-
Φοβερα αυτοκινητα γι αυτους που τα αγοραζουν μετα τον πρωτο ιδιοκτητη! Δε το λεω ειρωνικα αλλα ετσι ειναι. Παιζει να εχουν μεγαλυτερη απαξιωση και απο lada
-
Μεση τιμη car της αμεσης συγκρισης 147 fl 1.6 - golf fsi 1.6 ,4082e εναντι 4817e. Υποψιν οτι 2004 κυκλοφορουσε κανονικα το fsi 1.6 ενω η 147 ηταν ακομα η προ fl που ριχνει και τις τιμες. Παραπανω απαξιωση κατα ουτε 100e το χρονο, τριχες... Το golf το αναφερω γιατι το γνωριζεις και γιατι εχει καλη φημη μεταπωλησης. Οι alfa στην Ελλαδα εχουν πολυ υψηλη μεταπωλητικη συγκριτικα με τη βορεια Ευρωπη κυριως που ειναι σκοτωμενη. Ιδιως στα 'νησια'. Επειδη μαλιστα παρακολουθω την αγορα τους στο μεταχειρισμενο χρονια τωρα και κυριως στα μοντελα που θ αναφερω,πραγματικα 147-156-gt κρατανε πολυ καλα. Η 159-Brera συγκεκριμενα οχι τοσο, ειναι και παραπανω τα κυβικα με την Eλλαδα στη κατασταση που ειναι. Η giulietta εξαιρετικα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μεση τιμη car της αμεσης συγκρισης 147 fl 1.6 - golf fsi 1.6 ,4082e εναντι 4817e. Υποψιν οτι 2004 κυκλοφορουσε κανονικα το fsi 1.6 ενω η 147 ηταν ακομα η προ fl που ριχνει και τις τιμες. Παραπανω απαξιωση κατα ουτε 100e το χρονο, τριχες... Το golf το αναφερω γιατι το γνωριζεις και γιατι εχει καλη φημη μεταπωλησης. Οι alfa στην Ελλαδα εχουν πολυ υψηλη μεταπωλητικη συγκριτικα με τη βορεια Ευρωπη κυριως που ειναι σκοτωμενη. Ιδιως στα 'νησια'. Επειδη μαλιστα παρακολουθω την αγορα τους στο μεταχειρισμενο χρονια τωρα και κυριως στα μοντελα που θ αναφερω,πραγματικα 147-156-gt κρατανε πολυ καλα. Η 159-Brera συγκεκριμενα οχι τοσο, ειναι και παραπανω τα κυβικα με την Eλλαδα στη κατασταση που ειναι. Η giulietta εξαιρετικα.Ασε τι ζητανε και δες τι πιανουνε οι πωλητες τους
-
Το οτι το σπρωξες 7 δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν αντιστοιχως καψουρεμενοι alfisti ή οτι δεν υπαρχουν μαλακες...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το οτι το σπρωξες 7 δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν αντιστοιχως καψουρεμενοι alfisti ή οτι δεν υπαρχουν μαλακες...Σωστο αλλα ο γενικος κανονας ειναι πως η αλφα δε πιανει τα λεφτα που ζηταει ο ιδιοκτητης της
-
Ο γενικος κανονας που εχεις φτιαξει?
Το τι ισχυριζεσαι εσυ κι εγω, αυτο ηταν το νοημα της απαντησης μου, ουδεμια σχεση εχουν με το τι λεει η αγορα και οι αριθμοι της οπως παρεθεσα. Και στη τελικη παντα οι αριθμοι και τα στοιχεια ειναι αυτα που τεκμηριωνουν. -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Φοβερα αυτοκινητα γι αυτους που τα αγοραζουν μετα τον πρωτο ιδιοκτητη! Δε το λεω ειρωνικα αλλα ετσι ειναι. Παιζει να εχουν μεγαλυτερη απαξιωση και απο ladaφίλε μου ποτέ δεν μπόρεσα να ακολουθήσω την λογική: αγοράζω ένα αυτοκίνητο με κριτήριο πόσο παραπάνω θα το πουλήσω σε 10+ χρόνια......προτιμώ να δίνω μεγαλύτερη προσοχή σε στοιχεία που θα απολαύσω εγώ όσο καιρό θα έχω το αυτοκίνητο στην διάθεσή μου.
-
Ο χρήστης tempo έγραψε:
φίλε μου ποτέ δεν μπόρεσα να ακολουθήσω την λογική: αγοράζω ένα αυτοκίνητο με κριτήριο πόσο παραπάνω θα το πουλήσω σε 10+ χρόνια......προτιμώ να δίνω μεγαλύτερη προσοχή σε στοιχεία που θα απολαύσω εγώ όσο καιρό θα έχω το αυτοκίνητο στην διάθεσή μου.
+1
-
Και στην τελική δεν χάνουν και τόσο την αξία τους.
-
Ο χρήστης tempo έγραψε:
Φοβερα αυτοκινητα γι αυτους που τα αγοραζουν μετα τον πρωτο ιδιοκτητη! Δε το λεω ειρωνικα αλλα ετσι ειναι. Παιζει να εχουν μεγαλυτερη απαξιωση και απο lada
φίλε μου ποτέ δεν μπόρεσα να ακολουθήσω την λογική: αγοράζω ένα αυτοκίνητο με κριτήριο πόσο παραπάνω θα το πουλήσω σε 10+ χρόνια......προτιμώ να δίνω μεγαλύτερη προσοχή σε στοιχεία που θα απολαύσω εγώ όσο καιρό θα έχω το αυτοκίνητο στην διάθεσή μου.
+1
-
Την τιμή σε οποιδήποτε αυτοκίνητο τη ρίχνουν πρώτα από όλα τα χλμ, ακολούθως τα χρόνια που έχει τεθεί εν ενεργεία και φυσικά το ιστορικό βλαβών και η εσωτερική\εξωτερική κατάσταση την περίοδο που διατίθεται προς πώληση. Τέλος συμβάλλει και ο χαρακτήρας του οχήματος. Μια alfa romeo δεν φτιάχνεται για να ευχαριστήσει τον δεύτερο ιδιοκτήτη αλλά τον πρώτο και όποιος κατάλαβε... Ενα γκολφ ή μια corolla καλύπτουν τις προτιμήσεις πολλών μόνο που στην πλειοψηφία τους και δίχως παρεξήγηση οι γνώσεις τους περί αυτοκίνησης και μηχανολογίας περιορίζονται στην ανάγνωση του βιβλίου του σχετικού με την εξεταση για δίπλωμα οδήγησης.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Την τιμή σε οποιδήποτε αυτοκίνητο τη ρίχνουν πρώτα από όλα τα χλμ, ακολούθως τα χρόνια που έχει τεθεί εν ενεργεία και φυσικά το ιστορικό βλαβών και η εσωτερική\εξωτερική κατάσταση την περίοδο που διατίθεται προς πώληση. Τέλος συμβάλλει και ο χαρακτήρας του οχήματος. Μια alfa romeo δεν φτιάχνεται για να ευχαριστήσει τον δεύτερο ιδιοκτήτη αλλά τον πρώτο και όποιος κατάλαβε... Ενα γκολφ ή μια corolla καλύπτουν τις προτιμήσεις πολλών μόνο που στην πλειοψηφία τους και δίχως παρεξήγηση οι γνώσεις τους περί αυτοκίνησης και μηχανολογίας περιορίζονται στην ανάγνωση του βιβλίου του σχετικού με την εξεταση για δίπλωμα οδήγησης. [emoji38]Σχετικα ειναι Σπυρο. Τα χιλιομετρα μετρανε τα πρωτα χρονια ζωης του αυτοκινητου. Οταν πας να πουλησεις ενα αμαξι σαν το δικο μου που ειναι 10 χρονων τα χλμ εχουν σημασια στο να φυγει πιο ευκολα. Το ιδιο μου συνεβει και σε μηχανη η οποια σε 7 χρονια ειχε πολυ λιγα χλμ. Τα χρονια ειναι μεγαλος κριτης. Στα υπολοιπα συμφωνω.
Αυτο για τον δευτερο ιδιοκτητη το ανεφερα απο την αποψη τιμης κτησης αφου παιρνει ενα πολυ καλο αμαξι εκμεταλλευομενος το κακο ονομα που οπως να το κανουμε το εχει -
Ο χρήστης tempo έγραψε:
Φοβερα αυτοκινητα γι αυτους που τα αγοραζουν μετα τον πρωτο ιδιοκτητη! Δε το λεω ειρωνικα αλλα ετσι ειναι. Παιζει να εχουν μεγαλυτερη απαξιωση και απο lada
φίλε μου ποτέ δεν μπόρεσα να ακολουθήσω την λογική: αγοράζω ένα αυτοκίνητο με κριτήριο πόσο παραπάνω θα το πουλήσω σε 10+ χρόνια......προτιμώ να δίνω μεγαλύτερη προσοχή σε στοιχεία που θα απολαύσω εγώ όσο καιρό θα έχω το αυτοκίνητο στην διάθεσή μου.
+1
Την τιμή σε οποιδήποτε αυτοκίνητο τη ρίχνουν πρώτα από όλα τα χλμ, ακολούθως τα χρόνια που έχει τεθεί εν ενεργεία και φυσικά το ιστορικό βλαβών και η εσωτερική\εξωτερική κατάσταση την περίοδο που διατίθεται προς πώληση. Τέλος συμβάλλει και ο χαρακτήρας του οχήματος. Μια alfa romeo δεν φτιάχνεται για να ευχαριστήσει τον δεύτερο ιδιοκτήτη αλλά τον πρώτο και όποιος κατάλαβε... Ενα γκολφ ή μια corolla καλύπτουν τις προτιμήσεις πολλών μόνο που στην πλειοψηφία τους και δίχως παρεξήγηση οι γνώσεις τους περί αυτοκίνησης και μηχανολογίας περιορίζονται στην ανάγνωση του βιβλίου του σχετικού με την εξεταση για δίπλωμα οδήγησης.
+1
μια corolla καλύπτουν τις προτιμήσεις πολλών μόνο που στην πλειοψηφία τους και δίχως παρεξήγηση οι γνώσεις τους περί αυτοκίνησης και μηχανολογίας περιορίζονται στην ανάγνωση του βιβλίου του σχετικού με την εξεταση για δίπλωμα οδήγησης.
Αυτό ισχύει κυρίως για τους πρώτους ιδιοκτήτες. Οι δεύτεροι, κοιτώντας το κομμάτι αξιοπιστία και επειδή δεν έχουν λεφτά (αν είχαν θα πήγαιναν για καινούριο), πάνε με κλισέ όπως ο υποφαινόμενος(τα οποία έχουν μια μεγάλη βάση).
-
Εχω συναδερφο με 147 ο οποιος τη πηρε μεταχειρισμενη με καλο εξοπλισμο(ζαντες,μαρσπιεδες γυρω-γυρω...). Τους τελευταιους μηνες του εβγαλε καποια θεματα και ειπε να τη σπρωξει. Μου λεει μια μερα 'Εχω αγανακτησει,το δινω σχεδον τζαμπα και δε χτυπαει τηλεφωνο'. Αλλος συναδερφος με κορολλα (μιας και αναφερθηκε) μεσα σε μια βδομαδα το εδωσε.
Αυτοι που επαιρναν τηλεφωνο για το κορολλα δεν ειχαν γνωσεις μονο στο πως να διαβασουν το βιβλιο εξετασης αγαπητε Σπυρο.
Αυτα τα διχως παρεξηγηση προς το προσωπο μου δε ειναι σωστο να τα λες και μη μπαινεις σε προσωπικους χαρακτηρισμους (τυχαιο δεν νομιζω πως ηταν το παραδειγμα σου για γκολφ-κορολλα) -
Corolla είχα κάποτε κι εγώ. Ηταν το πρώτο μου αυτοκίνητο από βιτρίνα. Το πρώτο μου ήταν ένα simca. Όταν έγραψα για αυτά τα δύο το έκανα γιατί είναι τα πιο διάσημα μικρομεσαία. Αν έχεις εσύ κάποιο θέμα δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Οι 9 στους 10 αν τους ρωτήσεις αυτά τα δύο θα έλεγαν. Το χωρίς παρεξήγηση παραμένει λοιπόν.
-
Παρεμπιπτόντως όταν θέλησα να αναφερθώ σε εσενα το έκανα δίχως υπαινιγμούς και ήταν σε κόντρα που είχες με άλλο μέλος του φόρουμ. Μάλιστα ήμουν πολύ προσεκτικός.
-
Με ολα αυτα δεν θα βγαλει κανεις ακρη. Γιατι εγω εχω Citroen με μηδεν προβληματα ενω του αλλου του εχει γινει κουδουνιστρα. Εγω θα ξανα-αγορασω, εκεινος οχι. Ενος αλλου το golf καιει 1.5 λιτρο λαδι απο καινουργιο ενω στο γειτονα δε καιει σταγονα. Ενος τριτου το Avensis χτυπησε μοτερ στις 150.000 και εγω εχω φιλο με 400.000 απροβληματιστα. Μπορει να μη ξαναπαρει toyota ποτέ του. Επομενως με το να μου λεει ο καθε Γιωργος-Μητσος οτι δεν παιρνει την ταδε μαρκα γιατι ειναι προβληματικη δεν με πειθει και πολυ γιατι μπορω να βρω καποιον που να λεει τα αντιθετα οπως λεω και γω για τα Γαλλικα. Ο πατερας στη δουλεια εχει 6 συναδελφους με Citroen και πινουν ολοι νερο στο ονομα τους. Το ιδιο και εγω. Σε καποιον αλλο ή σε πολλους βγηκαν προβληματικα. Οκ απλα ας μη ξαναπαρουν, εγω θα ξαναπαρω ομως. Αυτο ισχυει και για ολες τις Μαρκες προφανως απλως λεω το προσωπικο μου παραδειγμα. (αναφερομαι πιο πολυ σε καινουργια γιατι δεν εχω μπει ποτε στη λογικη του μεταχειρισμενου και δεν ξερω τι θα εκανα). Γενικα αναφερομαι και οχι προσωπικα σε κανεναν.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Corolla είχα κάποτε κι εγώ. Ηταν το πρώτο μου αυτοκίνητο από βιτρίνα. Το πρώτο μου ήταν ένα simca. Όταν έγραψα για αυτά τα δύο το έκανα γιατί είναι τα πιο διάσημα μικρομεσαία. Αν έχεις εσύ κάποιο θέμα δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Οι 9 στους 10 αν τους ρωτήσεις αυτά τα δύο θα έλεγαν. Το χωρίς παρεξήγηση παραμένει λοιπόν.Οκ Σπυρο δεκτο οπως το λες και δεν υπαρχει παρεξηγηση
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Corolla είχα κάποτε κι εγώ. Ηταν το πρώτο μου αυτοκίνητο από βιτρίνα. Το πρώτο μου ήταν ένα simca. Όταν έγραψα για αυτά τα δύο το έκανα γιατί είναι τα πιο διάσημα μικρομεσαία. Αν έχεις εσύ κάποιο θέμα δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Οι 9 στους 10 αν τους ρωτήσεις αυτά τα δύο θα έλεγαν. Το χωρίς παρεξήγηση παραμένει λοιπόν.
Οκ Σπυρο δεκτο οπως το λες και δεν υπαρχει παρεξηγηση
Ειλικρινά χαίρομαι που συμφωνείς
-
Είμαι κι εγώ της άποψης να παίρνεις αυτό που σου αρέσει και να μην πολυκοιτάς τις στατιστικές. Γιατί αν πάρεις κάτι που το σιχτιρίζεις όταν το βλέπεις και σου βγει και αναξιόπιστο, θα σαλτάρεις,
Ερωτεύτηκα την 156 'με την πρώτη ματιά' σε μια βιτρίνα. Την αγόρασα όντας εργένης(!) χωρίς να με νοιάζει το ότι ήταν μπερλίνα και το ότι ήταν 'αναξιόπιστη'. Δεν το μετάνοιωσα στιγμή (οδηγικά), ενώ πέρναγα από βιτρίνες ακόμη και μετά από 8 χρόνια και γύρναγα το κεφάλι για να με χαζέψω μέσα της. Μου βγήκε και αξιόπιστη!
Αν ήταν άλλες εποχές και άντεχα το κόστος γκαράζ για να την προστατεύω μέσα, θα την είχα ακόμη.
ΑLFA ROMEO FORUM