-
Ψάχνουμε για ενα φιλο μουυ καινουργιο εως 30000 ευρώ. Προτιμα sedan οικονομικο πολυ. Η μικρη mercedes φαινκνταν καλη αλλα ειναι τεετραθεσια και οι δυοπισω πρεπει να ειναι κοντοι ή ακεφαλοι! Αν και με τις νεες αυξησεις παει πανω απο το ποσο αυτο πολυ. Μενει.Μεγαρα ετσιδε θα του χρησιμευσει φυσικο αεριο. Επιδόσεις δεν νοιαζουν. Το Α3 sedan φαινεται ιδανικο σε ντιζελ. Ομως ειχε vw και ξερει για την αξιοπιστία του ομιλου και τις τεραστιες τιμες σέρβις
-
Ψάχνουμε για ενα φιλο μουυ καινουργιο εως 30000 ευρώ. Προτιμα sedan οικονομικο πολυ. Η μικρη mercedes φαινκνταν καλη αλλα ειναι τεετραθεσια και οι δυοπισω πρεπει να ειναι κοντοι ή ακεφαλοι! Αν και με τις νεες αυξησεις παει πανω απο το ποσο αυτο πολυ. Μενει.Μεγαρα ετσιδε θα του χρησιμευσει φυσικο αεριο. Επιδόσεις δεν νοιαζουν. Το Α3 sedan φαινεται ιδανικο σε ντιζελ. Ομως ειχε vw και ξερει για την αξιοπιστία του ομιλου και τις τεραστιες τιμες σέρβις
-
Ψάχνουμε για ενα φιλο μουυ καινουργιο εως 30000 ευρώ. Προτιμα sedan οικονομικο πολυ. Η μικρη mercedes φαινκνταν καλη αλλα ειναι τεετραθεσια και οι δυοπισω πρεπει να ειναι κοντοι ή ακεφαλοι! Αν και με τις νεες αυξησεις παει πανω απο το ποσο αυτο πολυ. Μενει.Μεγαρα ετσιδε θα του χρησιμευσει φυσικο αεριο. Επιδόσεις δεν νοιαζουν. Το Α3 sedan φαινεται ιδανικο σε ντιζελ. Ομως ειχε vw και ξερει για την αξιοπιστία του ομιλου και τις τεραστιες τιμες σέρβις
-
Προτιμήσεις ? Ανάγκες ? Χλμ/έτος ? Έτσι γενικά και αόριστα απλά θα σου πούνε όλα τα μικρομεσαία sedans που κοστίζουν μέχρι 30Κ€....
Θέλει γερμανό ? Προτιμάει ιάπωνα ? Του κάνουν οι υπόλοιποι ευρωπαίοι (π.χ. γάλλοι, ιταλοί) ? Και τα 30Κ είναι όριο γιατί θέλει το μέγιστο που μπορεί να διαθέσει, ή π.χ. του κάνει και ένα Rapid, που είναι ευρύχωρο οικονομικό sedan που δεν καίει, που με κάτω από 20Κ€ του βάζεις ότι extra έχει ο κατάλογος ?
-
Θελει πρεστιζ σε αυτην την κατηγορια. Θα κανει 20.000 ετησια. Το βολβο βγαινει στα 1900 ντιζελ και φοβαται πανω απο 1600. Να ειναι σχετικα νεο μην αλλαξει μοντελο σε 2 με 3 χρονια
-
Μπορείς να βρεις volvo s60 1.6 diesel διετίας με λίγα χλμ σε τιμή κοντά στα 20-22 χιλιάρικα.
Αφού θέλει χώρους,κύρος και μεσαία κυβικά υπάρχει και αυτή η λύση αλλά δεν είναι sedan.
To ίδιο και αυτό .
Δες και εδώ μήπως και...
Καινούριο υπάρχει το Peugeot 508 όπως και τα κλασικά mondeo και passat.
Τσέκαρε και το DS5 ή εναλλακτικά το DS4 crossback -
Καινουργιο μονο θελει, που να τρεχει να τα ψαχνει και που να ξερει τι θα γινει
οι τελευταιες καινουργιες επιλογες εξαιρετικες. Του αρεσει το 508. Ομως μου το ειχε πει και σκεφτομουνα αυτο το μοντελο δε θα πουληθει καθολου Ελλαδα και θα εχει προβλημα με σπανια και ακριβα ανταλλακτικα και απο μηχανικους να το ξερουν. Τοσα λεφτα για πεζω... Θα παει να το δει στην εκθεση αυτοκινητου. Μα καλα πιο ανθεκτικο απο το Α3 και με πιο φθηνα σερβις και ανταλλακτικα θα ειναι; Για τα αλλα δυσκολο να ξεφυγει απο σενταν αλλα και εχουν τα ιδια ερωτηματα για τη σπανιοτητα τους οπως το 508
Το Πασσατ του φαινεται τεραστιο οπως και το Μοντεο, ενω το inginia opel αλλαζει του χρονου μοντελο.
Ασε που το Πασσατ ειναι απο τον ομιλο του Α3. Μα αυτο το Α3 θα χαλαει συχνα; Τοσο πιο πολυ ακριβα ανταλλακτικα και σερβις εχει; Εδω το ειδα που το συνεκριναν με Μερσεντες περιοδικο αυτοκινητου και εβγαζε παρομοιο κοστος στην τριετια. Το μεγεθος του Α3 ειναι το ιδανικο. Πισω χωρανε επιβατες με το κεφαλι στη θεση τους;
Ειχε ΒΜW 316 προ 20 ετιας και ενα τετοιο μεγεθος θα το βολευε. Ομως πια η 3 ειναι στα 35.000 ευρω. Ασε που ειναι μονο διλιτρη.
Απο εξτρα δε θελει τιποτε. Τον επεισα μονο για να εχει ζαντες αλουμινιου και ισως για το αυτοματο αν δεν φυγει η τιμη πανω απο τα 30,000
καθημερινα θα κανει διαδρομη Μεγαρα Μαγουλα με παραδρομο της Εθνικης για να αποφυγει τα διοδια 31+31 χλμ
Εκει Μεγαρα Μαγουλα, θα βαλουν σταθμο φυσικου αεριου; Αλλιως αδυνατο να παρει τετοιο.
Υπαρχουν εργοστασιακα με υγραεριο ή εστω επίσημης αντιπροσωπιας με εγγυηση; -
παντως αυτη η προσφορα 508 ειναι πολυ καλο. Θα του την πω αμεσα
-
Προσωπικά θα κοιτούσα S60 1.5 βενζίνη σε αυτά τα λεφτά και αφού δεν θέλει πολύ μεγάλο αμάξωμα. Έχει τα πάντα και σε εθνική δεν καίει υπερβολικά, αν και φυσικά δεν είναι και τόσο οικονομικό όσο ένα ντίζελ. Έχει όμως ωραίο τράβηγμα και λιγότερο θόρυβο, ενώ είναι και μόλις 1500 κυβικά (μικρότερο τεκμήριο). Νομίζω έχει και το αυτόματο κιβώτιο στον στάνταρ εξοπλισμό/
-
Και αυτο του αρεσει. Θα το δει στην εκθεση αυτοκινητων 22 οκτωβρη. Μα καλα να καταργησουν τα 1600 ντιζελ
Αυτο ή το 508 ειναι πιο καινουργιο μοντελο; -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Θελει πρεστιζ σε αυτην την κατηγορια. Θα κανει 20.000 ετησια. Το βολβο βγαινει στα 1900 ντιζελ και φοβαται πανω απο 1600. Να ειναι σχετικα νεο μην αλλαξει μοντελο σε 2 με 3 χρονιαΑν μιλάμε για τους premium κατασκευαστές, τότε αυτοί είναι μετρημένοι στα δάχτυλα, ήτοι σε αλφαβητική σειρά: Audi, BMW, Jag, Lexus, MB, Volvo. Παραλείπω για προφανείς λόγους Ferarri, Porsche, Lamborghini κλπ. Με τα κριτήρια που έχεις δώσει (
-
Γράφει όμως σεντάν αποκλειστικά....
Εγώ θα προτιμούσα το Volvo που γράφει ο Δίας.
Στην εθνική η διαφορά στην κατανάλωση θα είναι μικρη -
Γιούπι!! Να και ένας που δε θέλει suv...
Θα συμμετάσχω στο νήμα μόνο για τη χαρά που πήρα χωρίς να έχω να προσθέσω κάτι νέο. S60 και από εμένα. Το θεωρώ αυτοκινητάρα με μόνο μείον τους χώρους (κυρίως των αποσκευών). Πολύ στιβαρό, πολύ καλό πάτημα στο δρόμο, εκπέμπει πριμιουσύνη από όπου και να το δεις. Επίσης, δεν υπάρχει σημείο που θα το δεις και θα πεις ότι λυπήθηκαν τα λεφτά οι Σουηδοί/Κινέζοι. Ενώ σε όλους τους ανταγωνιστές του (εγώ τουλάχιστον) κάτι μεμπτό θα βρω. -
Οντως πολυ καλο με μειον το πορτμπαγκαζ. Το a3 εχει ιδανικο μεγεθος
-
+1 για το Volvo. Πολύ ωραίο αν και στα τελειωματα της καριέρας του. Αν όχι το 2017 σίγουρα το 2018 θα αντικατασταθει.
Εγώ θα κοίταζα και το Mondeo. Αν και τόσα μέτρα λαμαρινας ανταγωνιζεται την 5αρα και την Ε σε διαστάσεις...
Το θεωρώ και καλύτερο του 508 -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αν μιλάμε για τους premium κατασκευαστές, τότε αυτοί είναι μετρημένοι στα δάχτυλα, ήτοι σε αλφαβητική σειρά: Audi, BMW, Jag, Lexus, MB, Volvo.Ξέχασες την Alfa και μερικές άλλες που έφυγαν από την Ελλάδα (π.χ. Infinity, Cadillac). Βέβαια όλοι μαζικοί (λιγότερο ή περισσότερο) είναι στην ουσία, απλά με κάπως πιο προσεγμένα προϊόντα από τους πιο ταπεινούς και ο καθένας έχει τα δυνατά του σημεία. Υπάρχουν όμως και κατασκευαστές που δεν υπολείπονται κατά πολύ (π.χ. Mazda) και ας μην έχουν την premium ταμπέλα.
Παραλείπω για προφανείς λόγους Ferarri, Porsche, Lamborghini κλπ.
Αυτοί δεν είναι premium. Αυτοί είναι luxury.
-
Σωστός πάντως ο Κώστας. Στην κατηγορία αυτή τη στιγμή volvo και mondeo με το δεύτερο να μου φαίνεται προσωπικά πιο μάτσο...
-
το volvo s60 ειναι στη δυση της καριερας του; Τοτε αλλο ενα μειον εκτος οτι δεν εχει ντιζελ. Του αρεσει παντως πολυ, αν υπηρχε 1600 ντιζελ θα το ειχε παρει εαν δεν αλλαζε σε δυο χρονια
το 508 ειναι φασελιφτ; Γιατι κατι τετοιο εχω διαβασει, μην αλλαξει σε τρια χρονια κι αυτο; Του αρεσει πολυ επισης
Αυτο το Μοντεο φαινεται πολυ καλο 1000 τουμπο βενζινη, 1500 ντιζελ. Φαινεται ιδανικο αρκει να μην του φανει τεραστιο. Να το δει ζωντανα, τωρα του φαινεται μεγαλο.
Το Α3 ειναι το τελειο, πλην ομως φοβαται λογω κακης πειρας, ολο ζηταγε αυτο που ειχαν
Το insignia του χρονου βγαινει το καινουργιο
-
Παντως σας ευχαριστουμε ολους για τις απαντησεις σας
-
Αυτη η σειρα 1 σενταν της bmw θα ελθει ποτε στην Ελλαδα? Θα παει βεβαια 35,000 ευρω αλλα ειναι καλη περιπτωση σε μεγεθος, θα εχει και 1500 ντιζελ. Λενε οι ειδησεις οτι κυκλοφορει ηδη στην Κινα και μετα ξαναλενε οτι αφορα το επομενο προσθιοκινητο μοντελο! Αμα περιμενει το επομενο μοντελο θα παρει πανω απο 2 χρονια, που ειναι πολυ αργα. Αλλιως ανετα περιμενει αλλο ενα εξαμηνο το πολυ. Η αντιπροσωπια φυσικα δε ξερει τιποτα. Η τιμη ομως....
Η σειρα 2 σενταν coupe βγαινει σε τετραπορτη; πανακριβη και αυτη βεβαια σε διπορτη
ΥΓ μη λες για το SUV γιατι τον πιεζω να δει το Honda HRV, του αρεσε λιγο απο ενα γνωστο που το αγορασε προσφατα. Του λεω και το Χ1 bmw αλλα 1500 αυτοματο ντιζελ παει πολλα 38,000 ευρω , με ταχυτητες το βασικο χειροκινητο παει 35,000 ευρω! Δε θελει, ειναι και πανακριβο και ναυαγει η προσπαθεια! Τωρα εκπτωσεις δεν κανουν
Αγορά καινουργιου εως 30.000