-
Σωστά,λάθος διατύπωση.Με το νέο εννοούσα κάποιο που στήνεται εξ ολοκλήρου από την αρχή.Από το χημείο της sheell σε συζήτηση που είχα μου είχαν πει ότι καθαρίζουν συχνά τις δεξαμενές των εταιρικών τους πρατηρίων.Τώρα κατά πόσο αυτό ισχύει είναι στην κρίση του καθενός.
-
Καταλαβα τι εννοεις απο την αρχη απλα προσθεσα τη διευκρινηση. Αν ειναι αληθεια αυτο που σου ειπαν ειναι καλο, γιατι το συγκεκριμενο πρατηριο οσο το ειχε ιδιωτης ηταν υπο διαλυση. Ουτε απεξω δεν περνουσα που λεει ο λογος.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Το νεο πρατηριο δε σημαινει απαραιτητα νεα δεξαμενη. Διπλα απο το σπιτι μου εχω ενα Shell. Το ειχε ιδιωτης και το εκλεισε. Το πηρε η Shell και απο το καλοκαιρι το ανακαινιζει με μεγαλα κενα αναμεσα στις εργασιες. Πλεον ειναι κατα 90% φτιαγμενο αλλα μεχρι στιγμης δεν εχουν αλλαξει δεξαμενες. Αν δεν αλλαξουν απορω πραγματικα τι καυσιμα θα πουλαει.Γιατί να τις αλλάξει;Υπάρχει διαδικασία καθαρισμού.
-
Ε ναι προχειρα το εθεσα ετσι. Δεν εχω δει ακομα να πειραζουν τις δεξαμενες. Ουτε τις αντλιες εχουν αλλαξει. Και το θετω ετσι γιατι εχουν αλλαξει ολο τον υπολοιπο εξοπλισμο απο φωτα, τζαμια, επιγραφες μεχρι και το αυτοματο πλυντηριο με καινουργιο. Αλλα πανε πολλοι μηνες και δεν τελειωνουν. Το πανε πολυ αργα.
-
Σε συνέχεια συζήτησης σε άλλο νήμα για τυχόν προβλήματα με το κρύο , μου έλεγαν σήμερα για πολλά προβλήματα στη Θεσσαλονίκη σε diesel οχήματα λόγω του παγετού.
Τι παίχτηκε ; έχει κανείς εικόνα ; -
Παθών ...εδώ και δυο μέρες ζοριζόταν να πάρει μπρος σήμερα πήρα κανονικά πήγα 10 χλμ σταμάτησα προγραμματισμένα και μετά παπαλα.... Νόμιζα ότι έμεινα απο μπαταρία με έβαλαν μπροστά με καλώδια μέτρησα την μπαταρία όλα καλά αλλα μπρος τπτ...με καλώδια και χίλια ζόρια πήγα συνεργείο μου είπαν πάγωσαν τα πετρέλαια στα σωληνάκια...το κράτησαν εντός για να το συνεφέρουν αύριο αντε να δούμε....
-
Άκουσα απίστευτες ιστορίες μιας και στο γραφείο ειναι πολλα παιδια απο Θεσσαλονίκη και όλοι τα μάθαιναν σήμερα απο συγγενείς και φίλους.
Δηλαδή ποσο παγετό ειχε; μου αρέσει που οταν ρώταγα πριν 2-3 εβδομάδες μου έκαναν και πλάκα!
Μπας και ηταν νοθευμένο με νερό το καύσιμο και πάγωσε ;
Τι προδιαγραφών ειναι τα καύσιμα μας εδώ;
Tkin ελπίζω να πάνε ολα καλα και να μην εχεις παθει ζημιά ! -
Αν είχατε πρόβλημα εκκίνησης με τον παγετό, αλλάξτε πρατήριο.
-
Σε όλα τα ντίζελ που εκινουσαν με τον ψωφο η βρώμα ήταν μεγάλη... Τι παίζει??
Στάλθηκε από το MI 5s μου
-
Με ενα γρηγορο ψαξιμο ειδα οτι υπαρχουν πολλων κατηγοριων Diesel αναλογα με το σημειο πηξης. Ομως ολα ηταν σε θερμοκρασιες αρκετα κατω απο το μηδεν. Οποτε μαλλον παραξενα θα χαρακτηριζα τα φαινομενα αυτα.
-
Οπως το εγραψε ο kpsig.
Παγωμένο πετρέλαιο σημαίνει νοθεία καραμπινάτη.
Κερωνουν τα σωληνακια σημαίνει πολλη παραφινελαιο στο diesel.
Χειροβομβίδα και στο στόμα του πρατηριουχου. -
Tkin, πες τους να δουν και τους προθερμαντηρες- glow plugs.
Αν θέλουν αλλαγή,προτίμησε ngk και όχι beru. -
Το δικο μου diesel με -10 το Σαββατο πηρε κανονικα μπροστα.Καυσιμο v power ισως να βοηθησε και το redex που ειχα βαλει την Πεμπτη...Σημερα που το γεμισα απο το πρατηριο της Shell Ερμης ηταν κατηγορηματικοι οτι το v power παγωνει στους -5.Ενα εχω να πω και ειμαι σιγουρος εχω ρωτησει τουλαχιστον σε αλλα 2 και μου εχουν πει -15 μαλλον δεν ξερουν και μας πουλανε φουμαρα.Σε πρατηριο avin μου ειπαν το ιδιο -15 το best action.
-
Καλησπερα εχει κανενασ χρησιμοποιιση diesel eko avio ειναι καλο?και αν το πετρελαιο δεν ειναι καλο τι μπορει να παθη ενας κινητηρας....
Ευχαριστω
-
Μπαίνετε εδω στο φόρουμ, πετάτε μια φωτοβολιδα και μετα εξαφανιζεστε.
Τι έγινε Tkin με το αμάξι; -
Στέλιο, δεν υπάρχει καλό πετρέλαιο.
Υπάρχει καλό πρατήριο.Αν ο πρατηριουχος είναι καθαρός,τότε και το πετρέλαιο είναι εντάξει. -
Αγορασα το καινουργιο huyndai tucson 1.7 diesel auto γιαυτο ρωταο παιδεια να βαζο το απλο η για παραδειγμα το εκο avio που λενε και καλα οτι ειναι διπλοφιλτραρισμενο?
-
Προσπάθησε να βάζεις από αξιόπιστα πρατήρια όπως σου είπε και ο Ηρακλής.
Τα εταιρικά είναι μια καλή λύση.
Στο δικό μου, βάζω πάντα από εταιρικό και τις ακριβές σειρές -
Να ρωτησω κατι ,
Σε opel corsa D 2008 1.3cdti το φιλτρο πετρελαιου ΕΣΕΙΣ καθε ποτε το αλλαζετε...ή βασικα στο δικο σας diesel .? Γιατι διαβαζω η opel λεει καθε 60κ αλλα το θεωρω υπερβολη .
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Παθών ...εδώ και δυο μέρες ζοριζόταν να πάρει μπρος σήμερα πήρα κανονικά πήγα 10 χλμ σταμάτησα προγραμματισμένα και μετά παπαλα.... Νόμιζα ότι έμεινα απο μπαταρία με έβαλαν μπροστά με καλώδια μέτρησα την μπαταρία όλα καλά αλλα μπρος τπτ...με καλώδια και χίλια ζόρια πήγα συνεργείο μου είπαν πάγωσαν τα πετρέλαια στα σωληνάκια...το κράτησαν εντός για να το συνεφέρουν αύριο αντε να δούμε....Τελικά βγήκε βλάβη. Ένα μπεκ είχε διαρροή, και τα φτύσε η αντλία υψηλής. Ευτυχώς όλα τα καλύπτει η εγγύηση. Ρώτησα αν σχετίζεται με τον πάγο δεν πήρα σαφή απάντηση. Υπαρχει κατι που πρέπει να τους επιστησω προσοχή σε σχέση με ρύθμιση μπεκ και αντλία?
Σχετικά με τα καύσιμα είμαι ο γκαντέμης.... 2.5 χρονια μόνο v power ή best action Avin. Πήγα αρχές της χρονιάς πριν τους παγετούς είδα την τιμή +20 λεπτά είπα μαματα βάλε το ...απλό...προκοψα....
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;