-
Εμένα τίποτε δεν μου κάνει εντύπωση. Άλλωστε πολλά είναι τα βίντεο που δείχνουν κατά καιρούς πόσο εύκολα μπορεί να πραγματοποιηθεί διάρρηξη οχήματος. Πάντως και σε εμάς έχει τύχει(Μεσογείων) εκεί με άλλο αυτοκίνητο να μας έχουν πάρει τα φλάς, τους υαλοκαθαριστήρες και την κεραία. Είναι γνωστό πως σε παρακείμενο οικόπεδο υπάρχει ολόκληρο Γαλατικό χωριό (για όποιον κατάλαβε)
-
Τους ιδιοκτήτες του τεράστιου χώρου που έχουν κάνει κατάληψη σκέφτομαι περισσότερο.
Εδώ και 10 χρόνια τους έχουν αρπάξει τα οικόπεδα και δεν μπορούν να τους διώξουν. Έχουν κερδίσει οι ιδιοκτήτες όλα τα δικαστήρια αλλά το κράτος 'φοβάται' να τηρήσει τις αποφάσεις των δικαστηρίων.
Όποτε γίνεται διαδικασία απομάκρυνσης μαζεύονται οι αλληλέγγυοι και οι αριστερούλιδες και κάνουν φασαρίες.
Ο οικισμός πλέον έχει γίνει τεράστιος και έχω ζήσει απίστευτα γεγονότα. Χάος.υ.γ. αυτός ήταν και ένας από τους βασικούς λόγους που έδιωξα το 207GT. Έτσι και το είχα στο Χαλάνδρι θα το είχαν 'απαλλοτριώσει' στάνταρ...
-
http://www.caroto.gr/2016/12/26/τ% ... ia-duster/
Το 2017 θα παρουσιαστεί το νέο Dacia Duster
Σχεδόν επτά χρόνια μετά την εμφάνιση του πρώτου μοντέλου, η Dacia έχει προχωρήσει στην εξέλιξη της νέας γενιάς…
Η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης με τα σήματα της Dacia, και πιθανότατα σε άλλες αγορές με τα σήματα της Renault. Έτσι, ένα σχεδόν χρόνο μετά την διάθεση του facelift Duster, η ρουμάνικη εταιρία θα εισάγει ένα εντελώς νέο μοντέλο μέσα στο 2017 το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF που χρησιμοποιείται σε αρκετά μοντέλα της Nissan και Renault, μεταξύ των οποίων και του Kadjar.Μάλιστα, υπάρχει περίπτωση να υπάρξει και μία έκδοση με έξτρα σειρά καθισμάτων για επτά επιβάτες. Στην γκάμα θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ το νέο Duster θα διατίθεται με τα τελευταίας σειράς μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου στα 1.600 (πιθανότητα ο 1.500άρης dCi θα καταργηθεί) και 2.000 κ.εκ.
-
Καλησπέρα και Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία και πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Πριν δυο μέρες επισκέφτηκα αντιπροσωπεία της Θεσ/νίκης για να ρωτήσω για το Duster. Ομολογώ πως περίμενα περισσότερη εξυπηρέτηση. Μάλλον έχουν περάσει χρόνια από τότε που πήγα σε αντιπροσωπεία και αγόρασα αυτοκίνητο.
Για εξοπλισμό, δώρα της αντιπροσωπείας κ.λ.π δεν μπορώ να ενημερώσω δυστυχώς γιατί ο πωλητής μου είπε ένα ξερό 'το αμάξι βγαίνει στα 22 χιλιάρικα περίπου τελική τιμή'. Μιλάμε έμεινα κάγκελο. Ούτε καν να μου πει τι εξοπλισμό έχει το αυτοκίνητο, τι δώρα θα μου κάνει ως αντιπροσωπεία. Τίποτα απολύτως. Απλά μου είπε ότι υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα στο τελωνείο. Εννοείται ότι μιλούσαμε για την έκδοση Sportive που είχε μέσα στην έκθεση (το μοναδικό κομμάτι. Sandero για παράδειγμα δεν είδα).
Από αυτά που έμαθα είναι ότι για την οθόνη πολυμέσων χρειάζεται παραγγελία (δε μου είπε πόσο καιρό θα κάνει).
Επίσης το νέο που μπορώ να πω ότι έμαθα είναι ότι πριν το καλοκαίρι δε θα έχει έρθει το νέο μοντέλο σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουν. Ρώτησα αν θα υπάρχουν κάποιες εκπτώσεις στο μοντέλο facelift ελέω της έλευσης του νέου μοντέλου, αλλά μου είπε ότι η αντιπροσωπεία φροντίζει να μην έχει πολλά αυτοκίνητα στο τελωνείο όταν θα έρχεται το καινούργιο... Βέβαια από την άλλη σκέφτομαι ότι τώρα έχει πολλά διαθέσιμα στο τελωνείο, αλλά τότε θα έχει λίγα;;;;;;
Τέλος πάντων αρκετά με τις γενικότητες, πάμε και στις εντυπώσεις από το ξεσκονιστήρι.
Οφείλω να ομολογήσω ότι η θέση οδήγησης είναι πολύ αναπαυτική (άκουγα από τους υπόλοιπους, αλλά δεν την περίμενα τόσο καλή). Μου φάνηκε να χάνεται λίγο η μούρη, αλλά μάλλον έχω συνηθίσω το κοφτό καπώ του 207.
Αυτό που μου προξένησε αρνητική εντύπωση και το έβλεπα τόσο καιρό στις εδώ συζητήσεις είναι το πορτ μπαγκάζ και ο χώρος που πάει χαμένος γύρω από τη ρεζέρβα. Κατά τα άλλα προσφέρει ικανοποιητικό χώρο, αν και το αδικεί η ρεζέρβα που είναι κανονική και το γεγονός ότι είναι ψηλό λόγω τετρακίνησης. Για παράδειγμα ο χώρος του πορτ μπαγκάζ του CMAX μου φαίνεται διπλάσιος σε σχέση με το Duster. Στο εσωτερικό τα σκληρά πλαστικά κ.ο.κ που αναφέρουν πολλοί ως αρνητικό δε με πείραξε καθώς δε δίνω τόσο μεγάλη σημασία στο υλικό του ταμπλό. Βέβαια πιο δίπλα υπήρχε το Kadjar οπότε η σύγκριση ανάμεσα στα δυο δείχνει το ξεσκονιστήρι πιο σπαρτιάτικο. Άλλος ο χαρακτήρας του ενός κι άλλος του άλλου.
Κάτι τελευταίο που ίσως ενδιαφέρει αρκετούς καθώς και εμένα με έβαλε σε σκέψεις..
Μέσα στον Γενάρη θα έχουν ορισμένα αυτοκίνητα (πάντα μιλάω για 4Χ4 diesel) από την εταιρεία ενοικιάσεως που συνεργάζονται σε τιμή γύρω στα 18.000 ευρώ. Ολα μοντέλα 2016 με λίγα χιλιόμετρα. Ομολογώ πως το σκέφτομαι πολύ σοβαρά. Απλά δεν ξέρω τι παίζει με αυτά τα νοικιάρικα. Αν έχει κάποιος εμπειρία από ανάλογη περίπτωση ας μας δώσει τα φώτα του. -
Τι να σου πουμε κι εμείς πανω στα νοικιάρικα; 9/10 ειναι σκισμένα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Μην παίρνεις και όρκο. Προσωπικά νοίκιασα καλοκαίρι του 2014 Polo tdi από το Ελ.Βενιζέλος για 3 μέρες (είχε πάνω μόλις 750 χλμ. Δεν το πίστευα όταν το είδα). Σε πληροφορώ ότι για 3 μέρες που το είχα το πήγαινα πολύ προσεκτικά. Ίσως και ο φόβος του να μην το γρατσουνίσω ή επειδή δεν ήξερα καλά τους δρόμους.
Εξάλλου δεν είμαι κανένα 20χρονο να θέλει να βγάλει γούστα με γκάζια και να νοικιάσει polo tdi, πόσω μάλλον ένα Duster tdi. Τέλος πάντων η λογική λέει ότι οι περισσότεροι δεν τα σέβονται, αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Άλλο ένα παράδειγμα: μεγαλοστέλεχος πολυεθνικής εδώ στη Β/ Ελλάδα είχε passat diesel διετίας (εταιρικό) κι επειδή η εταιρεία τους άλλαζε αυτοκίνητα (auris) το σφύριξε στον κουμπάρο μου με τον οποίο έχουν φιλία και όταν το παρέδωσε στην εταιρεία πήγε ο δικός μου και το αγόρασε. το αμάξι ήταν πραγματικά σαν καινούργιο. το είχε προσεγμένο με νορμάλ χιλιόετρα για ντίζελ κινητήρα.
Αυτά εδώ λογικά είναι νοικιάρικα με λίγα χιλιόμετρα και όχι εταιρικά που τα έχει συγκεκριμενος πωλητής και γράφει χιλιάδες χιλιόμετρα οργώνοντας την Ελλάδα. Ξέρω τι γίνεται με αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα από εταιρίες ενοικιάσεως σε νησιά. Εκείνα όντως είναι ταλαιπωρημένα...
Απλά ρώτησα. Αν έχει κάποιος εμπειρία από νοικιάρικο εννοώντας να το έχει αγοράσει και πως είναι στην πορεία. Οχι συγκεκριμένα Duster, αλλά οποιοδήποτε από τα νέας τεχνολογίας. Δεν μπορεί να εξαφανίζονται όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Κάποιος τα αγοράζει. Η διαφορά 4.000 ευρώ είναι αρκετά μεγάλη για να προσπεράσω την ιδέα. -
Κοίτα έχει σχέση και το είδος του ενοικιασμένου. Για να δώσω ένα ακραίο παράδειγμα, αλλιώς θα φερθεί ο ίδιος (προσεκτικός) οδηγός σε ένα νοικιασμένο Corolla για να κάνει ένα ταξιδάκι κι αλλιώς σε ένα S2000. Το τελευταίο λογικά θα το σκίσει (αλλιώς γιατί να νοικιάσεις τέτοιο αυτοκίνητο;). Αντίστοιχα ένα offroad όχημα σαν το Duster πολύ πιο εύκολα θα πέσει στα χέρια κάποιου που θέλει να το βγάλει εκτός δρόμου με ό,τι συνέπειες έχει αυτό για αυτοκίνητο που δεν είναι δικό του, παρά ένα sedan αντίστοιχων χώρων που είναι πιο πιθανό να μην τον ενδιαφέρει να το φέρει στα όριά του.
Εννοείται δε λέω ότι όλα τα Duster θα έχουν τέτοια μεταχείριση αλλά είναι πιο πιθανό σε σχέση με άλλα νοικιασμένα. Τα 4 χιλιάρικα είναι σημαντικό ποσό για να το προσπεράσεις πάντως, αλλά εξαρτάται κι απ' τα χιλιόμετρα.
Κάτι άλλο σε σχέση με το Duster: το είχα δει σε μια αντιπροσωπεία και το μόνο που μου έκανε λίγο κακή εντύπωση σχετικά με την ποιότητα του εσωτερικού (εννοείται ξέρω πού απευθύνομαι, δε με νοιάζουν σκληρά πλαστικά και τατοιαύτα) ήταν το... χερούλι απ' το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Έτσι όπως είναι φτιαγμένο είχε μείνει στην πάνω θέση, όπως όταν το τραβάς για ν' ανοίξει το ντουλαπάκι. Το πήγα προς τα κάτω και το άνοιξα ξανά αλλά αφενώς ξανάμεινε στην πάνω θέση, αφετέρου είχε μια αίσθηση ότι θα μου μείνει στο χέρι αν το πιέσω λίγο παραπάνω. Κι αυτά σε εκθεσιακό μοντέλο! Στην καθημερινή χρήση έχετε παρατηρήσει κάτι τέτοιο;
Εννοείται μιλάμε για ασήμαντο πρόβλημα αλλά και πάλι.
-
Ειναι ενα τιμιο αμαξι σε τιμη-εξοπλισμο που εχει υπερ του τη κινηση σε βουνα. Κατα τ αλλα ειναι μετριο παντου
-
Πρακτικά με 20 χιλιάρικα αγοράζεις αυτοκίνητο με το οποίο μπορείς να φτάσεις εκεί που δύσκολα θα έφτανες με όλα τα υπόλοιπα SUV της ίδιας ή συνήθως μεγαλύτερης αξίας (βλ. σχετική φώτο του TEOHUNTER για παράδειγμα).
Και όλα αυτά με ικανοποιητικότατους χώρους και πολύ χαμηλό κόστος χρήσης.
Και ένα επίκαιρο βιντεάκι από το μέτριο αυτοκίνητο σας!
Οι υπόλοιποι ας μείνουμε σπίτια μας
-
Οργώνει.....
-
Καλησπερα στην παρεα. Τα εχουμε πει αρκετες φορες. Παιρνεις το μετριο πατωμα της Ρενω καθως και τον μετριο κινητηρα dci. Ακολουθως προσθετουμε τα ηλεκτρονικα και το μετριο σαλονι της μαμας και την μετριοτατη αναρτηση της Νισσαν. Το μαγειρεμα - συναρμολογηση γινεται στην ταπεινη Ρουμανια με μικρο εργατικο κοστος. Αυτο επιτρεπει την δημιουργια ενος προιοντος με μεγαλο vfm που επιπλεον προκυπτει συνολικα αξιοπιστο . Ταυτοχρονα προσφερει υψηλα επιπεδα ανεσης και χρηστικοτητας. Σε καμια περιπτωση δεν διεκδικει δαφνες σε θεματα επιδοσεων και ποιοτητας αλλα φορτωμενο με πολλα καλουδια καθως ειναι μπορει να καλυψει το μεσο οδηγο - οικογενειαρχη. Θυμιζω πως εχοντας κανει πλεον 70000 χλμ σε καθε δρομο για την συντηρηση του ξοδεψα μολις 540 ευρω σε τρια χρονια. Μεση καταναλωση 5,6 ανα 100χλμ. Αυτο ειναι το duster.
-
Ο κινητήρας αν μη τι άλλο δε μου φαίνεται μέτριος. Και στην τετρακίνητη έκδοση μπαίνει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων αν δεν κάνω λάθος.
Με το χερούλι στο ντουλαπάκι του συνοδηγού έχεις κανένα θέμα;
-
Oχι δεν εχω καποιο θεμα με το ντουλαπακι ουτε στο χερουλι ουτε και στο φωτακι ή οτι αλλο. Επισης δεν εχω διαπιστωσει κανενα αλλο θεμα με διακοπτες ηλεκτρολογικα ή οτι αλλο.:-)
-
Φυσικα φιλε Time ο χρονος αργα ή γρηγορα κατι θα φερει ομως εχεις δικιο ο dci οχι μονο ειναι καλος και προσφερει καλες επιδοσεις αλλα ειναι και για αρκετες εατονταδες χλμ.
-
Οχι φιλε μου δεν κανεις λαθος. Η αναρτηση στο τετρακινητο ειναι πολλαπλων συνδεσμων, φτιαγμενη απο την dacia και ειναι αρκετα ισορροπημενη αναμεσα στην ανεση (ισιωνη ικανοποιητικα τις λακουβες), την κινηση εκτος δρομου (εχει αρκετα μεγαλες διαδρομες και ο τροχος δυσκολα χανει επαφη απο το δρομο) και παρολο που στις στροφες εχει καποια κλιση, δεν τρομαζει.
Οσον αφορα το χερουλι στο ντουλαπακι του συνοδηγου δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα και δεν εχω ακουσει καποιον αλλον να ειχε.
Κοντινο μου ατομο ηθελε να αγορασει το duster και επειδη μενει στην Μεσσηνια πηγε πρωτα στην εκει αντιπροσωπεια. Αντιμετωπιση απαραδεκτη. Με το ζορι του απανταγανε στις ερωτησεις, σαν να μην τους ενοιαζε αν θα πουλησουν και απο δωρα ουτε μιλια. Οποτε πηρε τα @ρχιδι@ μου και ο φιλος μου ηρθε Αθηνα και πηρε το αμαξι απο την πλαμαρ (απο κει που το πηρα και γω). Οι ανθρωποι ειναι επαγγελματιες και θελουν να πουλησουν αυτοκινητα και υπηρεσιες. Γι' αυτο αντιμετωπιζουν τον πελατη φιλικοτατα, απαντανε σε καθε ερωτηση και κανουν και τα δωρα τους. Τωρα τι γινεται στην επαρχια και οι αντιπροσωποι (της dacia) ειναι τοσο αδιαφοροι και αντιεπαγγελματιες δεν μπορω να το καταλαβω. Σαν να τσαντιζονται που μπηκες στο μαγαζι τους και τους χαλασες την βολη τους.. -
Πωλητής της VW μου ανέφερε πως με βάση την προσωπική του εμπειρία, θεωρεί πως ο 1.5 της Renault (αυτός που μπαίνει στο Duster δηλαδή) έχει καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας από τον 1.6 της VW. Δεν θα τον αμφισβητήσω
-
Μην ξεχναμε οτι τον χρησιμοποιει και η mercedes..
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Πωλητής της VW μου ανέφερε πως με βάση την προσωπική του εμπειρία, θεωρεί πως ο 1.5 της Renault (αυτός που μπαίνει στο Duster δηλαδή) έχει καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας από τον 1.6 της VW. Δεν θα τον αμφισβητήσω [emoji38]Ε αμα το ειπε ο πωλητης στη vw ενταξει τοτε
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Καλησπερα στην παρεα. Τα εχουμε πει αρκετες φορες. Παιρνεις το μετριο πατωμα της Ρενω καθως και τον μετριο κινητηρα dci. Ακολουθως προσθετουμε τα ηλεκτρονικα και το μετριο σαλονι της μαμας και την μετριοτατη αναρτηση της Νισσαν. Το μαγειρεμα - συναρμολογηση γινεται στην ταπεινη Ρουμανια με μικρο εργατικο κοστος.Σπύρο φαντάζομαι ειρωνικά τα γράφεις, δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς....
Πωλητής της VW μου ανέφερε πως με βάση την προσωπική του εμπειρία, θεωρεί πως ο 1.5 της Renault (αυτός που μπαίνει στο Duster δηλαδή) έχει καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας από τον 1.6 της VW. Δεν θα τον αμφισβητήσω [emoji38]
Δεν γίνονται αυτά. Μιλάμε για την VW πιο premium και από τις premium
-
Μπορει να τα ειπε ειρωνικα αλλα εχουν μια δοση αληθειας.
Ειναι ενα αμαξι που δεν διεκδικει δαφνες ομορφιας αλλα το αντιθετο κιολας (ομως αυτο ειναι υποκειμενικο) και απο εκει και περα εχει χαλια αεροδυναμικη γι αυτο και ο θορυβος στις μεγαλες ταχυτητες, αναρτηση που δινει μεγαλες κλισεις δειχνοντας τον χωματινο προσανατολισμο, μετριοτατο ποιοτικα μεσα οχι μονο επειδη δανειζεται εξαρτηματα απο κλιο προηγουμενης σειρας αλλα και σαν φιλοσοφια για να βγαινει φτηνο.
Εγω θα το ελεγα ακριβο κιολας αν αναλογιστει κανεις το ονομα που κουβαλαει και που φτιαχνεται (αν και το τελευταιο δε παιζει ρολο) ομως οτι εκμεταλλευονται φτηνα εργατικα και το πουλανε τοσο ισως να κερδιζουν περισσοτερα απο οτι η πωληση π.χ. ρενω που φτιαχνεται Γαλλια. Πατανε βεβαια στο γεγονος οτι στην αγορα αυτοι που το αγοραζουν θελουν πιο πολυ δυνατοτητες βουνου και δεν υπαρχει στα χρηματα αυτα καποιος ανταγωνιστης
Dacia Duster