-
Ομάδα που πετυχαίνει δεν την αλλάζεις
-
Παιδιά, από αυτούς που έχουν ιδία άποψη για τα λάστιχα μικρής αντίσταση κύλισης Α.Β (αδιαφορο ο κατασκευαστής ελαστικών ή διάσταση ή το αυτοκίνητο) με αντίστοιχης διάστασης Ε,F που έχουν χρησιμοποιήσει στο αυτοκίνητό τους είτε αντικαθηστόντας Α.Β με Ε,F είτε το αντίστροφο και κρατούσαν τις καταναλώσεις τους θα παρακαλούσα να τις γράψουν, γιατί πολλά διαβάζω αλλά λίγα πιστεύω (δεν έχω δοκιμάσει ποτέ)
-
Έχει κανείς εμπειρία απο τα Crossclimate της Michelin;
Με βάση αυτά που λέει η εταιρεία φαίνονται πολύ ιδιαίτερα και μοναδικά στο ειδος τους λαστιχα..
Κάνουν όσα υπόσχονται όμως , και κυρίως πως τα πάνε με το ελληνικό καλοκαίρι που έχουμε 40ρια;
-
Για μένα όχι, δεν ταιριάζουν με τα ελληνικά καλοκαίρια.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Έχει κανείς εμπειρία απο τα Crossclimate της Michelin;Με βάση αυτά που λέει η εταιρεία φαίνονται πολύ ιδιαίτερα και μοναδικά στο ειδος τους λαστιχα..
Κάνουν όσα υπόσχονται όμως , και κυρίως πως τα πάνε με το ελληνικό καλοκαίρι που έχουμε 40ρια;
Διάβασε μερικες σελιδες πισω, εχω γραψει καποιες παρατηρησεις (φετος το καλοκαιρι τα εβαλα)
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Για μένα όχι, δεν ταιριάζουν με τα ελληνικά καλοκαίρια.Θερινά είναι, γιατί δεν ταιριάζουν;
-
Δεν ειναι θερινά,ειναι all season.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δεν ειναι θερινά,ειναι all season.Κι ομως η Michelin τα πλασάρει ως καλοκαιρινά που έχουν all season δυνατότητες. Δηλαδή μας λέει οτι ειναι μια κατηγορία μόνα τους.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δεν ειναι θερινά,ειναι all season.
Κι ομως η Michelin τα πλασάρει ως καλοκαιρινά που έχουν all season δυνατότητες. Δηλαδή μας λέει οτι ειναι μια κατηγορία μόνα τους.
Συμφωνώ με την Michelin οτι ειναι μια κατηγορία μόνα τους αφου ολα τα τεστ που εχουν γινει δείχνουν οτι ειναι τα μόνα all season ελαστικα που δεν ειναι άθλια σε καλοκαιρινές συνθήκες και άρα ιςως τα μόνα all season ελαστικα που δικαιώνουν το όνομα τους.
-
3 σελιδες πριν εβαλα φωτογραφιες τους μετα απο 9000+ καλοκαιρινα χιλιομετρα
προερχόμενος απο τα Νοκιαν WR allweather ημουν πολυ επιφυλακτικος ως προς την αντοχη τους αλλα τα Μισελεν εχουν αρκετα φαρδια τακουνια οποτε δε νομιζω να εχουν ιδιαιτερα προβληματα με τη ζεστη ασφαλτο.
Αυτο ομως πιθανοτατα να σημαινει οτι θα ειναι χαλια στο πατημενο-ξυμενο χιονι -
Στο ξυμμενο χιονι μεχρι και πολλα χειμωνιάτικα δεν τα πανε καλα εως και χαλια.Απο ότι το ειχα ψαξει τα crossclimate είναι εως την ελαφρυα πουδρα που πιανει ό δρομος όταν χιονιζει δηλαδή 2 αντε 3 ποντους χιονι.
Και αυτό πιστευω ότι θα χρειαστεί ξεφούσκωμα για να μπορει να τιναξει το χιονι και να μην στουπωσει. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Στο ξυμμενο χιονι μεχρι και πολλα χειμωνιάτικα δεν τα πανε καλα εως και χαλια.Απο ότι το ειχα ψαξει τα crossclimate είναι εως την ελαφρυα πουδρα που πιανει ό δρομος όταν χιονιζει δηλαδή 2 αντε 3 ποντους χιονι.
Και αυτό πιστευω ότι θα χρειαστεί ξεφούσκωμα για να μπορει να τιναξει το χιονι και να μην στουπωσει.Η προσφυση στο χιονι προερχεται απο αυτο ακριβως το 'στουπωμα'............
-
Από όσα διαβάζω, μάπα το καρπούζι για τα crossclimate.Σε τέτοιο ελαφρύ χιόνι, όλα τα ελαστικά πάνε σχεδόν καλά (με την απαραίτητη προσοχή).
Την είχα πατήσει στο scooby με τα primacy...είχαν κάνει ραγάδες πλάγια στο τακούνι, στους πρώτους 2 μήνες. Στο corolla, 2 φορές michelin energy saver (το δις εξαμαρτείν...), και γλυστρούσαν παντού και πάντα.
Εφεξής, toyo,dunlop, goodyear και στο άσχετο κανένα vredestein.Michelin, όχι.Ηρακλής ο λαστιχάς
-
GGAB δν θελουμε να στουπωνει το λαστιχο από χιονι.Το σωστο είναι να πιανουν τα λουκια χιονι+με την πιεση να το πιεζουν,να γινεται συμπαγες αρα δημιουργια προσφυσης,αλλα κατευθείαν μολις το πελμα σηκωθεί από τον δρομο να τιναζει ολο το χιονι που ηταν στα αυλακια.
Το ιδιο γινεται και με την λασπη.
Αλλιως στουπωνουν τοσο πολύ που γινονται σλικ.Η μειωση της πιεσης προσφερει πιο εντονο τιναγμα του χιονιου. -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Από όσα διαβάζω, μάπα το καρπούζι για τα crossclimate.Σε τέτοιο ελαφρύ χιόνι, όλα τα ελαστικά πάνε σχεδόν καλά (με την απαραίτητη προσοχή).Για μένα ίσα ίσα που εχουν και νόημα ύπαρξης σε χωρες τύπου Αγγλίας με ήπιο καλοκαίρι και σπάνια χιόνι τον χειμώνα, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα all season λαστιχα που ειναι άθλια το καλοκαίρι και χειρότερα των χειμερινών σε χιόνι άρα δεν βλέπω τον λόγο ύπαρξης.
-
Καποιος εντυπωσεις απο continental premium contact 5?
Ευχαριστω! -
Σειρά premium contact 5 σε διάσταση 185/60/15 έχω βάλει στο i20 μου από τον Οκτώβριο του 14. Σε γενικές γραμμές είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από φρενάρισμα και συμπεριφορά τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα. Σε σχέση με τα hankook που φόραγε από το εργοστάσιο το αυτοκίνητο έχω την εντύπωση πως είναι και πιο αθόρυβα στη κύλιση τους. Η τιμή τους ωστόσο βρίσκεται στο άνω άκρο του μέσου όρου. Πάντως σύμφωνα με την εμπειρία μου ως σήμερα θα τα διάλεγα και πάλι στην επόμενη αλλαγή.
-
Τα θελω σε 185/60/14 οποτε η τιμη ειναι καλη. H κλασσικη λυση που ταιριαζει απολυτα στο αμαξι ειναι τα energy saver + ,δοκιμασμενη αλλα με μειονεκτηματα. Τα conti δεν ειναι 'οικολογικη' σειρα ,επισης μαλακα και μαλλον καλυτερα στο βρεγμενο για αμαξι χωρις abs μαλιστα, οποτε λεω να παω εκει γιατι 450e για toyo r888 δε δινω...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καποιος εντυπωσεις απο continental premium contact 5?
Ευχαριστω!Εξαιρετικά λαστιχα απο πλευράς απόδοσης .
Ομως έχουν παρα πολυ ευαίσθητο πλαϊνό οποτε χρειάζονται κ την ανάλογη προσοχη.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα θελω σε 185/60/14 οποτε η τιμη ειναι καλη. H κλασσικη λυση που ταιριαζει απολυτα στο αμαξι ειναι τα energy saver + ,δοκιμασμενη αλλα με μειονεκτηματα. Τα conti δεν ειναι 'οικολογικη' σειρα ,επισης μαλακα και μαλλον καλυτερα στο βρεγμενο για αμαξι χωρις abs μαλιστα, οποτε λεω να παω εκει γιατι 450e για toyo r888 δε δινω...τι σχέση, έχουν τα 888 με τα PC5, ή τα saver+ ?
για τι αμάξι μιλάμε, με τι αναρτήσεις, για ποια χρήση ;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]