-
Με 21500 gl+ 2wd scross προσωπικά θα διαλεγα το qq λόγω εμφάνισης και χωρών πισω. Οσο για τις γυναίκες, εγω με τη δικιά μου το διαλεξαμε πριν το γαμο. Μονο η gla της έκανε κλικ απο αλλά ως τώρα...
-
Για τους φίλους της nissan:
Ανδρέα, εδώ εντάξει..με 1380 άλογα, πάω πάσο.
GGAB το νού σου ....toyo τα ελαστικά του godzila.
-
Ηρακλή το GTR είναι από άλλο πλανήτη!!
-
Μηπως ξερει κανεις αν μπαινουν ραγες οροφης οπως του Techna ..κι αν ναι ποσο εχουν?
Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Ναι μπαίνουν, διακοσμητικες περισσότερο, παρά κανονικές γι Ν δεχθεί το βάρος. Σου έχω στείλει PM για λεπτομέρειες που θα βρεις περισσότερες πληροφορίες.
Κόστος γύρω στα 200 ευρώ χωρίς τοποθέτηση που μπορείς να κάνεις και μόνος. -
Thanks!! Αν μετα το σερβις των 15Κ λυθουν λιγο οι τριγμοι του ταμπλω θα το δω λιγο το θεμα οπτικη βελτιωση + parking sensors γτ δε συνηθιζεται ο ογκος του ευκολα και εχει και πολλα τυφλα σημεια.
Αν οχι...με βλεπω στο ψαξιμο για ανταλλαγη με κανενα διλιτρο premium πχ Χ3Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Για τους φίλους της nissan:Ανδρέα, εδώ εντάξει..με 1380 άλογα, πάω πάσο.
GGAB το νού σου ....toyo τα ελαστικά του godzila.
-
http://www.caranddriver.com/news/2017-n ... -info-news
Λογικά κάπως έτσι θα είναι και το f/l
-
Με αφορμή την περιπέτεια ενός φίλου που αναλύουμε στο σχετικό ειδικό φόρουμ να αναφέρω οτι καλο ειναι πριν βάλετε οτιδήποτε aftermarket ειδικά σε φώτα (xenon, led κλπ) ή ακομα και ράγες ή αλλα μη αυθεντικά αξεσουαρ, να το ελέγχετε με τα εξουσιοδοτημένα σας ή και το κεντρικό σερβις, γιατι κινδυνεύετε να βγείτε εκτός εγγυησης.
Ειδικά σε επίσκεψη στα κεντρικά του εισαγωγέα ειναι πιθανόν να σας την πουν ή και να καταγράψουν τα after market ώστε να αντιταχθεί αυτο εις βάρος σας στην επίκληση απο μέρους σας της κάλυψης της εγγυησης. -
Καλησπερα...συντομη ερωτηση :
Αλλαγη ελαστικων ανα ποσα χλμ περιπου (απο την εως τωρα εμπειρια σας οι πιο παλιοι κατοχοι?)
Κανω περιπου 2000χλμ το μηνα...να ξερω ποτε να υπολογιζω δλδ
Thanks...Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Κάνεις πολλά χλμ... Ανάμεσα στον 2ο κ τον 3ο χρόνο...και βαριά βαριά...
-
Με το ζόρι δυο χρόνια.
Τι μάρκα ελαστικά έχει?? -
Εξαρτάται από το πόσο μαλακό είναι το πέλμα, το είδος των δρόμων και διαδρομών, το αυτοκίνητο, τις ταχύτητες και την οδηγική πίεση. Γενικά δεν υπάρχει κανόνας, κρίνεις σύμφωνα με την όψη τους και το πόσο κρατάνε ακόμα. Η Michelin για παράδειγμα λέει ότι μπορεί να πάνε και ως 10 χρόνια με σωστή συντήρηση. Στο εξωτερικό που έχουν σαγρέ άσφαλτο που τρώει το πέλμα, τα αλλάζουν όταν φτάσουν στον δείκτη φθοράς. Στην Ελλάδα με την λεία άσφαλτο πολλές φορές τα λάστιχα σκληραίνουν πριν φτάσουν στους δείκτες (αλλά όπως είπαμε αυτό εξαρτάται από τους προαναφερθέντες παράγοντες). Τότε τα κρίνουμε ανάλογα με το πόσο κρατάνε. Σε αυτή την περίπτωση οι πιο ανήσυχοι οδηγοί τα 'σκίζουν' για πολλά χλμ σε μια στροφοδιαδρομή με καλή άσφαλτο και τα λάστιχα αναζωογονούνται καθώς τρώγεται η ξεραμένη επιφανειακή γόμα και βγαίνει η μαλακή γόμα από κάτω.
-
άριστη απάντηση από τον Δία για μια ακόμη φορά...
Τα μισά ομολογώ ότι είχα και εγώ στο μυαλό μου...αλλά βαρέθηκα να τα γράψω...! -
Βασίλη μου η απάντησή σου κι εσένα ήταν άψογη, αλλά δυστυχώς ακριβή για τους χαλεπούς καιρούς μας. Μακάρι να είχαμε την δυνατότητα να αλλάζουμε λάστιχα κάθε 50.000 χλμ ασχέτως άλλων παραγόντων...
-
Εγώ κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια, επειδή κάνω περίπου τόσα χλμ και εγώ, έβλεπα ότι εκεί, γύρω στα 55-60.000 χλμ, και 'τραβώντας' το να φτάσει στα 3 χρόνια, έπρεπε να αλλάξω λάστιχα, για να είμαι ασφαλής σε μια περιοχή με πάρα πολλές βροχές και με οδήγηση 'σχετικά απαιτητική'.
Η απάντησή μου ήταν αόριστη πάντως και ούτε καν πλησιάζει τα δεδομένα που έθεσες Αλέξανδρε!Τα michelin έχουν τη φήμη των μαλακών ελαστικών πάντως...με κίνδυνο για καρούμπαλα σε απροσεξίες
Βέβαια είναι από τις καλύτερες επιλογές.
Τα continental έχουν εξαιρετικές επιδόσεις, αλλά φθείρονται εύκολα!
Εγώ τα τελευταία χρόνια έχω προτιμήσει τα bridgestone... -
Το Qashqai έχει μια ιδιαιτερότητα, φθείρει αρκετά πιο γρήγορα τα μπροστά από τα πίσω.
Τα εργοστασιακά continental στο δικό μου ήταν για πέταμα στις 40.000χιλ. Τα είχα αλλάξει μπρος πίσω στα 25.000χιλ. γιατί ήδη ήταν αρκετά φθαρμένα τα μπροστά. -
Κ διαγώνια πρέπει αν θυμάμαι καλά;
-
Θυμάμαι ότι η Michelin έλεγε πως δεν πρέπει να αλλάζουν τα μπροστά λάστιχα με τα πίσω, γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να ελεγχθεί η υποστροφή από την υπερστροφή που μπορεί να προκύψει λόγω ανομοιόμορφης φθοράς.
-
*H Νissan-Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο αναβάθμισης ισχύος, για τα μοντέλα Qashqai, Juke & Pulsar που εφοδιάζονται με τον κινητήρα βενζίνης 1.2 DiG-T.
Από το συγκεκριμένο πακέτο αναβάθμισης μπορούν να ωφεληθούν τόσο οι τωρινοί ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων μοντέλων, όσο και οι υποψήφιοι αγοραστές καινούργιων, που θέλουν να προσδώσουν ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα και περισσότερες επιδόσεις στο δικό τους αυτοκίνητο.Συγκεκριμένα, με το πακέτο αναβάθμισης ισχύος επιτυγχάνεται αύξηση ισχύος κατά 17,5% στην μέγιστη τιμή (από 115 PS στα 135 PS στις 5.100 σ.α.λ) & αύξηση ροπής κατά 8,4% στην μέγιστη τιμή (από 19 kg.m στις 20.6 kg.m στις 3.800 σ.α.λ). Να σημειωθεί ότι το εν λόγω πακέτο αναβάθμισης καλύπτεται από σχετική εγγύηση καλής λειτουργίας, αφορά τα τρέχοντα μοντέλα των Qashqai, Juke & Pulsar και μπορεί να συνδυαστεί μόνο με τις εκδόσεις που φέρουν μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο έμπορο-επισκευαστή Nissan ανά την Ελλάδα.*
Νissan Qashqai J11 [2014-__]