-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Θα μου πεις μονο ευθεια παει ετσι κι αλλιως αυτο.Μ' αρέσει που απαντάς μόνος σου....
-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ο 1.33 καιει λαδια, εχε το υποψιν. Δεν ειναι ολα αλλα ειναι πολλα.Από προσωπική άποψη, χωρίς να υπονοώ ότι το προσωπικό παράδειγμα υποκαθιστά τυχόν την γενικότητα...
Τα πες ολα Και για να μαστε και δικαιοι δεν ηταν και καμια πλειοψηφια,αλιμονο, που εκαιγε απλα ειχαν παρατηρηθει και αναφερθει αρκετες περιπτωσεις. Ειναι γνωστο θεμα. Οπως π.χ. οι πρωτες παρτιδες mr2 μκ2 που εσπαγαν.
Ισως φανεί λίγο χαζή η ερωτησούλα, αλλά ρε παιδιά ένας εξονυχιστικός έλεγχος σε κάποιον καλό αντιπρόσωπο / συνεργείο TOYOTA, πριν αγοράσω το Yaris που θα επιλέξω, θα μπορέσει να δώσει ενδείξεις για το αν καίει λάδια το αμάξι;
Ή δεν παίζει τέτοια διάγνωση σε τέτοιους ελέγχους και μετά θα κλαίω τα λεφτάκια μου; -
Ειναι αντικειμενικα δυσκολο να ελεγχθει. Ανα πασα ωρα και στιγμη συμπληρωνει και φαινεται στο max.
-
Ο χρήστης stark έγραψε:
Ο 1.33 καιει λαδια, εχε το υποψιν. Δεν ειναι ολα αλλα ειναι πολλα.
Από προσωπική άποψη, χωρίς να υπονοώ ότι το προσωπικό παράδειγμα υποκαθιστά τυχόν την γενικότητα...
Τα πες ολα Και για να μαστε και δικαιοι δεν ηταν και καμια πλειοψηφια,αλιμονο, που εκαιγε απλα ειχαν παρατηρηθει και αναφερθει αρκετες περιπτωσεις. Ειναι γνωστο θεμα. Οπως π.χ. οι πρωτες παρτιδες mr2 μκ2 που εσπαγαν.
Ισως φανεί λίγο χαζή η ερωτησούλα, αλλά ρε παιδιά ένας εξονυχιστικός έλεγχος σε κάποιον καλό αντιπρόσωπο / συνεργείο TOYOTA, πριν αγοράσω το Yaris που θα επιλέξω, θα μπορέσει να δώσει ενδείξεις για το αν καίει λάδια το αμάξι;
Ή δεν παίζει τέτοια διάγνωση σε τέτοιους ελέγχους και μετά θα κλαίω τα λεφτάκια μου;δύσκολο
μπορεί να χει 20000 με τα παλιά λάδια και με συμπλήρωμα να δείχνει στο max (αν καιει) -
The new Toyota Hilux 2016 fails moose test
Ενδιαφέρουσα η σύγκριση με τους ανταγωνιστές. Εγώ νόμιζα ότι όλα αυτά τουμπάρουν!
-
Και μετά αναρωτιέστε γιατί κοροϊδεύουμε τα Toyota...
-
Να σημειώσουμε βέβαια πως σιγά σιγά βελτιώνεται.
Το 2007 τούμπαρε με 35 μίλια την ώρα, ενώ το καινούργιο μοντέλο με 37!
-
Κοροϊδεύετε εσείς αλλά έχει την καλύτερη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και δε χαλάει
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Να σημειώσουμε βέβαια πως σιγά σιγά βελτιώνεται.Το 2007 τούμπαρε με 35 μίλια την ώρα, ενώ το καινούργιο μοντέλο με 37!
σαφέστατα δεν θα έπρεπε να γίνεται αυτό αλλά είδατε τι κακό κάνει η καρυφαία πρόσφυση των ελαστικών του!!!!!
-
Πέρα από την πλάκα, αυτό που διαπιστώνω για άλλη μια φορά είναι πως τα περιοδικά αυτοκινήτου είναι για χρήση μόνο στην τουαλέτα. Δεν είναι τυχαία η κατάντια τους, γιατί πολύ απλά δεν είναι πλέον δημοσιογραφικά και οι 'δοκιμές' τους είναι περισσότερο παρουσιάσεις/διαφημίσεις.
Γιατί δεν μπορεί να έχουν 'δοκιμάσει' το Hilux και να μην έχουν διαπιστώσει πως σε έναν ελιγμό με πάνω από 50km/h κινδυνεύει να τουμπάρει. Να μου γράφουν σε τρεις σελίδες για τις βελτιώσεις στην ανάρτηση, για το πόσο έχει προσεγγίσει τα SUV και για τα συστήματα ασφαλείας που ενσωματώνει.
Δε μπορεί να μου έχουν μέτρηση ακινητοποίησης από τα 120Km/h για το Renegade και να μην έχουν προσέξει ότι το αυτοκίνητο κάνει endo!
Αν δεν αναφέρουν τέτοιας σοβαρότητας θέματα, σκεφτείτε τι κάνουν σε πιο απλά θέματα και πόσο αντικειμενικοί είναι...
-
έχει δίκιο ο axel12p...
Ίσως αυτό γίνεται για να μην χάσουν την 'πρόσβαση' στις εταιρίες και τα αυτοκίνητα...
Πάντως, όσο περισσότερα διαβάζω και εγώ - ακόμη και στο νετ - διαπιστώνω σε μεγάλο βαθμό αυτό που καταγράφει ο αγαπητός συμφορουμίτης... -
Σωστός axel, συμφωνώ!!
Γιαυτό και δεν αγοράζω πλέον περιοδικά.
Ένα προσπέκτους εταιρίας καλύτερο είναι.
Και τα δυο διαφήμιση κάνουν, αλλά το προσπέκτους είναι πιο αναλυτικόΚαι δυστυχώς βλέπω ότι τα ίδια κάνουν και τα sites πλέον....
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Σωστός axel, συμφωνώ!!
Γιαυτό και δεν αγοράζω πλέον περιοδικά.
Ένα προσπέκτους εταιρίας καλύτερο είναι.
Και τα δυο διαφήμιση κάνουν, αλλά το προσπέκτους είναι πιο αναλυτικόΚαι δυστυχώς βλέπω ότι τα ίδια κάνουν και τα sites πλέον....
Για να μη πουμε για τις κλισε εκφρασεις,αναλογα με την μαρκα/προελευση,που χρησιμοποιουν ολοι!!!!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Να σημειώσουμε βέβαια πως σιγά σιγά βελτιώνεται.Το 2007 τούμπαρε με 35 μίλια την ώρα, ενώ το καινούργιο μοντέλο με 37!
Είναι όμως κάτι που διορθώνεται.
Έχει δε συμβεί σε πολλές καλές οικογένειες. Jeep, Audi, Renault και Dacia, Fiat και Citroen κλπ.Άσε που στην Ελλάδα ο νεοελληνας δεν έχει ταρανδους να αποφύγει... lol!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Πέρα από την πλάκα, αυτό που διαπιστώνω για άλλη μια φορά είναι πως τα περιοδικά αυτοκινήτου είναι για χρήση μόνο στην τουαλέτα. Δεν είναι τυχαία η κατάντια τους, γιατί πολύ απλά δεν είναι πλέον δημοσιογραφικά και οι 'δοκιμές' τους είναι περισσότερο παρουσιάσεις/διαφημίσεις.Γιατί δεν μπορεί να έχουν 'δοκιμάσει' το Hilux και να μην έχουν διαπιστώσει πως σε έναν ελιγμό με πάνω από 50km/h κινδυνεύει να τουμπάρει. Να μου γράφουν σε τρεις σελίδες για τις βελτιώσεις στην ανάρτηση, για το πόσο έχει προσεγγίσει τα SUV και για τα συστήματα ασφαλείας που ενσωματώνει.
Δε μπορεί να μου έχουν μέτρηση ακινητοποίησης από τα 120Km/h για το Renegade και να μην έχουν προσέξει ότι το αυτοκίνητο κάνει endo!
Αν δεν αναφέρουν τέτοιας σοβαρότητας θέματα, σκεφτείτε τι κάνουν σε πιο απλά θέματα και πόσο αντικειμενικοί είναι...
Η δικιά μας άσφαλτος βέβαια δεν προσφέρει τέτοια πρόσφυση και το πιο πιθανό είναι ότι δεν συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα.
-
Cosneo το πρόβλημα υπήρχε στο Hilux του 2007 και 10 χρόνια μετά, στο ολοκαίνουργιο μοντέλο εξακολουθεί να υπάρχει. Αν ήταν να κάνει κάτι η Toyota θα το είχε ήδη κάνει.
Realzeus, μάλλον δεν έχεις τόσο άδικο για τους υπέροχους δρόμους μας
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Cosneo το πρόβλημα υπήρχε στο Hilux του 2007 και 10 χρόνια μετά, στο ολοκαίνουργιο μοντέλο εξακολουθεί να υπάρχει. Αν ήταν να κάνει κάτι η Toyota θα το είχε ήδη κάνει.Εννοω οτι σε άλλες περιπτώσεις με τα ίδια αποτελέσματα στο συγκεκριμένο τεστ πχ η Audi στο ΤΤ, η Mercedes στην πρώτη Α της, η Dacia στο Duster βγήκαν και είπαν τι θα διορθώσουν ή μετά ότι διορθώσεις έκαναν. Θεωρώ πως και η Toyota κάτι έκανε τότε που ίσως να μην το ανακοίνωσε και ίσως κάτι θα κάνει και τώρα. Μπορεί βέβαια και τότε να μην έκανε και τώρα να μην κάνει τίποτα.
-
Το Euroncap όταν δοκιμάζει ένα αυτοκίνητο δεν κάνει και δοκιμή για το ESP όπως η παρακάτω;
Μπορεί να αντεπεξέλθει το Hilux σε μια τέτοια δοκιμή; Δεν το βαθμολογεί αυτό το Euroncap; Θα περίμενα να κάνουν όλα τα tests σε κάθε αυτοκίνητο που δοκιμάζουν.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Να σημειώσουμε βέβαια πως σιγά σιγά βελτιώνεται.
Άσε που στην Ελλάδα ο νεοελληνας δεν έχει ταρανδους να αποφύγει... lol!
Στην Ελλάδα υπάρχουν πιο επικίνδυνα ζωντανά από τους Τάρανδους. Κατά τα υπόλοιπα θα συμφωνήσω κι εγώ με τον axel και τον Ανδρέα!
TOYOTA FORUM