-
Καλησπέρα σε όλους!
Αρχικά να διευκρινίσω ότι το αυτοκίνητο θα είναι με αυτόματο κιβώτιο (EDC).
θα ήθελα την άποψη σας σχετικά με το ποιό από τα δυο να προτιμήσω.
Renault Clio tce 120 EDC dynamic ή Renault Clio dci 90 EDC expresion?Διάβασα ότι μετά το facelift to dci με τους 90 έχει γίνει λίγο πιο αργό (για χάρη των ρύπων).
Τα βασικά πλεονεκτήματα του βενζινοκίνητου είνα οι επιδόσεις και ο εξαιρετικός εξοπλισμός της έκδοσης dynamic.
Τα βασικά πλεονεκτήματα του dci είναι η εξαιρετικά χαμηλή πραγματική κατανάλωση.Αν πάρω το dci θα πάρω την έκδοση expresion με 18.200 (με έξτρα τις 16άρες ζάντες αλουμινίου). Αν πάρω το βενζινοκίνητο θα πάρω την έκδοση dynamic με 17.500.
Οι διαφορές της dynamic από την expression είναι: full led φώτα, αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά (πίσω έχουν και τα δυο), εσωτερικός ηλεκτροχρωμικός καθρέφτης, αυτόματος κλιματισμός, ημιδερμάτινα καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, keyless go.
Γενικότερα μου αρέσουν οι επιδόσεις στα αυτοκίνητα (στα πλαίσια της λογικής πάντα).
Ένα ακόμα σημείο που μπορεί να βοηθήσει είναι το κιβώτιο, το οποίο δεν έχω οδηγήσει. Αν είναι σχετικά αργό τότε μπορεί η παραπάνω ροπή του πετρελαίου να βοηθάει στο να μην φαίνεται τόσο η διαφορά των επιδόσεων.
Στα χειροκίνητα πάντως είναι μεγάλη η διαφορά στις επιδόσεις.Αν τα έχει οδηγήσει κανένας θα βοηθούσε η άποψή του.
Προορίζεται για χρίση εντός αττικής κατά 95%. Κάνω περίπου 12.000 με 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
-
Καλησπέρα σε όλους!
Αρχικά να διευκρινίσω ότι το αυτοκίνητο θα είναι με αυτόματο κιβώτιο (EDC).
θα ήθελα την άποψη σας σχετικά με το ποιό από τα δυο να προτιμήσω.
Renault Clio tce 120 EDC dynamic ή Renault Clio dci 90 EDC expresion?Διάβασα ότι μετά το facelift to dci με τους 90 έχει γίνει λίγο πιο αργό (για χάρη των ρύπων).
Τα βασικά πλεονεκτήματα του βενζινοκίνητου είνα οι επιδόσεις και ο εξαιρετικός εξοπλισμός της έκδοσης dynamic.
Τα βασικά πλεονεκτήματα του dci είναι η εξαιρετικά χαμηλή πραγματική κατανάλωση.Αν πάρω το dci θα πάρω την έκδοση expresion με 18.200 (με έξτρα τις 16άρες ζάντες αλουμινίου). Αν πάρω το βενζινοκίνητο θα πάρω την έκδοση dynamic με 17.500.
Οι διαφορές της dynamic από την expression είναι: full led φώτα, αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά (πίσω έχουν και τα δυο), εσωτερικός ηλεκτροχρωμικός καθρέφτης, αυτόματος κλιματισμός, ημιδερμάτινα καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, keyless go.
Γενικότερα μου αρέσουν οι επιδόσεις στα αυτοκίνητα (στα πλαίσια της λογικής πάντα).
Ένα ακόμα σημείο που μπορεί να βοηθήσει είναι το κιβώτιο, το οποίο δεν έχω οδηγήσει. Αν είναι σχετικά αργό τότε μπορεί η παραπάνω ροπή του πετρελαίου να βοηθάει στο να μην φαίνεται τόσο η διαφορά των επιδόσεων.
Στα χειροκίνητα πάντως είναι μεγάλη η διαφορά στις επιδόσεις.Αν τα έχει οδηγήσει κανένας θα βοηθούσε η άποψή του.
Προορίζεται για χρίση εντός αττικής κατά 95%. Κάνω περίπου 12.000 με 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
-
Καλησπέρα σε όλους!
Αρχικά να διευκρινίσω ότι το αυτοκίνητο θα είναι με αυτόματο κιβώτιο (EDC).
θα ήθελα την άποψη σας σχετικά με το ποιό από τα δυο να προτιμήσω.
Renault Clio tce 120 EDC dynamic ή Renault Clio dci 90 EDC expresion?Διάβασα ότι μετά το facelift to dci με τους 90 έχει γίνει λίγο πιο αργό (για χάρη των ρύπων).
Τα βασικά πλεονεκτήματα του βενζινοκίνητου είνα οι επιδόσεις και ο εξαιρετικός εξοπλισμός της έκδοσης dynamic.
Τα βασικά πλεονεκτήματα του dci είναι η εξαιρετικά χαμηλή πραγματική κατανάλωση.Αν πάρω το dci θα πάρω την έκδοση expresion με 18.200 (με έξτρα τις 16άρες ζάντες αλουμινίου). Αν πάρω το βενζινοκίνητο θα πάρω την έκδοση dynamic με 17.500.
Οι διαφορές της dynamic από την expression είναι: full led φώτα, αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά (πίσω έχουν και τα δυο), εσωτερικός ηλεκτροχρωμικός καθρέφτης, αυτόματος κλιματισμός, ημιδερμάτινα καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, keyless go.
Γενικότερα μου αρέσουν οι επιδόσεις στα αυτοκίνητα (στα πλαίσια της λογικής πάντα).
Ένα ακόμα σημείο που μπορεί να βοηθήσει είναι το κιβώτιο, το οποίο δεν έχω οδηγήσει. Αν είναι σχετικά αργό τότε μπορεί η παραπάνω ροπή του πετρελαίου να βοηθάει στο να μην φαίνεται τόσο η διαφορά των επιδόσεων.
Στα χειροκίνητα πάντως είναι μεγάλη η διαφορά στις επιδόσεις.Αν τα έχει οδηγήσει κανένας θα βοηθούσε η άποψή του.
Προορίζεται για χρίση εντός αττικής κατά 95%. Κάνω περίπου 12.000 με 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
-
Για χρήση εντός Αττικής εγώ θα έπαιρνα τον βενζινοκινητήρα.
Απλά και μόνο για να μην ασχολείσαι με το dpf και ξεμπουκώματα.Τα χιλιόμετρα που γράφεις κάθε χρόνο πως κάνεις δεν δικαιολογούν τη διαφορά τιμής ώστε να προτιμήσεις το πετρελαιο για οικονομία. Λαμβάνω υπόψη ότι η dynamic έκδοση έχει πραγματικά ότιδήποτε μπορείς να σκεφτείς από εξοπλισμό.
Και επειδή λες ότι σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, το βενζινοκίνητο είναι 'πυραυλάκι', ειδικά σε σχέση με το πετρέλαιο.
-
Αν σκεφτείς ψυχρά με υπολογισμούς και μολύβι-χαρτί(μιλώντας για κατανάλωση σε βάθος χρόνου που θα υπερκαλύψει τη διαφορά στο κόστος κτήσης), θα πας προς τη μεριά του πετρελαιοκίνητου.Τα 90 άλογα είναι μια χαρά γι'αυτό το αμάξι.
Αν όμως θέλεις καλύτερο εξοπλισμό,σπιρτάδα/επιδόσεις τότε θα κινηθείς προς την πλευρά του βενζινοκίνητου.Προσωπικά συμπαθώ,όπως και οι περισσότεροι,τα βενζινοκίνητα αλλά σε παρόμοιο δίλημμα με το δικό σου διάλεξα πετρέλαιο και το ίδιο θα ξαναδιάλεγα ασυζητητί και σήμερα, παρόλο που κάνω λιγότερα χλμ από εσένα.Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση και με δεδομένα 1. τον πολύ καλό εξοπλισμό, 2.ότι κινείσαι 95% εντός πόλεως,πιθανότατα θα πήγαινα προς τη βενζίνη. -
Το βενζινοκίνητο είναι σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο. Ταχύτερο, πιο ήσυχο και πιο καλά εξοπλισμένο. Δεν υπάρχει σύγκριση.
-
Νομίζω αν τα οδηγήσεις θα λύσεις μόνο σου την απορία με βάση το γούστο σου.
DCi 90 θα βρεις test drive σε αρκετές αντιπροσωπείες στην Αθήνα.
TCe 120 έχει βγάλει η TEOREN. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Νομίζω αν τα οδηγήσεις θα λύσεις μόνο σου την απορία με βάση το γούστο σου.
DCi 90 θα βρεις test drive σε αρκετές αντιπροσωπείες στην Αθήνα.
TCe 120 έχει βγάλει η TEOREN.Ευχαριστώ για την πληροφορία. Θα τα δοκιμάσω.
Νομίζω βέβαια ότι θα με κερδίσει το 120άρι της βενζίνης αλλά το θέμα είναι πια είναι καλύτερη επιλογή συνολικά???Επίσης, δεν παίζουν ρόλο μόνο οι ίπποι και τα νούμερα αλλά και η πραγματική αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίντο.
-
Η αίσθηση πολλές φορές παραπλανεί. Αυτό που μετράει είναι τα νούμερα, γιατί αυτά θα σου βγάλουν ένα προσπέρασμα, όχι η αίσθηση.
-
Επειδη αγοραζεις και πουλας συχνα μαντεψε ποιο θα φυγει πολυ πιο γρηγορα ,ευκολα και μαλλον σε καλυτερα χρηματα σε 3 χρονια...
-
Εξαρτάται Νονέ.
Τι θα πει η εκάστοτε κυβέρνηση....Αν εξισωθεί η τιμη πετρελαίου - βενζίνης ή μπει ειδικό τέλος χρήσης στα diesel μάλλον το βενζίνης.
Αν μείνει η υπάρχουσα κατάσταση το diesel. -
Βενζινη για τα χμ που σκοπευεις να κανεις.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Επειδη αγοραζεις και πουλας συχνα μαντεψε ποιο θα φυγει πολυ πιο γρηγορα ,ευκολα και μαλλον σε καλυτερα χρηματα σε 3 χρονια...ήδη στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων μετά τη dieselομανία μιας περιόδου, τα βενζινοκίνητα επιστρέφουν δυναμικά.
-
Οι συγχρονοι βενζινοκινητηρες εστιαζουν και στην οικονομια. Θεωρω πως για τα χλμ που κανεις ειναι κριμα να θυσιασεις ΚΑΙ επιδοσεις ΚΑΙ εξοπλισμο, για να πας στη μοδα του πετρελαιου.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο dci ειναι δοκιμασμενος ΠΟΛΛΑ χρονια,ο tce λενε οτι ειναι καλος,δεν ειναι ομως δοκιμασμενος....(περι αξιοπιστιας)
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Επειδη αγοραζεις και πουλας συχνα μαντεψε ποιο θα φυγει πολυ πιο γρηγορα ,ευκολα και μαλλον σε καλυτερα χρηματα σε 3 χρονια...
ήδη στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων μετά τη dieselομανία μιας περιόδου, τα βενζινοκίνητα επιστρέφουν δυναμικά.
Θα ταν ενδιαφερων να βλεπαμε καποια στατιστικα κατα χρονια.
Προσωπικα στο θεμα μεταπωληση ,αν με απασχολουσε κατι τετοιο, θα πονταρα σε diesel. -
Σε αντίστοιχο δίλημμα diesel για εμένα χωρίς δεύτερη σκέψη.
Τι προτιμας; να φουλάρεις με 54 ευρώ και να γράφεις 1000 χιλιόμετρα ή με 75 και να γράφεις 500; Αν από την άλλη δεν σε νοιάζουν τα παραπάνω και απλά θες να κινείσαι γρήγορα πχ από φανάρι σε φανάρι τότε βενζίνα. -
Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
Ο dci ειναι δοκιμασμενος ΠΟΛΛΑ χρονια,ο tce λενε οτι ειναι καλος,δεν ειναι ομως δοκιμασμενος....(περι αξιοπιστιας)Κρατώντας μία μικρή πισινή για το παραπάνω θα πήγαινα σε βενζίνη χωρίς δεύτερη σκέψη. Και επιδόσεις και αίσθηση και να μη σε αγχώνει για ποιότητα καυσίμου, dpf και δε συμμαζεύεται. Οικονομικότερο το πετρέλαιο σε καθημερινή χρήση, δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό. Αλλά θες κι άλλα πράγματα, οπότε...
Η οικονομία και η αξιοπιστία είναι δύο βασικά πλεονεκτήματα του πετρελαίου (χωρίς να σημαίνει ότι η αξιοπιστία είναι αδύνατο σημείο της βενζίνης, απλά δε γνωρίζουμε). Στα υπόλοιπα υπερέχει η βενζίνη κατ' εμέ. Τα βάζεις κάτω και αποφασίζεις, κανείς δεν μπορεί να ζυγίσει τα συν και πλην του καθενός σε σχέση με τις δικές σου ανάγκες πέρα από εσένα.
-
Από την στιγμή που το αμάξι θα κινείται σχεδόν αποκλειστικά εντός πόλης πού ακριβώς θα δει την επιπλέον δύναμη του βενζινοκίνητου? Στα φανάρια της Κηφισίας? Ο dci είναι παραπάνω από επαρκής για το clio, αρκετά πολιτισμένος και αλεξίσφαιρος. Χώρια που πανεύκολα και αξιόπιστα παίρνει 20-30 άλογα (με remap). Επίσης η πραγματική διαφορά στην κατανάλωση θα είναι τουλάχιστον 2 λίτρα/100 (μπορεί και παραπάνω γιατί μιλάμε για αστική χρήση), στα 15.000 χλμ/χρόνο με τις σημερινές τιμές των καυσίμων είναι λεφτά (τουλάχιστον 700 ευρώ το χρόνο). Μεταπώληση επίσης θα έχει καλύτερη το πετρέλαιο.
Overall φαίνεται καλύτερη επιλογή ο dci. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Από την στιγμή που το αμάξι θα κινείται σχεδόν αποκλειστικά εντός πόλης πού ακριβώς θα δει την επιπλέον δύναμη του βενζινοκίνητου? Στα φανάρια της Κηφισίας? Ο dci είναι παραπάνω από επαρκής για το clio, αρκετά πολιτισμένος και αλεξίσφαιρος. Χώρια που πανεύκολα και αξιόπιστα παίρνει 20-30 άλογα (με remap). Επίσης η πραγματική διαφορά στην κατανάλωση θα είναι τουλάχιστον 2 λίτρα/100 (μπορεί και παραπάνω γιατί μιλάμε για αστική χρήση), στα 15.000 χλμ/χρόνο με τις σημερινές τιμές των καυσίμων είναι λεφτά (τουλάχιστον 700 ευρώ το χρόνο). Μεταπώληση επίσης θα έχει καλύτερη το πετρέλαιο.
Overall φαίνεται καλύτερη επιλογή ο dci.Ακριβως επειδη θα κινείται εντός πόλης μου φαινεται καλυτερη επιλογή το βενζινοκίνητο για να μην εχει θέματα με το dpf (ειδικά εάν μιλαμε για σύντομες διαδρομές).
Όσο για τις επιδόσεις , χωρις να εχω δει νούμερα, εκτιμώ οτι η διάφορα υπέρ της βενζίνης πρεπει να ειναι χαώδης (ως συνήθως). Κ ως γνωστόν, το γκάζι ουδείς εμισησε , εστω κ στην πολη.
Για τους οικονομικούς συλλογισμούς κρατα μικρό καλάθι γιατι δεν ξέρεις τι μεταχείριση θα εχει το diesel απο το κράτος τα επόμενα χρονια (μαλλον το βλέπω να το ρίχνουν στην πυρά, κ μαζι όλους εμάς που αγοράσαμε ).
Ολοι κάναμε υπολογισμούς με μηδενικά τέλη, που ειναι τα μηδενικά τέλη σημερα;
Κ αυτο μαλλον ειναι μονο η αρχη, οταν τα νούμερα δε βγαίνουν θα ακολουθήσουν κ αλλα...
Renault Clio 90hp dci ή tce 120hp ?