μίγμα δεν ψεκάζεται πριν από τις βαλβίδες εισαγωγής, και ως εκ τούτου δεν καθαρίζει τις βαλβίδες. Έτσι το πίσω μέρος των βαλβίδων γεμίζει με κατάλοιπα της καύσης που κάθε 25,000 χλμ χρειάζονται καθάρισμα αλλιώς ρίχνουν την ιπποδύναμη κατά 20%! Και προφανώς τα αποτελέσματα είναι χειρότερα όσο πιό πολύ μένει ο κινητήρας ακαθάριστος.'
Μαλιστα. Οτι βλ@κει@ θελει ο καθενας λεει.
Ελεος! Τι αλλο θα διαβασουμε...
Δηλαδη εγω που το ειχα και δεν καθαρισα ποτε βαλβιδες ειχα πτωση αποδοσης τουλαχιστον 20% συμφωνα με αυτα? Στα 60.000χλμ θα επρεπε να ειχα 20%x2=40% ή σταματαει στο 20%?
Απορια το εχω οποτε αν θελει ο συντακτης να με κατατοπισει για να ενημερωσω και τον αγοραστη οτι πηρε ενα αμαξι με μιση ιπποδυναμηΕσυ και εγω δε λεει τιποτα... το θεμα ειναι πασιγνωστο!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Απ οτι διαβασα οι fsi εχουν θεματακια με τις βαλβιδες
'ΟΛΟΙ οι κινητήρες της Audi τεχνολογίας FSi (direct injection) έχουν ένα κατασκευαστικό σφάλμα που καταλήγει στην συσσώρευση καταλοίπων της καύσης στις βαλβίδες εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση της απόδοσης του κινητήρα και την ακανόνιστη καύση (misfiring). Το πρόβλημα έγκειται στο οτι το μίγμα δεν ψεκάζεται πριν από τις βαλβίδες εισαγωγής, και ως εκ τούτου δεν καθαρίζει τις βαλβίδες. Έτσι το πίσω μέρος των βαλβίδων γεμίζει με κατάλοιπα της καύσης που κάθε 25,000 χλμ χρειάζονται καθάρισμα αλλιώς ρίχνουν την ιπποδύναμη κατά 20%! Και προφανώς τα αποτελέσματα είναι χειρότερα όσο πιό πολύ μένει ο κινητήρας ακαθάριστος.'
Μαλιστα. Οτι βλ@κει@ θελει ο καθενας λεει.
Ελεος! Τι αλλο θα διαβασουμε...
Δηλαδη εγω που το ειχα και δεν καθαρισα ποτε βαλβιδες ειχα πτωση αποδοσης τουλαχιστον 20% συμφωνα με αυτα? Στα 60.000χλμ θα επρεπε να ειχα 20%x2=40% ή σταματαει στο 20%?
Απορια το εχω οποτε αν θελει ο συντακτης να με κατατοπισει για να ενημερωσω και τον αγοραστη οτι πηρε ενα αμαξι με μιση ιπποδυναμηΕσυ και εγω δε λεει τιποτα... το θεμα ειναι πασιγνωστο!
Ποιο ρε Χρηστο ειναι πασιγνωστο? Οτι πεφτει η αποδοση 20% καθε 25.000χλμ? Τοτε θα επρεπε και γω να ειχα προβλημα αμα ηταν κατασκευαστικο και ενας συναδελφος με 215.000χλμ. Γελανε και οι πετρες με αυτα που γραφουνε.
-
Μη πας τη κουβεντα αλλου και στηριζεσαι με ακριβεια σε νουμερα. Και αμα θες να δεχτω οτι δε μιλουσα ακριβως για το ποστ που παρατεθηκε, το δεχομαι. Αλλα και λαδια καιγανε αβερτα και επικαθισεις ειχανε.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μη πας τη κουβεντα αλλου και στηριζεσαι με ακριβεια σε νουμερα. Και αμα θες να δεχτω οτι δε μιλουσα ακριβως για το ποστ που παρατεθηκε, το δεχομαι. Αλλα και λαδια καιγανε αβερτα και επικαθισεις ειχανε.Χρηστο αν ψαξεις τα προηγουμενα ποστ θα δεις οτι ο φιλος ψαχνει για 1600fsi. Μετα κανει αναρτηση ενα κειμενο καποιου που μιλαει για επικαθησεις στα μοτερ fsi γενικα. Ο 1600αρης λοιπον ξερω απο προσωπικη (και απο αλλους χρηστες του συγκεκριμενου κινητηρα) οτι δεν ειχε ποτε καταναλωση λαδιου ενω αποδειχτηκε πολυ αξιοπιστος σαν και τον παλιο 1.6 8v. Ενα μονο θεμα ειχε με την καδενα οπου σε ορισμενους ηθελε αλλαγη. Καταναλωση ειχε ο 1400fsi με τα 90ps οποτε μη τα τσουβαλιαζουμε ολα ενω οι 1.4 tsi ειχαν θεμα με τις n75 και n249 που αλλαζονταν με βελτιωμενες
-
https://www.google.gr/webhp?sourceid=ch ... F%84%CE%B1
-
Έχω την εντύπωση ότι το πρόβλημα των επικαθίσεων δεν είναι θέμα μόνο των fsi. O THP (PSA, BMW ) για παράδειγμα δεν έχει τα ίδια θέματα;
-
Επειδή το έχω ψάξει αρκετά, πριν πάρω το δικό μου cooper s με direct injection έχω να πω τα εξής:
Στο MINI ρ56 (και ειδικά στο s) καθώς και σε άλλους κινητήρες (bmw/VW etc) συνιστούν κάθε 70-80 χιλ χλμ καθαρισμό βαλβίδων καθότι οι επικαθήσεις (από καύση λαδιού;;; ) προκαλούν διάφορα προβλήματα. Ο καθαρισμός γίνεται με μηχανήματα πίεσης και κενού που χρησιμοποιούν καρυδότσουφλο (νομίζω).
Στην BMW ζητούν 1500 για αυτή τη δουλειά, ενώ βρήκα σε εξειδικευμένο συνεργείο την ίδια δουλειά με 250 ευρώ. Θα το κάνω κάποια στιγμή (ίσως σε 1-1.5 χρόνο) που θα είμαι στα παραπάνω χιλιόμετρα. Αν έχετε κομπρεσερ και μια καλή σκούπα μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας τα εργαλεία που ουσιαστικά προσαρμόζουν το ακροφύσιο της σκούπας πάνω στο σημείο όπου μπαίνει η πολλαπλή εξαγωγής και να το κάνετε μόνοι σας. Η όλη εργασία απαιτεί ΜΟΝΟ την εξαγωγή της πολλάπλής!
Όλοι οι χρήστες που το έκαναν αναφέρουν μεγάλες διαφορές.
Σημειώνω πως λόγω σχεδιασμού του θαλαμου καύσης και τοποθέτησης των injectors χαμηλότερα από τις βαλβίδες, δυστυχώς καθαριστικά τύπου seafoam κτλ, δεν κάνουν απολύτως τίποτα καθώς δεν φτάνουν στις βαλβίδες!!!Δείτε και τα video στο youtube:
Youtube Video -
Το πρόβλημα των DI (direct injection) κινητήρων με επικαθήσεις στις βαλβίδες εισαγωγής είναι πασίγνωστο και αποδεδειγμένο εδώ και πολλά χρόνια, δεν είναι κάτι σύγχρονο. Αυτό ισχύει για όλους τους κινητήρες όλων των κατασκευαστών, καθώς πρόκειται για πρόβλημα που πηγάζει από την αρχή λειτουργίας, δεν έχει να κάνει με συγκεκριμένους κινητήρες, συγκεκριμένες επιλογές ή σχεδιασμούς εξαρτημάτων π.χ. πολλαπλή εισαγωγής. Τα μπεκ είναι μέσα στους θαλάμους, άρα δεν ψεκάζουν πριν τις βαλβίδες, άρα δεν τις 'ξεπλένουν' με τη βενζίνη ή τους όποιους καθαριστικούς παράγοντες έχει μέσα η βενζίνη. Με τα χρόνια το εξαερωμένο λάδι που επιστρέφει στην εισαγωγή από την/τις PCV στο καπάκι ή/και στο στρόφαλο δημιουργεί τις επικαθήσεις, οι οποίες ψήνονται, γίνονται κρούστα, και σιγά-σιγά αυξάνουν το βάρος της βαλβίδας, μειώνουν τον διαθέσιμο χώρο να περάσει ο αέρας, και χαλάνε εντελώς την αεροδυναμική κατά την είσοδο του αέρα στους θαλάμους.
Όλες οι εταιρείες έχουν βγάλει TSB για το συγκεκριμένο θέμα (π.χ. της Citroen που το έχω ψάξει παραπάνω είναι το Β1ΑW011KQ0), με το οποίο προτείνουν την εύκολη μέθοδο καθαρισμού μέσω υγρού καθαρισμού με ψεκασμό ειδικού καθαριστικού ακριβώς πριν τις βαλβίδες. Το πρόβλημα είναι ότι, όταν προκύψει ο λόγος για το TSB (κωδικός σφάλματος και μειωμένη απόδοση), οι επικαθήσεις είναι πλέον πολύ μεγάλες και εντελώς συμπαγείς, άρα δεν σπάνε με οποιοδήποτε υγρό ψεκαστικό. Χώρια που τα ποσά που ζητάνε για μια σχετικά εύκολη διαδικασία είναι τρελά (π.χ. Citroen ~500€ για εφαρμογή του εν λόγω TSB). Όταν φτάσουμε σε αυτό το σημείο, πλέον θέλει είτε άνοιγμα και καθάρισμα με το χέρι, είτε blasting με ειδικά μηχανήματα.
Λύσεις ? Όλοι οι κατασκευαστές έχουν πλέον κατοχυρώσει πατέντες για αντιμετώπιση του προβλήματος (extra μπεκ πριν τις βαλβίδες, αλλαγή διαδρομής αναθυμιάσεων κλπ), ενώ και μόνοι μας μπορούμε να κάνουμε το πιο απλό: ένα oil catch can, είτε με φιλτράκι είτε με recirc στην εισαγωγή, για εξάλειψη του προβλήματος μια και καλή
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
https://www.google.gr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=vw+golf+1.6+fsi+προβληματαΕγω μεσα απο την προσωπικη εμπειρια μου και των γυρω μου προσπαθω να βοηθησω το φιλο.
Αν ελεγε για αγορα bmw δε θα εμπαινα βαζοντας στο google 'προβληματα bmw' για να τη πω σε σενα. Ξεκολα λιγο. Ωριμασε γιατι δε βοηθας ουτε ψαχνοντας να μου τη πεις ουτε βαζοντας emoticon σε αλλους (icecman).
Σε ολα τα αυτοκινητα αμα γραψεις προβληματα θα σου βγαλει ενα κατεβατο
Aγορα μεταχειρισμενου