-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Αν θέλεις το παραθέτεις, για να το συμβουλεύομαι και αυτό.
Αν έχει γίνει λάθος στις μετρήσεις που παρέθεσα, σίγουρα δεν ευθύνομαι εγώ πάντως...Διαβασε προσεκτικα τι σου λεω.
Αλλο ρεπριζ και αλλο το optimum overtaking.
Δες
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... c_2wd.html
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... ve18i.htmlΌντως εδώ είναι διαφορετικά τα πράγματα! Επίτηδες πάντως δεν έγινε!
Λάθη όλοι κάνουμε .
Ομως γίνεται εκνευριστικό να μην δέχεστε την γνώμη κάποιου που προσπαθησε να τα αξιολογήσει και τα δυο μοντέλα.Ενας καλύτερος πωλητης και θα μπορουσα να εχω διαλέξει την bmw. Αυτο ομως δεν θα μου αλλαζε την αποψη οτι ο κινητηρας της honda , στα δικα μου ματια, είναι καλυτερος.
ΣΤο να 'πρέπει' να δεχτείς - 'συμφωνήσεις' φαντάζομαι εννοείς εδώ - τη γνώμη κάποιου που προσπάθησε να αξιολογήσει 2 μοντέλα δεν μπορώ να το δεχτώ. Εάν ήταν έτσι θα έπρεπε να δεχόμαστε οτιδήποτε γράφει κάποιος που μπορεί και να μην είναι αντικειμενικός. Το να την αξιολογήσεις προτού την αποδεχτείς το δέχομαι. Προσωπικά - ακόμη και όταν κάνω λάθος - προσπαθώ να αξιολογώ προτού κρίνω. Τα νούμερα που παρέθεσα είναι προϊόν αυτής της αξιολόγησης, γιατί με βάση αυτά το 'φτωχός συγγενής' βγαίνει γρηγορότερο.
Άρα, η κριτική μου δεν ήταν ανυπόστατη, αλλά εύλογη απορία με βάση αυτά τα δεδομένα, έστω και αν τελικά θα έπρεπε να δω άλλα δεδομένα, για τα οποία έκανα λάθος από άγνοια και όχι από δόλο -
Βασίλη το τελειώνουμε εδώ .
Έχεις τον σεβασμό μου γιατί είσαι ενας ανθρωπους που έλαβα πολυ σοβαρά υπόψιν όταν αξιολογούσα τα αυτοκίνητα και ειχες την καλοσύνη να μοιραστείς μαζί μας τα βιωματα σου.
Απο εκει και μετά ας είμαςτε πιο ανεκτικοί στην άλλη αποψη.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
[...Λάθη όλοι κάνουμε .
Ομως γίνεται εκνευριστικό να μην δέχεστε την γνώμη κάποιου που προσπαθησε να τα αξιολογήσει και τα δυο μοντέλα.Γιωργο εγω τα ειπα μερικα ποστ πιο πανω αλλα βγαινω κομπλεξικος. Πρωτα η x1 και μετα ολοι οι αλλοι
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Εδω μεσα η x1 βγαινει ανωτερη ολων απ οτι εχεις καταλαβειΔεν βγαίνει εδώ μέσα...σε όλο τον κόσμο βγαίνει, γιατί απλά αυτή είναι η αλήθεια, τόσο απλά!
-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Φίλε geiasou είμαι ανάμεσα σε crv 4wd, Tucson dct με τα 141 άλογα και tiguan 1.6.. Έχω μπλεχτει. Τι να προτιμήσω;
Φιλε sugarman θα σου πω τη γνωμη μου. Εγω εχω το CRV του 2015 με τα 120 αλογα και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. Δε θα το αλλαζα με κανενα, ισως να επαιρνα την πιο δυνατη εκδοση με τα 160 αλογα αλλα 1 χρονο τωρα η εξτρα ιπποδυναμη μου εχει χρειαστει μονο 1 φορα.
Το Tuscon ηταν και στα δικα μου υποψηφια προς αγορα στην αρχη γιατι μου αρεσε εμφανισιακα αλλα ποιοτικα και μηχανολογικα ειναι μια κατηγορια κατω απο το CRV οποτε αποκλειστηκε νωρις.
Το καινουργιο Tiguan το ειδα στην προσφατη εκθεση Αυτοκινηση και για να ειμαι ειλικρινης μου αρεσε. Και εξωτερικα και εσωτερικα. Αλλα προσωπικα δε θα πηγαινα σε VAG τοσο για λογους αξιοπιστιας (φιλη μου αλλαξε κινητηρα ολοκαινουργιου Golf TSi γιατι ραγισαν τα χιτωνια ) και λογω του οτι ειναι 'παρτουζοεταιρια' δηλαδη κοινες πλατφορμες, κοινα μοτερ, κοινα ανταλλακτικα με 3-4 αλλα μοντελα γεγονος που προσωπικα με ξενερωνει. Σε ενα φαναρι αυριο μεθαυριο θα σταματησεις διπλα σε ενα Q3, σε ενα Kodiaq, και σε ενα Ateca και θα εχετε ολοι το ιδιο αμαξι. Ασε που μετα το dieselgate της VW εχω χασει πασα ιδεα για το πως αντιμετωπιζουν τους καταναλωτες που τους σκανε 25 και 30 χιλιαρικα για ενα αμαξι...
Στη θεση σου θα πηγαινα στη Honda. Το θεμα ειναι αν θελεις να παρεις το υπαρχον μοντελο η να περιμενεις ως το 2018 που θα ερθει στην Ελλαδα ο αντικαταστατης. Προσωπικα προτιμω να αγοραζω καινουργιο αμαξι μονο αν ειναι facelift. Δηλαδη οταν εχει μεινει στην αγορα 3-4 χρονια, εχουν βρεθει τα ελαττωματα του, εχουν βελτιωθει απο την εταιρεια και ειναι πλεον ωριμο μηχανολογικα και κατασκευαστικα. Με τα facelift σπανια θα βρεθεις προ εκπληξεως. Πχ. Οσοι πηραν το καινουργιο RAV4 κλαινε που στα crash test αποδειχθηκε οτι η πλευρα του συνοδηγου ειναι χαρτινη και γινεται σμπαραλια. Οι ιδιοκτητες του ολοκαινουργιου Renegade ειδαν το αμαξι τους στο emergency braking να κανει εντο. Ολα αυτα πιθανοτατα θα διορθωθουν στα facelift μοντελα.
Για αυτους τους λογους στη θεση σου θα επαιρνα το CRV 1.6 με τα 160 αλογα σε επιπεδο εξοπλισμου Elegance. Για μενα εξαιρουμενων των premium crossover ειναι ο,τι καλυτερο υπαρχει σημερα στην αγορα. Αν δε χρειαζεσαι την υψηλοτερη ιπποδυναμη και την (κακη ειναι η αληθεια) τετρακινηση της Honda πηγαινε στο 120αρι με εξοπλισμο Comfort που ειναι το πιο value for money μοντελο. Ελπιζω να βοηθησα..
Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω καθώς με το μήνυμα σου με βοήθησες να αποφασίσω στο δίλημμα που είχα. Είχα σχεδόν σχηματίσει το νούμερο του ντιλερ της BMW αλλά διαβάζοντας το μηνυμα θυμήθηκα ότι είχα κάποτε καταλήξει οτι η πλεον συμφέρουσα στιγμή να αγοράσεις αυτοκίνητο (και εφόσον ο ορίζοντας σου είναι διακράτηση πάνω από έξι (6) χρόνια )είναι όταν βρίσκεται προς το τέλος της ζωής, μετά το φρεσκάρισμα του και λίγο πριν την κυκλοφορία του καινούργιου μοντέλου.
Το vw golf IV του 99 μου κόστισε όλες τις παιδικές ασθένειες (Εγκέφαλος, γρίλλοι , θερμοστάτης , δυναμό, climatronic )
To facelift toyota avensis δεν το είδε ποτέ συνεργείο, ενώ το συνολικό κόστος συντήρησης για τα δέκα χρόνια διακράτησης ήταν το 1/3 του golf (το golf το κράτησα οκτώ χρόνια).Και τα δυο πουληθήκαν εύκολα πάντως.
-
Εξαιρετική επιλογή το Honda! Το έγραψα και εγώ πολλά μηνύματα παραπάνω! Αν μπορείς να πας στο 160άρι ακόμη καλύτερα! Αλλά και με τα 120 θα έχεις ένα πάρα πολύ καλό οικογενειακό αμάξι με τεράστιους χώρους, αξιοπιστία και ποιότητα! Με το καλό Γιώργο!
-
Αυτό ακριβώς. Το όποιο όχημα που βγαίνει από την παραγωγή και φέρει το σήμα της honda είναι το λιγότερο μια σίγουρη και ασφαλέστατα σωστή επιλογή. Με την αξιοπιστία και την ποιότητα πάντα άνω του μέσου όρου και με διαχρονική οδική συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
και με διαχρονική οδική συμπεριφορά.και με διαχρονική μετριότατη οδική συμπεριφορά
Fixed
-
Να βάλουμε πάτωμα ρενο για να έχει ιδανική οδική συμπεριφορά
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
και με διαχρονική οδική συμπεριφορά.
και με διαχρονική μετριότατη οδική συμπεριφορά
Fixed
Ελα βρε φίλε Ανδρέα. Μήπως γίνεσαι πολύ αυστηρός τώρα;
-
Προσπαθω ν αντιληφθω το νοημα του ορου 'διαχρονικη οδικη συμπεριφορα'.. δεν ειναι σχεδιαση η οδικη συμπεριφορα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Προσπαθω ν αντιληφθω το νοημα του ορου 'διαχρονικη οδικη συμπεριφορα'.. δεν ειναι σχεδιαση η οδικη συμπεριφορα.Μάλλον ορθότερο είναι το 'διαχρονικά μετριότατη οδική συμπεριφορά', δλδ να χρησιμοποιηθεί επίρρημα αντί για επίθετο...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ελα βρε φίλε Ανδρέα. Μήπως γίνεσαι πολύ αυστηρός τώρα;
Σπύρο έχεις οδηγήσει τόσες μάρκες, πες εσύ αν είμαι αυστηρός
-
Πάτωμα ρενο να είναι και ας μην έχει ούτε τιμόνι
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μάλλον ορθότερο είναι το 'διαχρονικά μετριότατη οδική συμπεριφορά', δλδ να χρησιμοποιηθεί επίρρημα αντί για επίθετο...
Thanks Βασίλη!!
Είμαι παιδί των μαθηματικών, με τα φιλολογικά δεν τα πήγαινα πολύ καλά -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Μάλλον ορθότερο είναι το 'διαχρονικά μετριότατη οδική συμπεριφορά', δλδ να χρησιμοποιηθεί επίρρημα αντί για επίθετο...
Thanks Βασίλη!!
Είμαι παιδί των μαθηματικών, με τα φιλολογικά δεν τα πήγαινα πολύ καλάΠαρόμοια με τον Ανδρέα κι εγώ! Όμως πάντα λάτρευα την Ιστορία. Αυτή η τελευταία μου έχει δείξει πως η honda αν μη τι άλλο πάντα έφτιαχνε οχήματα που μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να μη διεκδικούσαν δάφνες σε θέματα οδικής συμπεριφοράς αλλά συγκρινόμενα με άλλα της εποχής τους υπερτερούσαν. Αν τώρα για παράδειγμα συγκρίνω το hrv της οικογένειας με την 146 sportkit που είχα, τότε σίγουρα είναι χαμένο αλλά στη σύγκριση με το τότε vitara ήταν σαφέστατα καλύτερο. Επίσης θα ένιωθα ασφαλής να τρέχω με 200 στην θέση ενός type R είτε σε στροφιλίκια είτε στην ευθεία.
Νονέ μπορεί να μη σου κολλά ο ορισμός που χρησιμοποίησα αλλά εδώ μέσα έχουν ειπωθεί και άλλα όπως 'Χρυσή μετριότητα' . Φίλε Sugarman1975 τι εννοείς; Συνοψίζοντας θεωρώ πως τα honda συνολικά βγάζουν σπορ χαρακτήρα και εν πολλοίς έχουν οδική συμπεριφορά άνω του μετρίου. Παλιότερα μόνο κάτι μπερλίνες μαούνες τύπου accord εμφάνιζαν τάσεις υποστροφής και πλεύσης αλλά και πιο δεν ήταν έτσι τότε με εξαίρεση τις Α75 ή Α155 μετά; -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Μάλλον ορθότερο είναι το 'διαχρονικά μετριότατη οδική συμπεριφορά', δλδ να χρησιμοποιηθεί επίρρημα αντί για επίθετο...
Thanks Βασίλη!!
Είμαι παιδί των μαθηματικών, με τα φιλολογικά δεν τα πήγαινα πολύ καλάΈκαστος στο είδος του!
Εγώ το αντίστροφο! -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φίλε Sugarman1975 τι εννοείς; :dizzyΕννοώ ότι εδώ μέσα έχουμε αναγάγει το qq και την x1 σαν τα απόλυτα αυτοκίνητα, βγάζοντας τη Honda εν πολλοίς λίγο κατώτερη από τα ζασταβα. Ποια; Τη Honda.
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Φίλε Sugarman1975 τι εννοείς; :dizzy
Εννοώ ότι εδώ μέσα έχουμε αναγάγει το qq και την x1 σαν τα απόλυτα αυτοκίνητα, βγάζοντας τη Honda εν πολλοίς λίγο κατώτερη από τα ζασταβα. Ποια; Τη Honda.
κανένα από τα 3 αμάξια δεν ανήκει καν στην ίδια κατηγορία...
-
Αυτό δεν εμποδίζει κάποιους να βγάζουν το crv εφαμιλλο του duster
Honda CR-V 2015