-
H παρακάτω γνωριμία επιβεβαιώνει αυτό που κατάλαβα και εγώ - στην σύντομη δοκιμή μου - για άνεση ανάρτησης και δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου (εφόσον δεν χαθεί η πρόσφυση).
http://www.4drivers.gr/single-post/2016 ... E%BB%CE%B9
-
Φάνη, το συνδυάζω και με την αγγελία, αποφάσισες για Kuga??
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Φάνη, το συνδυάζω και με την αγγελία, αποφάσισες για Kuga??Όχι ακόμα, αλλά είναι μέσα στα 3 υποψήφια. Όλα θα εξαρτηθούν από το πότε και πόσο θα πουληθεί η 116i.
-
Χαίρομαι που σε όλα τα short reviews κανένας δεν παραπονέθηκε για τις επιδόσεις του 1.5 diesel. Άρα δεν ήταν λάθος η δική μου αίσθηση.
Ανάμεσα σε 14 που έχω διαβάσει ως τώρα, Ο 'καλύτερος' λέει ότι δεν έχει νόημα ύπαρξης ο 2λιτρος diesel (για χρήση στην Ελλάδα προφανώς) και ο 'χειρότερος' ότι θα ήθελε λίγα ακόμα άλογα χωρίς βέβαια να τα αισθάνεται λίγα.Η άδεια έχει βγει, Δευτέρα παραλαβή...
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Χαίρομαι που σε όλα τα short reviews κανένας δεν παραπονέθηκε για τις επιδόσεις του 1.5 diesel. Άρα δεν ήταν λάθος η δική μου αίσθηση.
Ανάμεσα σε 14 που έχω διαβάσει ως τώρα, Ο 'καλύτερος' λέει ότι δεν έχει νόημα ύπαρξης ο 2λιτρος diesel (για χρήση στην Ελλάδα προφανώς) και ο 'χειρότερος' ότι θα ήθελε λίγα ακόμα άλογα χωρίς βέβαια να τα αισθάνεται λίγα.Η άδεια έχει βγει, Δευτέρα παραλαβή...
Με το καλό να παραλάβεις!! Αναμένουμε εντυπώσεις!!!
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Χαίρομαι που σε όλα τα short reviews κανένας δεν παραπονέθηκε για τις επιδόσεις του 1.5 diesel. Άρα δεν ήταν λάθος η δική μου αίσθηση.
Ανάμεσα σε 14 που έχω διαβάσει ως τώρα, Ο 'καλύτερος' λέει ότι δεν έχει νόημα ύπαρξης ο 2λιτρος diesel (για χρήση στην Ελλάδα προφανώς) και ο 'χειρότερος' ότι θα ήθελε λίγα ακόμα άλογα χωρίς βέβαια να τα αισθάνεται λίγα.Η άδεια έχει βγει, Δευτέρα παραλαβή...
Αν δεν εχεις 'ανησυχιες' μια χαρα θα ειναι. Καλοριζικο. Με το καλο μα ερθει
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Χαίρομαι που σε όλα τα short reviews κανένας δεν παραπονέθηκε για τις επιδόσεις του 1.5 diesel. Άρα δεν ήταν λάθος η δική μου αίσθηση.
Ανάμεσα σε 14 που έχω διαβάσει ως τώρα, Ο 'καλύτερος' λέει ότι δεν έχει νόημα ύπαρξης ο 2λιτρος diesel (για χρήση στην Ελλάδα προφανώς) και ο 'χειρότερος' ότι θα ήθελε λίγα ακόμα άλογα χωρίς βέβαια να τα αισθάνεται λίγα.Η άδεια έχει βγει, Δευτέρα παραλαβή...
Με γειά!!! Με το καλό να παραλάβεις και να το χαρείς με Υγεία!!
Εξαιρετική επιλογή....
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Η άδεια έχει βγει, Δευτέρα παραλαβή...
Με το καλό να το παραλάβεις!!
Μάλλον η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή.
Περιμένουμε εντυπώσεις και φωτογραφίες -
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Μου αρκεί να είναι καλή επιλογή. Όπως έχουν πει πολλοί εδώ, δεν υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο, όλα έχουν υπέρ και κατά. Θα βάλω φωτό γιατί δεν υπάρχουν και πολλές, ειδικά για το εσωτερικό.
-
Δεν ειναι απλα καλη επιλογη...είναι εξαιρετική επιλογη!
-
To χαζευα στο Mall που το είχε ανοιχτό!
Μόνο οπτικά μείον το μικρό - για το μέγεθος του - πορτ μπαγκαζ και το γεγονός ότι τα πίσω καθίσματα δεν είναι συρόμενα (όπως στο tiguan π.χ.)
Σαφώς ομορφότερο από το προηγούμενο, εκπληκτική οθόνη και εξοπλισμός, τιμή, σουλούπι, χώροι, ποιοτική κατασκευή φαίνεται (απορώ αυτά τα αμάξια που έχουν στο mall ποιος θα τα πάρει μετά, πέρναγε ο κάθε περίργος και τα έσκιζε...μόνο εγω κοίταζα να ανοιξω το πόρτ μπαγκαζ με προσοχή μην τυχόν βρει σε κανα φωτιστικό στο πλάι)... δείτε στις φωτό τι παίρνεις με 28000 ευρώ!!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δεν ειναι απλα καλη επιλογη...είναι εξαιρετική επιλογη!+1
Με αστερίσκο την ξεκάθαρη υπεροχή των επιλογών βενζίνης
Το diesel για μένα αποτελεί συμβιβασμό με τέτοια αναλογία βάρους-ιπποδύναμης, όπως και στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας με ίδια ή παραπλήσια αναλογία... -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
To χαζευα στο Mall που το είχε ανοιχτό!
Μόνο οπτικά μείον το μικρό - για το μέγεθος του - πορτ μπαγκαζ και το γεγονός ότι τα πίσω καθίσματα δεν είναι συρόμενα (όπως στο tiguan π.χ.)Τα συρόμενα καθίσματα θα ήταν πράγματι μια πολύ καλή λύση για το μικρό πορτ παγκάζ. Με μωρά παιδιά μειώνεις τον χώρο για τα γόνατα των πίσω που δε χρειάζεται ούτως ή άλλως αυξάνοντας το χώρο αποσκευών και το αντίστροφο όταν έχουν μεγαλώσει.
-
Μα ο χώρος αποσκευών είναι δυσανάλογος με το μέγεθος του οχήματος.
Το κοίταγα απέξω και επειδή δείχνει και έιναι μεγάλο και είναι μεγάλη η απόσταση από την πίσω πόρτα μέχρι το τελείωμα και έλεγα αποκλείεται να είναι τόσο μικρός όσο λένε ο χώρος αποσκευών.
Ανοίγοντας τον επαθα πλάκα!
Πρέπει να τρώνε χώρο οι πολλαπλοί σύνδεσμοι... δεν εξηγείται αλλιώς! -
Το είδα και εγώ αλλά δεν είχα χρόνο να το ψαχουλέψω επειδή βιαζόμουν.Σε όλους μας πάντως άρεσε...το ίδιο και σε μια άλλη παρέα κυρίων που το χάζευαν.
ΥΓ:Άσχετο αλλά αυτό το Mall τι ''φωλιά'' είναι...οι παντρεμένοι πώς αντέχετε να πηγαίνετε με τις συζύγους σας -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το diesel για μένα αποτελεί συμβιβασμό με τέτοια αναλογία βάρους-ιπποδύναμης, όπως και στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας με ίδια ή παραπλήσια αναλογία...
Συμβιβασμός σε σχέση με 2λιτρα είναι, αλλά θα κινείται σίγουρα αξιοπρεπώς .
Και για προσπεράσματα λόγω της ροπής του diesel χαμηλά.
Αρκεί να βοηθάει και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Όσοι έχουν κάνουν test drive ας πουν μια άποψη για το τελευταίο. -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Το diesel για μένα αποτελεί συμβιβασμό με τέτοια αναλογία βάρους-ιπποδύναμης, όπως και στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας με ίδια ή παραπλήσια αναλογία...
Συμβιβασμός σε σχέση με 2λιτρα είναι, αλλά θα κινείται σίγουρα αξιοπρεπώς .
Και για προσπεράσματα λόγω της ροπής του diesel χαμηλά.
Αρκεί να βοηθάει και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Όσοι έχουν κάνουν test drive ας πουν μια άποψη για το τελευταίο.Φαντάζομαι δε μιλάτε για το 2λιτρο diesel (ακόμα και με τους 150 ίππους), εκεί δε νομίζω να έχουμε συμβιβασμούς (πόσο μάλλον με τον 180άρη).
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Το diesel για μένα αποτελεί συμβιβασμό με τέτοια αναλογία βάρους-ιπποδύναμης, όπως και στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας με ίδια ή παραπλήσια αναλογία...
Συμβιβασμός σε σχέση με 2λιτρα είναι, αλλά θα κινείται σίγουρα αξιοπρεπώς .
Και για προσπεράσματα λόγω της ροπής του diesel χαμηλά.
Αρκεί να βοηθάει και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Όσοι έχουν κάνουν test drive ας πουν μια άποψη για το τελευταίο.Φαντάζομαι δε μιλάτε για το 2λιτρο diesel (ακόμα και με τους 150 ίππους), εκεί δε νομίζω να έχουμε συμβιβασμούς (πόσο μάλλον με τον 180άρη).
Νομίζω ότι για τέτοιο βάρος 150 άλογα είναι απαραίτητα για να κινηθεί ένα τέτοιο αμάξωμα με ενεργητική ασφάλεια κ άνεση...
-
Για τον μικρο λενε. Αξιοπρεπεστατα πηγαινει. Δε βαζει φωτια στο δρομο. Ο Βασιλης ξεχασε τη κορολλα και του φαινεται πως το λιγοτερο που πρεπει να εχεις ειναι 200 αλογα. Καλα ειναι αλλα και τα 120 του kuga δεν ειναι τελειως ψοφια
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Για τον μικρο λενε. Αξιοπρεπεστατα πηγαινει. Δε βαζει φωτια στο δρομο. Ο Βασιλης ξεχασε τη κορολλα και του φαινεται πως το λιγοτερο που πρεπει να εχεις ειναι 200 αλογα. Καλα ειναι αλλα και τα 120 του kuga δεν ειναι τελειως ψοφιαΈχει καταντήσει βαρετό να αναφέρεσαι στην corolla. Να απαντήσω μία κ καλή κ να το κλείσουμε εδώ.
Ή corolla ήταν αμάξι του 2006 με μέτριες ακόμη κ για τότε επιδοσεις. Για σήμερα τέτοια νούμερα είναι ανεπαρκή. Εγώ κ τα χρόνια που το είχα του επινα το αιμα χτυπώντας 6000 στροφές. Την πήρα μεταχειρισμένη μετά από τρακαρισμα του αυτοκινήτου που είχα με το προηγούμενο αμάξι που αχρηστευτηκε αφού έφυγε κάποιος από το αντίθετο ρευμα κ επεσε πάνω μου.Επειδη μόλις είχαμε αγοράσει σπίτι δεν ειχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε αμάξι που να μας ικανοποιεί. Πήραμε λοιπόν ένα αμάξι οικονομικό κ αξιόπιστο, προσωρινή λυση μέχρι να μαζέψουμε χρήματα για ένα που να καλύπτει τις ανάγκες μας. Υπό άλλες συνθήκες δεν θα έπαιρνα πάλι το corolla. Θα προτιμούσα κάτι με καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, καλύτερες επιδόσεις κ χώρους.
Τα αυτοκίνητα κ η τεχνολογία εξελίσσονται κ πρέπει να έχουμε πρόοδο σε κάθε τομέα, όχι στασιμότητα. Αν είναι κάποιος οδηγεί πολύ 'ήπια' τότε μπορεί κ ή αναλογία 120 άλογα κ τόσα κιλά να του αρκεί. Όσο με αφορά μακάρι να μην χρειαστεί να ξαναβρεθώ με αμάξι κάτω από τα άλογα που έχει το τωρινό μου αμάξι. Και για να σε... επιβεβαιώσω να γράψω ότι θα προτιμούσα κ πάνω από 200 άλογα...
Ford Kuga