-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
To CRV έχει δύο τεράστια αρνητικά . Την απαράδεκτη εμφάνιση του και τον αντιπρόσωπο του . .Η εμφάνιση του δεν είναι κακή, έξαλλου είναι υποκειμενικο κριτήριο. Το 3008 όμως γενικά αρέσει πολύ τραβάει τα βλέμματα !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αν εχει τοσο καλη ποιοτητα οσο τα πριμιουμ ειναι λογικο εως ενα σημειο η τιμη του. Ομως δε γινεσαι απο τη μια μερα στην αλλη.
Η vw για παραδειγμα που εχει ξεφυγει με το tiguan απο τους ανταγωνιστες της(αλλα δε συγκαταλεγεται στα πριμιουμ) σε ποιοτητα-εργονομια-λεπτομερειες κ.λ.π. εχει πιο λογικες τιμες.
Γενικα η πεζω εχει ενα θεμα στις τιμες. Δε μπορεις να πουλας το το 308 GTI κοντα 40.000 οταν το λεον cupra εχει 29000 ή ακομα χειροτερα οταν με ακομα 10000 παιρνεις amg 45 με 380ps -
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
To CRV έχει δύο τεράστια αρνητικά . Την απαράδεκτη εμφάνιση του και τον αντιπρόσωπο του . .
Η εμφάνιση του δεν είναι κακή, έξαλλου είναι υποκειμενικο κριτήριο. Το 3008 όμως γενικά αρέσει πολύ τραβάει τα βλέμματα !
Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ με τον Σπύρο. Πρώτον, είναι σίγουρα υποκειμενικό θέμα η εμφάνιση και δεύτερον ούτε εγώ θα έλεγα ότι είναι άσχημο το crv. Και αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές με τον καλύτερο 1600αρη diesel κινητήρα. Κορυφαίοι χώροι, πολύ καλές επιδόσεις, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο το κάνουν κορυφαία επιλογή στα κυβικά του.
-
Καλημέρα σε όλους. Τέλος Φεβρουαρίου παραλαμβάνω το 3008 μου. Έκδοση ALLURE GRIP 1.6 BlueHDI 120 S&S EAT6. Επιπλέον του βασικού εξοπλισμού: μεταλλικό χρώμα, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί και άνοιγμα-κλείσιμο θύρας αποσκευών χωρίς χέρια, προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (active cruise control) και active safety brake (λειτουργία προειδοποίησης και φρεναρίσματος για την αποφυγή μετωπικής σύγκρουσης), κάμερα οπισθοπορίας 360ο και park assist. Τελική τιμή αυτοκινήτου με έκπτωση 1000€ 36.100€. Εμένα θα μου κοστίσει 30.650€ λόγω αναπηρίας.
Το βασικό κριτήριο επιλογής μου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, πέραν της εμφάνισης εσωτερικού-εξωτερικού που για τα δικά μου γούστα δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο μοντέλο της κατηγορίας του αυτή τη στιγμή, είναι η απόστασή του από το έδαφος. Λόγω της πάθησής μου είναι το μοναδικό αυτοκίνητο (μαζί με το JEEP RENEGADE στην έκδοση Trailhawk 21 πόντους) που βγαίνω άνετα. Ότι άλλο και αν δοκίμασα αν δεν πιανόμουν από το τιμόνι, που θα έπρεπε να ήταν κλειδωμένο γιατί αν γύριζε μπορεί και να έπεφτα, δεν μου έκανε. Αυτός είναι και ο λόγος που αναγκάζομαι να αλλάξω το C4 μου γιατί απλά δεν μπορώ πλέον να βγω.
Τώρα όσον αφορά το θέμα αξιοπιστίας που συζητάτε. Το C4 το έχω από τον Ιούνιο του 2012. Φοράει τον ίδιο κινητήρα με το 3008 (1.6 eHdi 115ps Euro 5) και έχω διανύσει στα 4,5 χρόνια που το έχω 120.000χλμ. Ότι και να πω για το αυτοκίνητο είναι λίγο και μπορεί να φανώ υπερβολικός. Το αυτοκίνητο είναι πραγματικό ΑΨΟΓΟ σε όλους του τους τομείς. Η εικόνα των υλικών του εσωτερικού του είναι σαν να το πήρα εχθές. Ο δε κινητήρας του…. ΔΙΑΜΑΝΤΙ. Οικονομικότατος (με 60 λίτρα ρεζερβουάρ έχω αυτονομία 1000-1100 χιλιόμετρα) και δεν μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Αυτός ήταν ένας ακόμα σημαντικός λόγος που επέλεξα το 3008. Το μόνο που χρειάστηκε να αλλάξω στο C4 στα 100.000χλμ περίπου ήταν τα πίσω συνεμπλόκ των εμπρός ψαλιδιών κόστος 250€ και μια λάμπα μεσαίας σκάλας στα 110.000χλμ κόστος 10,50€. Αν αυτό δεν λέγεται αξιοπιστία τότε τι λέγεται; Μέχρι στιγμής πάντα…. Εδώ θέλω να σημειώσω ότι το προηγούμενό μου αυτοκίνητο ήταν το GLK 220cdi 4MATIC αγορασμένο καινούργιο. Δεν το αναφέρω για να κάνω φιγούρα απλά για να καταλάβετε δύο πράγματα: πρώτον ότι δεν είχα πριν κανένα σαράβαλο και το C4 μου φάνηκε Θεός και δεύτερον ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει “PREMIUM” κατηγορία απ’ όλες τις πλευρές. Αν σας γράψω τα προβλήματα που είχα με το 3πλάσιας αξίας PREMIUM σε σχέση με το C4 θα τραβάτε τα μαλλιά σας και θα βγούμε και off topic.
Όσον αφορά την τετρακίνηση που δεν έχει το 3008 νομίζω ότι με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος + τις πολύ καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής + τα ελαστικά μικτής χρήσης που φοράει + το GRIP CONTROL (που δεν είναι απλά ένας διακόπτης στην κονσόλα αλλά κάνει πραγματικά καλή δουλειά) νομίζω ότι θα σε πάει πολύ πιο μακριά απ’ ότι ένα SUV δικίνητο και δεν θα σε αφήσει πολύ νωρίτερα απ’ ότι ένα 4κίνητο της κατηγορίας του. Άλλωστε για κάποιον που θέλει να κάνει σοβαρό OFF ROADING κανένα SUV τετρακίνητο τύπου VITARA, QASHQAI, CRV, X1, TIQUAN δεν κάνει. Όλα είναι για ποιο light καταστάσεις. Αυτή είναι η άποψή μου φυσικά και απ’ όσα έχω διαβάσει. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
To CRV έχει δύο τεράστια αρνητικά . Την απαράδεκτη εμφάνιση του και τον αντιπρόσωπο του . .
Η εμφάνιση του δεν είναι κακή, έξαλλου είναι υποκειμενικο κριτήριο. Το 3008 όμως γενικά αρέσει πολύ τραβάει τα βλέμματα !
Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ με τον Σπύρο. Πρώτον, είναι σίγουρα υποκειμενικό θέμα η εμφάνιση και δεύτερον ούτε εγώ θα έλεγα ότι είναι άσχημο το crv. Και αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές με τον καλύτερο 1600αρη diesel κινητήρα. Κορυφαίοι χώροι, πολύ καλές επιδόσεις, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο το κάνουν κορυφαία επιλογή στα κυβικά του.
Εγώ θεωρώ πανάσχημο το CRV και πανέμορφο το 3008! Αλλά στο φίλο πρότεινα CRV για τους λόγους που ανέφερα και αναφέρει και ων Σπύρος! Η τετρακίνηση είναι μεγάλη διαφορά που δεν χωράει σύγκριση με το grip control, το 9αρι αυτόματο κιβώτιο είναι κορυφαίοι αλλά και το Peugeot έχει καλό αυτόματο αλλά στα 35 χιλ που είπε ο φίλος για το Gt Line έλεγε για manual οπότε βάλε άλλα 2.000 για το αυτόματο πας 37.000 δηλαδή ίδια τιμή με CRV και επιπλέον είναι 40 άλογα διαφορά! 40 άλογα! Τα 160 του CRV είναι ότι πρέπει για την κατηγορία και δεν είναι τυχαίο που όλος ο ειδικός τύπος τον κατέταξε ως τον κορυφαίο στην κατηγορία αυτή!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η αληθεια ειναι πως ο Ιαπωνας υστερει με τα δικα μου κριτηρια σιγουρα στην εμφανιση, νομιζω ομως πως και σε οδικη συμπεριφορα ο Γαλλος πρεπει να ειναι ανωτερος. Τα 40 αλογα επιπλεον αλλα και η τετρακινηση με αυστηρους ορους καθιστουν το crv πιο συμφερουσα επιλογη. Ενα ακομη + για τον Honda νομιζω πως ειναι η καλυτερη τιμη μεταπωλησης. Τελικα μαλλον στον Ιαπωνα θα κατεληγα.
-
@Kosnear με το καλό να σου έρθει! Καλορίζικο και καλοταξιδο! Πότε έδωσες την παραγγελία ?
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Η αληθεια ειναι πως ο Ιαπωνας υστερει με τα δικα μου κριτηρια σιγουρα στην εμφανιση, νομιζω ομως πως και σε οδικη συμπεριφορα ο Γαλλος πρεπει να ειναι ανωτερος. Τα 40 αλογα επιπλεον αλλα και η τετρακινηση με αυστηρους ορους καθιστουν το crv πιο συμφερουσα επιλογη. Ενα ακομη + για τον Honda νομιζω πως ειναι η καλυτερη τιμη μεταπωλησης. Τελικα μαλλον στον Ιαπωνα θα κατεληγα.Ξεκάθαρα υπερτερεί σε εμφάνιση κ πιθανότατα κ σε οδηγική συμπεριφορά το 3008. Από εκεί κ πέρα ή επιλογή σχετίζεται με τις προτεραιότητες του κάθε οδηγού. Εγώ το έχω ξαναπει ότι τόσα χρήματα για 120 άλογα δεν θα έδινα, δεν μου αρκούν. Άλλος το βλέπει διαφορετικά κ καλά κάνει, εφόσον έχει άλλες προτεραιότητες. Κάθε οδηγός διαφέρει κ επιλέγει με βάση τις ανάγκες, τις προτεραιότητες κ τα χρήματά του φυσικά!
Για τα δικά μου γούστα μόνο το 165αρι βενζίνης κ το 180αρι diesel θα μου άρεσαν, αλλά εκεί ο ανταγωνισμός υπερτερεί...
-
Συμφωνουμε! Στα χρηματα θελεις και δυναμη. Το 3008 για παραδειγμα με 150 ιππους ντιζελ, στα χρηματα θα ηταν μια χαρα.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δεν ξερω ποσο συχνά πας σε αυτους τους δρομους αλλα εγω νομιζω οτι κ ενα συμβατικό αυτοκινητο θα σου έκανε προκειμένου να μη φορτωθείς τα εγγενή μειονέκτηματα ενός crossover.
Υπάρχουν τοςα σεντάν /Στέισον με πολυ καλύτερους χώρους κ οδική συμπεριφορα σ αυτα τα λ7.
Απο εκει κ πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα τις ανάγκες σου.Αυτο που κάποιος εχει αποφασίσει να πάρει crossover και του λέει ο άλλος να πάρει σεντάν δεν το καταλαβαίνω,οπως δεν θα καταλάβαινα και αν κάποιος εχει αποφασίσει να πάρει σεντάν και του προτείνουν crossover.
Αυτο αγαπητέ καλύτερα να το κρίνει ο ενδιαφερόμενος που ρωτάει, εκτος αν εισαι αντιπρόσωπος του. Μπορει να του ειναι άχρηστο, μπορει κ να του δώσει τροφή για σκέψη, εκείνον αφορά. Σε κάθε περιπτωση αδυνατώ να καταλάβω προς τι η δυσφορία αλλα ας μην βγούμε εντελώς εκτος θέματος.
Ontopic τωρα, στη σύγκριση μεταξύ crv 3008, θα προτιμούσα κ εγω το crv για τους λογους που αναφέρθηκαν (4κινηση-εστω κ 'βασική' τον πολυ καλύτερο κινητήρα , τους χώρους κ φυσικα την αξιοπιστία του ονόματος χοντα).
Για μένα αυτο που λείπει παρα πολυ απο την γκάμα του κατα τα αλλα αξιολογότατου 3008 ειναι μια τετρακίνητη εκδοση. Καλο το grip control αλλα ουτε κατα διάνοια δεν εξιςςοροπει την έλλειψη αυτη για εμένα.
Ειναι πραγματικά κρίμα να εχει ολα τα υπόλοιπα σε καλο ως πολυ καλο βαθμό κ να του λείπει αυτο. Ελπιζω να τη δουμε στο μέλλον. -
Έχω γράψει και σε παλαιότερο post για όποιον δεν βιάζεται ιδιαίτερα έρχεται τον Σεπτέμβρη το Opel GrandLand X! Ομορφιά πολύ κοντά στο 3008 αφού θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο της Peugeot και στην ίδια πλατφόρμα κατόπιν συμφωνίας του Group PSA με την Opel και κινητήρας από ότι λένε ο 1.6 diesel biturbo της Opel με τα 160 άλογα ίδιος σε ιπποδύναμη με το CRV! Ίσως το αμάξι αυτό να είναι η χρυσή τομή εμφάνισης-κινητήρα! Ίδωμεν...
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πολυ καλη η επισημανση του celestus!
-
Το 308 GTI ειναι πανακριβο ομως δε μπορει να συγκριθει με το Leon ουτε σε ποιοτητα εσωτερικου ουτε οδηγικα. Το ενα ειναι 1600αρι με 272 αλογα και το αλλο 2 λιτρο με 290 και η διαφορα τους δεν ειναι ουτε μισο δευτερολεπτο. Εχουν μια διαφορα 50-70 κιλων αναλογα την εκδοση του Leon. Το Leon εχει πολλαπλους το 308 ημιακαμπτο. Δε μιλαω για Co2 αυτο ελειπε να κοιταμε αυτα σε τετοια αμαξια. 0-100 6,1 το Peugeot , 6.6 το Leon μετρημενα οχι δηλωμενα. Φρενα μετρημενα το pug 36,8, για leon δε βρηκα. Παρολο που στα χαρτια το Leon ισως και να υπερτερει μηχανικα, στην πιστα θα φανει η διαφορα υπερ του 308 ευκολα. Ακριβως τα ιδια ισχυουν και στα μικρα Hot hatches που το 208 κέρασε τσαι ολο τον ανταγωνισμο στην πίστα. Μπορει η Peugeot να μην ειναι η πιο συμφερουσα επιλογη, ειναι ομως η πιο προσανατολισμενη στο στοχο.
-
Εκτος θέματος μου φαίνεσαι.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δεν ξερω ποσο συχνά πας σε αυτους τους δρομους αλλα εγω νομιζω οτι κ ενα συμβατικό αυτοκινητο θα σου έκανε προκειμένου να μη φορτωθείς τα εγγενή μειονέκτηματα ενός crossover.
Υπάρχουν τοςα σεντάν /Στέισον με πολυ καλύτερους χώρους κ οδική συμπεριφορα σ αυτα τα λ7.
Απο εκει κ πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα τις ανάγκες σου.Αυτο που κάποιος εχει αποφασίσει να πάρει crossover και του λέει ο άλλος να πάρει σεντάν δεν το καταλαβαίνω,οπως δεν θα καταλάβαινα και αν κάποιος εχει αποφασίσει να πάρει σεντάν και του προτείνουν crossover.
Αυτο αγαπητέ καλύτερα να το κρίνει ο ενδιαφερόμενος που ρωτάει,.
Τι ρωτάει;
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
@Kosnear με το καλό να σου έρθει! Καλορίζικο και καλοταξιδο! Πότε έδωσες την παραγγελία ?Σε ευχαριστώ. Η παραγγελία δόθηκε 21/12
-
Το Opel GrandLand X που αναφέρθηκε πιο πάνω έχει μήκος μόλις 4,21 και χώρο αποσκευών μόλις 410l. Δλδ είναι αισθητά μικρότερο παντού από το 3008 και όλα τα suv της κατηγορίας. Είναι μικρότερο και από το astra. Ένας που ψάχνει suv με χώρους δεν θα πάει στο οπελ αυτό είναι στην κατηγορία του juke. Το οπελ αυτό είναι ένα κόμπακτ αμάξι πόλης
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Εςυ τα μπέρδεψες. Αυτο που λες ειναι το crossland,το grand land όντως θα ειναι αδελφάκι του 3008.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εςυ τα μπέρδεψες. Αυτο που λες ειναι το crossland,το grand land όντως θα ειναι αδελφάκι του 3008.Έτσι ακριβώς! Το CrossLand X παρουσιάστηκε ήδη και φτιάχνεται στην πλατφόρμα του 2008! Το αδελφάκι ή ξαδελφάκι του 3008 θα είναι το Grandland X και αναμένεται!
P.S: Λογικό να μπερδεύεται κάποιος με τόσο ομόηχα ονόματα! Έπρεπε να το δουν καλύτερα το συγκεκριμένο θέμα στην Opel...Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εςυ τα μπέρδεψες. Αυτο που λες ειναι το crossland,το grand land όντως θα ειναι αδελφάκι του 3008.Έχεις δίκιο το GrandLand έψαχνα πληροφορίες για το crossland βρήκα! Αλλά είναι τόσο κοντά τα ονόματα που το δύσκολο είναι να μην μπερδευτεις. Τελικά το GrandLand τι μήκος έχει και πόσο χώρο αποσκευών; το GrandLand δείχνει σαν το συντηρητικό αδερφάκι του 3008 μέσα έξω. Αν έχει παρόμοιους χώρους και καλύτερες τιμές θα το χτυπήσει
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Peugeot 3008 2016