-
Ποια είναι τα συγκριτικά που βγαίνει καλύτερο από το τιγκουάν?
Εγώ μόνο ένα του auto motor und sport βρήκα
1.VW Tiguan 1.4 TSI BlueMotion Technology (92 kW) [16]
426 von 650 Punkten – Eigenschafts-Sieger
„Es mag aufregendere Kompakt-SUV geben, dazu viele günstigere. Doch gerade in der Basis überzeugt der komfortable, geräumige, sichere und hochvariable Tiguan besonders.“
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 (96 kW) [16]
2.414 von 650 Punkten
„Es mag weniger aufregende Kompakt-SUV geben, doch neben Extravaganz in Stil und Bedienung zeigt sich der 3008 bestens motorisiert, ist variabel und komfortabel.“
3.Nissan Qashqai 1.2 DIG-T (85 kW) [14]385 von 650 Punkten
„Es mag wenig Aufregendes an diesem Kompakt-SUV geben. Der günstige Qashqai hat Platz, einen - in Temperament wie Verbrauch - sparsamen Motor, aber wenig Komfort.“ -
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
22 εκ από το έδαφος. Αρκετά ψηλό.Οντως ειναι ψηλο αλλα εμενα μου κανει εντυπωση το χαμηλο βαρος των 1375 κιλων εκτος αν ειναι μετρημενο χωρις οδηγο και γεματο ρεζερβουαρ. Γιατι με αυτα τα δυο παει στα 1500 κιλα
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Εγω θεωρω απαραιτητους τους αισθητηρες μονο πισω. Μπρος θα μου εσπαγαν τα νευρα και θα τους ειχα μονιμως Off. Ειδικα στο παρκιν μου θα επρεπε απο τη στιγμη που θα μπω μεχρι να βγω να χτυπανε συνεχως.Ρυθμίζεται η ευαισθησία τους αλλά συνήθως! Μην είστε αφοριστικοί βρε ειδικά αν δεν έχετε δομικάσει!
Μεγάλη ευκολία -
Τώρα κοίταξα από περιεργεια τιμές στην Ισπανία που είμαστε πάνω κάτω τα ίδια....
Nuevo 308
Active
1.6 BlueHDi 120 CV C.C Manual STT 6 Vel.
Precio Recomendado
25.450,01 €Ελλαδάρα
29.400 -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Γιατι να ειναι φτηνοτερη η Χ1;; ειναι το καλυτερο SUV της κατηγοριας της και με διαφορα απο ολα τα αλλα. Για την Χ1 εχω αποψη...για το 3008 δεν εχω, οποτε κραταω μικρο καλαθι.
Για μενα δεν ειναι καλυτερη. Ουτε τη καλυτερη τιμη εχει,ουτε τα καλυτερα φρενα,ουτε καλυτερους χωρους-εξοπλισμο-ανεση
Δεκτο, αλλα δεν συζηταμε για εσενα ή εμενα, συζηταμε αντικειμενικα και αντικειμενικα ειναι το καλυτερο suv της κατηγορίας της (ποιοτητα, τεχνολογια, αναρτησεις, ηλεκτρικα, ηλεκτρονικα κλπ).
-
Θυμάμαι μια συζήτηση περί τα 1990 με κάτι οδηγαρες ελληναράδες που αφοριζαν τα ABS! Φυσικά μετά από μερικά χρόνια έγινε υποχρεωτικός εξοπλισμός! Βλέπω αμάξια 34.000 ευρώ να πωλούνται χωρίς τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και γελάω! Κι εμείς συνεχίζουμε να τα αφορίζουμε και να κοιτάμε αν είναι όμορφο το κάθε αμάξι κι αν έχει 5 χιλιοστά περισσότερο χώρο πίσω! Μια φιλική συμβουλή: οδηγείται τώρα που μπορείτε γιατί όταν η αυτόνομη οδήγηση γίνει αποδεδειγμένα πιο ασφαλής τρόπος τα αυτοκίνητα που οδηγούνται από ανθρώπους θα απαγορευτούν και με το νόμο! Και δεν είναι πολύ μακριά αυτή η μέρα...
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Γιατι να ειναι φτηνοτερη η Χ1;; ειναι το καλυτερο SUV της κατηγοριας της και με διαφορα απο ολα τα αλλα. Για την Χ1 εχω αποψη...για το 3008 δεν εχω, οποτε κραταω μικρο καλαθι.
Για μενα δεν ειναι καλυτερη. Ουτε τη καλυτερη τιμη εχει,ουτε τα καλυτερα φρενα,ουτε καλυτερους χωρους-εξοπλισμο-ανεση
Είναι καλύτερη η Χ1
Σε ποιότητα, οδηγικά,αξιοπιστία κυρίως. -
Αν βαλετε και τιμη μεσα η X1 παει απατη. Και μη γελιομαστε ειναι το Α και το Ω για την τελικη επιλογη.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγω θεωρω απαραιτητους τους αισθητηρες μονο πισω. Μπρος θα μου εσπαγαν τα νευρα και θα τους ειχα μονιμως Off. Ειδικα στο παρκιν μου θα επρεπε απο τη στιγμη που θα μπω μεχρι να βγω να χτυπανε συνεχως.
Ρυθμίζεται η ευαισθησία τους αλλά συνήθως! Μην είστε αφοριστικοί βρε ειδικά αν δεν έχετε δομικάσει!
Μεγάλη ευκολίαΕτσι καπως καλυτερο μου ακουγεται. [emoji106]
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Έτσι είναι εξωτερικά από την βασική του έκδοση ή είναι φορτωμένο με όλο τον κατάλογο των extras?
Παραείναι μοντέρνο για τα γούστα μου...
-
Αυτό είναι το alure
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Αν βαλετε και τιμη μεσα η X1 παει απατη. Και μη γελιομαστε ειναι το Α και το Ω για την τελικη επιλογη.Θα ελεγα οτι το χοντρενουμε τωρα... Και εξηγουμαι. Με ποιοτητα οδικη συμπεριφορα και στησιμο αναφορας η Χ1 των 190 ιππων μονο απατη δεν ειναι. Αν μιλησουμε για κινητηρα 1.5 τοτε ναι φανταζει με αρπακτη στην επαρχια. Αν το δεχθουμε ομως αυτο, με αναγωγη το ιδιο συμβαινει και με το τιγκουαν των 115 ή 125 ιππων πετρελαιο και βενζινη. Το kadjar εχει δεχθει επισης αναλογη κριτικη ενω προκειται στα σημεια για ενα βελτιωμενο qq. Το ζητημα ειναι σαφεστατα η τιμη αλλα τηρουμενων των αναλογιων της κατηγοριας ολα της τα μελη εμφανιζονται υπερεκτιμημενα. Οπως εγραφε ομως καποιος πιο πανω η ελληνικη αγορα εχει στρεβλωσεις... Ομως σε αυτο βοηθουν και οι ελληνες καταναλωτες. Ετσι υπαρχει η απαιτηση ενα πεζω να πρεπει να ειναι φθηνοτερο απο ενα τιγκουαν, μια Χ1 στα χρηματα του υποδεεστερου qq και παει λεγοντας. Αυτα ομως δεν ειναι απαραιτητο να ειναι και σωστα επειδη βρεθηκαν 3, 4 και 5 νοματεοι να τα στηριζουν σε ενα νημα. Μαλλον ημιμαθεια φανερωνουν τετοιες αντιδρασεις. Τελειωνοντας να επαναλαβω πως το νεο τιγκουαν εμφανιζει ισως τον πιο ισορροπημενο χαρακτηρα αλλα το καλυτερο της κατηγοριας του δεν ειναι. Δεν ειναι καν ευκαιρια.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αν βαλετε και τιμη μεσα η X1 παει απατη. Και μη γελιομαστε ειναι το Α και το Ω για την τελικη επιλογη.
Θα ελεγα οτι το χοντρενουμε τωρα... Και εξηγουμαι. Με ποιοτητα οδικη συμπεριφορα και στησιμο αναφορας η Χ1 των 190 ιππων μονο απατη δεν ειναι. Αν μιλησουμε για κινητηρα 1.5 τοτε ναι φανταζει με αρπακτη στην επαρχια. Αν το δεχθουμε ομως αυτο, με αναγωγη το ιδιο συμβαινει και με το τιγκουαν των 115 ή 125 ιππων πετρελαιο και βενζινη. Το kadjar εχει δεχθει επισης αναλογη κριτικη ενω προκειται στα σημεια για ενα βελτιωμενο qq. Το ζητημα ειναι σαφεστατα η τιμη αλλα τηρουμενων των αναλογιων της κατηγοριας ολα της τα μελη εμφανιζονται υπερεκτιμημενα. Οπως εγραφε ομως καποιος πιο πανω η ελληνικη αγορα εχει στρεβλωσεις... Ομως σε αυτο βοηθουν και οι ελληνες καταναλωτες. Ετσι υπαρχει η απαιτηση ενα πεζω να πρεπει να ειναι φθηνοτερο απο ενα τιγκουαν, μια Χ1 στα χρηματα του υποδεεστερου qq και παει λεγοντας. Αυτα ομως δεν ειναι απαραιτητο να ειναι και σωστα επειδη βρεθηκαν 3, 4 και 5 νοματεοι να τα στηριζουν σε ενα νημα. Μαλλον ημιμαθεια φανερωνουν τετοιες αντιδρασεις. Τελειωνοντας να επαναλαβω πως το νεο τιγκουαν εμφανιζει ισως τον πιο ισορροπημενο χαρακτηρα αλλα το καλυτερο της κατηγοριας του δεν ειναι. Δεν ειναι καν ευκαιρια.
Το έχω ξαναγράψει...ο Σπυρος είναι πολύ συχνά φωνή της λογικής στο φόρουμ, γιατί ορισμένες φωνές είναι τόσο φανατισμενες κ επαναλαμβανουν με τέτοιο πάθος τις στρεβλώσεις τους που τείνουν να αποτελέσουν πηγή παραπληροφόρησης για κάποιον που δεν ξέρει καλά το φόρουμ κ θα διαβάσει τέτοιες θέσεις. Η τοποθέτηση του Σπυρου - αλλά κ του Φανη πιο πάνω -με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο κ για τις μικρές βερσιόν κ για τις μεγάλες. Θέλω κ εγώ να οδηγήσω το 3008!
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Γιατι να ειναι φτηνοτερη η Χ1;; ειναι το καλυτερο SUV της κατηγοριας της και με διαφορα απο ολα τα αλλα. Για την Χ1 εχω αποψη...για το 3008 δεν εχω, οποτε κραταω μικρο καλαθι.
Για μενα δεν ειναι καλυτερη. Ουτε τη καλυτερη τιμη εχει,ουτε τα καλυτερα φρενα,ουτε καλυτερους χωρους-εξοπλισμο-ανεση
Είναι καλύτερη η Χ1
Σε ποιότητα, οδηγικά,αξιοπιστία κυρίως.Συμφωνω και το εχω ξαναπει για την ποιοτητα της και την οδικη συμπεριφορα πως ειναι καλυτερη. Εκει ομως τελειωνει η ολη ιστορια και αρχιζει στα υπολοιπα το tiguan.
Οταν παιρνεις την μπεμπα στο 1.5d στα 35.000 και παιρνεις το tig του afex στα 36.000 με 190ps 4x4 αυτοματο τα λογια ειναι περιττα. Γι αυτο βλεπωντας το tig στα 1.6 και 27.000 καταλαβαινει και ο καθε ασχετος με αυτοκινητα οτι εχει τη πιο σωστη τιμη το οποιο αποτυπωνεται στις πωλησεις κιολας
Αυτα που εχει η μπεμπα τα προσφερει ακομα περισσοτερο το tig και μερικοι πρεπει να το δεχτουν και να αφησουν στην ακρη τα αντιvw αισθηματα:φρενα αγκυρες,χωρους,ανεση,εξοπλισμος -
Όλα τα suv είναι υπερκοστολογημενα λόγω μόδας. Από εκεί κ πέρα οι τιμές είναι άλλοτε περισσότερο κ άλλοτε λιγότερο άδικες για τον αγοραστή. Εντούτοις διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στα μοντέλα κ ανάλογα με τις προτεραιότητες κ τα χαρακτηριστικά του αγοραστή οδηγού αξίζει ή όχι να πληρώσει ή όχι το επιπλέον κόστος. Τα 1500αρια βαριά diesel suv εγώ τα θεωρώ ανεπαρκεστατα στο 2016 κ μεγάλο συμβιβασμό. Τέτοια βαριά αμάξια απαιτούν πάνω από 150 άλογα κ συχνά διλιτρους κινητήρες. Ωστόσο κ τα 1500αρια αλλά κ τα διλιτρα είναι υπερκοστολογημενα. Απλά τα δεύτερα έχουν τουλάχιστον επαρκείς κινητήρες κ επιδόσεις κ λόγω κόστους συχνα καλύτερο εξοπλισμό. Προφανώς σου πιάνουν τον κώλο. Αλλά τουλάχιστον έχεις ένα αμάξι όπως πρέπει κ συχνά παραπάνω.
Αναφορικά με τη σύγκριση μεταξύ tiguan με Χ1 για τα 150 άλογα κ πάνω που έχω προσωπική εμπειρία το tiguan υστερεί ξεκάθαρα.
-
Περα απο την οδικη συμπεριφορα-ποιοτητα δεν υπερεχει πουθενα αλλου.
Τωρα το αν αξιζει να πληρωσει καποιος 7-8000 παραπανω για το στησιμο το ξερει αυτος μονο.
Εγω σαν αγοραστης αν ηθελα λιγο καλυτερο στησιμο-ποιοτητα δεν θα επαιρνα suv γιατι θα ηταν λαθος επιλογη. Ενα χαμηλο θα ηταν πιο συνετο
Τωρα για το βαρος στα 1500αρια εδω δεν μιλαμε για φωτια στην ασφαλτο αλλα το λογο εχει η ροπη και το τουρμπο που δεν ειχαν παλια τα αδυναμα αυτοκινητα. Μια χαρα επιδοσεις προσφερουν και αυτα. Δεν χρειαζεται ολοι να εχουμε 35+ κιλα ροπης και 150+αλογα -
Εμένα πάντως κ το tiguan με τα 150 άλογα ανεπαρκές μου φάνηκε κ μάλιστα αρκετά πιο νωχελικο από το αντίστοιχο Χ1 ενώ σημαντική διαφορά διαπίστωσα στη συμπεριφορά σε στροφές όπου το tiguan με έκανε να νιώσω ανασφαλής... Εκεί ιδίως ή διαφορά με το Χ1 αξίζει όλα τα επιπλέον χρήματα..για τον οδηγό που θα θελήσει να οδηγήσει το αμάξι στα όρια του. Επίσης ή ποιότητα κύλισης στην Χ1 είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο πάνω. Αυτα ακριβώς πληρώνει παραπάνω αυτός που θα πάρει την Χ1
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εμένα πάντως κ το tiguan με τα 150 άλογα ανεπαρκές μου φάνηκε κ μάλιστα αρκετά πιο νωχελικο από το αντίστοιχο Χ1 ενώ σημαντική διαφορά διαπίστωσα στη συμπεριφορά σε στροφές όπου το tiguan με έκανε να νιώσω ανασφαλής... Εκεί ιδίως ή διαφορά με το Χ1 αξίζει όλα τα επιπλέον χρήματα..για τον οδηγό που θα θελήσει να οδηγήσει το αμάξι στα όρια του. Επίσης ή ποιότητα κύλισης στην Χ1 είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο πάνω. Αυτα ακριβώς πληρώνει παραπάνω αυτός που θα πάρει την Χ1Βασιλη εσυ αναφερεσαι στο αντιστοιχο diesel της bmw με τα 150? Γιατι σε σχεση με το δικο σου ολα τα 150αρια και κατω χελωνες θα ειναι. Το 190 tig θα επρεπε να οδηγησεις για να εχεις πιο ξεκαθαρη αποψη αν και νομιζω πως λογω ερωτα παλι bmw θα επαιρνες.
Εγω αισθανθηκα καποια ανασφαλεια οταν πρωτοοδηγησα το tig αλλα ειχε πολυ χαμηλες πιεσεις στα λαστιχα -
Peugeot 3008 ,vw tiguan ,bmw x1 κινούνται πάνω κάτω στο ίδιο επίπεδο σύμφωνα με τα όλα τεστ.....εξαρτάται τις προτεραιότητες του κάθενός.
Είναι και τα 3 πολύ καλά απλώς εκει που το tiguan υπερέχει ξεκάθαρα είναι το συνολικό πακέτο σε σχέση με την τιμή στην Ελλάδα.
Αν τώρα κάποιος διαθέτει 4000 παραπάνω από τον Ισπανό για να αγοράσει λίγο μοδάτο στυλ δικό του θέμα....
Nuevo 308
Active
1.6 BlueHDi 120 CV C.C Manual STT 6 Vel.
Precio Recomendado
25.450,01 €
Με 25000 εγώ θα αγόραζα 3008.
Με 32000 δε θα περνούσα ούτε απ έξω. -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Εμένα πάντως κ το tiguan με τα 150 άλογα ανεπαρκές μου φάνηκε κ μάλιστα αρκετά πιο νωχελικο από το αντίστοιχο Χ1 ενώ σημαντική διαφορά διαπίστωσα στη συμπεριφορά σε στροφές όπου το tiguan με έκανε να νιώσω ανασφαλής... Εκεί ιδίως ή διαφορά με το Χ1 αξίζει όλα τα επιπλέον χρήματα..για τον οδηγό που θα θελήσει να οδηγήσει το αμάξι στα όρια του. Επίσης ή ποιότητα κύλισης στην Χ1 είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο πάνω. Αυτα ακριβώς πληρώνει παραπάνω αυτός που θα πάρει την Χ1
Βασιλη εσυ αναφερεσαι στο αντιστοιχο diesel της bmw με τα 150? Γιατι σε σχεση με το δικο σου ολα τα 150αρια και κατω χελωνες θα ειναι. Το 190 tig θα επρεπε να οδηγησεις για να εχεις πιο ξεκαθαρη αποψη αν και νομιζω πως λογω ερωτα παλι bmw θα επαιρνες.
Εγω αισθανθηκα καποια ανασφαλεια οταν πρωτοοδηγησα το tig αλλα ειχε πολυ χαμηλες πιεσεις στα λαστιχαΝαι. Είχαμε τρεις μέρες το tiguan με τα 150. Έχω γράψει αναλυτικό review στο 'οδήγησα'... Χελώνα σίγουρα δεν ήταν αλλά έχοντας οδηγήσει αρκετά κ το 150αρι X1 είδα τις διαφορές που έχω γράψει. Επαναλαμβάνω ότι δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να απαξιωσω το αμάξι. Είναι πολύ καλό. Απλά δεν συμφωνω με τίποτα ότι είναι στο ίδιο επίπεδο με το χ1 όπως κ το χ1 δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με άλλα καλύτερα αμάξια. Πάντα υπάρχει κάτι καλύτερο...
Peugeot 3008 2016