Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Αυτό που γραφετε περι αποζημειωσης με βαση το χειροτερο και φθηνοτερο μοντελο σε αγγελια είναι λαθος....μην το επαναλαμβάνετε και μπερδευετε τον κοσμο.
Καλά, δεν θα το επαναλάβω τότε αλλά θα μιλήσω με νούμερα:
Το αυτοκίνητό μου ήταν 7 χρονών και με 40.000 χλμ (δε το κυκλοφορούσα πολύ), σε άψογη κατάσταση, ούτε γρατσουνιά.
Όταν ήρθε η ώρα της ολικής αποζημίωσης υπολόγισαν τιμή με αυτοκίνητα που είχαν 15.000χ το χρόνο = 100.000+
Βρήκαν ΤΟ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ που υπήρχε σε αγγελία με 100Κ χλμ και μου πρότειναν τη τιμή του.
Μπήκαμε σε φάση συζήτησης μπρος-πίσω για το ότι το δικό μου αμάξι έχει ούτε τα μισά χλμ, είναι άλλο επίπεδο εξοπλισμού και σε άψογη κατάσταση. Εν ολίγοις η απάντησή τους ήταν ότι είναι δικό μου πρόβλημα αυτό κι ότι ο μέσος όρος αυτοκινήτων έχει γράψει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα, και η αποζημίωση θα είναι με βάση την ηλικία κι όχι την κατάσταση.
Τους βρήκα μέχρι και αμάξι που ήταν αντίστοιχο με το δικό μου και πουλιόταν 2Κ παραπάνω, αλλά η απάντηση ήταν ότι 'η αποζημίωση βγαίνει με βάση τον μέσο όρο'.
Μετά από πολλά ζόρια (2 μήνες τηλέφωνα και διαπραγματεύσεις και εγω να την περναω με νοικιασμενο αμαξι με δικα μου εξοδα) δέχτηκαν να μου δώσουν 500 ευρώ παραπάνω με βάση τον (ΠΟΛΥ) κάτω μέσο όρο των αυτοκινήτων σε αγγελίες αντίστοιχης ηλικίας, κι αν ήθελα να διεκδικήσω πιο πολλά θα πρεπε να κινηθώ νομικά.* Το αυτοκίνητο ήταν ασφαλισμένο για όσα ζητούσα, αλλά μου το αρνήθηκαν το ποσό σαν 'υπερβολικό' η στιγμή που ίδια αυτοκίνητα πουλιόνταν στο ίντερνετ για αυτό το ποσό και που ΟΙ ΙΔΙΟΙ είχαν δεχθεί να το ασφαλίσουν για τόσα προκειμένου να παίρνουν μεγαλύτερο ασφάλιστρο
*κινηθω νομικα = πρεπει να βρω χωρο αποθηκευσης για το τροπετο για 2 ως 4 χρονια σε κλειστο χωρο για να μη σαπισει απο βροχη και να μη το κοψουν σιδερα 'τυχαιοι περαστικοι' (ηταν σπασμενα τζαμια πορτες ολα) και να μεινω χωρις αμαξι για χρονια βεβαια, γιατι λεφτα για καινουριο γιοκ
Δικαιοι οροι αντιμετωπισης
Τώρα ας κρίνει ο καθένας αν ισχύει το 'με βαση το χειροτερο και φθηνοτερο μοντελο σε αγγελια'.